Viime yönä ? Itsari luulen .
Kuka meni junan alle ?
99
2794
Vastaukset
- Anonyymi
Juna kulkee vaan.
Joka vuosi jää junan alle joku tai jotkut vieko niitä joku sinne vai onko pesiytynyt itsemurha kultti alueelle? - Anonyymi
Olitko sinä avaaja vai miksi koskee sua?
- Anonyymi
Yötäpäivää kirjoittelee alkaa surut ja huolet tempaista mukaan mitä sylki suuhun tuo ja koneelle kaikki toisillekin murheita onko edes paikallinen?Satutäti paratkoon.
- Anonyymi
Joku teki selfien.
- Anonyymi
Reinikaisessa aikoinaan sanottiin, että juna helvettiin lähtee raiteelta kuusi.
Todellisuudessa sinne pääsee kummalta raiteelta tahansa.- Anonyymi
Missä on Reinikainen?
- Anonyymi
Entä jos raiteita on enemmän kuin kaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on Reinikainen?
Haudassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haudassa.
Käsittääkseni roolihahmoa esitetään yhä?
- Anonyymi
Huomio hämeenlinnalaiset, yrittäkää joku viran puolesta saada tiedot mikäli tuollainen tapaus on ollut. Ennenaikaisten kuolemantapausten peittelyä ei voida hyväksyä, koska kaupungissa epäillään pimeää kaupungin nimen alla tapahtuvaa keskustelupalstatoimintaa ja luvatonta paikkatiedon jakamista tuntemattomien muualta tänne tuotujen puolueporukoiden toimesta.
Teidän on tehtävä työnne eikä vaadittava muilta jotain mitä he eivät voi tietää mitä pitäisi tehdä tai miksi. Viranomaisten on hankittava virka-apua mikäli puolueporukat uhkailevat.- Anonyymi
En ymmärrä kirjoitustasi. Mitä tarkoitat?
Suomessa kuolee oman käden kautta ihmisiä vuosittain paljon. Syy ei ole Hämeenlinnan tai minkään muunkaan kunnan. Syitä täytyy hakea jostain muualta. Surullista, mutta jokainen, joka päättää itse elämänsä, miten päättääkin, tekee sen päätöksen itse. Ei kukaan muu.
Tiedän, mistä kirjoitan, koska tapaus sattui Hämeenlinnassa. Ei, ei ole tämä tapaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä kirjoitustasi. Mitä tarkoitat?
Suomessa kuolee oman käden kautta ihmisiä vuosittain paljon. Syy ei ole Hämeenlinnan tai minkään muunkaan kunnan. Syitä täytyy hakea jostain muualta. Surullista, mutta jokainen, joka päättää itse elämänsä, miten päättääkin, tekee sen päätöksen itse. Ei kukaan muu.
Tiedän, mistä kirjoitan, koska tapaus sattui Hämeenlinnassa. Ei, ei ole tämä tapaus.On olemassa sellainen termi kuin lavastettu itsemurha. Ihan virallisen median uutisissakin käytetty rikostapauksissa.
- Anonyymi
Oliko jo kolmas? ja tänään Hausjärvellä oli.
- Anonyymi
Tutkitaanko näitä edes ikinä mitenkään vai tuleeko valpon edustaja toteamaan "itsemurha ei syytä epäillä rötöstä nyt etsimään makkaranpaloja asemalta adjöö"
- Anonyymi
Alkaako säästötoimet Purra?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra on tyytyväinen, jos haittaihmiset poistuvat kuvioista ja jäljelle jää vain hyödyllinen aines.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra on tyytyväinen, jos haittaihmiset poistuvat kuvioista ja jäljelle jää vain hyödyllinen aines.
Tämä voi olla lyhytnäköistä jos ajatellaan että elämä on kilpailua rahoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.telegraph.co.uk/news/2024/06/04/covid-vaccines-may-have-helped-fuel-rise-in-excess-deaths
Rokote turvallisempi tapa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ihan oikeasti ottaa päähän, kun itsareista syytetään nykyhallitusta. Ymmärrätkö lainkaan, miksi ihmiset tekee itsemurhia? Joku varmasti tekee sen hetken mielijohteesta, toivoen, että ei onnistuisikaan vaan saisi apua, mutta asia saattaakin onnistua kerrasta. Näin tekevät käyttää yleensä lääkkeitä. Junan alle meneminen vaatiikin vähän enemmän, pitkän ajan "suunnittelua", jotkut huppää katolta, sillalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ihan oikeasti ottaa päähän, kun itsareista syytetään nykyhallitusta. Ymmärrätkö lainkaan, miksi ihmiset tekee itsemurhia? Joku varmasti tekee sen hetken mielijohteesta, toivoen, että ei onnistuisikaan vaan saisi apua, mutta asia saattaakin onnistua kerrasta. Näin tekevät käyttää yleensä lääkkeitä. Junan alle meneminen vaatiikin vähän enemmän, pitkän ajan "suunnittelua", jotkut huppää katolta, sillalta.
Kyllä nykyhallitus ja uudet leikkaukset voi aiheuttaa kiikkuun menoja. Useat ihmiset eivät vaan kestä sitä ettei ole ruokaa koko kuukaudeksi. Kehitysmaissa asia on helpompi kestää kun kohtalotovereita on paljon ja ruokaa jaetaan kaikkien kesken jos sitä on. Suomessa ei kukaan jaa omistaan kellekään. Yksin on pärjättävä. Ketään ei kiinnosta sun huolet.
- Anonyymi
No sitä se hallituksen kurjuutus teettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on persujen syytä näiden kelan luukulla makaavien mielestä. Uskokaa nyt että edellisen hallituksen, teille luusereille annettu rahallinen korvaus on mennyttä, menkää töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä voi syyttää hallitusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nykyhallitus ja uudet leikkaukset voi aiheuttaa kiikkuun menoja. Useat ihmiset eivät vaan kestä sitä ettei ole ruokaa koko kuukaudeksi. Kehitysmaissa asia on helpompi kestää kun kohtalotovereita on paljon ja ruokaa jaetaan kaikkien kesken jos sitä on. Suomessa ei kukaan jaa omistaan kellekään. Yksin on pärjättävä. Ketään ei kiinnosta sun huolet.
Totta.
- Anonyymi
Viikko sitten joku meni junan alle samassa paikassa kuin edellinen meni kuukausi sitten. Onko taas uusi tapaus? Mitä täällä tapahtuu.
- Anonyymi
Joku voisi luulla, että niitä viedään sinne. Sehän olisi hullua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku voisi luulla, että niitä viedään sinne. Sehän olisi hullua.
Kokeilen, julkaistaanko. On mahdollista tehdä voimakas pakkomielle, mennä junan alle. Minusta haluttiin päästä eroon ja tehtiin se, Jouduin muutaman kerran viikossa käyttämään junaa. Pakkomielle ilmeni vasta laiturilla, kun näin junan tulevan, Piti mennä junaan vasta kun lähtöaika lähestyi. ÄKKIÄ SIELLÄ EI PAKKOMIELLETTÄ OLLUT. -En voi kertoa enempää.
En ole botti. Olen riksun vainottu ja tuo tapahtui 2000-luvun alussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilen, julkaistaanko. On mahdollista tehdä voimakas pakkomielle, mennä junan alle. Minusta haluttiin päästä eroon ja tehtiin se, Jouduin muutaman kerran viikossa käyttämään junaa. Pakkomielle ilmeni vasta laiturilla, kun näin junan tulevan, Piti mennä junaan vasta kun lähtöaika lähestyi. ÄKKIÄ SIELLÄ EI PAKKOMIELLETTÄ OLLUT. -En voi kertoa enempää.
En ole botti. Olen riksun vainottu ja tuo tapahtui 2000-luvun alussa.Riksun vainottu jatkaa sen verran, että kävin psykologin luona eräässä kaupugissa. Olisin jutellut muustakin, mutta ei halunnut. Kun poistuin ulko-ovelta, minuun iski hirveän voimakas junan alle menemispakkoa. Onneksi olin omalla autolla liikkeellä. -Psykologi tiesi tämän. -Ei siis ollut pakko nähdä saapuvaa junaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riksun vainottu jatkaa sen verran, että kävin psykologin luona eräässä kaupugissa. Olisin jutellut muustakin, mutta ei halunnut. Kun poistuin ulko-ovelta, minuun iski hirveän voimakas junan alle menemispakkoa. Onneksi olin omalla autolla liikkeellä. -Psykologi tiesi tämän. -Ei siis ollut pakko nähdä saapuvaa junaa.
Niin noh kyllähän heikkomielisen voi saada joku häiriintynyt persoona saada ylipuhuttua moiseen tekoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin noh kyllähän heikkomielisen voi saada joku häiriintynyt persoona saada ylipuhuttua moiseen tekoon.
En ole heikkomielinen, mutta kylläkin väsynyt. Sellainen on helpompi kohde. Niin kyllä on kyse puhumalla aikaansaadusta, mutta vähintään ehdollistaminen ellei sitten hypnoosi.
Saapuvan junan näkeminen on triggeri, joka laukaisee reaktion eli sen pakon mennä junan alle. - Sitä en tiedä, mitkä sanat tuolloin toimivat triggereinä. --Siis isompi porukka halusi päästä minusta eroon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole heikkomielinen, mutta kylläkin väsynyt. Sellainen on helpompi kohde. Niin kyllä on kyse puhumalla aikaansaadusta, mutta vähintään ehdollistaminen ellei sitten hypnoosi.
Saapuvan junan näkeminen on triggeri, joka laukaisee reaktion eli sen pakon mennä junan alle. - Sitä en tiedä, mitkä sanat tuolloin toimivat triggereinä. --Siis isompi porukka halusi päästä minusta eroon.Vielä: tuolloin v.2000 en ollut masentunut enkä itsetuhoinen. Optimistisena suunnittelin, mitä kaikkea teen, voimat palaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saapuvan junan näkeminen on triggeri, joka laukaisee reaktion eli sen pakon mennä junan alle. - Sitä en tiedä, mitkä sanat tuolloin toimivat triggereinä. --Siis isompi porukka halusi päästä minusta eroon.Ymmärrän heitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saapuvan junan näkeminen on triggeri, joka laukaisee reaktion eli sen pakon mennä junan alle. - Sitä en tiedä, mitkä sanat tuolloin toimivat triggereinä. --Siis isompi porukka halusi päästä minusta eroon.Suosittelen lepoa ja nukkumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen lepoa ja nukkumista.
Väärä aikamuoto: en ollut heikkomielinen, vaan väsynyt.
Kyllä nytkin olen 8kymppinen ja hyvin väsynyt. Mutta on myös kertynyt tietoa tuosta junan alle hyppäämispakon aiheuttamisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nytkin olen 8kymppinen ja hyvin väsynyt. Mutta on myös kertynyt tietoa tuosta junan alle hyppäämispakon aiheuttamisesta.Olet selvästi sekaantunut Hämeen herttuan asioihin jos näin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet selvästi sekaantunut Hämeen herttuan asioihin jos näin on.
ei olisi pitänyt kirjoittaa kuin eka viesti. Minun kohdalla on niin vanha juttu, että kerroin.
Nykyään saattaisi hoitua kehittyneellä elektronisella tekniikalla vaikka maston kautta.
Yksi syy, miksi näistä junan alle jäämisistä uutisoidaan niukasti: raideliikenne vaihinkona.ON IHAN TUTKIMUKSILLA TODETTU, ETTÄ ITSEMURHANTEKO TARTTUU. Jps niistä kerrotaan, ne lisääntyvät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nytkin olen 8kymppinen ja hyvin väsynyt. Mutta on myös kertynyt tietoa tuosta junan alle hyppäämispakon aiheuttamisesta.Ai nytkin olet 8kymppinen. Olet siis ollut sitä joskus ennenkin? Kuinka usein sinulla sitten on tapana olla sitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai nytkin olet 8kymppinen. Olet siis ollut sitä joskus ennenkin? Kuinka usein sinulla sitten on tapana olla sitä?
ylläpito tahallaan sotki vuosilukuja, että vaarallisesta aiheesta tulisi vähän sekava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei olisi pitänyt kirjoittaa kuin eka viesti. Minun kohdalla on niin vanha juttu, että kerroin.
Nykyään saattaisi hoitua kehittyneellä elektronisella tekniikalla vaikka maston kautta.
Yksi syy, miksi näistä junan alle jäämisistä uutisoidaan niukasti: raideliikenne vaihinkona.ON IHAN TUTKIMUKSILLA TODETTU, ETTÄ ITSEMURHANTEKO TARTTUU. Jps niistä kerrotaan, ne lisääntyvät.vai veiskö murhahenkilöt sitten henkilöt joihin vittuuntuneita raiteille kun uutisoitaisiin raidevahinkoina?
- Anonyymi
Ei muuta, kun sattuu olemaan varma nakki nuo kiskot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ylläpito tahallaan sotki vuosilukuja, että vaarallisesta aiheesta tulisi vähän sekava
Ylläpito sotki vuosilukuja en se minä ollut. Dementiaa selvästi ilmassa.
- Anonyymi
Oliko uhri käyttänyt VR-laseja tai Internettiä yöllä? VR-lasien käyttö yksin yöllä on nk. kuolemanrajakokemus eli Near Death Experiment.
Käyttääkö moni Hämeenlinnassa VR-laseja? Niiden käyttö pitäisi kieltää. Näytätte omituisilta joka tarkoittaa että myös teette jotain omituista. - Anonyymi
Toivotaan, että ole edes Persu. Kaikki voittaa silloin.
- Anonyymi
Oli kuulemma vahingossa kiivennyt 10 tien sillan kaiteelle ja vahingossa hypännyt kiskoille
- Anonyymi
Seuraavana päivänä tasoristeyspuomeja testattiin yms. Jmmm....
- Anonyymi
googlatkaa sana ITSEMURHA
tulee sivukaupalla otsikoita ja niiden alla selkeästi kirjoitettua ASIAA
ei tarvi trollien täällä rääviskellä- Anonyymi
kamalia googlettelet oisko se hoivailmoituksen aika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kamalia googlettelet oisko se hoivailmoituksen aika
asiatietoa, jota täällä ei ihmisillä käytössä
sieltä voi valita, ei tarvitse lukea kaikkea
Voi kuule entisenä ammatti-ihmisenä tiedän asiasta paljon. Nykyisen tilanteen suhteen en ole enää kärryillä.
Olen tälläkin hetkellä tarkasti seurattu. Olen itse asiassa hengenvaarassa. En välitä. En pystyisi tse tekemään mitään asialle. -Jos viitsivät seurata niin siitä vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
asiatietoa, jota täällä ei ihmisillä käytössä
sieltä voi valita, ei tarvitse lukea kaikkea
Voi kuule entisenä ammatti-ihmisenä tiedän asiasta paljon. Nykyisen tilanteen suhteen en ole enää kärryillä.
Olen tälläkin hetkellä tarkasti seurattu. Olen itse asiassa hengenvaarassa. En välitä. En pystyisi tse tekemään mitään asialle. -Jos viitsivät seurata niin siitä vaan.kerro lisää toki. me kuuntelemme.
- Anonyymi
Marinin hallituksen satoa korjataan.
- Anonyymi
Epäilen kyllä Orpon hallitusta. Ihmiset joutuu elämään satasen käyttörahalla elleivät jää kodittomaksi.
- Anonyymi
HÄMEEN SANOMAT apuva
Kaupungissa on ahdistusta ja pelkoa junan alle jäämisistä, Teidän toimittajat eivät pysty kirjoittamaan aiheesta artikkelia. PYYTÄKÄÄ JOLTAKIN PSYKOLOGILTA ARTIKKELI. Jostakin paikasta, missään ollaan itsemurha-asian kanssa tekemisissä.
(Antaa vainottujen olla, he kyllä tietävät omista asioistaa.) - Anonyymi
Orpon ja purran riivaama tapaus
- Anonyymi
Saittehan sentään soppa ainekset.
- Anonyymi
Kaiken laisia paskan jauhajia keksi parempi tarina
- Anonyymi
Veturi on täydessä vauhdissa tullut tasoristeytksen kohdalle ja puomit on vasta laskeutumassa.
Esim. yöllinen kulkija kuullokkeet korvilla ja vireys alhainen. Vahinko??- Anonyymi
Kirjoituksesi on todellakin vahinko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoituksesi on todellakin vahinko.
Kyllä koska kerrankin noin pitkä jaaritus noin vähillä kirjoitusvirheillä. Ajatusten lennokkuuteen en ota tällä kertaa kantaa. Se jääköön häntä hoitavalle lääkärille.
- Anonyymi
Pääradalla ei ole tasoristeyksiä...
- Anonyymi
RIP!raide.
- Anonyymi
Onko nämä Junaa odottavat kantasuomalaisia?
Valtio kohtelee kansalaisia kaltoin.Antavat viimeisen mahdollisuuden Junan alle.!- Anonyymi
Kiitos Marinin hallituksen !
- Anonyymi
Tätä se Purran laitaoikeistohallituksen politiikka teettää.
- Anonyymi
Joku asuntovelkainen oli...
- Anonyymi
IHMISET eivät pidä pers-kokoomuksen köyhien tappo-politiikasta ja holokaustista, tämän osoitti selkeästi persujen 3 % "äänisaalis" EU vaalien äänioikeutetuista.
- Anonyymi
Veikkaan, että joku Persu havahtui ja ymmärsi mihin harhoihin ja tyhmyyksiin on sekaantunut ja teki lopullisen ratkaisun.,
- Anonyymi
Pääradan tasoristeys Hämeenlinnan Sairion rannan kohdalla Kiskojen ylitys, jossa puomit. Ennen pääsi autolla. Nyt isot kivet puomien edessä. Vaarallinen kiskoja ylittäville ihmisille, jos puomit ei toimi oikein.
- Anonyymi
Vain jos on kuurosokea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain jos on kuurosokea.
Tai yhtä tyhmä kuin sinä.
- Anonyymi
..Leppäliiton tasoristeys, monen ihmisen päätepysäkki.
- Anonyymi
Vaarallinen vain jos ei osaa kääntää päätänsä oikealle ja vasemmalle.
Ai niin onko nenä aina kiinni kännykässä, kuten suojateille tulevilla, ulkoistetaan se turvallisuus muiden vastuulle pelkästään. Sama tauti kuin penskojen kanssa, muut valvoo.
- Anonyymi
Epäilen kuitenkin junan murhanneen hänet
- Anonyymi
Suomessa kaikki ongelmat ovat yksilön omia eikä niistä tule kertoa kenellekään ettei häiritse turhaan muita.
- Anonyymi
mitä jos tekijä oli pendoliino?
- Anonyymi
Miten ihminen voisii tietää että raiteilla liikkuu junia? Ei mistään. Onnettomuutta ei voi estäää.
- Anonyymi
Janakkalalainen kansanperinne? kuin toisen pitäjän kiikku.
- Anonyymi
Mielestäni vr pitää tuomita korvauksiin. Aivan selvältä näyttää että junalla on kaahailtu kaupunki alueella. Veturimiehet jälleen......
- Anonyymi
Keijo
- Anonyymi
> En ymmärrä kirjoitustasi. Mitä tarkoitat?
> Suomessa kuolee oman käden kautta ihmisiä vuosittain paljon. Syy ei ole
> Hämeenlinnan tai minkään muunkaan kunnan.
Miksi väität tietäväsi kyseessä olevan omankäden kautta? Mitä muuta tiedät asiasta? Ymmärrätkö kysymyksen? - Anonyymi
Hei tämän ketjun kirjoittelijat, tiedot menevät kansainvälisille viranomaisille. Saatatte tietää asiasta paljonkin vaikka esitätte ymmärryskyvytöntä.
- Anonyymi
Jos on yhtään toista selväjärkistä kaupungin alueella, niin tältä palstalta on aikaisemmin tallennettu viestejä jotka sisältävät äärettömän tarkkoja yksityiskohtia yksityshenkilöistä. Täällä niitä ei ole haluttu tai kyetty selvittämään.
Viranomaisina esiintyy täällä muualtatuotuja puolueporukoita, joilla on pääsy kaikkiin tietoihinne. - Anonyymi
Termaripuolue vie mummojen äänet!
- Anonyymi
Hämeenlinnan fasisti-kaupungissa joutuvat köyhät ostamaan lipun saadakseen vapaan paikan runsaassa käytössä olevalta juna radalta.
Nazien mieleen. - Anonyymi
Toivottavasti oli ent.koulutuspääliikö
- Anonyymi
Eli rantsu
- Anonyymi
kumpi ja kampi tappeli
tampio voitti- Anonyymi
Kumpi ja kampi on vanhusvitsi. Ei naurata meitä jonneja.
- Anonyymi
🤓☝️
Taivaallisessa sielunvaelluskeskuksessa on ongelma, sieltä pääsee idiootteja ihmisiksi, ja se johtuu perinteisestä korruptiosta.
Mutta taivaallisen hallinnon virkailijat joutuvat tuomiolle kun heidän aikansa jättää, ja heidät alennetaan toisessa taivaassa maan päällisiksi vaivaiskoivuiksi, eivät he saa enää vahinkoa aikaan vaikka yrittäisivät.
Tätä ei kerrottu koulussa, ja tietenkään ei kerrottu, koska pers-kokoomus elää uskossa ettei perskannikoitansa tervata, eiväthän he mihinkään taivaaseen ole menossakaan.
Ja eivät todella olekkaan, heistä tulee reinkarnoituneita viheliäitä pajupusikoita, eivätkä he saa enää vahinkoa aikaan vaikka yrittäisivät.
Ja miksi Hml on 100 % persläpikaupunki, koska taivaallinen korruptio.- Anonyymi
Huh huh. Nyt on jutut, mitä sieniä olet syönyt.
Toisaalta, uskonnoissa on ksikenlaista henkevää ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh huh. Nyt on jutut, mitä sieniä olet syönyt.
Toisaalta, uskonnoissa on ksikenlaista henkevää ...En ole syönyt sieniä, maha ei vaan kestä. Itse varmaan niitä syöt ...
Jos nyt et sattunut tietämään, niin muutama pointti.
Pointti yks - seitsemän taivasta
Idässä kun on ollut perinteenä käyttää muutakin kuin maalais järkeä, on siellä päin mietiskelty että taivaassa on eri tasoja:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Seitsemän_taivasta
Pointti kaks - sielu vaeltaa, vaella sinäkin
Idässä kun on tykätty fundeerata, on siellä päin mietitty että ihminen voi päätyä eläimeksikin seuraavassa syklissään:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jälleensyntyminen
En minä sieluvaelluskeskuksen korruptiota uskonnosta poiminut, peruslogiikka tähän johtaa, eivätkä nämä maailmanuskonnotkaan ole taivaasta ilmestyneet, ne ovat peruslogiikan tulos.
Länsimaiselle valkoiselle lihaa syövälle punaniskapersukokoomukslaiselle tietenkin liian UFOA. Toisaalta ... UFOJA lentelee nyt korvatunturilta Venäjän suuntaan siihen tahtiin, että ehkä henkistyminen on perskokoomuksellakin kohta edessä, jos ei tässä elämässä niin sitten siellä korvatunturin rinteellä miettimässä mitä tulikaan tehtyä, ja kuinkas nyt tuijotellaan omaan napaan, kun napaa ei ole, pelkkä napapiiri.
—𝕍— - Anonyymi
V, niin kuin vasemmisto, vallankumous ja voitto!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
V, niin kuin vasemmisto, vallankumous ja voitto!
v niin kuin vitutukseen voi kuolla väykkä
- Anonyymi
RIP Tapsa.
- Anonyymi
Ei voinut olla selostajalegenda Tapio Suominen.
Suominen kuoli tapaturmaisesti Hattulan kunnan keskuksessa Parolassa 24.7.2024.
Aloitus on tehty 5.6.2024 eli lähes 2 kuukautta aiemmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voinut olla selostajalegenda Tapio Suominen.
Suominen kuoli tapaturmaisesti Hattulan kunnan keskuksessa Parolassa 24.7.2024.
Aloitus on tehty 5.6.2024 eli lähes 2 kuukautta aiemmin."Hän oli hypännyt junan alle"
https://www.is.fi/urheilu/art-2000010703837.html
tällaisia olivat Tapio Suomisen viimeiset ajat
17.9.2024 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hän oli hypännyt junan alle"
https://www.is.fi/urheilu/art-2000010703837.html
tällaisia olivat Tapio Suomisen viimeiset ajat
17.9.2024Sinä joka kopioit tänne uutisia iltasanomista niin kuvitteletko ettei suoli24 lukijat osaisi itse lukea iltasanomia?
- Anonyymi
Tietääkö kukaan Hämeenlinnasta henkilöä jonka lempimi on "pingviini" ja hän on noin 50-vuotias. Huhun mukaan hän olisi tehnyt itsemurhan, onko tietäjiä paikalla, mitä on tapahtunut?
- Anonyymi
Koko ajan menee. Nyt oli Oulu ja Kokkola. Ihmiset voi huonosti tässä yhteiskunnassa.
- Anonyymi
Kokoomuksen politiikkaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1313660- 851865
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151671Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541382VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu921218Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1151216- 681099
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi301048- 66980
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k101965