Mitä haluaisit

Anonyymi-ap

Tehdä kaivattusi kanssa tänä kesänä?

654

6151

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jutella, jutella....ainiin, jutella.

• Anonyymi

Ihan samaa tulin sanomaan. Ei tarvitsisi mitään sen kummempia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ehkä sitten sen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt saunotaan ei oo näkyny.

• Anonyymi

Jos minulla olisi kaivattu niin retkiä, matkoja ja ihan olla vaan siinä toista lähellä.

• Anonyymi

Istua mökin rappusilla ..

• Anonyymi

... Mökin rappusilla olisi kyllä vapaa paikka 🤔

• Jos olis semmoinen, niin mennä reissuun. Rantsuun ja mökille. Ihan mitä vaan.

• Anonyymi

Tiedäthän että Sinun tulisi jättää tuo anonyymi henkilö jo rauhaan. Sivusta

• Mähän sanoi tuossa, että jos olis sellainen, eli kaivattu. Tiedän kyllä ettei minun kanssa lähde yhtään kukaan ikinä minnekään saatana.

• No nyt on...

• Hän on valintansa tehnyt. Minä en haaveile enää turhia. En haaveile enää mistään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hän on valintansa tehnyt. Minä en haaveile enää turhia. En haaveile enää mistään.

et edes kirsistä. Mikä vika kirsissä on. ainii hän on jo 31 v

• Anonyymi kirjoitti:

Ei me olla ikinä edes nähty ja joku väittää että hän on feikkiä. Ni mistä voin tietää? En tiedä miltä edes näyttää...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei me olla ikinä edes nähty ja joku väittää että hän on feikkiä. Ni mistä voin tietää? En tiedä miltä edes näyttää...

Sähän uskot mitä kirsi sanoo niin mikä on ongelma. Sinusta Kirsi on oikein mukava nainen. Kirsihän kutsui sut tampereelle. Etkö aio mennä

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sähän oot sanonut että kirsi on varmasti kaunis nainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Sähän uskot mitä kirsi sanoo niin mikä on ongelma. Sinusta Kirsi on oikein mukava nainen. Kirsihän kutsui sut tampereelle. Etkö aio mennä

Mistä mä siellä ketään emojinaista löydän? Kun ei tiedä toisesta mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

Voihan sitä niin kuvitella.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mistä mä siellä ketään emojinaista löydän? Kun ei tiedä toisesta mitään.

Niin koska sä et halua kysyä mitään kirsiltä. Jos mä kysyn niin kirsi ei vastaa. Ja kirsi vastaa vaan sulle. Eihän sua edes kiinnosta mille kasveille kirsi on allerginen. sä et osaa keskutella. Osaat vaan puhua eri kahvimerkeistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin koska sä et halua kysyä mitään kirsiltä. Jos mä kysyn niin kirsi ei vastaa. Ja kirsi vastaa vaan sulle. Eihän sua edes kiinnosta mille kasveille kirsi on allerginen. sä et osaa keskutella. Osaat vaan puhua eri kahvimerkeistä.

Ei hän vastaa minullekaan.

• Voinhan kuvitella hänet ihan miksi vain.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei hän vastaa minullekaan.

Silti Kirsi on susta todella mukava nainen

• Anonyymi kirjoitti:

Silti Kirsi on susta todella mukava nainen

On ollut mukavampi kuin muut tähän saakka. Ei ole kertaakaan sanonut pahasti. Aina ollut minua kohtaan ystävällinen.

• Niinkin voi käydä. Se on elämää se.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

On ollut mukavampi kuin muut tähän saakka. Ei ole kertaakaan sanonut pahasti. Aina ollut minua kohtaan ystävällinen.

niin ystävällisyys tarkoittaa yhellä sanalla vastaamista esim joo, ei, ehkä, emmä tiedä. Todellista keskustelua ei juurikaan ole häneltä näkynyt. Jos kirsillä ei mene hyvin niin hän ei halua kertoa. Jos menee hyvin niin hän ei halua kertoa. Paitsi viikonloppusin kirjoittaa että syö pitsaa ja bilettää

• Anonyymi kirjoitti:

niin ystävällisyys tarkoittaa yhellä sanalla vastaamista esim joo, ei, ehkä, emmä tiedä. Todellista keskustelua ei juurikaan ole häneltä näkynyt. Jos kirsillä ei mene hyvin niin hän ei halua kertoa. Jos menee hyvin niin hän ei halua kertoa. Paitsi viikonloppusin kirjoittaa että syö pitsaa ja bilettää

Siitä kuitenkin välittyy se että hän välittää minusta täällä. Samaa ei voi sanoa kestään muusta.

• Kyllä hän voi olla sellainen namitussu.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Siitä kuitenkin välittyy se että hän välittää minusta täällä. Samaa ei voi sanoa kestään muusta.

Niin. Kyllähän moikkaaminen ja samaan syssyyn häipyminen tarkoittaa välittämistä

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä hän voi olla sellainen namitussu.

niin parempi tussu vieläpä kuin netalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin parempi tussu vieläpä kuin netalla

Voitteko jättää sen tytön rauhaan. Täysin sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ilmoita ylläpidolle että poistaa viestin jos ei miellytä sua

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä on se sekopää joka meni laittamaan minusta viestiä hänelle suoraan... Minä en halua hänestä kirjoitella mitään törkeitä, enkä mitään muutakaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tämä on se sekopää joka meni laittamaan minusta viestiä hänelle suoraan... Minä en halua hänestä kirjoitella mitään törkeitä, enkä mitään muutakaan.

Luuletko jani että sä pystyt loukkaa mua

• Ei se siinä se pahin juttu ollut, vaan se, että hän alkoi pelkäämään mua ihan turhaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

miksi olet sitten ikävä palstalla? ketä ikävöit täällä?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei se siinä se pahin juttu ollut, vaan se, että hän alkoi pelkäämään mua ihan turhaan.

Hänhän moikkasi sua silloin kerran niin tuskin pelkää kun moikkasi

• Anonyymi kirjoitti:

On täällä paljon muutakin jotka ei ikävöi ketään.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en saa ikävöidä. Siinä se jutun juoni on.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minä en saa ikävöidä. Siinä se jutun juoni on.

Kuka kieltää kun et enää puhu Netasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Se olikin ennen tätä sun älynväläystä mennä pelottelemaan häntä. Välit oli ihan neutraalit vielä silloin.

• Sitä ei olisi tarvinnut silti mennä tekemään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sitä ei olisi tarvinnut silti mennä tekemään.

miksei. eihän siinä kuvien katselussa pitäis olla mitään pahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedäthän että Sinun tulisi jättää tuo anonyymi henkilö jo rauhaan. Sivusta

Ei hän se mikään anonyymi ole kun on kirjautunu ja itsensä janiksi esitellyt keski-iän ylittäny luultavasti vanha juoppo jolla on taipumusta kirjoitustensa mukaan alaikäisten hyväksikäyttöön siinä noi niiku yksinkertaisen tyhjentävä vastaus ja tuo taipumus alaikäisten hyväksikäyttöön on taas se asia jonka takia en moista ihmistä lähelleni hyväksyisi vaikka olisi sukulainen

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hän on valintansa tehnyt. Minä en haaveile enää turhia. En haaveile enää mistään.

Tulee kurja elämä elää ilman haaveita tiedätkö mikä on pahin mahdollinen kosto saad toinen pelkäämään nii että tämä omavalintaisesti eristää itse itsensä kotiinsa se pitää vaan osta todella ovelasti tehdä ettei vahingossakaan itse syyllisty rikokseen uhkailemalla vapauden riistoon ei voi syyllistyä jos toinen itse itsensä oma valintaisesti eristää kotiinsa siitä vielä pykälää pahempi on täysi eristys ulkomaailmasta ilman mitään mahdollisuutta pitää yhteyttä muihin tai keneekään kun on yksin omien ajatustensa kanssa ja si kun jo ennestään pelkää ni se pelko kasvaa exponentiaalisesti kun jää yksin omien ajatustensa kanssa mikä olisi sen pahempi rangaistuskaan kun omavalintaisesti itse itsensä eristäminen tiedätkö paljonko vankilassa on sellaisia vankeja jotka itse pyytävät päästä eristyksiin tuomionsa ajaksi koska eivät luultavasti muutoin pääsisi elävänä sieltä ulos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kirsi jonka mä tiedän ni täyttikö tammikuussa jo 43 muistaakseni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietääkseni asu tampereella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli en tie tätä nykyä tavannu tai edes nähny noin pariinkymmeneen vuoteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä häntä kaasuvalotetaan ovelasti,annetaan jotain väärää infoa mikä vaikuttaa sinun olleen kyseessä vaikket oo(käytetään aikaa ja paikkaa hyväksi valotuksen osumiseen).
        Tuossa luulossa hän ei tiedä onko se totta, epäilee.
        Esimerkiksi uskoteltu häntä että pidätkin häntä vastenmielisenä jonku ulkoisen tekijän takia kuten ulkonäkö,tuoksu,vamma,fyysinen sairaus.
        Esim.Paikkana työpaikka, et voisi olla muka hänen lähellään kun hän haisee(nainen).Nainen saa tämmöstä tietoo jostain netistä että olet se kuka häntä arvostelee.

• Anonyymi

Tutustua lisää ja lisää, jutella ja lähentyä, mutta olen jo nöyrtynyt ja päätynyt siihen, että olin hänelle pelkkä ihailija, en ihastus.

• Anonyymi

Miten näin päättelit? T. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten näin päättelit? T. Ap

Ei jaksa avata enempää, mutta niin se taisi olla.

• Anonyymi

Jos se olisi mahdollista ja jos se nainen myös haluaisi, niin istuttais vaan vieretysten ja silitettäis toisiamme koko kesä. Sen jälkeen voisi olla parempi olo. Mieheltä.

• Anonyymi

Kyllä kelpaisi.

• Anonyymi

Allekirjoittaa lainapaperit.

• Anonyymi

🙂 -sivusta

• Anonyymi

Kerro vähän talosta mikä me ostetaan?
        En usko et tää osuu kyl. Vai mitä me lainataan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro vähän talosta mikä me ostetaan?
        En usko et tää osuu kyl. Vai mitä me lainataan?

Jatketaanpa tänään tätä, vaik oisi muka ollut tää juttu niin ehkäpä ei allekirjoiteta yhessä ainakaa.

• Anonyymi

Nähdä ohimennen liikkevaloissa.

• Anonyymi

Liikennevaloissa siis.. 🚦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikennevaloissa siis.. 🚦

Huh-huh! No nyt on kovan luokan kaipaus kyseessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huh-huh! No nyt on kovan luokan kaipaus kyseessä.

Ois se nyt enemmän äksöniä kuin vuosiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois se nyt enemmän äksöniä kuin vuosiin.

…🤣🤣

• Anonyymi

Haluan löytää ihmisen, jota ei tarvitse kaivata. Joka pitää yhteyttä, puhuu ja kuuntelee. Antaa aikaansa ja haluaa itsekin olla lähellä. Siinä sitten yhdessä keksittäisiin kaikkea mukavaa tekemistä.

• Anonyymi

Sama. -sivusta

• Anonyymi

No sitä.🤣

• Anonyymi

Haluaisin mennä hänen naisen tueksi suljetulle osastolle. Hän käy ihan kierroksilla, kun on maniavaihe päällä.

• Anonyymi

Mies hän on, ei mikään nainen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies hän on, ei mikään nainen!

Sä nyt luulet serkun kissaakin mieheksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä nyt luulet serkun kissaakin mieheksi

Kissat koiria jne. Jne.

• Anonyymi

Saa suljetulla ihan yhtälailla käydä vierailuaikoina kun muutoinkin et mikä sua estää menemästä vai selitteletkö täällä muutoin vaan että jotenkin paremman kuvan muka ittestäs antasit

• Anonyymi

Puistossa vois olla ihan kiva istuskella ja vaihtaa kuulumisia silleen varovasti ja rauhassa

• Anonyymi

Minä voisin vain katsella ja kuunnella sitä miestä ja kitaraa..

• Anonyymi

Aloittaa yhteisen projektin.

• Anonyymi

Millaisen projektin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaisen projektin?

Sellaisen joka takaisi sen että näemme myös tulevaisuudessa arkisin. Hän on mulle tärkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaisen joka takaisi sen että näemme myös tulevaisuudessa arkisin. Hän on mulle tärkeä.

Näettekö nyt arkisin säännöllisesti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näettekö nyt arkisin säännöllisesti?

Nähdään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nähdään

Näetkö töissä minut?Vai kotonani?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autossasi nähdään ehkä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töissä

• Anonyymi

Vauvan.

• Anonyymi

Mitähän sun mies sanois tummatukkaisesta ja ruskea silmäisestä vauvasta.🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän sun mies sanois tummatukkaisesta ja ruskea silmäisestä vauvasta.🤭

Miten voit tietää vauvan hiusten ja silmien värin etukäteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voit tietää vauvan hiusten ja silmien värin etukäteen?

