Ilmainen parkki?

tepzuneiti

Hei,

huomenna Kuopio kutsuu. Kertoisko joku ystävällisemielinen sielu, mihin keskustan tuntumaan voi jättää auton ilmaiseen parkkiin? Rautatieasemalle?

15

4365

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tepzuneiti

pikku kirjoitushärö tuli, mut ehkä joku silti ymmärtää :-)

• hörö

Jos omistat s-etukortin niin voit parkkeerata 2 tunniksi torin alle. Anttilan katolle 2 tuntia ilmaseks. Rautatie aseman parkki maksaa

• goofy

itse olen kuullut että ilmaista parkkiaikaa on torin alla vain 1h s-etukortilla. voisko joku vahvistaa tiedon, onko ilmaista parkkiaikaa 1h vai 2h!?

• ässäkortti
        goofy kirjoitti:

itse olen kuullut että ilmaista parkkiaikaa on torin alla vain 1h s-etukortilla. voisko joku vahvistaa tiedon, onko ilmaista parkkiaikaa 1h vai 2h!?

Ei siellä ole kuin 1 tunti.

• jusu

- Torin alle helpoin tulla, kohtuuhintainen ja S-kortilla hyvitetään 1 tunnin parkkiaika.
      - Kauppakeskus Minna ja Anttila, molemmissa taitaa olla pari ekaa tuntia ilmaisia.
      - Muut parkit taitaakin sitten olla enemmän tai vähemmän maksullisia, tosin sikahintaisia ei taida olla mikään.

• alakerta.

Vaik se on maksullinen, ei siellä kukaan käy koskaan tark., joten sinne vaan jätät.

• oona

Kauppakeskus Minnan parkkihallissa on 2 tuntia ilmasta parkkiaikaa, kuten myös Aapelissa. Jälkimmäisessä hallissa toimii kiekko periaate, kun taas Minnassa on portit ja liput.

• ehdotus

Hotelli Puijonsarven pp:lla on aina paljon tilaa. Sitä käytetty monet kerrat, vaikka onkin tarkoitettu hotellin asiakkaille... Mutta kukapa sitäkin valvoisi.

• johtaja

olipa hyvä kun kävin palstalla.täytyy ennen lomaa tämä asia muuttaa.

• ...on

Eihän Puikkarin parkkipaikka ole lähelläkään keskustaa....sama kun jättäisit autosi vaikka musiikkikeskuksen parkkipaikalle,on lisäksi laillinen ilmainen parkkipaikka....

• tywo

parkkipaikka löytyy muusiikkikeskuksen edustalta. pieni kävelymatka keskustaan

• Juissi

Vaikka kyssäri on jo vanhentunu, niin lisää tietoa että musarin parkki toimii nykyään kiekolla. Liekö aikaa tunti tahi kaksi, tarkkaa en muista mutta tältä pohjalta..

• Tervetuloa!

Tervetuloa Lappeenrannan neiti tepzuttelemaan Kuopioon!

Nuihin edellä esitettyihin lisäisin vielä, että teatterin takaa alkaa ilmainen pysäköinti kaduilla ja on lähellä keskustaa.

Rautatieaseman parkki siis on maksullinen, mutta sen vieressä linja-autoasemalla on joitakin ilmaisia paikkoja.

Itse tulen Lappeenrantaan parikin kertaa tulevana viikonvaihteena. Minusta se on kiva kaupunki - lähes yhtä kiva kuin Kuopio. On vähän suunnitelmissa muuttaa sinne ensi vuonna. Sano Sinä oma mielipiteesi - kumpi on parempi?

• jesse_

Ei kannata muuttaa, ihmiset ovat paljon mukavampia ja huumorintajuisempia Kuopiossa ja Kuopio itsessään on paljon mielenkiintoisempi kuin Lappeenranta. Kyllähän Lappeenrannassa käy, mutta ei siellä kyllä asu!

• näyttää täälä asuvan..
        jesse_ kirjoitti:

Ei kannata muuttaa, ihmiset ovat paljon mukavampia ja huumorintajuisempia Kuopiossa ja Kuopio itsessään on paljon mielenkiintoisempi kuin Lappeenranta. Kyllähän Lappeenrannassa käy, mutta ei siellä kyllä asu!

niinhän sitä hölmömpi luulis.. ettei kannata.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1513
    2. 209
      1458
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      980
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      50
      747
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      735
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      53
      682
    8. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      676
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      4
      673
    10. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      34
      660
    Aihe