Monta kiertävää juutalaissikaa

Anonyymi-ap

on lestadiolaisessa?

5

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi nuo uskovaiset ovat niin veren himoista sakkia? Eikö kaikki olisi hyvin jos kaikki oltaisi buddhalaisia eikä sotia ja riitoja olisi?

      • Anonyymi

        Vanhabuddhalaisuus on valittujen rauhaa rakastavavien oikeamisten jumalan elävä usko


    • Anonyymi

      Mietippä juutalaisvihaaja sitä, minkä tuomion Jumala sinulle suo;

      Jes. 41:10 älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; älä arkana pälyile, sillä minä olen sinun Jumalasi; minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä.
      41:11 Katso, häpeän ja pilkan saavat kaikki, jotka palavat vihasta sinua vastaan; tyhjiin raukeavat ja hukkuvat, jotka sinun kanssasi riitelevät.

      Sitten; Raamattuun perustuu se, että Jumala on valinnut Israelin kansakseen,
      Valitsi pojalleen Jeesukselle juutalaisuuden myös kansallisuudeksi.

      Ennen Jeesuksen syntymää Jumala kertoi olevansa Aabrahamin, Jaakobin ja Iisakin Jumala.
      Se ei tarkoita, että Israelin kansa eläisi synnittömänä. Päin vastoin. Jumala paadutti kansan, hajotti ympäri maailmaa ja rankaisi ankarasti.
      Herra kertoo, että heillä on oltava peite silmillä määräajan, jonka
      2. Kor. 3:15
      Yhä vieläkin heidän sydämensä päällä on peite Mooseksen lakia luettaessa.

      Mutta määräajan, pakanoiden määrän tullessa täyteen, peite otetaan pois. Jumala poistaa peitteen ja kansa ymmärtää ja sanoo: Meidän Herramme.
      2. Kor. 3:16
      Mutta kun heidän sydämensä kääntyy Herran puoleen, peite otetaan pois

      Asiasta mainitsee myös VT. 2Moos 34; 34 Aina kun Mooses astui Herran eteen puhuakseen hänen kanssaan, hän riisui kasvoiltaan verhon ja oli ilman sitä, kunnes lähti pois. Tultuaan israelilaisten luo hän kertoi, mitä Herra oli käskenyt,

      Kun peite otetaan pois, koko Israel pelastuu, He ottavat vastaan Messiaansa.
      Room. 11:26
      Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.

      Jumala ei hylkää koskaan omaa silmäteräänsä.

      SRK väittää, että korvausteoriamaisesti Israel on hylätty ja nyt paikan täyttää He?? Vaarallisen pakanallinen lausunto, jonka mm tänään eräs VL minulle kertoi, aivan pokasta naamasta?

      On oppi mennyt pieleen, rovastin vävyltäkin.

      Jumala tietää myös jokaisen ihmisen sukujuuret Suomessakin. Täällä on myös merkittävästi juutalaista
      sukua tietäen ja tietämättään. Suomi on Israelin pikkuveli.

      Aivan sama miten Israel elää, se ei poista heitä Jumalan kansana olemasta.
      Jumalalla on oma suunnitelmansa kansalleen. Kaikkivaltias Jumala tietää, mitä tekee ja mitä seurauksia syntielämästä kullekin aivoittelee.


      SRK olettaa, että kun kansa ei synnittömänä elä, niin Jumalan liitto on ehdollinen. Ei ole asia niin. Raamattunsa tunteva tietää, että Jumala vannoi liiton nimensä kautta ja se pitää, Israel on Pyhä ja Isä tulee sinne, Jerusalemiin meidän uudestisyntyneiden kanssa.

      Ilm 21;
      1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
      2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
      3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
      4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
      5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".

      Jos SRK olisi Pyhä kansa, Hän tulisi Ouluun, tai Kiiminkiin.

      • Anonyymi

        Vai muka israelin kansa juutalaissiat aiheuttaa ihmisten järjestelmällistä murhaamista ympäri maailman varastavat ihmisiltä rahaa juovat lasten verta syövät ihmisiä tyttäriään ja poikiaan ja uhraavat niitä saatanalle juutalaisille jeesus on helvetin alimmissa osissa paskassa kiehuva perkele ei tule pelastajaa vaan tappaja taivaasta ja helvetin tuomio


      • Anonyymi

        Eivät tunteneet israelilaiset pelastajaansa kun tuli heille ristille meni jesja sahattiin kahtia jeremias ja stefanus kivitettiin kuoliaaksi johannekselta katkaistiin pää kuinka he tuntisivat pelastajaansa kun ruma irvistys kaikuu niitten huulilla? Varmaan se heidän pelastajansa on islamilainen ökymiljardööri limusiinissaan. Rahaahan ne haluaa. Köyhät kyykkyyn on niitten iskulauseena. Varasta keisarilta ja naapurilta ja syö sikaa ja elä miten sattuu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe