Näkemysmiehen moottoripyöräilyuutiset viikon ajalta Chiang Maista

Anonyymi-ap

Sensukka leiponut seuraavat (16kpl) kopioilla varustetut aloitukset viikon sisällä koskien moottoripyöräilyä:

Omasta mielestään motoristit vs. motoristit
Tatsia alla olevaasi
Vain ajamalla
Menneisyyden havinaa
Matkavauhtia baanalla
En ollut uskoa silmiäni
Käsittämättömiä näkemyksiä
Rune 26 Stadi
Impulssi, aktivointi ja seuraamus, aina vakio, minä, minä, ja minä, mutta myös minä.
Pojasta polvi paranee
Asenne ratkaisee
Hoksasin vahingossa Espanjassa
Leppoisaa moottoripyöräilyä
Hiihtävä polkupyöräilijä
Mammuttimaista megaa

Kymppi ei ole tehnyt yhtään aloitusta moottoripyöräilystä.

Sensukka sanoo Kympin pätevän joka asiassa, koska hän on vastannut Sensukan kysymyksiin varsin kattavasti. Kannattaisiko hieman miettiä sitä että kuka tässä koettaa päteä ja kuka kertoo miten asia on?

10

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä senssuhan on päästään pipi... tosi pipipää.

      • Anonyymi

        Senssun maaninen vaihe tulee varmuudella tasaisin välein ja kestää vähintään kaksi viikkoa, vain aihe vaihtelee. Sitä seuraa depressiivinen vaihe. Sykli vaikuttaa elävän saldon mukaan, sillä maanisin vaihe ajoittuu eläkepäivään.

        Suosikkiaiheita viime ajoilta:

        Kympin onneton lapsuus juoppoperheessä ilman kavereita
        Kympin surkea isyys
        Kympin korealaiset lapset jotka käki on kukkunut väärään pesään
        Kympin tyttären ikä kun isä laitettiin mieron tielle
        Kympin kouluttamattomuus moottoripyöräilyyn
        Kymppi ajoi ennen ajokokemusta vaikkei tiennyt miten ajetaan
        Kympin osaamattomuus ja vaarallisuus liikenteessä
        Kymppi köröttelee liian hiljaa liikenteessä koska ei osaa ajaa polvi maassa
        Kympin vaimon puuttuva nahkainen kisapuku
        Kympin vääränlainen asenne
        Kympin ihmeelliset näkemykset
        Kymppi ei suostu viemään lapsia viikoksi viidakkoon ilman sähköjä
        Dillen korealaiset sellaisia nirppanokkia joille ei kelpaa mikään muu kuin parhaista parhain.
        Kymppi ei hiihdä kesällä niin paljon kuin sanoo
        Kympin kouluun ei ole niin pitkä matka
        Kympin perhepotretin puuttuminen tolppatalon eedenistä
        Kymppi ei kuljeta lapsiaan harrastuksiin vaan panee Pattayalla
        Kymppi osti tonnin renkaan mutta miksi se mainitsi että se maksoi tonnin

        Puppe yxoikoseen toteaa että tämä Senssu antoi asianmukaisen palautteen Pippelle
        Nähdäkseni Senssu on oikeassa näkemyksineen toteaa Bumba
        Hyvä kommentti Numba ja oikea näkökanta tuosta näkökulmasta, toteaa Sensukka.

        Sanoisin muuten Numballe ja Sensukalle että hankkikaa huone, mutta teillä on jo. Kattila.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senssun maaninen vaihe tulee varmuudella tasaisin välein ja kestää vähintään kaksi viikkoa, vain aihe vaihtelee. Sitä seuraa depressiivinen vaihe. Sykli vaikuttaa elävän saldon mukaan, sillä maanisin vaihe ajoittuu eläkepäivään.

        Suosikkiaiheita viime ajoilta:

        Kympin onneton lapsuus juoppoperheessä ilman kavereita
        Kympin surkea isyys
        Kympin korealaiset lapset jotka käki on kukkunut väärään pesään
        Kympin tyttären ikä kun isä laitettiin mieron tielle
        Kympin kouluttamattomuus moottoripyöräilyyn
        Kymppi ajoi ennen ajokokemusta vaikkei tiennyt miten ajetaan
        Kympin osaamattomuus ja vaarallisuus liikenteessä
        Kymppi köröttelee liian hiljaa liikenteessä koska ei osaa ajaa polvi maassa
        Kympin vaimon puuttuva nahkainen kisapuku
        Kympin vääränlainen asenne
        Kympin ihmeelliset näkemykset
        Kymppi ei suostu viemään lapsia viikoksi viidakkoon ilman sähköjä
        Dillen korealaiset sellaisia nirppanokkia joille ei kelpaa mikään muu kuin parhaista parhain.
        Kymppi ei hiihdä kesällä niin paljon kuin sanoo
        Kympin kouluun ei ole niin pitkä matka
        Kympin perhepotretin puuttuminen tolppatalon eedenistä
        Kymppi ei kuljeta lapsiaan harrastuksiin vaan panee Pattayalla
        Kymppi osti tonnin renkaan mutta miksi se mainitsi että se maksoi tonnin

        Puppe yxoikoseen toteaa että tämä Senssu antoi asianmukaisen palautteen Pippelle
        Nähdäkseni Senssu on oikeassa näkemyksineen toteaa Bumba
        Hyvä kommentti Numba ja oikea näkökanta tuosta näkökulmasta, toteaa Sensukka.

        Sanoisin muuten Numballe ja Sensukalle että hankkikaa huone, mutta teillä on jo. Kattila.

        Mielenkiintoista, onko Senssu olemassa?

        Toinen mielenkiintoinen havainto, mikä impulssi on aiheuttanut jonkun sivullisen analysoimaan kyseisen Senssun ja Kympin välistä vääntöä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista, onko Senssu olemassa?

        Toinen mielenkiintoinen havainto, mikä impulssi on aiheuttanut jonkun sivullisen analysoimaan kyseisen Senssun ja Kympin välistä vääntöä?

        Kyllästyttää lukea tuota lässyttämistäsi. Kun ei sinulla omaa elämää eikä asiaa ole, niin olet suuna päänä viisastelemassa toisten asioista ja analysoimassa heidän elämäänsä.
        Kerro vaan ne omat motskarijuttusi ja laita kuvia, jos sinulla on tarve niistä puhua ja mielellään vielä Thaimaan kokemuksia, kun kerta Pattayan palstasta on kyse.
        En tiedä oletko olemassa, mutta elämää sinulla ei ole ollut 90 luvun jälkeen laisinkaan ja mielipiteesi ovat 70-luvulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllästyttää lukea tuota lässyttämistäsi. Kun ei sinulla omaa elämää eikä asiaa ole, niin olet suuna päänä viisastelemassa toisten asioista ja analysoimassa heidän elämäänsä.
        Kerro vaan ne omat motskarijuttusi ja laita kuvia, jos sinulla on tarve niistä puhua ja mielellään vielä Thaimaan kokemuksia, kun kerta Pattayan palstasta on kyse.
        En tiedä oletko olemassa, mutta elämää sinulla ei ole ollut 90 luvun jälkeen laisinkaan ja mielipiteesi ovat 70-luvulta.

        Voinet lukea suuna päänä kirjoituksia hieman laajemmalti sekä pohtia miksi palautteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voinet lukea suuna päänä kirjoituksia hieman laajemmalti sekä pohtia miksi palautteita.

        Kutsutko "palautteeksi" sitä että olet laatinut nämä 16 uutta ketjua koskien Kympin moottoripyöräilyä, josta itse häneltä tivaat koko ajan lisää? Hän kun ei ole tehnyt yhtäkään avausta moottoripyöriin liittyen vaan nämä kaikki ovat sinun tekemiä.
        Millä logiikalla nämä sinun aloittamat ketjusi ovat siis "palautetta"?

        Omasta mielestään motoristit vs. motoristit
        Tatsia alla olevaasi
        Vain ajamalla
        Menneisyyden havinaa
        Matkavauhtia baanalla
        En ollut uskoa silmiäni
        Käsittämättömiä näkemyksiä
        Rune 26 Stadi
        Impulssi, aktivointi ja seuraamus, aina vakio, minä, minä, ja minä, mutta myös minä.
        Pojasta polvi paranee
        Asenne ratkaisee
        Hoksasin vahingossa Espanjassa
        Leppoisaa moottoripyöräilyä
        Hiihtävä polkupyöräilijä
        Mammuttimaista megaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kutsutko "palautteeksi" sitä että olet laatinut nämä 16 uutta ketjua koskien Kympin moottoripyöräilyä, josta itse häneltä tivaat koko ajan lisää? Hän kun ei ole tehnyt yhtäkään avausta moottoripyöriin liittyen vaan nämä kaikki ovat sinun tekemiä.
        Millä logiikalla nämä sinun aloittamat ketjusi ovat siis "palautetta"?

        Omasta mielestään motoristit vs. motoristit
        Tatsia alla olevaasi
        Vain ajamalla
        Menneisyyden havinaa
        Matkavauhtia baanalla
        En ollut uskoa silmiäni
        Käsittämättömiä näkemyksiä
        Rune 26 Stadi
        Impulssi, aktivointi ja seuraamus, aina vakio, minä, minä, ja minä, mutta myös minä.
        Pojasta polvi paranee
        Asenne ratkaisee
        Hoksasin vahingossa Espanjassa
        Leppoisaa moottoripyöräilyä
        Hiihtävä polkupyöräilijä
        Mammuttimaista megaa

        Puuttuu:

        Moottoripyörän renkaiden suunnittelija
        Katkeria muistoja
        Halvan mopon osto Thaimaassa vs Suomessa

        Elikäs näitä on ainakin 19 kpl ja kaikki sai alkunsa tästä ketjusta, jossa Pasanen haaveilee moottoripyörästä Suomessa ja jo tästä ketjusta käy ilmi se että kyse on haaveista, sillä tuollaisesta kuvaillusta pyörästä ei pidä maksaa kuin 500 euroa tai varaosiksi vaan.

        Kirjoitusvirheet oli kaupanpäällisinä: "Kohtapuoliin Suomeen muuttamassa ollaan ja kaveri laitto kusoja, että nyt olisi halvalla myynnissä nätti mopo"
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18493843/halvan-mopon-osto-thaimaassa-vs-suomessa

        Kysely todistaa myös sen että Pasanen on Senssu, joka nyt on tiedetty jo kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puuttuu:

        Moottoripyörän renkaiden suunnittelija
        Katkeria muistoja
        Halvan mopon osto Thaimaassa vs Suomessa

        Elikäs näitä on ainakin 19 kpl ja kaikki sai alkunsa tästä ketjusta, jossa Pasanen haaveilee moottoripyörästä Suomessa ja jo tästä ketjusta käy ilmi se että kyse on haaveista, sillä tuollaisesta kuvaillusta pyörästä ei pidä maksaa kuin 500 euroa tai varaosiksi vaan.

        Kirjoitusvirheet oli kaupanpäällisinä: "Kohtapuoliin Suomeen muuttamassa ollaan ja kaveri laitto kusoja, että nyt olisi halvalla myynnissä nätti mopo"
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18493843/halvan-mopon-osto-thaimaassa-vs-suomessa

        Kysely todistaa myös sen että Pasanen on Senssu, joka nyt on tiedetty jo kauan.

        Tasan viikko mennyt ja 19 uutta aloitusta Kympin moottoripyöristä "palautteena" ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puuttuu:

        Moottoripyörän renkaiden suunnittelija
        Katkeria muistoja
        Halvan mopon osto Thaimaassa vs Suomessa

        Elikäs näitä on ainakin 19 kpl ja kaikki sai alkunsa tästä ketjusta, jossa Pasanen haaveilee moottoripyörästä Suomessa ja jo tästä ketjusta käy ilmi se että kyse on haaveista, sillä tuollaisesta kuvaillusta pyörästä ei pidä maksaa kuin 500 euroa tai varaosiksi vaan.

        Kirjoitusvirheet oli kaupanpäällisinä: "Kohtapuoliin Suomeen muuttamassa ollaan ja kaveri laitto kusoja, että nyt olisi halvalla myynnissä nätti mopo"
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18493843/halvan-mopon-osto-thaimaassa-vs-suomessa

        Kysely todistaa myös sen että Pasanen on Senssu, joka nyt on tiedetty jo kauan.

        Hei Hukkapala.

        Onhan sulla sitten mökillä jäähdyttävä ilmastointi.
        Vesi tulee ja menee.
        On kaikkea mitä murrosikäiset tahtoo.
        Sähkö ja wifi.
        Kyypakkaus.
        Pallogrilli.
        Iso teevee.
        Mopo tossu tai mönkijä.
        Vesisukset ja tohatsu terhissä.


    • Anonyymi

      Missä luuraa vastaohjeukse asiantuntija?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      149
      3044
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2102
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      92
      2087
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      2007
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1779
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1240
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      28
      1210
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1009
    Aihe