Laulujen nimessäkin on homovastainen sana. Häntä on syytetty rasistiksi. Olen asunut vaasassa ja hän on siellä muutaman kerran solvannut minua homovastaisella nimellä. Kerran kävelin henkilön kanssa jonka kanssa seurustelin ja hän sanoi "serkukset". Tosi vastenmielisen oloinen on tämä jokinen. En tiedä miksi on niin pidetty.
Miksi "klamydia" yhtyeen jokinen on niin pidetty?
20
577
Vastaukset
- Anonyymi
Vesku on reilu ja rehellinen tyyppi
- Anonyymi
Ei kiusaaminen ole reilua.
- Anonyymi
Vesku on ihana miehinen mies👍
- Anonyymi
Valkoisen roskaväen mielestä noin.
- Anonyymi
Nuorena kusipää nykyään miehistyny
- Anonyymi
Selvä, sanoisin että edelleen on kusipää.
- Anonyymi
Tuollaiset tosimiehet on suvaitsemattomia.
- Anonyymi
Sekava tarina. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Ei ole sekava. Eikä tämä ole mikään kykyohjelma.
- Anonyymi
Moktar.Gubta on enosi?
- Anonyymi
Tyhmä kysymys.
- Anonyymi
Mitähän ne homovastaiset sanat ovat?
- Anonyymi
ei levitä klamydiaa
- Anonyymi
Taas sinkkuna, mutta vauuuuu hyvät välit tähänkin eksään. On tietenkin hyvä, jotta eläkkeellä riittää näitä ystäväeksiä. Joko jo uus kierroksessa?
- Anonyymi
Miten liittyy aiheeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten liittyy aiheeseen.
Pidetty vai mielistelty?
- Anonyymi
Jokinen pyöräilee, siitä pisteet saa.
- Anonyymi
Vielä kun noudattaisi liikennesääntöjä. Punainen valo tarkoittaa odota ja vihreällä valolla saa mennä.
- Anonyymi
Kuunnelkaa Filttiketjua! T. Vaasa.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat? Ilmeisesti jokin sisäpiiriviesti tämä. Mikä "filttiketju"? Ja miksi kuunnella sitä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346