Elämä ollut täysi pettymys

Anonyymi-ap

Onko ketään muuta jolle koko elämä ollut täysi pettymys? eikä elämässä ollut melkeen yhtään mitään?

17

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ole ollut

• Anonyymi

Elämä on ihan järkyttävän upeaa esim nyt ku ukkosmyrsky lähestyy.
      Mahtavaa upeaa

• Anonyymi

Parasta tässä elakelaisena yksinään eläessä on jättää kaikki Klothon huomaan. Se tietää kaiken.
      Kesken yön tuntuu, että pitää käyä tyhjentämässä juoksevaa asiaa. Se niin helppoo ol tyypillä joka syntyi Adold H:n vielä eläessä.

Eikä tämä vielä mitää; mun äitinsä talutti munt kädestä pitäen kansakouluun ilmottautumaan.
      Siitä se vaan lähti kulkemaan; syrjäseudun nappulan elämäntie.

Isompana tiesin, että koulumatka metsien läpitte oli ehkä kolmisen kilometrii. Lukemaan ja kirjottamaan opettelu miten kuten käi...

• Anonyymi

On se ollut pettymys. Luulin että saisin kavereita, kumppanin, jälkeläisen ja työn. Töitä olen hetken tehnyt ja sekin ulkomailla. Osattomaksi jäänyt. Ikää pian 40.

• Anonyymi

Jatkoa.

Varmaan kiusatuksi joutuminen tuhosi kaiken. En tästä rauniosta enää ole noussut. Kiitti vain kiusaajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkoa.

Varmaan kiusatuksi joutuminen tuhosi kaiken. En tästä rauniosta enää ole noussut. Kiitti vain kiusaajat.

Älä välitä kiusaajista Heille se on siis nautinto kun saavat kiusata, siis heillä se ongelma on ei sinulla . Ole heidän yläpuolellaan , tyhmyys on heillä yhteinen tekijä. Tasapainoinen ihminen ei kiusaa ketään vaan tuntee empatiaa, hänelle ei tulisi edes sellaisia ajatuksia että haluaisi loukata toisia ihmisiä.
        Joten pää pystyyn vaan ja ajattele että kiusaajilla on paljon suurempi ongelma kun mitä sinulla on. Kotoaan saaneet perintönä kiusaamiset
        Siis jos vaan voit , niin käännä pää poispäin heistä He tulevat olemaan niitä vanhoja akkoja ja ukkoja jotka juoksuttaa hoitokodissa henkilökuntaa sitten kun sinne joutuvat.

• Anonyymi

Tarvitse pettyä jos ei ole liikoja koskaan odottanutkaan. Ihmiset rakentaa mielessään kuvia onnistuneesta elämästä. Ja eivät osaa sen jälkeen kuvitella mitään toista tapaa olla ja elää.

• Anonyymi

Eiköhän se ole masentuneille ihmisille asia jonka kokevat jokainen .
      Mutta masennus menee aina ohitse joten ei kannata funtsia liikaa . Masennus on
      Pirullinen olotila , mutta aina kun oikein elämä tympii niin sanoo itelleen että ohimenevää tämä on . Monilla on juuri tähän vuodenaikaan masennus ja vastaanotto täynnä potilaita , joten et ole yksin masennukseksi kanssa ,
      Netissä on hyviä rentoutus videoita niitäkin voit kokeilla samoin kun oikeaa syvähengitystä

• Anonyymi

Niin kyllä tämä lähemmäs 36-vuotinen elämä on ollut lähes täysi pettymys ja kun on kuvitellut että vihdoinkin jotain parempaa olis tulossa niin sitten läheisiä kuolee ja masennus sekä ahdistus ottaa taas vallan. Oikein uskalla itsemurhaakaan tehdä vaikka se varmaan ratkaisis kaikki ongelmat. Ainakaan ei tarvisi enää murehtia mistään.

• Anonyymi

Varmaan sitten teen itsemurhan kun on viimeinenkin läheinen menehtynyt. Itsellä siis ei oikein enää kavereitakaan ole eikä naisystävää ole koskaan ollutkaan. Sukulaisiakin hyvin vähän ja suurin osa jo iäkkäitä tai en ole väleissä heidän kanssa.

T: Mies 35v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan sitten teen itsemurhan kun on viimeinenkin läheinen menehtynyt. Itsellä siis ei oikein enää kavereitakaan ole eikä naisystävää ole koskaan ollutkaan. Sukulaisiakin hyvin vähän ja suurin osa jo iäkkäitä tai en ole väleissä heidän kanssa.

T: Mies 35v

Oon nykyään niin "kusipää" että suututan lähes kaikki ihmiset ympärilläni eikä juuri kukaan siedä mua. Yksin olen jäänyt tämän takia. Mut minkäs teet kun on näitä mielenterveysongelmia ollut koko ikä ja olen kyllästynyt elämään muiden mieliksi. Psykiatritkaan kykene auttamaan kun menee heti sukset ristiin niidenkin kanssa. Oon sitten vissiin niin hankala potilas vaikka itse kyllä ajattelen että koko psykiatria on ihan perseestä.

Varmaan elämän huonot kokemukset muunmuassa kiusatuksi tuleminen ja läheisten menetykset on muovannut musta tällaisen hankalan ihmisen jonka kanssa kukaan ei halua olla tekemisissä. Varmaan myös autismikirjon diagnoosilla on paljon osuutta asiaan. Tuntuu siltä että ihmiset ei ymmärrä mua enkä itse ymmärrä muita ihmisiä näin kärjistetysti sanottuna. Tuli varmaan aika hyvin selväksi tästä kirjoituksesta kuinka katkera olen. Moni sanois että vois ne asiat huonomminkin olla ja sekin on tietysti totta mutta lohduttaa silti kovin vähän.

T: Mies35v

• Anonyymi

Liian suurten odotusten kanssa pettyy aina ja masentuu

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sen mitä elämältä haluaa ja voi saada, se on tehtävä itse! Jos jää odottamaan elämän antimia itsestään suoraan suuhun putoavaksi, pettyy varmasti.

Minä olen itse tehnyt elämäni mieleisekseni, ja olen saanut jopa parempaa kuin olen osannut etukäteen toivoa.

Niin makaa kuin petaa!

• Anonyymi

Mitä annettavaa sinulla itselläsi on ollut elämälle?

• Anonyymi

Minä olen 75 v. Mitenkähän minä olen saanut elämältä kaiken ja enemmänkin, hyvät ja pahat? Oikeastaan en ole vain odottanut ja saanut, vaan olen tehnyt itse paljonkin kaiken eteen. Omasta toiminnasta riippuu aika paljon se, mitä tulee tai jää tulematta.

Enää toivon vain rauhallisia aikoja.

• Anonyymi

Harvalle hyvää elämää hopeatarjottimella tarjoillaan. Hyvä elämä vaatii yleensä omaa panosta ja työtä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe