Hämmentää vieläkin mies yksi juttu

Anonyymi-ap

Voitko kertoa oliko ne sun tunteet tosiaan vain kaverillisia? Miksi sitten olin huomaavinani jotain aivan muuta sun katseista? Oikeesti kuvittelin kaiken?

156

3114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten niin oliko. Ei ollut vaan on ja jotain ihan muuta kuin kaverillisia.

      • Anonyymi

        Sano kerran, kun kysyin asiasta. Joo taidan olla sekopää 😕


    • Anonyymi

      Siis no oon mä sieltä loppusyksystä/talvesta asti ajattelut, että on tässä meidän välillä oltava jotain enemmänkin. Ois kiva saada selvyys asialle tässä kesän aikana.

      • Anonyymi

        Millon näitte viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon näitte viimeksi?

        Siitä on hetki../:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä on hetki../:

        Tämän vuoden puolella kuitenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän vuoden puolella kuitenkin?

        Kyllä juu ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä juu ..

        Kerrotko vähän tarkemmin? Jotain?


    • Anonyymi

      Ei ollut kaverillisia, eikä usko että kuvittelit.

      Ylitin kaikki omat limiittini montasataakertaisesti, ennenkokemattomalla -ja näkemättömällä tavalla. Olin siis ilmaisussani kuitenkin epäselvä kuitenkin sitten.

      Voi huokaus. No ehkä me nyt totutaan sitten olemaan kun ei nähdä kohta aikoihin.

      • Anonyymi

        No eikö kannattaisi ilmasta vielä kerran paremmin, jos te ette kohta näekään aikoihin?


      • Anonyymi

        Etkö voi nähdä mua koko kesän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö voi nähdä mua koko kesän?

        Vois kyllä tietenkin


    • Anonyymi

      Näit aivan oikein,rakkautta.

      • Anonyymi

        Söpöä 😍 voi kunpa olisikin sitä


      • Anonyymi

        Sivusta, nämä monesti kaatuu siihen, kun ei uskalleta rakastaa 😍🙄 toista? Ehkä nähdään liikaa niitä uhkia, haittoja, pelkoja, mitä voi tulla mukanaan, kun epäonnistuu uskossaan, kun ei toista juuri tunne ollenkaan siinä hetkessä, ku pitäisi tehdä jotain asian eteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta, nämä monesti kaatuu siihen, kun ei uskalleta rakastaa 😍🙄 toista? Ehkä nähdään liikaa niitä uhkia, haittoja, pelkoja, mitä voi tulla mukanaan, kun epäonnistuu uskossaan, kun ei toista juuri tunne ollenkaan siinä hetkessä, ku pitäisi tehdä jotain asian eteen?

        Surullista 😥😟 täälkin


    • Anonyymi

      Vastaan kuin hänelle, et kuvitellut, mutta niistä tunteista olenkin tänne jo kirjoitellut. Vielä pitäisi sulle kertoa....

      • Anonyymi

        No mikä estää kertomasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä estää kertomasta?

        Ei nähdä missään muualla kuin siellä, olen ujo ja pelkuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nähdä missään muualla kuin siellä, olen ujo ja pelkuri.

        Ootko edes vihjannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko edes vihjannut?

        Joo palstalla 😁.. Mut en mä osaa tohon vastata. Ammattimainen virallinen suhde meillä on. Toki koen sen erilaisena kuin kenenkään muun kanssa ikinä ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo palstalla 😁.. Mut en mä osaa tohon vastata. Ammattimainen virallinen suhde meillä on. Toki koen sen erilaisena kuin kenenkään muun kanssa ikinä ollut.

        Olet sä vihjannut IRL ja olen vihjeet ymmärtänyt. En muuten ikinä olisi uskaltanut lähestyä.
        Toivottavasti tällä viikolla nähdään. Mulle tulee niin jäätävä ikävä etten edes tiedä miten selviän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sä vihjannut IRL ja olen vihjeet ymmärtänyt. En muuten ikinä olisi uskaltanut lähestyä.
        Toivottavasti tällä viikolla nähdään. Mulle tulee niin jäätävä ikävä etten edes tiedä miten selviän.

        Olen pahoillani, mutta minä en näe häntä tällä viikolla. Maanantaina näin vilaukselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sä vihjannut IRL ja olen vihjeet ymmärtänyt. En muuten ikinä olisi uskaltanut lähestyä.
        Toivottavasti tällä viikolla nähdään. Mulle tulee niin jäätävä ikävä etten edes tiedä miten selviän.

        Hmm..miten sä lähestyit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sä vihjannut IRL ja olen vihjeet ymmärtänyt. En muuten ikinä olisi uskaltanut lähestyä.
        Toivottavasti tällä viikolla nähdään. Mulle tulee niin jäätävä ikävä etten edes tiedä miten selviän.

        Jos mä vihjannut ja sä tunnistit itsesi. Eikö se tarkoita, että minäkin pidän sinusta? Miksi vaan pelkäät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mä vihjannut ja sä tunnistit itsesi. Eikö se tarkoita, että minäkin pidän sinusta? Miksi vaan pelkäät?

        Vastasin viimeksi että en näe enää tällä viikolla. Eli sotkijat saapui ja minä häivyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin viimeksi että en näe enää tällä viikolla. Eli sotkijat saapui ja minä häivyn.

        Niin me juteltiin 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani, mutta minä en näe häntä tällä viikolla. Maanantaina näin vilaukselta.

        Ma missä näit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ma missä näit?

        Hän käveli töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän käveli töihin.

        Kaipaatko häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaatko häntä?

        Lyhyesti kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo palstalla 😁.. Mut en mä osaa tohon vastata. Ammattimainen virallinen suhde meillä on. Toki koen sen erilaisena kuin kenenkään muun kanssa ikinä ollut.

        Hullu on hullu, vaikka voissa paistais!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullu on hullu, vaikka voissa paistais!

        Vaikea sanoa mielipiteeseesi mitään, koska en tunne yhtään hullua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyesti kyllä.

        Samoin sanoin kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyesti kyllä.

        Haluaisitko kertoa ei lyhyesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko kertoa ei lyhyesti?

        Kaipaan, ajattelen ja on ennenkokematon tunne jostain ihmisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaan, ajattelen ja on ennenkokematon tunne jostain ihmisestä.

        Aiotteko kertoa hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiotteko kertoa hänelle?

        Kuinka moni häneen oikein on rakastunut 🙂.... Kyllä minun on pakko jossain kohtaa saada ne kertoa, tietysti en sellaista voi tehdä jos hän on onnellinen jonkun kanssa jo.
        Mutta niin paljon ne tunteet minulle merkitsevät ja minulle parempaa oloa tuoneet, eikä siitä sen enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka moni häneen oikein on rakastunut 🙂.... Kyllä minun on pakko jossain kohtaa saada ne kertoa, tietysti en sellaista voi tehdä jos hän on onnellinen jonkun kanssa jo.
        Mutta niin paljon ne tunteet minulle merkitsevät ja minulle parempaa oloa tuoneet, eikä siitä sen enempää.

        🤭🙂
        Jos ei siitä sen enempää, sitten ei ole tarvetta.
        Luulin sinun olevan ihastunut yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭🙂
        Jos ei siitä sen enempää, sitten ei ole tarvetta.
        Luulin sinun olevan ihastunut yms.

        Jos sä haluat noin sen ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭🙂
        Jos ei siitä sen enempää, sitten ei ole tarvetta.
        Luulin sinun olevan ihastunut yms.

        Vielä lisään, jotenkaan en usko että vastasin sille joka asiaa kysyi. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä lisään, jotenkaan en usko että vastasin sille joka asiaa kysyi. Hyvää yötä.

        Se olen minä.
        Menet aikaisin nukkumaan, mut hyvää yötä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka moni häneen oikein on rakastunut 🙂.... Kyllä minun on pakko jossain kohtaa saada ne kertoa, tietysti en sellaista voi tehdä jos hän on onnellinen jonkun kanssa jo.
        Mutta niin paljon ne tunteet minulle merkitsevät ja minulle parempaa oloa tuoneet, eikä siitä sen enempää.

        Kyllä tuollaisista tunteista kannattaa silti kertoa, vaikka olisi suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuollaisista tunteista kannattaa silti kertoa, vaikka olisi suhteessa.

        Enkös tuossa kirjoittanut että haluan ne kertoa. Ja tuo lause "eikä siitä sen enempää" ei tarkoita että jättäisin asian tuohon, vaan että en jaksa ties monennenko kerran vastata täällä jatkokysymyksiin että mikä minulla on tai muuta vastaavaa kerro lisää ym. Ei liity mitenkään irl kertomiseen vaan olen aika paljon purkanut fiiliksiäni täällä ennenkin. Kiitos 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkös tuossa kirjoittanut että haluan ne kertoa. Ja tuo lause "eikä siitä sen enempää" ei tarkoita että jättäisin asian tuohon, vaan että en jaksa ties monennenko kerran vastata täällä jatkokysymyksiin että mikä minulla on tai muuta vastaavaa kerro lisää ym. Ei liity mitenkään irl kertomiseen vaan olen aika paljon purkanut fiiliksiäni täällä ennenkin. Kiitos 🙂

        Okeeeei 🙂
        Kauniita unia sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkös tuossa kirjoittanut että haluan ne kertoa. Ja tuo lause "eikä siitä sen enempää" ei tarkoita että jättäisin asian tuohon, vaan että en jaksa ties monennenko kerran vastata täällä jatkokysymyksiin että mikä minulla on tai muuta vastaavaa kerro lisää ym. Ei liity mitenkään irl kertomiseen vaan olen aika paljon purkanut fiiliksiäni täällä ennenkin. Kiitos 🙂

        Niin siis se oli pointti vaan tuohon kohtaan, koska et selvästi kerro, jos on onnellisessa suhteessa. Ei se onnellinen suhde siitä kaadu, jos kerrot jokatapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okeeeei 🙂
        Kauniita unia sinulle.

        Kiitos samoin, kauniita unia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis se oli pointti vaan tuohon kohtaan, koska et selvästi kerro, jos on onnellisessa suhteessa. Ei se onnellinen suhde siitä kaadu, jos kerrot jokatapauksessa.

        Pointti oli että ei enempää tunteiden merkityksestä minulle ja minun olostani tässä yhteydessä. Ei muusta asiasta, okei?
        Ja minä en tiedä onko hänellä suhde vai ei. Ihmettelisin tuollaisen naisen kohdalla ettei olisi ja vaikea minun on nähdä hänen minusta sillä tavalla pitävän. Nyt hyvää yötä myös sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti oli että ei enempää tunteiden merkityksestä minulle ja minun olostani tässä yhteydessä. Ei muusta asiasta, okei?
        Ja minä en tiedä onko hänellä suhde vai ei. Ihmettelisin tuollaisen naisen kohdalla ettei olisi ja vaikea minun on nähdä hänen minusta sillä tavalla pitävän. Nyt hyvää yötä myös sinulle.

        Joo. No toivottavasti uskallat kertoa ihan irl. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin, kauniita unia.

        Hyvää huomenta 🙂
        Kirjoitat niin kauniisti, että luen sen vielä kerran aamulla 😁
        Hyvää päivänjatkoa. Minulla on tänään erittäin vaikea päivä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää huomenta 🙂
        Kirjoitat niin kauniisti, että luen sen vielä kerran aamulla 😁
        Hyvää päivänjatkoa. Minulla on tänään erittäin vaikea päivä…

        Kiitos 🙂. Toivottavasti sinun päiväsi sujui kuitenkin hienosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos 🙂. Toivottavasti sinun päiväsi sujui kuitenkin hienosti.

        Entä sinun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sinun?

        Samanlaista alavirettä päivästä toiseen....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlaista alavirettä päivästä toiseen....

        Kirjoitit, että näet hänet ensi viikolla, ehkä päivä ei ole niin tylsä.
        Ja viikonloppu on edessä 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit, että näet hänet ensi viikolla, ehkä päivä ei ole niin tylsä.
        Ja viikonloppu on edessä 🙂

        En kyllä sellaista tainnut kirjoittaa, koska ellei ihmettä tapahdu, me emme näe ensi viikollakaan hänen kanssa. Eikä siinä mitään, olen tottunut pitkiin aikoihin kun en näe enkä kuule häntä. Siihen en ole tottunut että kun joku ihminen todella koskettaa, niin häntä ei saa mielestä pois. Minun elämässä tämä on aika ainutlaatuista....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä sellaista tainnut kirjoittaa, koska ellei ihmettä tapahdu, me emme näe ensi viikollakaan hänen kanssa. Eikä siinä mitään, olen tottunut pitkiin aikoihin kun en näe enkä kuule häntä. Siihen en ole tottunut että kun joku ihminen todella koskettaa, niin häntä ei saa mielestä pois. Minun elämässä tämä on aika ainutlaatuista....

        Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääset näkemään hänet.
        Kirjoitat tunteistasi niin hellästi, että on jopa sääli, että en sovi kuvaukseen vähän 🥲 Viimeisestä viestistäsi päätellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääset näkemään hänet.
        Kirjoitat tunteistasi niin hellästi, että on jopa sääli, että en sovi kuvaukseen vähän 🥲 Viimeisestä viestistäsi päätellen.

        Kiitos. Toivon kaikkea hyvää myös sinulle! 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä sellaista tainnut kirjoittaa, koska ellei ihmettä tapahdu, me emme näe ensi viikollakaan hänen kanssa. Eikä siinä mitään, olen tottunut pitkiin aikoihin kun en näe enkä kuule häntä. Siihen en ole tottunut että kun joku ihminen todella koskettaa, niin häntä ei saa mielestä pois. Minun elämässä tämä on aika ainutlaatuista....

        Koska viimeksi olette nähnyt ja jutellut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska viimeksi olette nähnyt ja jutellut?

        No tuskin sillä merkitystä on mutta taisi olla viime viikon torstaina. Sen jälkeen muutama vilaus pe ja ma. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuskin sillä merkitystä on mutta taisi olla viime viikon torstaina. Sen jälkeen muutama vilaus pe ja ma. 🙄

        Ti vai to viime viikolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ti vai to viime viikolla?

        No taisinpa muuten tiistaina tervehtiä häntä kun ohi meni....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No taisinpa muuten tiistaina tervehtiä häntä kun ohi meni....

        Entä tänään? Kirjoitit, että näit hänet pe…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä tänään? Kirjoitit, että näit hänet pe…

        Heh, en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, en.

        Siis viime viikon pe näin hetken kaukaa. ☝️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis viime viikon pe näin hetken kaukaa. ☝️

        Ja oli siis viime viikon ti , to ja pe, tällä viikolla ma ihan vilauksen myös.... Olenpa höpö.😞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja oli siis viime viikon ti , to ja pe, tällä viikolla ma ihan vilauksen myös.... Olenpa höpö.😞

        Tämä ei siis ole kovin harvinaista...
        Sä et höpö.. mistä sinä puhut…..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei siis ole kovin harvinaista...
        Sä et höpö.. mistä sinä puhut…..

        On se, usko pois. Ainoastaan to edes juteltiin jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se, usko pois. Ainoastaan to edes juteltiin jotain.

        Luuletko hänen tietävän miltä sinusta tuntuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko hänen tietävän miltä sinusta tuntuu?

        En luule. Eikä häntä se kiinnostaisi, töiden ulkopuolella siis. Miksi kiinnostaisi minä. Mutta tunteilleni en mitään voi ja haluan hänelle vain hyvää....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En luule. Eikä häntä se kiinnostaisi, töiden ulkopuolella siis. Miksi kiinnostaisi minä. Mutta tunteilleni en mitään voi ja haluan hänelle vain hyvää....

        En oikein ymmärtänyt työstä. Mutta okei, olen kiusannut sinua kysymyksillä nyt 2 päivää 🙂Luulen, että on aika antaa sinun nauttia viikonlopustasi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein ymmärtänyt työstä. Mutta okei, olen kiusannut sinua kysymyksillä nyt 2 päivää 🙂Luulen, että on aika antaa sinun nauttia viikonlopustasi...

        Kyllä mä ns. nautin silti vaikka tätä luen ja kirjoittelen kaipuustani. Kivaa viikonloppua sulle. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä ns. nautin silti vaikka tätä luen ja kirjoittelen kaipuustani. Kivaa viikonloppua sulle. 🙂

        Jos olisit valmis jakamaan tietoja hänestä, kuka tietää… Ehkä hänkin voisi lukea tämän 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit valmis jakamaan tietoja hänestä, kuka tietää… Ehkä hänkin voisi lukea tämän 🙂

        Minäkin näytän joskus tunnistavan itseni vastauksista, mutta kun esitän vastakysymyksen, ihminen katoaa 🤷‍♀️
        No, ilmeisesti se on tämän palstan pointti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit valmis jakamaan tietoja hänestä, kuka tietää… Ehkä hänkin voisi lukea tämän 🙂

        Mä kirjoitin tämän sivuston yhteen paikkaan yhden aloituksen muutama viikko sitten josta ei voi erehtyä.... Toki on kirjainjutttuja mitkä on ollut... osuvia. Mutta silti, ei hänen missään netissä tartte olla ja kaivata, se vaan on tosi asia minkä itsekin välillä unohdan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kirjoitin tämän sivuston yhteen paikkaan yhden aloituksen muutama viikko sitten josta ei voi erehtyä.... Toki on kirjainjutttuja mitkä on ollut... osuvia. Mutta silti, ei hänen missään netissä tartte olla ja kaivata, se vaan on tosi asia minkä itsekin välillä unohdan.

        Lukisin aloituksesi, jos muistat mikä sen nimi oli. Vai kirjoititko kommentteihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin näytän joskus tunnistavan itseni vastauksista, mutta kun esitän vastakysymyksen, ihminen katoaa 🤷‍♀️
        No, ilmeisesti se on tämän palstan pointti...

        Voi vitsi se on harmi. Ei ole ainakaan minun tarkotus. Jossain oli että täällä käy satoja tuhansia viikoittain että olisihan se aika lottovoitto että kaksi oikeata täällä kirjoittelisi. Paitsi nuo ihme tyypit jotka ilmeisesti näkevät irl joka tapauksessa koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukisin aloituksesi, jos muistat mikä sen nimi oli. Vai kirjoititko kommentteihin?

        Kyllä mä muistan, vaikka lauantai-ilta taisi ollakin 🙂Työpaikkajutuissa oli ja ihan aloitus ja tunteiden purkaus sillä hetkellä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä muistan, vaikka lauantai-ilta taisi ollakin 🙂Työpaikkajutuissa oli ja ihan aloitus ja tunteiden purkaus sillä hetkellä....

        Kuinka monta viikkoa sitten?..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta viikkoa sitten?..

        Et sä siitä mitään tunnistaisi kun et ole samassa työpaikassa. Hyvää yötä. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä siitä mitään tunnistaisi kun et ole samassa työpaikassa. Hyvää yötä. 🙂

        Voi ei!!!
        Hyvää yötä 🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei!!!
        Hyvää yötä 🙃

        Join me on death.... 💤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Join me on death.... 💤

        *in*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Join me on death.... 💤

        Hmmm…mitä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm…mitä…

        Ei mitään 🙂 kuuntelin sitä biisiä, heräsin 0530 valot päällä. No, hyvä kappale on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään 🙂 kuuntelin sitä biisiä, heräsin 0530 valot päällä. No, hyvä kappale on

        Hih 🙂 Miten lauantai meni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih 🙂 Miten lauantai meni?

        Kiitos, ihan okei. Tästä se mun lauantai vasta lähtee liikkeelle, pitkästä aikaa 😊


    • Anonyymi

      aijai naurattaa vieläkin se Mirka, kun yritti vihjata suhteestaan mieheeni, minun sukulaiset on töissä sosiaalipuolella, olikos nämä huonekalut kenen? petollinen nainen, odotan että päästään "hakkaamaan sinua takaisin"

      • Anonyymi

        Sosiaalipuolelle kuulut itsekin, mutta sinne huollon puolelle.


    • Anonyymi

      Miksi jättää kuvittelun ja katseiden tasolle. Jos oikeasti kiinnostaa, eikö voisi ottaa härkää sarvista ja lähteä samantien vaikka risteilylle, siinä katseet punnittaisiin.

      • Anonyymi

        Toi ap kuuluu hullujen huoneelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi ap kuuluu hullujen huoneelle!

        Yrittää sotkee kaikkien suhteet, vaik ei kelpaa kelleen!


      • Anonyymi

        No se olisikin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittää sotkee kaikkien suhteet, vaik ei kelpaa kelleen!

        Kelpaan monellekin, mut haluaisin oikeesti kelvata vaan yhdelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi ap kuuluu hullujen huoneelle!

        Olet mustasukkainen. Olet sekopaa. sivusta


    • Anonyymi

      Laitoin sulle yhteydenottopyynnön mutta joku poisti sen.

      • Anonyymi

        T. Jltä Koolle


    • Anonyymi

      Oikein huomasit mun katseista (meidän katseista) Ihastumista oli ilmassa. Olisihan pitänyt minun jutuistakin jo jotain huomata.

      • Anonyymi

        Voi, mies…🙂
        Joskus tuntui, että hukkuisit minuun. Joskus ajattelin että ei tarkoita mitään…
        En vielä tiedä…


      • Anonyymi

        Jutuista päättelin toisin.


    • Anonyymi

      Nähtiin kait tänään ja sulle tuli kiire?

      • Anonyymi

        Mikset tullut tervehtimään?


      • Anonyymi

        Ei olla nähty varmaan vuoteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset tullut tervehtimään?

        En sun perään lähde juoksemaan


    • Anonyymi

      Kerrohan Ap mitä peli oikein pelaat?

      • Anonyymi

        Täällä satoja pelaajia. Et sä tiedä mitään kenestäkään.


      • Anonyymi

        Oon vastannut tässä aloituksessa vain kahteen kohtaan, joten mitä meinaat? :D T. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä satoja pelaajia. Et sä tiedä mitään kenestäkään.

        Ei kun unia häni


    • Anonyymi

      Mun!?
      No ei, kun sun!!!

    • Anonyymi

      Ei ollu kaverellisia tunteet, mutta enpä tiennyt sun olevan varattu silloin vuosia sitten kun ihastukkseni ilmaisin kömpelösti viestillä. 😔

    • Anonyymi

      Huomasit ihan oikein että elättelin suhteesi toivoa enemmästä. En halua kuitenkaan olla esteenä sille että löydät sen joka täyttää tehtävänsä vierelläsi paremmin kuin minä. Myönnettyäni itselleni tämän voin nyt rauhallisin mielin silloin tällöin altistaa itseni tenhollesi menettämättä kasvojani sortumalla mihinkään tunteiluun viittaavaan. Puhtaasti kaverillisin motiivein tästä eteenpäin siis ajattelin edetä kunnes muut astuu kuvaan kummankin elämään. Pelkkää hyvää ajattelen sinusta. Olisit pettynyt minuun ja siitä olisi seurannut auttamatta katkeruus. Näin kaikki päättyy hyvin alkutekijöissään.

      • Anonyymi

        Et usko itseesi? Tiedostat jotain ja arvotat itsesi alas. Kuka sinua on kohdellut noin huonosti


      • Anonyymi

        Olet kamala ihminen. Ajattele toisen puolesta etukäteen miten hän tulee ajattelemaan ja toimimaan. Olet liian kontrolloiva ja ahdistava siksi.


      • Anonyymi

        En olisi pettynyt sinuun, vaan rakastunut sinuun. Opin jo alkuvaiheessa tutustumista tuntemaan "huonot puolesi", ja olisin pystynyt ne hyväksymään. Liioittelet niitä itsellesi, ja ehkä edellisten suhteiden haasteet saavat sinut ajattelemaan, että pettyisin sinuun.

        Kuten muutkin sinulle vastanneet, ajattelen myös, että on hirveää, kun olet "ajatellut valmiiksi" päätyänyt, että emme voisi onnistua. Minä olen päätyänyt, että onnistumne, koska en ikinä koskaan ole tavannut sopivampaa miestä. En halua muita, enkä voi itkemättä ajatella sinua, että hylkäsit minut juuri kun valtavan herkkä ja kaunis orastava rakkaus alkoi kasvaa.

        Menee monta vuotta, että toivun sinusta, enkä ikinä voi tyytyä keneenkään muuhun. Päätit siis, että olen loppuelämäni yksin.


    • Anonyymi

      Oisit vastannnu joteski katseisiin.😎

      • Anonyymi

        Kyllähän mä vastasin? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän mä vastasin? 🤔

        Oletkin väärä.


      • Anonyymi

        Missä katselit?


    • Anonyymi

      Ei ollut kaverillisia katseita

    • Anonyymi

      Tuskin olet kuvitellut. Kyllä sen huomaa, kun joku on ihastunut sinuun. Katse kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Kokemusta on. sivusta

      • Anonyymi

        Miksi sitten ei voi myöntää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten ei voi myöntää?

        Jotkut miehet ei vaan uskalla puhua tunteistaan. Pelkäävät kai torjutuksi tulemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten ei voi myöntää?

        Kysyitkö suoraan ja kielsi? Silloin ei halua sinua. Jätä rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut miehet ei vaan uskalla puhua tunteistaan. Pelkäävät kai torjutuksi tulemista.

        Niin no tuskin siitä oli kyse tässä tapauksessa. En vaan ymmärrä vieläkään mitä ihmettä se sitten oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no tuskin siitä oli kyse tässä tapauksessa. En vaan ymmärrä vieläkään mitä ihmettä se sitten oli.

        Ihastusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyitkö suoraan ja kielsi? Silloin ei halua sinua. Jätä rauhaan.

        Oon joo jättänyt rauhaan ajat sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon joo jättänyt rauhaan ajat sitten.

        Koska. Nyt jälkikäteen vain tuntuisi, että niin tosiaan teit ja mä olen hämmentynyt, että miksi, ja jos tunteet olivat molemminpuoliset, miksi et tehnyt mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska. Nyt jälkikäteen vain tuntuisi, että niin tosiaan teit ja mä olen hämmentynyt, että miksi, ja jos tunteet olivat molemminpuoliset, miksi et tehnyt mitään.

        Koska pelkkiin katseisiin ei voi luottaa. Ei ollut varmuutta siksi.


    • Anonyymi

      Jos en vastaa sun viesteihin enkä halua jutella sun kanssa. Olisko se selkeä merkki ja tieto sinulle, et en halua olla sun kans tekemisissä. Voisko olla? Loukkaavaa että tunget mun perheen lähelle, tulet ovelle, ja mun avovaimosta tuntuu ahdistavalta. Pysy pois, ja hoida pääsi kuntoon. Terveiset naapuriin.

      • Anonyymi

        Lisään vielä, että AIVAN KAIKKI on sun kuvitelmaa. Nyt sinun pitää jo ymmärtää. Vai täytyykö minun tulla sanomaan tämä tosiaan vasten naamaa kun tuut mun työpaikalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että AIVAN KAIKKI on sun kuvitelmaa. Nyt sinun pitää jo ymmärtää. Vai täytyykö minun tulla sanomaan tämä tosiaan vasten naamaa kun tuut mun työpaikalle?

        Et tietenkään vastaa mitään, vaan pakenet. Tyypillistä sun käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tietenkään vastaa mitään, vaan pakenet. Tyypillistä sun käytöstä.

        Mitä ihmettä sää riehut yötä myöten näillä sivuilla, perheellinen mies? Mene ja hoida se oma perheesi ja kullisi niin, ettei tarvi katsella vieraisiin pöytiin?!


      • Anonyymi

        Öö nyt ei mene kyllä mulle. T. Ap


    • Anonyymi

      Se on niiitä miehiä valitettavasti, etkä sä ainoo II vaan kun te kaikki ootte nykysi nii halpoja ja helppoja lähtee mukaan… ihan mihin vaan nii eihän tässoo mitää rotia enää kenenkään kanssa ku kaikki alkaa patjaks ihan kelle vaan.. se onku sarja kertakäyttökuppeja kaupasta saa uusia…

      • Anonyymi

        Ettet vaan itse olisi halpa särkynyt posliini, joka kerta toisensa jälkeen suostuu varakupiksi kun ei kertiksiä ole saatavilla? Se vasta halpaa ja helppoa on, kun ei tarvitse kun huuhdella.


    • Anonyymi

      halusin vain päästä tyhjentämään kassit, moikkaillaan kun tavataan

      • Anonyymi

        Sinähän avulias olet.Kuhan täyttää mun kassit(kaupassa) ja vie kotia?


      • Anonyymi

        Ok. Kiva tietää 👍


      • Anonyymi

        Perusjuntti! 😏


      • Anonyymi

        No niinhän sä kirjoitit kun lähdin. Kerroin, että siihen on sulla siellä sopivampaa materiaalia. Ensi kerralla vain muistat pyytää. Joskus se auttaa.


    • Anonyymi

      Täh ketkä täällä ees tunnistaa ketään???

    • Anonyymi

      Ensi kerran kun näet, ota kädestä kiinni. Ei jää mitään epäselvää

      • Anonyymi

        Joo, hyvä idis 🫴🤝


      • Anonyymi

        Mä oikeastaan oon tehny noin kerran.


    • Anonyymi

      Aika huuhaa juttuja tällaiset aloitukset.
      Ei mitään pienintäkään vinkkiä kenelle tarkoitettu.

      • Anonyymi

        Tuntuu olevan monta muutakin samojen kysymyksien äärellä.


      • Anonyymi

        Huomionhakua vain aloittajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomionhakua vain aloittajalta.

        Saan ihan tarpeeksi huomiota.


    • Anonyymi

      Yhdysvaltojen presidentti vaaleissa valitaan puolueita eikä Isreal jää odottamaan mitä on tuleva.

    • Anonyymi

      Nämä muut on kirkossa kuulutettu

    • Anonyymi

      Friendzone, benefitzone, no go-zone?

      • Anonyymi

        No go-zone. Mitä säkin haet tällä?


      • Anonyymi

        Noista mä ottaisin benefitzonen.


    • Anonyymi

      Tunteet syntyvät kuvitelmistakin. Sitä sopii pohtia. Kuka keksi (kuvitteli) rakkauden? Ja muut tunteet.

    • Anonyymi

      Sama äijä vastailee välillä miehenä/naisena itselleen eri ketjuissa...vitsi mikä pösilö.

    • Anonyymi

      Olisi ollut haluja muuhunkin kuin olla kaveri, mutta edes se kaveruus ei tullut hänelle kuuloonkaan mun kanssani.

      • Anonyymi

        Kaveruus piti pois sulkea sen illan jälkeen.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      236
      16771
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      28
      2155
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1950
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      121
      1457
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      972
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      741
    Aihe