Mitä niil on edes merkitystä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä niil on edes merkitystä

Tämä henkilö yrittää vihja sillä jotain.Ehkä molemmat ruskeasilmäisiä.Heille vaan tiedoksi,kaksi ruskea silmäistä voi saada sinisilmäsiä ,vihreäsilmäisiä lapsia mutta kaksi sinisilmästä ei ruskea silmäistä.

• Anonyymi

Vaikka sitä ja muutakin.

• Anonyymi

Olla vaan ja ihmetellä ..mut yhessä 🥰

• Anonyymi

Naiselle,parikymmentä vuotta aikaa tutustuttiin jo silloin ihailin häntä mutta silloiset elämäntilanteet ei antaneet mahdollisuutta nyt kun olemme molemmat vapaita haluaisin tutustua häneen paremmin ja ehkä viettää yhteistä aikaa tulevaisuudessa

• Anonyymi

Istua vaikka talon varjopuolella vihreällä nurmikolla kädet polvien ympärillä. Nojautua välillä käsien varaan ja tuntea viileä ruoho sormien välissä. Kuunnella häntä ja katsoa vasemmalle siihen ihan viereen missä hän istuu ja tuntea se hänestä huokuva lämpö samalla kun lämmin kesätuuli puhaltaa ja painaa paidan ihoa vasten. Hänellä on kauniit hiukset ja jokin kesähattu päässä ja hänellä on paljon asiaa. Eikä minulla ole kiire. Hän on kyllä aika ihana.

• Anonyymi

Romanttista.Hyvin ajateltu myös käytäntö.Voisin olla noin hänen kanssaan.

• Anonyymi

istua portailla ja jutella samalla sauhutellen. sen kerran mitä vielä ehtii 😊 ja jos oikein saisi kolikon toivomuskaivon heittää niin kertoa, että pidän hänestä enemmän kuin olisi sallittua.

• Anonyymi

Sekin olisi jo paljon jos edes tapaisi kesän aikana joskus. Tekemiset voisi miettiä sitten yhdessä.

• Anonyymi

Yksinkertainen on kaunista😎

• Anonyymi

Jotain semmosta et palsta jää.

• Anonyymi

vaikka uimaan, ehkä jotain kesäjuttuja, pieniä kotimaan matkoja, avec juhlia (hän on avec), grillaus jne. viinipuistoilu ja mitä tulee mieleen 🙂 ukkosen seurantaa ja oloilua 🙂

• Anonyymi

Kuulostaa kivalta. Soita mulle huomenna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa kivalta. Soita mulle huomenna.

voit ehdottaa samaa hänelle mutta tämä taisi mennä nyt ohitse, ehkä, mutta voit lainata minun vastausta ja käyttää sitä eduksesi täällä 🙂

• Anonyymi

Mökkeillä. Olisi ihan parasta.

• Anonyymi

Levätä

• Anonyymi

Kyllä levätä todellakin.

• Anonyymi

Voi luoja, ihan kaikkea. Kun vain saisin. Jos mies tuohon viereeni nyt ilmestyisi, niin varmaan vaan silittäisin ja suutelisin, kuiskuttelisin hempeitä ja valvoisin koko yön siitä onnentunteesta, että hän vihdoin on siinä. Ja avaisin mun maailman.
      Ehkä näen siitä unta.

• Anonyymi

Ei tollasia oo uskaltanut kuvitella enää aikoihin, kun tajusin sillon jo että tämä ei etene vaikka kuinka vääntää…

• Anonyymi

Toivottaa hyvää kesää 💚

• Anonyymi

kädestä pitäen🤣

• Anonyymi

Mikä tämä on?Kuka on kateellinen?

• Voitaisiin mennä vaikka telttaretkelle🌲🏕🐇😊

• Anonyymi

Sehän sopisi 🥰🐰

• Anonyymi kirjoitti:

Sehän sopisi 🥰🐰

Hihii se olisi mukavaa🤗 tehdään nuotio ja paistetaan makkaraa ja muurikkalättyjä.🧃

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hihii se olisi mukavaa🤗 tehdään nuotio ja paistetaan makkaraa ja muurikkalättyjä.🧃

Jooo! En oo ikinä tehny muurikkalättyjä 😬🐰

• Anonyymi kirjoitti:

Jooo! En oo ikinä tehny muurikkalättyjä 😬🐰

En minäkään🫢 mutta kyllä onnistuttaisiin siinä takuulla😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

En minäkään🫢 mutta kyllä onnistuttaisiin siinä takuulla😊

Pupu uskoo ja tietää että onnistuisit missä vaan 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Pupu uskoo ja tietää että onnistuisit missä vaan 🥰

Niin sinäkin☺️ yhdessä onnistuttaisiin! 🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Niin sinäkin☺️ yhdessä onnistuttaisiin! 🤗

Joo 🥰 tykkäisitkö mansikkahillosta lettujen kanssa?😋

• Anonyymi kirjoitti:

Joo 🥰 tykkäisitkö mansikkahillosta lettujen kanssa?😋

Tykkäisin tietysti, myös kermavaahto sopii niiden kanssa😋

• Anonyymi

Kannattaa miettiä tarkkaan minne menee telttailemaan ja kenen kanssa. Sekä varautua kaikkeen pahaankin. 🌲🏕 😗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa miettiä tarkkaan minne menee telttailemaan ja kenen kanssa. Sekä varautua kaikkeen pahaankin. 🌲🏕 😗

Tietysti. Voin vakuuttaa et Pupu ei tee yhtään mitään pahaa 🐰

• Anonyymi kirjoitti:

Tietysti. Voin vakuuttaa et Pupu ei tee yhtään mitään pahaa 🐰

Kyllä uskonkin sen😇 metsässä voi olla karhuja ja susia, niitä Prinsessa pelkää🥺

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kyllä uskonkin sen😇 metsässä voi olla karhuja ja susia, niitä Prinsessa pelkää🥺

Joo! Pupu suojelisi mut voitashan mennä johkin piknikille puistoon missä ei sellasia ois 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Joo! Pupu suojelisi mut voitashan mennä johkin piknikille puistoon missä ei sellasia ois 🥰

Ihana suojelija Pupu🤗 voidaan mennä piknikillekin, lättyjä tai pannukakkua voidaan paistaa kotona ja ottaa niitä mukaan hilloineen🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ihana suojelija Pupu🤗 voidaan mennä piknikillekin, lättyjä tai pannukakkua voidaan paistaa kotona ja ottaa niitä mukaan hilloineen🥰

Jipii joo🤗😊 Harmi kun en nähnyt eilisii salkkareita 😅

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Onpahan suhdesoppa Sampon ja Aten välillä 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Onpahan suhdesoppa Sampon ja Aten välillä 🤣

Siis oliko tuo jonka kanssa Sampon isä jutteli, niin se Atte? en ihan ymmärtänyt kun en eilen nähnyt🤔

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Siis oliko tuo jonka kanssa Sampon isä jutteli, niin se Atte? en ihan ymmärtänyt kun en eilen nähnyt🤔

Oli vissii 😬

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Eei ku siis se kenen kanssa Sampon isä jutteli oli sen Aten toinen mies

• Anonyymi kirjoitti:

Aijaa, ja samallako sen Panun työkaveri? 😬

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Aijaa, ja samallako sen Panun työkaveri? 😬

Joo 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Joo 🤣

Voi näitä😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis oletko mies? Ja katsos jotain salkkareita... 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis oletko mies? Ja katsos jotain salkkareita... 🙄

Miksen katsoisi?

• Anonyymi kirjoitti:

Joo 🤣

Onko jalkasi parantunut? 😇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Onko jalkasi parantunut? 😇

Parempi joo, mut sattuu viel 😔

• Anonyymi kirjoitti:

Parempi joo, mut sattuu viel 😔

Joo😕 se ottaa aikansa. Kyllä se siitä🫶🏻

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Joo😕 se ottaa aikansa. Kyllä se siitä🫶🏻

Joo😇 se auttoi paljon kun levitit kipugeeliä 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kuulla😘

• Anonyymi kirjoitti:

Saanko kömpiä viereesi yöksi?😊🫶🏻 hyvää yötä Pupu ja nuku hyvin!🫂💞

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Saanko kömpiä viereesi yöksi?😊🫶🏻 hyvää yötä Pupu ja nuku hyvin!🫂💞

Saat 🥰 tietysti saat 😇 Hyvää yötä Prinsessa 🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Saat 🥰 tietysti saat 😇 Hyvää yötä Prinsessa 🤗

Kiitos🥰🤗 rauhallista yötä😴

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kiitos🥰🤗 rauhallista yötä😴

Samoin 🥰 🐰
        Nyt on viileempi, saanko olla kiinni sinussa? 🥺

• Anonyymi kirjoitti:

Samoin 🥰 🐰
        Nyt on viileempi, saanko olla kiinni sinussa? 🥺

Saat toki. Prinsessalla olikin viimeyönä vähän vilu, kurottelin lattialta paksumman peiton. Mukava lämmitellä toisiamme🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Saat toki. Prinsessalla olikin viimeyönä vähän vilu, kurottelin lattialta paksumman peiton. Mukava lämmitellä toisiamme🤗

Mullakin oli, laitoin myös normaalin peiton päälle 😊 Nukuin vieressäsi tosi hyvin 🥰 Kivaa perjantaita kauneimmalle ja ihanimalle Prinsessalle 😇

• Anonyymi kirjoitti:

Mullakin oli, laitoin myös normaalin peiton päälle 😊 Nukuin vieressäsi tosi hyvin 🥰 Kivaa perjantaita kauneimmalle ja ihanimalle Prinsessalle 😇

Kivaa perjantaita myös sinulle, rakkain ja ihanin Pupunen😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedäthän et prinsessal on silmälasit?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kivaa perjantaita myös sinulle, rakkain ja ihanin Pupunen😇

Kiitos 🥺🫶🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedäthän et prinsessal on silmälasit?

Tiedän kyllä 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän kyllä 🥰

Eikö se haittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se haittaa?

Täh!? Miten se nyt haittais?

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos 🥺🫶🏼

Missä kuussa sinulla on synttärit🐇?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Missä kuussa sinulla on synttärit🐇?

Loppuvuodesta, en halua kertoo tänne ehkä 🐇 entä sinulla? Jos haluat kertoa

• Anonyymi kirjoitti:

Loppuvuodesta, en halua kertoo tänne ehkä 🐇 entä sinulla? Jos haluat kertoa

Okei😊 ei tarvitse kertoa. Mulla on heinäkuussa🌼

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kohta sit 😊 ootkin sellanen kesäinen Prinsessa 😍😍

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Tulee mieleet et kuljet jossain kauniissa kesämekossa kukkaseppele päässä heinäpellon keskellä 🥰😍

• Anonyymi kirjoitti:

Tulee mieleet et kuljet jossain kauniissa kesämekossa kukkaseppele päässä heinäpellon keskellä 🥰😍

Pupunen voisi olla siellä myös☺️

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ois kiva olla 🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mietin et onko sinulla tatuointeja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin et onko sinulla tatuointeja?

Ai mulla? 🐰
        Ei

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Vastauksesi poistui mut näen sen tuolta profiilistasi 😊 joku puhui noista silmälaseista ni tuli mieleen et näetkö heikosti lähelle vai kauas? Ja se ei siis Pupua haitta yhtään oli mikä vaan 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Vastauksesi poistui mut näen sen tuolta profiilistasi 😊 joku puhui noista silmälaseista ni tuli mieleen et näetkö heikosti lähelle vai kauas? Ja se ei siis Pupua haitta yhtään oli mikä vaan 😊

Kaukonäkö on huono.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kaukonäkö on huono.

Okei 😊 kiva kun nyt näet ja peilistäsikin näet nyt paremmin kauneutesi 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Okei 😊 kiva kun nyt näet ja peilistäsikin näet nyt paremmin kauneutesi 😊

Juu, hih voi Pupu🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Juu, hih voi Pupu🤭

🥰🫶🏼🐇

• Anonyymi kirjoitti:

🥰🫶🏼🐇

Silmäni painuvat kiinni. Tulen mielelläni taas viereesi ja nukahdan siihen. 😊 onneksi aamulla saa nukkua myöhempään…
        Hyvää yötä ja kauniita unia Pupuselle kultaiselle🥰 nukutaan hyvin🫂

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Silmäni painuvat kiinni. Tulen mielelläni taas viereesi ja nukahdan siihen. 😊 onneksi aamulla saa nukkua myöhempään…

Nukutaan hyvin! Hyvää yötä ihanuus 🥰 Nukutaan pitkään vierekkäin 😇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hauskaa lauantaita 🥰
        https://youtube.com/shorts/lMkLRTPHVvM?si=Z5zbrQAo-aVdvkDB

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kysyit viikonlopun suunnitelmia niin huomenna meen konserttiin 😇

• Anonyymi kirjoitti:

Kysyit viikonlopun suunnitelmia niin huomenna meen konserttiin 😇

Ahaa, minkäslaiseen konserttiin? 😇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Voi kiitos samoin😍 hihii noin minäkin aamulla kismittelin☺️

Söpöltä oot näyttänyt 😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ahaa, minkäslaiseen konserttiin? 😇

Metallicaan Olympiastadionille 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Metallicaan Olympiastadionille 😊

Kiva, pidä hauskaa☺️

• Anonyymi kirjoitti:

Söpöltä oot näyttänyt 😊

Unihiekat silmissä ja tukka sekaisin🤭 sinäkin oot söpö🫶🏻

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kiva, pidä hauskaa☺️

Kiitos 😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Unihiekat silmissä ja tukka sekaisin🤭 sinäkin oot söpö🫶🏻

Ei haittaa yhtään, pupu pitää sinusta juuri sellaisena ihanana 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Ei haittaa yhtään, pupu pitää sinusta juuri sellaisena ihanana 🥰

Voi sinua🥺🫶🏻 Prinsessakin pitää Pupusta juuri tuollaisenaan💋

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Voi sinua🥺🫶🏻 Prinsessakin pitää Pupusta juuri tuollaisenaan💋

Kiitos 🥺🫶🏼 mitäs oot tänää tehnyt?

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos 🥺🫶🏼 mitäs oot tänää tehnyt?

Ajelin kaupunkiin viettämään vapaapäivää, ajattelin lähteä iltakävelylle tuonne katselemaan😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ajelin kaupunkiin viettämään vapaapäivää, ajattelin lähteä iltakävelylle tuonne katselemaan😊

Kuulostaa kivalta! Mukavaa kävelyä, nyt onkii vilposampaa 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa kivalta! Mukavaa kävelyä, nyt onkii vilposampaa 🥰

Pitää varmaan ottaa sateenvarjo kassiin, on tumma pilvi päälläni🌂

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Pitää varmaan ottaa sateenvarjo kassiin, on tumma pilvi päälläni🌂

Hui, älä kastele itseesi 😔

• Anonyymi kirjoitti:

Hui, älä kastele itseesi 😔

Ei pieni sade haittaa, haluan mennä 🌼🚶🏼‍♀️

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ei pieni sade haittaa, haluan mennä 🌼🚶🏼‍♀️

Joo se on kiva 😇 mut ettet vilustu 😔 Lämmitän saunan nii tule sitten lenkin perään sinne 🫶🏼

• Anonyymi kirjoitti:

Joo se on kiva 😇 mut ettet vilustu 😔 Lämmitän saunan nii tule sitten lenkin perään sinne 🫶🏼

Kiitos, voisin tulla🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kiitos, voisin tulla🤭

Nyt alkais olee sauna lämmin 🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt alkais olee sauna lämmin 🤗

Noniin, mene vain tulen pian perässä😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Okei 😇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Oliko hyvät löylyt?
        🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Oliko hyvät löylyt?
        🥰

Juuri meinasin tulla sanoon että oli hyvät löylyt😄🤗
        Pesin selkäsi🧼 tykkäätkö muuten siitä pesusienen karheasta puolesta?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Juuri meinasin tulla sanoon että oli hyvät löylyt😄🤗
        Pesin selkäsi🧼 tykkäätkö muuten siitä pesusienen karheasta puolesta?

Tykkään selkään etenkin 😇 kiitos ihana kun pesit 🤣 tykkäätkö sinä siitä karheasta ja kiva että löylyt olivat hyvät 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkään selkään etenkin 😇 kiitos ihana kun pesit 🤣 tykkäätkö sinä siitä karheasta ja kiva että löylyt olivat hyvät 🤗

Tuli vääre emoji 🥰 ei pitänyt tuota 🤣 laittaa

• Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin tykkään😊🧼

• Anonyymi kirjoitti:

Tuli vääre emoji 🥰 ei pitänyt tuota 🤣 laittaa

Haha😅

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Niin minäkin tykkään😊🧼

Mieluusti pesisin koko prinsessan sillä, hellästi tietenkin 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Mieluusti pesisin koko prinsessan sillä, hellästi tietenkin 🥰

Saa pestä, erityisesti juuri selkään tuntuu hyvälle, kun ei itse saa niin hyvin sieltä 😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Saa pestä, erityisesti juuri selkään tuntuu hyvälle, kun ei itse saa niin hyvin sieltä 😊

Joo ei sinne ylety. Pesin selkäsi 🤗 Pupukin käy sienestä kun minut vaan saippuoi 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Joo ei sinne ylety. Pesin selkäsi 🤗 Pupukin käy sienestä kun minut vaan saippuoi 😊

Ihana kiitos siitä🤗 sehän oliskin, hinkata Pupua vasten🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Tuo kyl kuulostaa vähän erilaiselt jutulta kuin peseytymiseltä! 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo kyl kuulostaa vähän erilaiselt jutulta kuin peseytymiseltä! 😅

Niin kuulostaa🫢

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Niin kuulostaa🫢

Hihhih 🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Niin kuulostaa🫢

Mutta oikein kivalta kyllä kuulostaisi sekin 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta oikein kivalta kyllä kuulostaisi sekin 🤭

Minustakin hih☺️ virvon varvon🪄

• Samoin sinulle, suloiselle ja ihanalle Pupulle oikein suloisia unia🥰😘 Prinsessa asettuu viereesi ja ottaa Pupun hellästi kainaloon, poskellesi ja kaulallesi suukotellen😍

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Samoin sinulle, suloiselle ja ihanalle Pupulle oikein suloisia unia🥰😘 Prinsessa asettuu viereesi ja ottaa Pupun hellästi kainaloon, poskellesi ja kaulallesi suukotellen😍

Kiitos 🤗 kuinka nukuit?

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos 🤗 kuinka nukuit?

Nukuin kuin pieni porsas, eli mainiosti😄🤗 entä sinä? varmaan kuin pieni pupunen🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Nukuin kuin pieni porsas, eli mainiosti😄🤗 entä sinä? varmaan kuin pieni pupunen🤭

Kyllä kuin pieni pupunen 😊 Kiva kuulla et nukuit hyvin 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kuin pieni pupunen 😊 Kiva kuulla et nukuit hyvin 🥰

Hyvä että sinäkin😘 milloinka sinulla on lähtö sinne konserttiin? 😊🎶

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hyvä että sinäkin😘 milloinka sinulla on lähtö sinne konserttiin? 😊🎶

Lähen puolen tunnin päästä! Jännää 😬😬

• Anonyymi kirjoitti:

Lähen puolen tunnin päästä! Jännää 😬😬

Mikä sinua siinä jännittää? 🥺

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mikä sinua siinä jännittää? 🥺

No siis yleisesti on jännää ja kivaa. Meen bussil sinne Helsinkiin ni se on jännää.

• Anonyymi kirjoitti:

No siis yleisesti on jännää ja kivaa. Meen bussil sinne Helsinkiin ni se on jännää.

Ai niinhän se tietty on😊 kaikki sujuu varmasti hyvin🫶🏻

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ai niinhän se tietty on😊 kaikki sujuu varmasti hyvin🫶🏻

Joo 😊 ku ei sinne autoo varmaan saa oikee mihinkää ni bussil helpompaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo 😊 ku ei sinne autoo varmaan saa oikee mihinkää ni bussil helpompaa.

Totta turiset🐰menetkö kavereiden kaa vai yksistään? 😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Totta turiset🐰menetkö kavereiden kaa vai yksistään? 😊

Kaveri tulee sieltä 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Kaveri tulee sieltä 😊

Kiva😎

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kiva😎

Jep 😊 vettä vaa sataa 🐰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kiva😎

Onko sinulta pitkä matka Helsinkii?

• Anonyymi kirjoitti:

Jep 😊 vettä vaa sataa 🐰

Niin tekee😐 onko teillä katos päänpäällä? 😯

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

😂😂😂👌❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulta pitkä matka Helsinkii?

Öööh noin 400 kilsaa😅🫣

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Öööh noin 400 kilsaa😅🫣

😳 oho

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Niin tekee😐 onko teillä katos päänpäällä? 😯

On katos 😇

• Anonyymi kirjoitti:

On katos 😇

No hyvä🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Öööh noin 400 kilsaa😅🫣

Oot sitten melko pohjoisen tyttö? 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Oot sitten melko pohjoisen tyttö? 😊

En pohjoisessa asu kumminkaan, Länsi-Suomessa🫢

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

En pohjoisessa asu kumminkaan, Länsi-Suomessa🫢

Okei 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Okei 😊

Mihin asti siellä Metallica soittaa? 😊🎶

• Anonyymi kirjoitti:

Okei 😊

Hyvää yötä Pupu🥰🫶🏻

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hyvää yötä Pupu🥰🫶🏻

Hyvää yötä 🥰 oon koht kotona. Hyppään viereesi 🫶🏼

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hyvää yötä Pupu🥰🫶🏻

Kivaa uutta viikkoa Prinsessa 😇🐰

• Anonyymi kirjoitti:

Kivaa uutta viikkoa Prinsessa 😇🐰

Hyvää viikkoa Pupu sinullekin😚🤗🫶🏻

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hyvää viikkoa Pupu sinullekin😚🤗🫶🏻

Kiitos 😚🤗 eilen oli kivaa mut nyt on vähä vilustunut olo 🤒

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos 😚🤗 eilen oli kivaa mut nyt on vähä vilustunut olo 🤒

Eilen olikin aika kylmää ja sateista. Voi Pupusta😕 pidän sinut lämpimänä ja keitän teetä🤗🫖

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Eilen olikin aika kylmää ja sateista. Voi Pupusta😕 pidän sinut lämpimänä ja keitän teetä🤗🫖

Jipii 🤗 ei satanut sillon enää onneks, mutta illan veti tosi viileeks 🥶 Kiitos teestä 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Jipii 🤗 ei satanut sillon enää onneks, mutta illan veti tosi viileeks 🥶 Kiitos teestä 🥰

Olehyvä. Se on rakkaudella keitetty, tietenkin. 😊🫶🏻

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Olehyvä. Se on rakkaudella keitetty, tietenkin. 😊🫶🏻

Kyllä sen maistoinkin 🥰 maistui extra-hyvältä ja lämmältä 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen maistoinkin 🥰 maistui extra-hyvältä ja lämmältä 😊

Joo😇 sataako siellä? täällä on satanut koko päivän🌧

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Joo😇 sataako siellä? täällä on satanut koko päivän🌧

Ei sada ⛅️ onpa kurjaa kun sataa. Pupu ois sateella vaan visusti sammalpedissään 😇

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sada ⛅️ onpa kurjaa kun sataa. Pupu ois sateella vaan visusti sammalpedissään 😇

Ihan kiva kun ilma on raikas ja katto ropisee😊mutta ulkoilemaan ei voi mennä. Prinsessakin ottaa nyt rennosti vaan 😌☕️

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ihan kiva kun ilma on raikas ja katto ropisee😊mutta ulkoilemaan ei voi mennä. Prinsessakin ottaa nyt rennosti vaan 😌☕️

Joo 😇 17 astetta on lämpöä vaan täällä. Kahvia tekis mieli 😋

• Anonyymi kirjoitti:

Joo 😇 17 astetta on lämpöä vaan täällä. Kahvia tekis mieli 😋

Keitin juuri päiväkahvit, kaataisin sinullekin😚☕️

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Keitin juuri päiväkahvit, kaataisin sinullekin😚☕️

Kiitos 😇 nyt sataa!

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos 😇 nyt sataa!

Noniin täällä jyrähteli ukkonenkin🌩

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hui ⚡️⚡️ sinun täytyy nyt pysyä sisällä turvassa 😰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ois kiva kuunnella sadetta yhdessä ja olla peiton alla 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Hui ⚡️⚡️ sinun täytyy nyt pysyä sisällä turvassa 😰

Pysyn😇

• Anonyymi

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Voi olet suloinen🥹 minä silitän ja halin Pupua samantien🥰

Kiitos 🥺 tekee hyvää viluiselle Pupulle 🥰🫶🏼

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos 🥺 tekee hyvää viluiselle Pupulle 🥰🫶🏼

Se lämmittää minuakin kun saan olla ihan Pupun lähellä🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Se lämmittää minuakin kun saan olla ihan Pupun lähellä🤗

Hyvä kuulla, painaudun ihan kiinni 🐰🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kuulla, painaudun ihan kiinni 🐰🥰

Pupu tuoksutkin niin hyvältä☺️

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Sinäpäs 🥰 Pupu laittoi kyllä hajustetta tänään kuten yleensä 🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Tuoksut Prinsessaiselta mutta samalla myös niin lämpöiseltä 🥰 se saa Pupun ihan tolaltaan 🫢

• Anonyymi

Mitä? Ensinnäkin älä käytä tuollaisia rumia nimityksiä ja toisekseen olin nauttimassa musiikista!? Kolmanneksi mikään tuollainen ei ois yhtään tän Pupun tyylistä 😔 Tykkään vaa Prinsessasta 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Sinäpäs 🥰 Pupu laittoi kyllä hajustetta tänään kuten yleensä 🤭

Oih🥰 minkälainen se tuoksu on, voiko sitä kuvailla? Prinsessa saa kuvitella🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Tuoksut Prinsessaiselta mutta samalla myös niin lämpöiseltä 🥰 se saa Pupun ihan tolaltaan 🫢

Minäkin suihkauttelen välillä jotain tuoksukkeita😊
        Prinsessa tykkäisi nuuhkia Pupua nimittäin Pupun tuoksusta Prinsessa viehättyy🤭

• Anonyymi

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Minäkin suihkauttelen välillä jotain tuoksukkeita😊
        Prinsessa tykkäisi nuuhkia Pupua nimittäin Pupun tuoksusta Prinsessa viehättyy🤭

Ja Pupu sinun tuoksusta oli siinä sitten tuoksuketta tai ihan luonnollisesta tuoksustasi 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä? Ensinnäkin älä käytä tuollaisia rumia nimityksiä ja toisekseen olin nauttimassa musiikista!? Kolmanneksi mikään tuollainen ei ois yhtään tän Pupun tyylistä 😔 Tykkään vaa Prinsessasta 🥰

Ja minä tykkään vain Pupusta, en kestään muusta tällä tavalla🥺🫶🏻

• Totta turiset🐰

• Anonyymi kirjoitti:

Ja Pupu sinun tuoksusta oli siinä sitten tuoksuketta tai ihan luonnollisesta tuoksustasi 🥰

Tykkään myös sinun luonnollisesta tuoksusta🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Joo😊 saatanpa joskus nuuhkia tuota jossain kaupassa ja ajatella sinua🫢

Hihih 🥰 mikähän sinun käyttämä tuoksu on?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ja minä tykkään vain Pupusta, en kestään muusta tällä tavalla🥺🫶🏻

Voih 🫶🏼🥺

• Anonyymi

• Anonyymi

Maukas olisit pussatakin 😚🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Maukas olisit pussatakin 😚🤭

Arvaa vaan olisitko sinä😘😋

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Arvaa vaan olisitko sinä😘😋

Jaa-a 😇🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa-a 😇🤭

Varmasti maukkain ikinä, olethan Prinsessan lempiherkku😍🫶🏻

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Varmasti maukkain ikinä, olethan Prinsessan lempiherkku😍🫶🏻

Hih 🤭🤭 Pupunen punastuu 🐰 mutta niin oot sinäkin lempiherkku, vähän kuin berliininpulla. Ulkoa kaunis ja herkullinen, mutta vähintään yhtä ihana sisältä 😋 kuin sinä, kaunis ja makea ulkoa ja niin sydämellinen ja makea myös sisältä 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Hih 🤭🤭 Pupunen punastuu 🐰 mutta niin oot sinäkin lempiherkku, vähän kuin berliininpulla. Ulkoa kaunis ja herkullinen, mutta vähintään yhtä ihana sisältä 😋 kuin sinä, kaunis ja makea ulkoa ja niin sydämellinen ja makea myös sisältä 🥰

😳🤭 huhhuh nyt Prinsessa punastuu ainakin kymmenen kertaa enemmän kuin Pupu! kiitos Pupunen, ihanasti sanottu🥰🫶🏻🐰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

😳🤭 huhhuh nyt Prinsessa punastuu ainakin kymmenen kertaa enemmän kuin Pupu! kiitos Pupunen, ihanasti sanottu🥰🫶🏻🐰

Ole hyvä ja kiva jos tykkäsit, Pupu puhui totta vain 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä ja kiva jos tykkäsit, Pupu puhui totta vain 🥰

Sinä olet samanlainen kuin herkkuleivos. Hyvännäköinen ja komea päältäpäin, jonka nähdessään Prinsessa aina ihastuu uudelleen, sillä tietää sen olevan herkullinen ja suloisen maukas myös sisältäpäin. Sellainen, josta aina tulee sydämellinen tunne. 🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Sinä olet samanlainen kuin herkkuleivos. Hyvännäköinen ja komea päältäpäin, jonka nähdessään Prinsessa aina ihastuu uudelleen, sillä tietää sen olevan herkullinen ja suloisen maukas myös sisältäpäin. Sellainen, josta aina tulee sydämellinen tunne. 🥰

Voi miten ihanasti puhut 🫶🏼🥺🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Voi miten ihanasti puhut 🫶🏼🥺🥰

Hih😊 ja totta joka sana!

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hih😊 ja totta joka sana!

Kiitos ihana sinä🥰 Pupulla ei enää oo kylmä ku oot siinä🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ihana sinä🥰 Pupulla ei enää oo kylmä ku oot siinä🥰

On ilo lämmittää sinua🥹🫶🏻

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

On ilo lämmittää sinua🥹🫶🏻

Samoin on ilo ihan kaikessa tehdä olostasi hyvä 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Samoin on ilo ihan kaikessa tehdä olostasi hyvä 🥰

🥹🥰🫶🏻💞

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

🥹🥰🫶🏻💞

Pus pus 🥰🫶🏼 pussaan prinsessaa ja voi maistut tosiaan makealta kun berliininpullan kuorrute 🥰 ja sisältä myös maistut hyvältä... 🫢

• Anonyymi kirjoitti:

Pus pus 🥰🫶🏼 pussaan prinsessaa ja voi maistut tosiaan makealta kun berliininpullan kuorrute 🥰 ja sisältä myös maistut hyvältä... 🫢

Hih aijaa, mitähän sitten tarkoittaakaan🤭🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hih aijaa, mitähän sitten tarkoittaakaan🤭🤭

Hih 😉 sehän voi olla jotain mistä vitsakin tykkää 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä maistut makealta kuin kermavaahto, maistan myös mansikkaa ja kinuskia. Ihan jokapuolelta🫢

• Anonyymi kirjoitti:

Hih 😉 sehän voi olla jotain mistä vitsakin tykkää 🤭

Tiedän mistä vitsa tykkää ja vitsa on juuri sellainen, mistä viuhkakin ilahtuu🤭🫢

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Sinä maistut makealta kuin kermavaahto, maistan myös mansikkaa ja kinuskia. Ihan jokapuolelta🫢

Hiihii, missä kohtaa sitä kinuskia maistuu? 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Hiihii, missä kohtaa sitä kinuskia maistuu? 🤭

No juhannusvihdassa ainakin😋

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Tiedän mistä vitsa tykkää ja vitsa on juuri sellainen, mistä viuhkakin ilahtuu🤭🫢

Kyl ne toisistaan ilahtuu kovasti 🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

No juhannusvihdassa ainakin😋

Nyt saat pupun vitsan punastumaan ja kovastumaan 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Kyl ne toisistaan ilahtuu kovasti 🤭

Takuulla😊

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt saat pupun vitsan punastumaan ja kovastumaan 😅

Huh🫢🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ilahtuisiko viuhka kun kuulee et Pupu on pelkissä boksereissa peiton alla 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Ilahtuisiko viuhka kun kuulee et Pupu on pelkissä boksereissa peiton alla 🤭

Ilahtuuhan se, koko Prinsessa ilahtuu tietysti Pupusta aina😇🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ilahtuuhan se, koko Prinsessa ilahtuu tietysti Pupusta aina😇🤭

Samoin koko pupu ilahtuu koko Prinsessasta. Haluisitko tulla kans peiton alle tänne lämpöiselle sammalpatjalleni? 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Samoin koko pupu ilahtuu koko Prinsessasta. Haluisitko tulla kans peiton alle tänne lämpöiselle sammalpatjalleni? 😊

Tietysti, kiitos kutsusta☺️

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Tietysti, kiitos kutsusta☺️

Jee Pupu nukkuu siis tosi hyvin😇. Saat monen monta pusua sekä tiukkaa mutta hellää halia 😘🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Jee Pupu nukkuu siis tosi hyvin😇. Saat monen monta pusua sekä tiukkaa mutta hellää halia 😘🤗

On minullakin ihan parhaat yöunet Pupun vieressä🥰 pusuja ja haleja myös sinulle, ihana olet😘🤗
        Hyvää yötä ja oikein makeita unia😇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

On minullakin ihan parhaat yöunet Pupun vieressä🥰 pusuja ja haleja myös sinulle, ihana olet😘🤗
        Hyvää yötä ja oikein makeita unia😇

Ihanampi oot 🥰 hyvää yötä, onhan ne makeet ku oot vieressä 😇

• Anonyymi kirjoitti:

Ihanampi oot 🥰 hyvää yötä, onhan ne makeet ku oot vieressä 😇

Kivaa tiistaita Pupulle🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kivaa tiistaita Pupulle🤗

Kiitos samoin 🫶🏼 🥰 sataako siellä vielä tänään?

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos samoin 🫶🏼 🥰 sataako siellä vielä tänään?

On satanut koko päivän. Tällähetkellä ei taida sataa😊
        minkäslainen keli on siellä?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

On satanut koko päivän. Tällähetkellä ei taida sataa😊
        minkäslainen keli on siellä?

Onpa harmi ku sataa. Tääl ei sada, tuulee vain 😇

• Anonyymi kirjoitti:

Onpa harmi ku sataa. Tääl ei sada, tuulee vain 😇

Okei😊 joo ei se pitemmän päälle mukavaa ole sekään, kun monta päivää sataa peräkkäin koko aika…😒

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Okei😊 joo ei se pitemmän päälle mukavaa ole sekään, kun monta päivää sataa peräkkäin koko aika…😒

No eih 😔 Meen ehkä kävelylle, mut en tiedä vielä meniskö nyt heti vai vasta salkkareiden jälkee 🤷‍♂️

• Anonyymi kirjoitti:

No eih 😔 Meen ehkä kävelylle, mut en tiedä vielä meniskö nyt heti vai vasta salkkareiden jälkee 🤷‍♂️

Mä mietin aivan samaa tässä just😊 kyllä salkkarit täytyy nähdä👀 katon sitten jos ei sada niin saatan mennä😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mä mietin aivan samaa tässä just😊 kyllä salkkarit täytyy nähdä👀 katon sitten jos ei sada niin saatan mennä😊

Hassua, sam ajatus 😇 joo salkkarit on nähtävä, alkaa olla jännät hetket!

• Anonyymi kirjoitti:

Hassua, sam ajatus 😇 joo salkkarit on nähtävä, alkaa olla jännät hetket!

Huumelasti satamassa ja poliisit kytiksellä🤨

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Huumelasti satamassa ja poliisit kytiksellä🤨

Joo. Veikkaan et ei jää kiinni jotenkin 😬

• Anonyymi kirjoitti:

Joo. Veikkaan et ei jää kiinni jotenkin 😬

En usko että Miki on mitään vihjannu tai kertonu niille. Jostain muualta saaneet tietoo. Luulen myös etteivät jää kiinni🫢

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

En usko että Miki on mitään vihjannu tai kertonu niille. Jostain muualta saaneet tietoo. Luulen myös etteivät jää kiinni🫢

Jep! 😇

• Anonyymi kirjoitti:

Jep! 😇

Prinsessa syö vesimeloonia🍉😋

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Prinsessa syö vesimeloonia🍉😋

Nam on hyvää 😋😋 se on Pupunkii herkkuu

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Olipahan hassu tuo Joonatan ku kuuli päässää Sallan ja Karin 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Nam on hyvää 😋😋 se on Pupunkii herkkuu

Voisi tehdä sellaisen kesäisen hedelmäsalaatin, vesimeloonia, mansikoita ja kiiviä😋 nam nam siitä syötäis yhdessä😊

• Anonyymi kirjoitti:

Joo🤣😬 se on saanu traumat siitä kun joutui kuulemaan🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Niin siis ei traumoissa mitään hauskaa ole mutta olihan tuo nyt vähän hassu kohta…😆

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Niin siis ei traumoissa mitään hauskaa ole mutta olihan tuo nyt vähän hassu kohta…😆

Joo ei tietenkää ole. Mut tossa nyt oli hassu trauma 😅

• Anonyymi

Kiitos kun saan loikata 🫶🏼 Nuku oikein hyvin ja sikeästi, tuun ihan hiljaa viereen enkö herätä 🥰 Hyvää yötä 🐇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Voisi tehdä sellaisen kesäisen hedelmäsalaatin, vesimeloonia, mansikoita ja kiiviä😋 nam nam siitä syötäis yhdessä😊

Joo! En huomannut tätä aiemmin 😔 kyllä tykkäis pupu noista 😋🐰

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kun saan loikata 🫶🏼 Nuku oikein hyvin ja sikeästi, tuun ihan hiljaa viereen enkö herätä 🥰 Hyvää yötä 🐇

Hei Pupuliini🤗 et herättänyt ja hyvin nukuin😊 entä sinä?🐰

• Anonyymi kirjoitti:

Joo! En huomannut tätä aiemmin 😔 kyllä tykkäis pupu noista 😋🐰

Ei se mitään ja kiva jos tykkäisit kans🫶🏻

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Nukuin tosi hyvin, nukahdin heti enkä heräillyt 😇 vieressäsi on niin hyvä🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Tykkäisin 😋 kiivi ja mansikat yhdessä voisi olla tosi hyvää! Sellasta vissyä mulla, mansikka-kiivi 😇

• Anonyymi kirjoitti:

Tykkäisin 😋 kiivi ja mansikat yhdessä voisi olla tosi hyvää! Sellasta vissyä mulla, mansikka-kiivi 😇

Se on hyvää vissyä😊🍓🥝

• Anonyymi kirjoitti:

Nukuin tosi hyvin, nukahdin heti enkä heräillyt 😇 vieressäsi on niin hyvä🥰

Hyvä kuulla🥰 samoin on sinun vieressäsi hyvä, maailman paras paikka 🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hyvä kuulla🥰 samoin on sinun vieressäsi hyvä, maailman paras paikka 🤭

Samoin 😇 siitä ei aamulla haluisi lähteä 🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Se on hyvää vissyä😊🍓🥝

Joo niin on 🐰 mikä on sun suosikkimaku vissyissä tai kivennäisvesissä?

• Anonyymi kirjoitti:

Joo niin on 🐰 mikä on sun suosikkimaku vissyissä tai kivennäisvesissä?

Tykkään kyllä kaikenmoisista. Ainakin se Novelle mustikka-karhunvatukka -vissy on tosi hyvää🤗 sitruunavissykin on👍🏻

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Tykkään kyllä kaikenmoisista. Ainakin se Novelle mustikka-karhunvatukka -vissy on tosi hyvää🤗 sitruunavissykin on👍🏻

Tykkään myös noista. Jostain syystä tuntuu et se sitruunainen vissy käy vaan mahaan vähä mulla.

• Anonyymi kirjoitti:

Tykkään myös noista. Jostain syystä tuntuu et se sitruunainen vissy käy vaan mahaan vähä mulla.

Joo. Hiilihapot ärsyttää vatsaa ja voi tulla maha kipeeksi. Mä joskus lantraan veteen noita vissyjä, ei oo niin hapokasta😁

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Joo. Hiilihapot ärsyttää vatsaa ja voi tulla maha kipeeksi. Mä joskus lantraan veteen noita vissyjä, ei oo niin hapokasta😁

Se voisi olla hyvä niksi 😊 Mut sitruunanmakuinen erityisesti käy mahaan. En tiedä voiko olla allerginen sitruunalle 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Se voisi olla hyvä niksi 😊 Mut sitruunanmakuinen erityisesti käy mahaan. En tiedä voiko olla allerginen sitruunalle 😅

Voihan sitä tietty olla. Onhan se sellaista hapanta muutenkin, että reagoiko siihen sitten niin. En osaa sanoo🤷🏼‍♀️

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Voihan sitä tietty olla. Onhan se sellaista hapanta muutenkin, että reagoiko siihen sitten niin. En osaa sanoo🤷🏼‍♀️

Juu 🐰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Tykkään niistä vitamiinivesistä myös 🐇

• Anonyymi kirjoitti:

Tykkään niistä vitamiinivesistä myös 🐇

Niin minäkin😋 se uusi maku appelsiini on tosi hyvää.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Niin minäkin😋 se uusi maku appelsiini on tosi hyvää.

Joo! 😋😋 ne on vähä kalliita juomii mut toisaalta ne on terveellisii ja jotkut käyttää paljon isompia summia esim tupakkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo! 😋😋 ne on vähä kalliita juomii mut toisaalta ne on terveellisii ja jotkut käyttää paljon isompia summia esim tupakkaan.

Niimpä, itse en niitä mitenkään usein osta mutta joskus😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Niimpä, itse en niitä mitenkään usein osta mutta joskus😊

Juu 😇 Pupusen pahe on kyl limpparit 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Juu 😇 Pupusen pahe on kyl limpparit 🤭

Mikä on lempparilimpparisi? 😊

• Anonyymi

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Joo😊 täytyypä maistaa tuota joskus🤭

Kannattaa, mä tykkään ainaki siitä. Mut ei se yhrö hyvä maku oo ku Prinsessan pusu 😘

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa, mä tykkään ainaki siitä. Mut ei se yhrö hyvä maku oo ku Prinsessan pusu 😘

Noh noh😳🤭 mutta mikään, siis ei mikään, juoma ole parempaa kuin suudelma Pupulta!

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Noh noh😳🤭 mutta mikään, siis ei mikään, juoma ole parempaa kuin suudelma Pupulta!

🥺🥺 suudelmia sinne monen monta 😘😘 maistut mansikkaiselta tänään 🥰

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

🥺🥺 suudelmia sinne monen monta 😘😘 maistut mansikkaiselta tänään 🥰

Hihii kiitos🥰 sinä maistut kinuskilta🤭

• Anonyymi

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ihana🤗 lähteekö sinun jalka vipattaa noin? 😅🤭

Juu lähtee 😇 joku jalka ainaki, hihi 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Juu lähtee 😇 joku jalka ainaki, hihi 🤭

Keskimmäinen🫢 hihii🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Keskimmäinen🫢 hihii🤭

Joo, vitsa 🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kiitos hienosta kappaleesta🥹 toimivat mainiosti😘

Nyt sait kuulla edes yhden kappaleen Metallicaa 😇 eikä se haittaa jos et tykkää, ei kaikki samoista asioista tykkää 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, vitsa 🤭

Hih, tuossa videossa tyttöpupu painaa poikavuosia nenästä, niin jalan vipattaminen loppuu. Sama ei taida helpottaa vitsan liikehdintää🤭🤭

• Prinsessasi kirjoitti:

Hih, tuossa videossa tyttöpupu painaa poikavuosia nenästä, niin jalan vipattaminen loppuu. Sama ei taida helpottaa vitsan liikehdintää🤭🤭

Ei mitään poikavuosia🤣 vaan poikapupua! (autocorrect)

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt sait kuulla edes yhden kappaleen Metallicaa 😇 eikä se haittaa jos et tykkää, ei kaikki samoista asioista tykkää 🥰

Tykkäsin kyllä tuosta ainakin😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hihih, ei se ehkä auta siihen muuten kyllä rauhottaosi varmasti Pupua 😍🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hassu! 😂😂

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Tykkäsin kyllä tuosta ainakin😊

Kiva jos tykkäsit 🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mut varmaan vitsa lopulta menee tuollee samoin tavoin raukeaksi kuin poikapupu pususta? 🥰🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Hihih, ei se ehkä auta siihen muuten kyllä rauhottaosi varmasti Pupua 😍🥰

Minä voisin hipaista nenänpäätäsi☺️

• Anonyymi kirjoitti:

Mut varmaan vitsa lopulta menee tuollee samoin tavoin raukeaksi kuin poikapupu pususta? 🥰🤭

Meneehän se joo, luulen että koko Pupu olisi hyvin rentoutunut sen jälkeen😇🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Meneehän se joo, luulen että koko Pupu olisi hyvin rentoutunut sen jälkeen😇🤭

No se on hyvin totta 🤤 Pupu pötköttäisi repo rankana hetken mutta silti Prinsessassa kiinni 🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Minä voisin hipaista nenänpäätäsi☺️

Se tuntuisi kivalta 😇🥰 Pupu varmasti rauhottuisi siitä 🫶🏼

• Anonyymi kirjoitti:

No se on hyvin totta 🤤 Pupu pötköttäisi repo rankana hetken mutta silti Prinsessassa kiinni 🥰

Niin olisi Prinsessakin kiinni Pupussa sen touhun jälkeen, eikä irti tahtoisi millään😍

• Anonyymi kirjoitti:

Se tuntuisi kivalta 😇🥰 Pupu varmasti rauhottuisi siitä 🫶🏼

Ihana😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Niin olisi Prinsessakin kiinni Pupussa sen touhun jälkeen, eikä irti tahtoisi millään😍

🫶🏼 Ihana olisi siihen yhdessä nukahtaa jos se ennen nukkumaan menoa tapahtuisi 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

🫶🏼 Ihana olisi siihen yhdessä nukahtaa jos se ennen nukkumaan menoa tapahtuisi 🤭

Niin olisi🤭 olisikin täydelliset yöunet varmaan tiedossa, kun on niin rentoutunut olo ja Pupu kainalossa🥰

• Hihii😚 Prinsessa antaa pusun samalla.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Niin olisi🤭 olisikin täydelliset yöunet varmaan tiedossa, kun on niin rentoutunut olo ja Pupu kainalossa🥰

No niin ois. Ihana ja lämmin Prinsessa kainalossa 🥰 Voi Pupu painaisi pään rintaasi vasten jos saa luvan 😇🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hihii😚 Prinsessa antaa pusun samalla.

Kiitos 😘 voi se saa vitsankin väpättämään 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

No niin ois. Ihana ja lämmin Prinsessa kainalossa 🥰 Voi Pupu painaisi pään rintaasi vasten jos saa luvan 😇🥰

Tietysti saat😍 näkisinpä sinusta unta.

• Anonyymi

Se tuntuu kovalta 🥰 (piti kirjottaa kivalta mut jätinpä ton kirjotusvirheen ku sopi hyvin🤭)

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Tietysti saat😍 näkisinpä sinusta unta.

Samoin näkisinpä sinusta 🥺

• Anonyymi kirjoitti:

Se tuntuu kovalta 🥰 (piti kirjottaa kivalta mut jätinpä ton kirjotusvirheen ku sopi hyvin🤭)

Hih🤭 niin se tuntuu, kivalta ja kovalta kädessä🤭🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Samoin näkisinpä sinusta 🥺

Siellä sinä olet, ajatuksissa, tulisit vain uniini🥰🥹🫶🏻

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hih🤭 niin se tuntuu, kivalta ja kovalta kädessä🤭🤭

Voihan vieteri🤭 Se kyllä rauhoittuu siitä ehkä... 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Voihan vieteri🤭 Se kyllä rauhoittuu siitä ehkä... 🤭

Ehkä? 🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ehkä? 🤭

Hihi 🤭 se riippuu ihan mitä sille tekee 🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Siellä sinä olet, ajatuksissa, tulisit vain uniini🥰🥹🫶🏻

Awws 🥰🥺 tuun sinne 😇

• Anonyymi kirjoitti:

Awws 🥰🥺 tuun sinne 😇

Tykkäisin kovasti tulemistasi 🤭hih

• Anonyymi kirjoitti:

Hihi 🤭 se riippuu ihan mitä sille tekee 🤭

Tekisin hellää ja hyvää, sitä voisi pussailla ja sovitella viuhkaan😇

• Anonyymi kirjoitti:

Awws 🥰🥺 tuun sinne 😇

Nyt Prinsessan täytyy alkaa nukkua, kello on jo paljon🥱
        tervetuloa uniini🥰 hyvää yötä ja nuku hyvin sinäkin
        😘🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Tekisin hellää ja hyvää, sitä voisi pussailla ja sovitella viuhkaan😇

Joo 🥰🤭🫶🏼

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

😘🤗

Niin pitää että jaksaa 😇 Hyvää yötä ja lämpöisiä unia, Pupu on matkalla uniisi 🫶🏼

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

😘🤗

Mukavaa torsraita Prinsessa 🤗🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Mukavaa torsraita Prinsessa 🤗🥰

Kiitos samoin sinulle Pupuliininen😘🤗

• Anonyymi

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ai kauhistus😅 jaloillani pönkisin pakoon🫢

Hihih 🤭🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Hihih 🤭🤭

Kutittaisi jo tuon kepin laittaminen🙈

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

🤭 Ei Pupu noin tekis, kutittelisin ihan muuten vaa 😚

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Toi kepin laittaminen kuulostaa hassulta jos ei tiedä kontekstia 😂🐰

• Anonyymi kirjoitti:

🤭 Ei Pupu noin tekis, kutittelisin ihan muuten vaa 😚

Joo🤭😅

• Anonyymi kirjoitti:

Toi kepin laittaminen kuulostaa hassulta jos ei tiedä kontekstia 😂🐰

Niin, minkähänlaista keppiä (vai heppiä) laitetaan ja mihin? 🤭🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Niin, minkähänlaista keppiä (vai heppiä) laitetaan ja mihin? 🤭🤭

Heh, ehkä sellaista juhannuskeppiä 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Heh, ehkä sellaista juhannuskeppiä 😂

Joo🤭 mitäs meinaat juhannuksena?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

En mä tiedä oikeen, varmaan grillausta sukulaisten kanssa.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Entä sä? 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Entä sä? 🥰

Sama kai mullakin. Grillausta ja saunomista😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Sama kai mullakin. Grillausta ja saunomista😊

Jee 🤗 onko ihan mökkisaunaa vai?

• Anonyymi kirjoitti:

Jee 🤗 onko ihan mökkisaunaa vai?

Ai sellainen pihasauna? sellasta ei, ihan normi😇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Nii, ajattelin menetkö johonkin mökille vaikka 😊 saatan itse mennä vanhempien mökille saunomaan.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Pupu tykkää ainaki ihan rauhallisesta juhannuksenvietosta, en tykkäis mistää rälläämisestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Nii, ajattelin menetkö johonkin mökille vaikka 😊 saatan itse mennä vanhempien mökille saunomaan.

En mene, oon vanhempien luona ja saunon täällä😊

• Anonyymi kirjoitti:

Pupu tykkää ainaki ihan rauhallisesta juhannuksenvietosta, en tykkäis mistää rälläämisestä.

Ei Prinsessakaan tykkää, en ikinä oo välittänyt sellaisesta oikeen. Ihan rentoa kesästä nauttimista🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

En mene, oon vanhempien luona ja saunon täällä😊

Okei 😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ei Prinsessakaan tykkää, en ikinä oo välittänyt sellaisesta oikeen. Ihan rentoa kesästä nauttimista🤗

Sama, en oo välittänyt sellasesta. Eli Pupu sopisi hyvin yhteen kanssasi 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Sama, en oo välittänyt sellasesta. Eli Pupu sopisi hyvin yhteen kanssasi 🥰

Niin🥰 vietettäis yhdessä juhannusta, mikäs sen parempaa🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Niin🥰 vietettäis yhdessä juhannusta, mikäs sen parempaa🤭

Piknikillä 🥰🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Piknikillä 🥰🤭

Joo!😇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Joo!😇

Rauhaisasti ihmetellen maailman menoa 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Mennään johonkin kauniisiin maisemiin🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä Pupu ja nukutaan hyvin. 🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mennään johonkin kauniisiin maisemiin🤗

Joo🤗🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hyvää yötä Pupu ja nukutaan hyvin. 🥰

Hyvää yötä kaunis ja ihana 🥰 tuun viereen 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä kaunis ja ihana 🥰 tuun viereen 😊

Huomenta ja hyvää perjantaita hurmaavalle komistukselle!🥰 olihan ihana nukkua vieressäsi 😇🥱

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Huomenta ja hyvää perjantaita hurmaavalle komistukselle!🥰 olihan ihana nukkua vieressäsi 😇🥱

Kiitos 🤭 Hyvää perjantaita 🥰 Oli ihanaa myös Pupulla, nukuin vallan hyvin taas hurmaavan Prinsessan vieressä. Yöt ei ole mitään lämpösiä, tuntui hyvältä painautua kiinni sinuun 🫶🏼

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos 🤭 Hyvää perjantaita 🥰 Oli ihanaa myös Pupulla, nukuin vallan hyvin taas hurmaavan Prinsessan vieressä. Yöt ei ole mitään lämpösiä, tuntui hyvältä painautua kiinni sinuun 🫶🏼

Hihii🤗🥰🫶🏻

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hihii🤗🥰🫶🏻

Hassu😄❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Vastaukseni poistui. Hyvä kuulla että sinäkin sait hyvin nukuttua😇

Prinsessa on töissä, pääsen kasin jälkeen✌🏻😚

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Vastaukseni poistui. Hyvä kuulla että sinäkin sait hyvin nukuttua😇

Prinsessa on töissä, pääsen kasin jälkeen✌🏻😚

Jaksuja vielä hetkeksi sinne töihin 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Jaksuja vielä hetkeksi sinne töihin 🥰

Kiitos, nyt pääsen lähtee🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kiitos, nyt pääsen lähtee🤗

Jee🤗🤗

• Anonyymi

Mitäpä luulet ?

• Anonyymi

Luulen että laitat mut raidaamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen että laitat mut raidaamaan

Raidataan siis..

• Anonyymi

Tarjota hänelle jäätelön 🍦, jutella, tutustua ja antaa halin. ♥️

• Anonyymi

Onko laktoositon?Muistakaa ostaessanne nämä seikat,ettei kaivatun heti tarvitse istua koko päivää iltaa pytyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko laktoositon?Muistakaa ostaessanne nämä seikat,ettei kaivatun heti tarvitse istua koko päivää iltaa pytyllä.

En nyt saa tuosta kuvasta selvää kumpaa on.

• Anonyymi

Riidellä......🙃

• Anonyymi

Riitele sit heti ja suoraan..
        Muuten ei voi enää.. 😞

• Anonyymi

Pudistaa ilmapiiriä
        kunnon raivo🌪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pudistaa ilmapiiriä
        kunnon raivo🌪

Ha poistettiin vastaus.
        Tuu tuu puhistaa ilmapiiriä. Voidaan sillai vaik puuskutellen puhistaa sitä..

• Anonyymi

Mistä me muka riitelisimme?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä me muka riitelisimme?

Aika näyttää.
        Kaivatulle kysymys.
        Millanen riitelijä sinä olisit?
        Huudatko ja kiroilet,Pidätkö mykkäkoulua,lähetkö ovet paukkuen rauhoittuun yksin jonnekin vai otatko jotain juotavaa ja keskustelet rauhaisasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika näyttää.
        Kaivatulle kysymys.
        Millanen riitelijä sinä olisit?
        Huudatko ja kiroilet,Pidätkö mykkäkoulua,lähetkö ovet paukkuen rauhoittuun yksin jonnekin vai otatko jotain juotavaa ja keskustelet rauhaisasti?

Se vaihtelee mistä riidellään. Riitely on varsin helppo saada loppumaan kanssani.

• Anonyymi

Puhua tunteistamme. Kaikki olisi sen jälkeen helpompaa.

• Anonyymi

Minä haluaisin kertoa naiselle että rakastan häntä ikuisesti jos se sopii hänelle.

• Anonyymi

Käydä iltauinnilla läheisen rannan hiljaisemmalla rantaosuudella. Istuskella rannan nurmikolle levitetyllä jättipyyhkeellä, ja katsella kuinka hänen viileän veden aiheuttama huimaus helpottaisi ja kananlihalle mennyt ihonsa muuttuisi kauniin väriseksi ja luonnollisen tuntuiseksi. Nauttisimme laskevasta ilta-auringosta juuri sen aikaa, kuin hänen kiharaisuuteen taipuvaiset hiuksensa kuivuakseen tarvitsisivat.
      Kävisimme jäätelö kojulla, josta noutaisin hänen lempijäätelönsä. miettisimme kumman luokse menisimme yökylään? tällä kertaa sopuisasti päätimme mennä miespuoliselle yöksi. Katselisimme hetken terassi maisemaa, ja menisimme vuoteeseen, hän tuntuisi vielä viileältä kuin järven pohja vesi, mutta hän lämpenisi ihmisvartalon lämmöstä.
      https://youtu.be/pSKxxKTJmfE

• Anonyymi

Mikset auttanut silloin kun piti? Sitten pitäisi tulla elämään sun unelmaa. Välineeksi

• Anonyymi

Haluan hänen opettavan minulle suomea 😁

• Anonyymi

Hyvä kun muistutit.Haluaisin hänen opettavan minut ajamaan autoa.Tiedän että hän olisi juuri oikea siihenkin.Haluaisin edelleen ratsastaa hevosilla hänen kanssaan.
        T.50(ei koira n)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kun muistutit.Haluaisin hänen opettavan minut ajamaan autoa.Tiedän että hän olisi juuri oikea siihenkin.Haluaisin edelleen ratsastaa hevosilla hänen kanssaan.
        T.50(ei koira n)

Ei voi enää harrastaa ratsastusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi enää harrastaa ratsastusta

Onko selkävaivoja vai allergiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko selkävaivoja vai allergiaa.

Kaikenlaista vaivaa. Mm sellaista että fyysinen rasitus ei välttämättä mahdollista, tai jalat levällään olo jolloin tuki poistuu keskivartalosta

• Anonyymi

Miksi hyvin tuo kirjotus näyttäs onnistuvan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikenlaista vaivaa. Mm sellaista että fyysinen rasitus ei välttämättä mahdollista, tai jalat levällään olo jolloin tuki poistuu keskivartalosta

Voi,harmi.
        Et ole minun kaivattuni sitten, hyvinhän hän liikkuu ainakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi hyvin tuo kirjotus näyttäs onnistuvan

Hahaha. En tiedä! Mutta kukaan ei halua opettaa minulle suomea…

• Anonyymi

Vaikka mitä, mutta ensin pitäis varmaan puhua siitä, mikä tää meidän juttu on. Ollaanko kavereita vai vähän muutakin. Pelkkää arvailua nyt.

• Anonyymi

Taitaa vähän muutakin olla kun täällä kysellään

• Anonyymi

Taidat muitakin kiinnostaa..

• Anonyymi

En ymmärrä mitä väliä sillä on, vaan ainoastaan sillä on merkitystä kenestä hän on kiinnostunut ja keneen rakastunut.

• Anonyymi

Matkustaa pois

• Anonyymi

Mentäiskö kauas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mentäiskö kauas?

Sinne lämpimään töihin...Molemmat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinne lämpimään töihin...Molemmat

Vielä...Etänä onnistuu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä...Etänä onnistuu!

Ois unelmaa mut ei kyl onnistu etänä

• Anonyymi

Käydä Unkarissa.

• Anonyymi

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

• Anonyymi

Mennä kylpylälomalle

• Anonyymi

Järvisuomen....?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järvisuomen....?

Siis järvisydän😁

• Anonyymi

Minulla ei ole kaivattua. Haluan tutustua suunnilleen ikäiseeni mieheen ystävänä ja haluaisin harrastaa hänen kanssaan kaikkea sellaista mistä molemmat pidämme.

• Anonyymi

Nyt nukuttaa...Rakas

• Anonyymi

En tosiaan enää usko olevani Rakas. 😞

• Anonyymi

Tää kesähän on kohta jo lusittu se on syksy ennen kun huomaakaan ny mennää jo kuitenkin kesäkuussa

• Anonyymi

Kaivaa vattuja

• Anonyymi

Mennä metsälenkille ja sitten uimaan johonkin kivaan paikkaan ja yöpyä vuokramökissä ja saunoa ja uida vuoron perään ja nukkua saunarakennuksessa. Sellainen pieni ja camping alueella

• Anonyymi

Rakastaa sinua… Läheltä.

• Anonyymi

Totakai piereskellä

• Anonyymi

Tuskin edes mun kaivattuni edes ikävöi minua vaikka syytä olisi kun hän oli ilkeä mua kohtaan no aika sen näyttää uskaltaako hän ottaa yhteyttä

• Anonyymi

Se mies on jo mennyt eteenpäin.

• Anonyymi

Tuhmia

• Anonyymi

Niin minäkin edelleen.Kävin just lenkillä.Ei tuo ole enään normaalia et 8.00-9.00 aamulla jo paistuu ku krapu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin edelleen.Kävin just lenkillä.Ei tuo ole enään normaalia et 8.00-9.00 aamulla jo paistuu ku krapu.

Ei ole normaalia todellakaan. Ilmastonmuutoksesta on puhuttu paljon, mutta miten paljon vielä pitää asioiden pahentua, että siihen uskotaan? Odottakaa vaan.

• Anonyymi

Kaikkea. Ihan mitä vaan hän haluaisi. Lopeta nyt jo se karkuun juokseminen, mies. Etkö alkaisi jo olemaan valmis? En jaksa odottaa seuraavaan elämään. Pliis!

• Anonyymi

Ottaisitko sitten nainen yhteyttä? Minä olen odottanut monta pitkää päivää edes jotain merkkiä horizontissa ja pullopostia saapuvaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaisitko sitten nainen yhteyttä? Minä olen odottanut monta pitkää päivää edes jotain merkkiä horizontissa ja pullopostia saapuvaksi.

Etkö ole vielä saanut pullopostiani, lähetin sen jo aikoja sitten? Miten pitäisi ottaa yhteyttä? Saako sinulta kunnollisia vastauksia, vai vaan epämääräisiä höpinöitä?

• Anonyymi

Retkelle eväiden kanssa. Johonkin järven rantaan.

• Anonyymi

Matkustaa Roomaan, tahtoisin käyttää häntä häntä siellä koska olisin utelias näkemään löytäisimmekö sieltä rakkauden? Olen vieraillut kyseisessä kaupungissa ja vahvojen tuntemuksien takia haluaisin näin toimia. Näin kaupungissa hereillä olevan unen, jossa valkoisessa naisten toogassa oleva nainen istui sylissäni juuri valmistuneissa piazza di spagnan portaissa, ihailimme kaunista vesi koristetta ja rinnassa tuntui lämmin ja suuri rakkaus naista kohtaan. Jotenkin tiesin näin joskus tapahtuneen, kokemuksen jälkeen koin hyvin suuren epämiellyttävän tunteen, jossa oli päällimäisenä oksettava olo ja yksinäisyyden tuoma lohduttomuus sekoittuneena rakkauden kaipuuseen kyseistä naista kohtaan. Tunne kesti 4 päivää ja sen ajan koin naisen läheisyyden milloin missäkin maisemassa. Rakkaus ei kuole koskaan sanotaan, luulen että jokaiselle meille on varattu tai jollain tapaa osoitettu vastakkaisen sukupuolen edustaja, jonka kanssa voi tuntea täydellisen onnen ja rakkauden, ja jota ilman elämä muuttuu tuskaiseksi ja päämäärättömäksi.

• Anonyymi

Juu, yksin olen, en halua ketään.

• Anonyymi

No mennäänpä Roomaan

En oo käyny

Kuuma kaupunki

Mennään talvella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mennäänpä Roomaan

En oo käyny

Kuuma kaupunki

Mennään talvella

Roomaan kuuluu Aurinko ja Jumalat, kaupunki jossa rakkaus on läsnä joka hetkessä. Siellä kaksi ihmistä voi istua iltaa, kauniin lehvästön suojaavalla terassilla, kaksin silmät väsymyksestä ja kiihtymyksestä loistaen, toisiaan rakastunein katsein tuijottaen. Siellä kaksi toisilleen rakasta voi illan hämärtyessä riisuutua ja laskeutua altaan viileään veteen, kylmien juomien viilentäessä huulia ja väsyneiden vartaloiden nojatessa toisiinsa. Siellä voi kaksi toisilleen tärkeää ihmistä kietoutua lakanaan, pidellä kädet vatsan ympärillä ja tuntea pehmeiden hiuksien kauneus valkoisella tyynypäällisellä. Aamut heräävät kuumuuteen, Rooman tuoksuun ja puristettuun hedelmä mehuun, rakkaus herää sotkeutuneeseen lakanaan sekä paljaiden jalkojen päästämään ääneen laatoituksella. Roomassa täytyy olla kuuma, niin ulkona kuin sisällä, ja iloinen hymy vaikka keho vaatisi läheisyyden vastapainoksi kylmiä suihkuja.

• Anonyymi

Naisen veisin Jäämeren rantakallioille, kaareville hiekkarannoilla, aaltojen jylinään.

• Anonyymi

Tämä olisi mielenkiintoinen, harmi etten ole mikään J, Pykeijaan? (Sivusta)

• Anonyymi

Pussailla ja olla lähellä..Minulla on niin ikävä sinua

• Anonyymi

Huojua tuulessa ja tutkia astrologisia karttoja. Tai niin se meillä olisi mennyt.

• Anonyymi

Oispa ihanaa kun oltais yhessä juhannuksena.. Ei olla sen tiedän, mutta oispa ihanaa 😌 Haaveilla saapi onneksi.

• Anonyymi

Kaunis toive!! Usein ihmiset etsivät mitä erikoisempia paikkoja, ajatellen niiden luovuuden rikastuttavan rakkauselämäänsä. Tämä on usein valheellinen tai epäaito todellisuus, jossa kaunis rakkaus joutuu teeskentelyn ja epämääräisten haavekuvien uhriksi. Todellisuudessa rakkauden puhkeaminen tai rakkauteen ajautuminen juhannuspäivänä, vuoden romanttisimpana päivänä on ihaninta ja koskettavinta mitä voi kuvitella. Juhannuksessa on herkkyyttä ja unelmia, se on keskikesän juhla, jota on vuosisatoja juhlittu rakkauden merkeissä, vietetty häitä sekä tanssittu puolisoa etsien. Juhannuksena naiset tekivät taikojaan, näyttäytyivät miesten läsnäollessa hyvin viehättävinä, vaikkakin ujoilta lähestymisyrityksiin. Joskus naista saattoi päästä halaamaan, se oli jonkunkaltainen lupa yrittää toisenkin kerran, rohkeimmille ei riittänyt tämäkään. Rakkaus joka alkaa juhannuksena, on kestävää ja tunteikasta.

erran niin vannoivat toisilleen
        Verellä sinetöI rakkauden
        Tykkien pauhut kun erilleen vei
        Toisiaan unohtaneet ei

Lähti puolustamaan
        Prinssi valtakuntaa
        Neito jäI pelkäämään
        Ettei näkisi hän
        Mutta luoja jos suo
        Kerran takaisin tuo
        Ja he kuuluvat toisilleen.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Joo tämä kävisi, Twin Peaksia myöten.

• Anonyymi

Pussailla ja halailla tietenkin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kävellä ympäriinsä, puhua kaikesta, käydä leffassa ja harrastaa muutakin kulttuuria/taidetta, naida kuin hullut.

• Anonyymi

Kyllä kiitos kaikkea noista ja paljon muutakin.

• Anonyymi

Veit sanat suustani.

• Anonyymi

Kuulostaa ihanalta!❤️

• Anonyymi

Kietoa sielut ja kehot yhteen. Irtiottoja levon vuoksi. Tehdä kaikkea kivaa yhdessä saaden hymyn huulille, pirteää energiaa, läheisyyttä mielin kielin ja taas kiehtoo kietoa ...

• Anonyymi

Tämäpä maistuisi isosti minun kullan kanssa

• Anonyymi

Karataan naimisiin

• Anonyymi

Sopii mulle kyllä.

• Anonyymi

Tuskin mitään tullaan tekemään. Hänellä varmaan parempaa ja mielenkiintoisempaa tekemistä, olen huomannut.
      Eihän meistä mitään tule. Kunhan haaveillaan kumpikin tahoillamme.
      Ei ole minusta kiinni tämä.
      on vaan ilmeisesti helpompi mennä sieltä missä aita on matalampi.. jos sitä lie jollekin ollenkaan.
      Hyvää kesää silti hänelle. Vapautan täten hänet pelottavasta ajatuksesta olla konkreettisesti minun kanssani. Vain katsein toista kosketaan.
      Miehelle.
      Kappale johon en kyllästy koskaan.
      We Could Be The Same 🫂👇🏻

https://m.youtube.com/watch?v=Pdw27j_usP0&pp=ygUbbWFuZ2Egd2UgY291bGQgYmUgdGhlIHNhbWUg

• Anonyymi

Ihan mitä vaan. Kunhan vaan saisin olla hänen lähellään. Miehelle rakkaalle.

• Anonyymi

Nauttia Hänen Rakkaani seurasta ja tehdä mikä milloinkin hyvältä tuntuu .. Ei sen niin väliä.. ❤️

• Anonyymi

Kävellä, kuljeskella ja kuunnella hänen kivaa ääntänsä ja katsella hänen kaunista ulkomuotoansa. Istuskella pihakeinussa ja silitellä hänen hiuksiaan, katsella pääskysten lentonäytöksiä ja rakentaa kiinteää suhdetta upeaan ihmiseen.

• Anonyymi

En oikeastaan mitään, koska on naimisissa.

Yritän vain selvittää itselleni, ettei siitä muussakaan tapauksessa olisi tullut mitään. Liian monimutkaista.

• Anonyymi

Voisit vain kommunikoida hänen kanssaan ystävinä...

• Anonyymi

📝📝📝

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit vain kommunikoida hänen kanssaan ystävinä...

En voi. Emme ole sillä tasolla yhteydenpidossa.

• Anonyymi

Etkö itse sitten ole naimisissa?

• Anonyymi

Hänen viekkuun mennä nukkumaan..❤️ luksusta.

• Anonyymi

Serkkutytön kanssa viettää aikaa ja mennä rantamökkiin nukkumaan 😘❤️

• Anonyymi

Joooo😘 nyt vai heti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joooo😘 nyt vai heti

Vaikka heti!😊😘 rakastellaan siellä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😊😊😊😊❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bullyna laittelet ?.. Noni hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo kiusaamista tämä, miks sellaista luulet?
        Serkkutyttö on enemmänkin kuin tervetullut sinne rantamökkiin! 😊😘❤️

• Anonyymi

No niin 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin 😂

Mitä niin? Miks noin hauskaa... vai haluttasko?!😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstan häir ikkö. Tykkää laitella noita sukurutsajuttuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstan häir ikkö. Tykkää laitella noita sukurutsajuttuja.

Ehei kuule ei sinne päinkään!
        Serkkutytön ku sais viereen nukkumaan niin se olis ihan parasta! 😘❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo kiusaamista tämä, miks sellaista luulet?
        Serkkutyttö on enemmänkin kuin tervetullut sinne rantamökkiin! 😊😘❤️

Oletko vähän yksinkertainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehei kuule ei sinne päinkään!
        Serkkutytön ku sais viereen nukkumaan niin se olis ihan parasta! 😘❤️

Mikä helkutti sun ongelma on.

• Anonyymi

Suu kiinni nyt heti! "antaa sulle piiskaa" 💩🤢😠🤬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sairas. Kirjottaa myös ilmeisesti niitä lemotusjuttuja. Seko, mikä seko.

Tällasta se on, kun säästetään mielenterveysrahoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään ongelmaa, haluan naida serkkutytön kanssa vaan! 😊😍

• Anonyymi

Edes, toivottaa hänelle hyvää lomaa.

• Anonyymi

Ei se haittaa

• Anonyymi

Toivoisin että päästään loputtomasta puhumisesta pikkuhiljaa myös seuraavalle tasolle. Paikan pitää vaan vaihtua.

• Anonyymi

Paikan? Hmmm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paikan? Hmmm

Meidän välinen asetelma estää tällä hetkellä "isommat kuviot". Paikka liittyy myös asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän välinen asetelma estää tällä hetkellä "isommat kuviot". Paikka liittyy myös asiaan.

Ohi

• Anonyymi

Lepäillä kauniin auringon lämmön ja lempeiden kesätuulten vilvoittaessa mieltä ja kehoja riippukeinussa. Tuntea naisen iho vierellä, ja katsoa kuinka ihon omistajan kasvoja koristaisi ihana hymy, hänen arvatessa navan ympärille kirjoittamani sanan merkitys? Katsoa kuinka somasti hän askeltaisi veden äärelle ja sukeltaisi, veden pinnalle vain hieman pyöreitä väreitä jääden. Pään noustessa pintaan , kauniit hiukset peittäisivät täydellisen kauniit kasvot ja auringon valon välkehtiessä veden pinnalla , hänen hiuksensa siirtyisi pois kasvoilta yhdellä kauniilla käden heilautuksella. Sukeltaa hänen peräänsä, etsiä yhdessä se veden pohjassa oleva kivi, josta ylettää pinnalla, ja jonka päällä kumpikin mahtuu tiukasti vierekkäin seisomaan. Nousta vedestä ja laittaa pyyhe hänen kauniiden hartioidensa ylle ja palata keinuun, tuntea poskella hänen hiustensa olevan kylmät uinnin jälkeen mutta huulensa maistuvan järvivedelle.

• Anonyymi

😍😍…

• Anonyymi

Harrastella asioita. Asioiden tarpeessa.

• Anonyymi

Jossain muualla kuin siinä arkipäivän ympäristössä. Ehkä eniten vaan juttelisi, ei tarvitsisi olla ihmeellistä ohjelmaa. Tylsää ei olisi koskaan. Kummallakin olisi asiaa ja mielipiteitä. Välillä voi olla ihan hiljaakin. Varmaan tuntuisi luonnolliselta olla aika lähellä, kun on jo muutenkin ollut. Kumpikin on jo ollut huvittunut toisen jutuista ja tekemisistä, ja ehkä osaa lukea toista vähän.

• Anonyymi

Onpa tässä jo kivasti tekemistä rakastavaisille. Niin ei tarvitsekaan itse pelotella häntä, että olisin lähentymässä. 😉

• Anonyymi

En tiedä, koska ei hän osoita mitään kiinnostusta minusta ja kun mietin, ei hän ole osoittanut sitä ikinä. Yksipuolista tämä on ollut koko ajan. Mutta ei se haittaa, olen vaan niin väsynyt ja tunteet ovat ainoa positiivinen asia elämässäni tällä hetkellä.

• Anonyymi

Nyt ihan ekaksi Nähdä tokaksi Jutella kolmanneksi Läheisyyttä .. Joo siinäpä ne

• Anonyymi

Mitä haluaisin? Voihan sitä haluta vaikka mitä elämässä mutta tosiasiat on tosiasioita ja niihin pitää luottaa. Haluaminen on aina helppoa ja täällä haaveilu, niitä en halua enää tehdä enkä kuvitella, syystä.

• Anonyymi

Kaikkien epäilijöiden läsnäollessa tarttuisin häneen tiukasti ja suudeltaisiin oikein kunnolla siinä

• Anonyymi

Puhua rehellisesti jos koskaan kohtaisimme.

🌅

• Anonyymi

Panna

• Anonyymi

Tämä se on mielessä pyörinyt mullakin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä se on mielessä pyörinyt mullakin!

Ihan normaalia.

• Anonyymi

Retkelle mentäisiin. Pari päivää jossakin kauniissa maisemissa, vain me kaksi. Luurit kiinni.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Voisimme tehdä ruskean kastikkeen lihapyöryköille,
      Antaisin hänen sekoittaa jauhot ja voin sekaisin ja opastaisin hartioiden takaa ja välillä kädestä kiinni pitäen. Kastikkeessa on omat haasteensa mutta hän oppisi sen kyllä yhden harjoitus kerran jälkeen. Veden kaataisin ensimmäisellä kerralla itse ettei sattuisi vahinkoja, tosin esittäisin sen hänelle suukon kera ja pyytäisin pitämään juoma hetken lämpimien liesien ääreltä. Mausteiden laiton jättäisin hänen kauniille harteilleen, korkeintaan kurkkisin olkapään yli kuinka hänen kauniit sormensa mittaisivat kutakin ainesta, Jos hänellä olisi kesäinen hihaton paita yllänsä, en malttaisi olla suukottelematta siinä olevan kauniin, koristellun mustan nauhan viereistä ihoaluetta. Kastikkeen valmistuttua, pyytäisin hänet istumaan ja tarjoilisin hänelle raikkaan salaatin, perunamuussilla ja lihapyöryköillä. Jälkiruoaksi vesimelonitikkari.

• Anonyymi

Tyypillinen virhe tekee soosista paakkuista – ethän sorru tähän ruskean kastikkeen valmistuksessa?

• Anonyymi

Nuttia.

• Anonyymi

Loppukesästä toivoisin, että olemme kreikan kauniissa maisemissa yhdessä.. Mieli ja maha täynnä.

• Anonyymi

Ihana unelma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana unelma

Joo pikkusen unelmoida täytyy ei tätä muuten kestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ei kestä? Epäilen että tiedätkö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ei kestä? Epäilen että tiedätkö

En tiedä sinua etkä sinä minua ja epäilen, että sen kestän kyllä :-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, se on just noin 🙂

• Anonyymi

Pienin askelin kohti meitä ja yhteisiä hetkiä..

• Anonyymi

Mitä kuvittelet? Ei sanota edes heitä

• Anonyymi

Muistaakseni sinä sen lopetit.

• Anonyymi

Koko palsta on kuviteltua.

• Anonyymi

Mikset vaan unohda

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset vaan unohda

Älä sinä siellä vaivaa päätäsi

• Anonyymi

Haluaisin lakata hänen varpaankyntensä💅☺️

• Anonyymi

Onko rumat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko rumat

On🫢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On🫢

Mitäs sitten jos kelpaakantajallensa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs sitten jos kelpaakantajallensa

Sitten laittaa sukat.

• Anonyymi

Saada hänet nauramaan ja uskaltamaan olla haavoittuva ja herkkä syvin itsensä kanssani. Ilolla, yhdessä, kaikkea mahdollista.

• Anonyymi

Sydän olisi täynnä, jos kaivattuni ajattelisi noin...

• Anonyymi

Sanoahyvää yötä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mennä Naimisiin!❤️♥️R..!

• Anonyymi

Tänä kesänä haluan nähdä ja tutustua, vaikka hän niin tutulta jo tavallaan tuntuukin.<3

• Anonyymi

Tehdä jotain järkevämpää kuin puhua keskustelupalstalla urpojen kanssa.

• Anonyymi

Todennäköisesti emme tee yhtään mitään.

• Anonyymi

Ajella tavara paljaaksi ja panna.

• Anonyymi

pankki määrää meneekö naimisiin vaikka ei ole holhouksen eikä muunkaan alainen.
      maailmalla menevät naimisiin 90:sinä.
      isoa valtaa käyttävät paskapankit.

• Anonyymi

Tällä hetkellä sellainen fiilis että olisi pakko saada kertoa näistä tunteista, vaikka olisi kuinka yksipuolista. Ei minua ole tehty rakastumaan keneenkään joka on saavuttamattomissa Syö sisältä tämä kaipuu ja halu olla toisen vieressä, edes nähdä hetki....

• Anonyymi

Enpä tiedä, tällä hetkellä ei ole kaipausoloa.

• Anonyymi

Hyvä. Siitä se lähtee uusi alku. Turhat kaipaamiset pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä. Siitä se lähtee uusi alku. Turhat kaipaamiset pois.

Ei se niin valitettavasti mene. Kaipaus on kuin suuren valtameren pinta. Tyyni valtameri. Pinnalla aaltoilee jopa myrskyää, mutta syvällä pohjassa on aivan tyyni vankkumaton kaipaus ja rakkaus. Syvän meren hauta. Sellaisia on, tiesitkö. Minä en, kunnes tajusin tämän tunteen olemuksen. Joten ei syytä riemuun, turhaa kaipaaminen voi olla, mutta ei se poiskaan mene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se niin valitettavasti mene. Kaipaus on kuin suuren valtameren pinta. Tyyni valtameri. Pinnalla aaltoilee jopa myrskyää, mutta syvällä pohjassa on aivan tyyni vankkumaton kaipaus ja rakkaus. Syvän meren hauta. Sellaisia on, tiesitkö. Minä en, kunnes tajusin tämän tunteen olemuksen. Joten ei syytä riemuun, turhaa kaipaaminen voi olla, mutta ei se poiskaan mene.

Totta. Kaipaus ei lähde ennen kuin tulee vastaan seuraavaa yhtä vaikuttava henkilö.

• Anonyymi

Sitä perus nyhjöttämistä, harmiteltaisiin kun ei ehdittäisi ulkona käymään eikä kaupassakaan tulisi mieleen mitään erikoista. Viikonloppuisin maattaisi mahallaan viltillä, odotellen auringon esiin tulemista. Juhannuksena olisimme kuin uudesti syntyneet, juhlisimme sitä ystävä porukassa ja päihtyisimme ihanasti. Juhannusyön olisimme vallattomia ja aamulla pyytäisimme toisiltamme anteeksi. Tämän ja kaikkien muiden pienien kommellusten lomassa, emme unohtaisi kertoa toisillemme että tämä on parasta juuri sinun kanssasi ja että tykkään sinusta edelleen aivan helvetisti.

• Anonyymi

Toivottavasti nähdä vielä tässä kuussa ja ihan olla vaan! En kaipaa ihmeellisyyksiä vaan häntä.

• Anonyymi

Nyt on parempi mennä pois täältä.

• Anonyymi

Harmi Harmi kun ei tulla enää kohtaamaan niin eipä haaveilla turhia, hänellä puuhaa riittää kyllä vaareja ja käsipäivää-tuttuja Karjala täynnänsä

• Anonyymi

Jos edes näkisin miehen tänä kesänä niin fine.

• Anonyymi

Kamapää sä oot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kamapää sä oot

No kun en ole. Mitään sellaista en ole edes kokeillut koskaan ja olen sua vanhempi. Ainakin vaikutat lähinnä 12-vuotiaalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun en ole. Mitään sellaista en ole edes kokeillut koskaan ja olen sua vanhempi. Ainakin vaikutat lähinnä 12-vuotiaalta.

En uskalla yksin olla talossa

• Anonyymi

Samoin, toivon että hänet naisen vielä näkisin. Kaipaus jäi viime vuodelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin, toivon että hänet naisen vielä näkisin. Kaipaus jäi viime vuodelta.

Syksyllä näitte viimeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syksyllä näitte viimeksi?

Syksylläpä joo...

• Anonyymi

Mitä se sulle Ap. KUULUU? Teen sen hänen kanssa.

• Anonyymi

Pidän hänelle ainoastaan pienet tuparit.. Toivottavasti saapuu paikalle..

• Anonyymi

Voi muutaksä

• Anonyymi

Taas joku muka muuttaa.
        Muistakaa please kertoa kaivatuille että muutatte myös niille ketkä on teihin ihastuneet.
        Ihmiset kun tekee rakkaiden mukaan pitkäaikaisia suunnitelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas joku muka muuttaa.
        Muistakaa please kertoa kaivatuille että muutatte myös niille ketkä on teihin ihastuneet.
        Ihmiset kun tekee rakkaiden mukaan pitkäaikaisia suunnitelmia.

Missä mä hälle kerron? Ei olla yhteydessä.

• Anonyymi

Ensin kilpasoutu järven päästä päähän, sitten rannassa painia ja kädenvääntö. Siitä se lähtee.

• Anonyymi

Tämähän olis kiva!

• Anonyymi

Eiku n-m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiku n-m

Mieheltä miehelle jooh tosijaan.

• Anonyymi

Ei kun naiselta miehelle oli tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun naiselta miehelle oli tämä.

Ei kun siis mieheltä miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun siis mieheltä miehelle.

No kirjoita sitten hyvä mies oma kommenttisi!

• Anonyymi

Tätä ukkosta esimerkiksi olisi kiva kuunnella hänen kanssaan, pää päätä vasten.

• Anonyymi

Moi, mitä kuuluu? Kaikki okei?

• Anonyymi

Mullata perunan.

• Anonyymi

Ei kä kö eikö ne kuulu pestä ennen keittämistä? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kä kö eikö ne kuulu pestä ennen keittämistä? 🤔

Ei siellä pellossa ole mitään syötävää ellei niitä mullata ensin!!

• Anonyymi

Haluan kertoa hänelle, että olen aivan rakastunut häneen ja haluan että hän kertoo minulle, mitä hän tuntee minua kohtaan.

• Anonyymi

Hieno asenne! Kunpa itsekin löytäisi rohkeuden😔

• Anonyymi

Kalastella, rakastella, rupatella, hipsutella, linnun laulua kuunnella. Sitä suven taikaa.

• Anonyymi

Voih ihanaa, kun huussista pieru raikaa!

• Anonyymi

Olla sovussa.Ei sen ihmeempiä.Sehän käy ihan luonnostaan.Kaikkea hyvää hälle haluan.

• Anonyymi

Se juna menikin sitte jo.Hän ei halunnut olla sovussa.Niin minäpä olen sitte meidän puolesta sitä.En häiritse enään.Hyvä kun olit sitte lopultakin suora.

• Anonyymi

Kuunnella hänen kertomustaan.. ja samalla katsella hänen kauniisiin silmiihinsä ja suudella hänen päivävoiteen houkuttelevaksi ja maistettavan näköiseksi tehtyjä poskiaan ja hieman huuliakin..

• Anonyymi

Aurinkovoidetta voit maiskutella, siinä olevia myrkkyjäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aurinkovoidetta voit maiskutella, siinä olevia myrkkyjäkin.

REPS!!🤣

• Anonyymi

Yhteisestä hyvää ..

• Anonyymi

Olla hänen sylissä ja pussailla siinä pienesti

• Anonyymi

Jotain kivaa, sellaista rauhallista että hänelä olisi levollinen ja turvallinen tunne. Ehkä myöhemmin halaus, joka ei olisi liian kiivas eikä levottomuutta herättävä.

• Anonyymi

Onpa ajattelevaista.

• Anonyymi

Mökkeillä, kalastaa ja käydä terasseilla.
      Laiturilla ottaa aurinkoa yhdessä.
      Retkeillä lähimaastossa ja melonta retkiä lähelle ja ehkä kauemmaksikin voimien mukaan.

• Anonyymi

Ihanaa. Mutta en halua tappaa kaloja. Rakastan silti syödä kalaa. Moraalinen ristiriitako.

• Viettää yhteinen yö Anitan kanssa ja harrastaa seksiä aamuun saakka useamman kerran

• Anonyymi

Niin se menisi

• Anonyymi kirjoitti:

Niin se menisi

No mutta miten

• Anonyymi

Koitan ottaa pienistä hetkistä irti, ei mulle kesä oo mikään sen kummempi, enkä tykkää näistä kesäunelmista, harhaa, sama kuin kuvitelma lavatansseista, totuus on kuitenkin hiki, pökkelöt ukot ja navetan haju. Mua saa häiritä, kaikki on voimassa, kävi miten kävi💖Viesti nro 13😊

• Anonyymi

Ratsastaa.

• Anonyymi

Naulata.

• Anonyymi

Balleriinoissa on pienen pieniä koristeellisia reikiä, paarma kävi tuikkaamassa heti, auts, syhyy, sattuu. Suomen kesä🐜🐝🪲🐞🦗🦟🪰☀️🌞

• Anonyymi

Ottaa syliin ja rakastella erästä solakkaa tuttua naista. m-k

• Anonyymi

Olla vierekkäin

• Anonyymi

Naida!

• Anonyymi

Ihanaa! Kenen kanssa, laita eka kirjain!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa! Kenen kanssa, laita eka kirjain!

P....

• Anonyymi

Kesä on kohta jo lusittu ja siksi toisekseen pitäs vaivautua jotakuta kaipaan

• Kesää on vielä vaikka kuinka paljon.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kesää on vielä vaikka kuinka paljon.

Suurin osa vielä jäljellä.

• Anonyymi

Kuinkas moni teki mitään kaivattunsa kanssa?

• Anonyymi

Tuskin kukaan.

• Anonyymi

Haaveiltiin yhdessä.😃

• Anonyymi

Haaveilin hänestä palstalla ja tässä syksyllä vähän tunnistelinkin. 🙂 Toivottavasti ensi kesän jälkeen voisin vastata tähän jotain upeaa, vaikka en kyllä tule tätä jatkamaan kovin kauan enää. Rakkaus voi myös satuttaa ja selvyys on saatava. /mieheltä

Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1420
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      52
      1152
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      50
      928
    4. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      170
      927
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      76
      914
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      865
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      56
      778
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      196
      761
    9. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      151
      755
    10. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      736
    Aihe