Whats app: Miksi en saa välillä kaverille viestejä? Ei esto?

Anonyymi-ap

Silloin tällöin kun kirjoitan viestin kaverille hänen viestiketjuun niin se ei mene hänelle vaan whats app heittää minut mustan sivun (ylälaitaan tulee sille sivulle vihreä kaistale jossa normaalit tiedot esim. akun tilanne, montako yhteyspalkkia ym.) ja sen jälkeen heittää sivulle, jossa kaikki keiden kanssa olen viestitellyt aikajärjestyksessä.

Tässä ei ole kysymys siis ainakaan tavallisesta estosta, koska tässä ei tule sitä palkkia, josta näkyisi, että viesti on lähetetty mutta koska toista palkkia ei tule niin sitä ei vastaanotettu. Tässä kirjoittamani viesti ei jää näkyviin eikä mene missään vaiheessa eteenpäin.

Voisiko syynä olla joku sellainen, että kaveri on samaan aikaan yhteydessä whats apin kameralla toiseen henkilöön (vaikka jonkin whats app ryhmän yhteydessä tai pelkästään whats app- puhelussa toisen henkilön kanssa tai mitä vaihtoehtoja voi olla?

Olisi kiva saada selville tämä asia kun muiden kavereiden kanssa ei ole tätä ongelmaa ja tämän kaverin kanssa silloin tällöin.

18

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokeile luoda kaverin yhteystieto uudestaan. Tallenna hänen numero ensin vaikka muistiotyyppiseen sovellukseen tai kirjoita se paperille. Tallenna se sitten uudestaan yhteystietoihin kaverisi nimen kanssa.

      Tarkista sovellus- ja järjestelmäpäivitykset. Asenna jos päivitys saatavilla.

      Käynnistä puhelin uudestaan.

      Tyhjennä Whatsapin välimuisti sovelluksen tiedot-osion kautta. Asetukset > Sovellukset > Whatsapp.

      • Anonyymi

        Whats app pannaa apinat


    • Anonyymi

      Ai niin, whats app kuvapuheluita voi soittaa tai en ole pystynyt varmistamaan voiko viestejä lähettää samaan aikaan kuvapuhelun kanssa.

      Ihmetyttää miksi kaveri tietää laittaa whats apin kautta viestin jos ei tiedä toimiiko se minulla kun aikaisemmat viestit lähetti tavallisella viestillä. Mistä tiesi, että whats apin viestit toimivat???

      Osaisiko joku neuvoa?

      • Anonyymi

        Siellä saa potikiellon helposti


    • Anonyymi

      Heitä helvettiin koko turhake kun parempiakin on tarjolla!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Pennuilta pitäisi kieltää kaikki tuollaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Pennuilta pitäisi kieltää kaikki tuollaiset.

        Tossa se taas nähtiin, täällä saa solvata. muolla ei!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Pennuilta pitäisi kieltää kaikki tuollaiset.

        Miten se kauha?


    • Anonyymi

      Olisiko kellään kuitenkaan oikeata tietoa mikä tuossa on takana? Joku esto kuitenkin vai mikä?

    • Anonyymi

      Poista whatsappi ja asenna uudelleen. Sen jälkeen koneen uudelleenkäynnistys. Jos ei auta niin vie värkki korjattavaksi tai osta uusi.

    • Anonyymi

      Joku juttuhan tuossa on kun tietää milloin mulla whatsappi toimii. Monta kertaa kun ei toimi mulla viestien lähetys niin jutella tavallisten viestien kautta mutta hän tietää milloin mulla whatsappi toimii ja voin lähettää viestejä. Silloin hän jatkaa heti viestittelyä whatsappin kautta. Onko tämä kuitenkin joku esto? Eikö kenelläkään ole vastaavia kokemuksia?

      • Anonyymi

        Pervoilusta kirjoittelu loppuu.


      • Anonyymi

        Minulle kävi sama tapaus kunnes huomasin että operaattori oli lupaa kysymättä pistänyt yhteyteni kaniin koska en ollut maksanut laskujaan.


    • Anonyymi

      Kumma juttu, että ongelma koskee vain tälle yhdelle henkilölle meneviä viestejä mutta ei muille. En usko, että puhelimessa on vika. Eikö kukaan ole kokenut tällaista ongelmaa?

    • Anonyymi

      Voiko johtua jos toinen viestittelee jonkun erillisen ryhmäläisten kanssa tms.? Tai onko olemassa whatsappissa tällaista estoa, siis toista sen palkkiestojen lisäksi?

    • Anonyymi

      Epäilen ja olen kuullut jostain, että jos on valinnut jonkun salaiseen keskusteluosion niin jos hänen kanssaan juttelee niin silloin ei voi tavallisen (eli ei salaisen) ” ryhmäläisten tai viestiketjullisen” kanssa jutella samaan aikaan. Itse en voi tätä kokeilla mutta olisiko muilla mahdollisuuksia kokeilla tätä vaihtoehtoa?

    • Anonyymi

      Tämä on kumma tämä suomi24 kun täältä ei saa enää yhtään kunnon neuvoa tai jos yksi neuvo ei tuota tulosta niin heti aletaan kirjoittelemaan kaikenlaista höpö höpöä. Onko kukaan saanut täältä yhtään toimivaa neuvoa???

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe