Mun moka

Yöperhonen

Mä olin kyllästyny elämään tätä samaa paskamaista elämää. Missään ei ollu mitään hohtoo enää. Kaikki hoki, et musta pitäis tulla jotain suurta, joku maailmanparantaja, uusi äiti Teresa.
Mut mä olin kyrpiintyny kaikkeen. Mä en enää halunnu olla mikään pikku enkeli. Mä halusin olla vapaa,villi, ja tehdä kaikkea sitä,mistä mä olin tähän asti vain saanu haaveilla.
Mä tuijotin itteeni peilistä, ja mua vastaan katto vaaleatukkainen,sinisilmäinen ja siloposkinen 16 vee kimma. Siniset silmät tuikki kuin itse viattomuudella (mikä mä tietenkin olin).

Mutta nyt se loppuis. Helvetti, mä alkaisin elää...

5

3683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...Mä sieppasin koulurepun sängyn päältä ja kipaisin keittiöön. Arvasin, jääkaapissa ei ollut mitään syötävää. Juoksin takaisin huoneeseeni ja kaivelin rahapussiani; 5€, kai sillä jotain ruokaa sais. Juoksin takaisin keittiöön ja ongin repun lattialta, ja menin laittamaan kenkiä jalkaani. Juuri kun olin avaamassa ovea- ovikello soi. Avasin oven- naapurin mummo. "No, mitä?", mä kysyin ärtyneenä, ja samalla ihmetellen miten minä menin sanomaan, jotain tuollaista. Mummo katsoi minua pelästyneenä, mutta vähitellen mummon ilme vaihtui ylimieliseksi. Mummo kääntyi selin ja lähti kävelemään kotioveaan kohti. Minä murahdin jotain että:"Ei tarvi tulla pimpottelemaan toisten ovikelloja huvikseen!" Mummo katsoi minua pahasti ja mumisi jotain mistä en saanut selvää. Mua kyrpi tollanen käytös, mä en mielestäni ollu tehny yhtään mitään. Sieppasin repun ja juoksin hissin ovelle. Tavallisena aamuna olisin mennyt portaita iloiseti hyppien alas, mutta ei, ei tänä aamuna....

    • *Zeebra*

      ...Mä havahduin kuvitelmistani kun Mikael tuli avaamaan oven.Hitto,taas oli lähteny mielikuvitus laukkaamaan minne sattuu.

      -Moi!tuu sisään vaan...oo kun kotonas,mä käyn laittamassa kahvia.

      -Okei...mä sanoin ja pistin oven perässäni kiinni.Mulla oli vähän epävarma olo niiden kuvitteluiden jälkeen,mutta en antanut sen häiritä.Nyt alotetaan uusi elämä,mä olin päättänyt.Ei kuunnella enää kiltisti omaatuntoa ja äidin ohjeita,vaan eletään oman pään mukaan.

      Mikael tuli keittiöstä ja viittoi mut istumaan ruskealle nahkasohvalle.Itse se istui nojatuoliin sohvan eteen.

      -Mitä sä oot ajatellu siitä tän päiväsestä? Mikael kysyi multa ja laittoi kädet mun polville.

      Mä mietin hetken ja sanoin sitten: -Niin..mä oon kyllä miettiny sitä.Oikeesti,musta se oli huimaava kokemus...Mä oon kyllä miettiny,että haluaisin elämääni jotain uutta ja jännittävää...Ennen kun Mikael ehti avata suutaankaan,mä ilmotin sille haluuvani tehdä sen uudestaan,ellei Mikaelilla ois mitään sitä vastaan.

      -Niin...todellakin se oli ihana kokemus,Mikael sanoi.Kyllä se mulle sopii.

      Ennen kun kumpikaan ehti tajuta mitään,me oltiin siinä sohvalla suutelemassa toisiamme.Että se osaa suudella hyvin,mä ajattelin.Mikael hipelöi mua haaroista ja alko avaamaan mun housujen vetoketjua.Mä vedin siltä t-paidan pois ja aloin myös avaamaan sen housuja.Tunnelma alkoi kuumenemaan entisestään,kun Mikael alkoi suudella mun rintoja.Se tuntui sanoinkuvailemattoman ihanalta.Kuumat huulet liikkui jo mun vatsalla.Se veti omat housunsa pois ja sitten mun omat ja alkoi riisua mun stringejä.Otin sen kalusta tukevan otteen ja tunsin kuinka se koveni entisestään mun kädessä.Mikael kääntyi toisinpäin,niin,että sen kalu oli just mun kasvojen kohdalla.Tunsin kuinka se työnsi kielensä mun sisään ja pyöritteli sitä siellä.Aloin kostua enemmän.Se nuoli mun klitoristani ja mä kiihotuin todella.Aloin imeä sen kalua kun tikkaria.

      Mikael lopetti nuolemisen ja kävi istumaan sohvalle.Se veti mut päälleen ja työnsi suuren kalunsa mun sisään.Mä hytisin kiihottuneena sen päällä.aloin pumppaamaan sen kalua syvemmälle sisääni ja takaisin.Se alkoi hihkua kihottuneena ja hyväili samalla mun klitoristani.Ai että se tuntui taivaalliselta.Tahti alkoi kiihtyä ja kumpikin tärisi toisiaan vasten.Mä sain orgasmin Mikaelin hieromisen tuloskena ja Mikael sai melkein samaan aikaan.

      Me lässähdettiin lattialle,karvaiselle paimentolaismatolle ja huohotettiin.Hetken siinä oltuamme,alkoi taas tehdä mieli uudestaan.Niin me päätettiin tehdä se taas.Tällä kertaa siinä matolla.Alettiin taas olla kiihottuneita ja hivellä toisiamme joka puolelta.Tälläkertaa mä halusin,että MIkael olisi päällä....(jatka)

      • lulu

        ...mä tunsin sen pehmeen karvaisen maton selkäni alla ja Mikael oli mun päällä. Se liikkui rytmikkäästi ja mä nostin lantiota ylemmäs että pääsisin lähemmäs sitä. Se tuntui niin hyvältä...
        - Mä en oo ikinä ennen nauttinu näin paljon...
        - Shh... Hidasta vähän, mä sanoin sillä mä tunsin että mä tulisin muuten heti...
        - Sori beibi... Se sanoi ja katsoi mua silmiin.
        -Sä oot ihana...
        -Mä haluisin vaan lähemmäs, et tulisit ihan kiinni muhun...
        Se nyökkäs ja veti mut kiinni vartaloonsa. Se syleili mua ja imi mun kaulaa, sen penis oli yhä mun sisällä ja mä tulin... Siinä me sit maattiin huohottaen, sen kalu mun sisällä ja mä sen sylissä.
        - Eihän sun pidä heti lähteä, kun mä haluan ettei tää pääty tähän.
        -Ei, mä sanoin ja suutelin sitä... - Ellet säkään kerran halua. Mutta mitä sä haluat?
        -Vakavaa suhdetta, mut jos sä et oo valmis siihen, niin voidaanhan me jatkaa näinkin.
        Mä aloin nauraa lempeästi:-Ai et pannaan vaan joka päivä?
        - Jos neiti niin haluaa...
        - Oikeesti, sä saat musta esiin pedon, mä nautin ihan helvetisti sun kaa. Musta tuntuu että se orgasmi jatkui ja jatkui ja mun oli niin hyvä olla...
        - Sä oot tosi kaunis, Mikale sanoi ja nousi. Mä nousin istumaan ja istuin sen syliin. Se siveli mun jalkoja ja häpyä...
        - Toi kutittaa...
        Se meni takaisin pitkälleen ja mä istuin sen syliin. Mä otin sen normaalikoossa olevanakin ison peniksen käteeni ja suutelin sitä... Se oli lämmin...
        -Ihme vehje, tällanen putki vaa ja toimii tuhat kertaa paremmin kun meijän äidin Dildo...
        Mikale alkoi nauraa: - Ootsä kokeillu sitä vaik mä oon venannu sua koko ajan...
        Mä punastuin... ja se korjas:
        - Siis ei siinä mitää, on mullakin kaikkii leluja tuolla sängyn alla, voidaan sit kokeilla joskus...
        - Joo... Mä nauroin taas.
        -Oli toi munkin mielestä täydellistä... Ihanalta tuntu työntyy suhun ja tulla... Se katsoi mua.
        -Mä kyl tunsin, et sä sait.
        - Joo, tais vähä sykkii...
        - Mmm, karvainen matto oli spermassa pitkin poikin ja me naurettiin...
        - Seuraavalla kerralla mä näytän sulle jotain vieläkin ihanampaa, kun tää matto...
        - No?
        - Näät sit, mut mä tiiän mis voidaan kokeilla tätä seuraavaks, hissi, karvamatto...
        - Mun pitää nyt kyl mennä, mä suutelin sitä ja se vastas siihen... Se ei meinannu irrottaa musta otettaan mut kyl mä sinne rappukäytävään lopuks päädyin... Meidän ovi näkyi jo... (jatka)


      • Minervä
        lulu kirjoitti:

        ...mä tunsin sen pehmeen karvaisen maton selkäni alla ja Mikael oli mun päällä. Se liikkui rytmikkäästi ja mä nostin lantiota ylemmäs että pääsisin lähemmäs sitä. Se tuntui niin hyvältä...
        - Mä en oo ikinä ennen nauttinu näin paljon...
        - Shh... Hidasta vähän, mä sanoin sillä mä tunsin että mä tulisin muuten heti...
        - Sori beibi... Se sanoi ja katsoi mua silmiin.
        -Sä oot ihana...
        -Mä haluisin vaan lähemmäs, et tulisit ihan kiinni muhun...
        Se nyökkäs ja veti mut kiinni vartaloonsa. Se syleili mua ja imi mun kaulaa, sen penis oli yhä mun sisällä ja mä tulin... Siinä me sit maattiin huohottaen, sen kalu mun sisällä ja mä sen sylissä.
        - Eihän sun pidä heti lähteä, kun mä haluan ettei tää pääty tähän.
        -Ei, mä sanoin ja suutelin sitä... - Ellet säkään kerran halua. Mutta mitä sä haluat?
        -Vakavaa suhdetta, mut jos sä et oo valmis siihen, niin voidaanhan me jatkaa näinkin.
        Mä aloin nauraa lempeästi:-Ai et pannaan vaan joka päivä?
        - Jos neiti niin haluaa...
        - Oikeesti, sä saat musta esiin pedon, mä nautin ihan helvetisti sun kaa. Musta tuntuu että se orgasmi jatkui ja jatkui ja mun oli niin hyvä olla...
        - Sä oot tosi kaunis, Mikale sanoi ja nousi. Mä nousin istumaan ja istuin sen syliin. Se siveli mun jalkoja ja häpyä...
        - Toi kutittaa...
        Se meni takaisin pitkälleen ja mä istuin sen syliin. Mä otin sen normaalikoossa olevanakin ison peniksen käteeni ja suutelin sitä... Se oli lämmin...
        -Ihme vehje, tällanen putki vaa ja toimii tuhat kertaa paremmin kun meijän äidin Dildo...
        Mikale alkoi nauraa: - Ootsä kokeillu sitä vaik mä oon venannu sua koko ajan...
        Mä punastuin... ja se korjas:
        - Siis ei siinä mitää, on mullakin kaikkii leluja tuolla sängyn alla, voidaan sit kokeilla joskus...
        - Joo... Mä nauroin taas.
        -Oli toi munkin mielestä täydellistä... Ihanalta tuntu työntyy suhun ja tulla... Se katsoi mua.
        -Mä kyl tunsin, et sä sait.
        - Joo, tais vähä sykkii...
        - Mmm, karvainen matto oli spermassa pitkin poikin ja me naurettiin...
        - Seuraavalla kerralla mä näytän sulle jotain vieläkin ihanampaa, kun tää matto...
        - No?
        - Näät sit, mut mä tiiän mis voidaan kokeilla tätä seuraavaks, hissi, karvamatto...
        - Mun pitää nyt kyl mennä, mä suutelin sitä ja se vastas siihen... Se ei meinannu irrottaa musta otettaan mut kyl mä sinne rappukäytävään lopuks päädyin... Meidän ovi näkyi jo... (jatka)

        Tutustuin autistiseen seksikokemukseeni. Katsoin silmiin ja totesin jäntevän Mikaelin vartalon maanneen päälläni. Oli suihkussa ja rakastin itseäni ja Mikaelia. Vesi valui pääni päälle, itkin neitsyyttäni... Mitä mä sanoisin: "Mikael tuli ja meni, mulle jäi vain ikävä". Mikael ei ollut katsos niitä kaikkein normaaleimpia ihmisiä kunnassamme. Ei, me ei voitaisi ehkä mennä pitsalle tai hampparille.

        Mun alapäätä kirveli ja mieltäni painoi tietämättömyys: "Mihin menisin?" Laitoin yövaatteet päälle ja musta tuntui, että mua katseltiin jokaisesta paikasta, mistä kuvitella saattoi. Sekosinko?


      • Vröyter
        Minervä kirjoitti:

        Tutustuin autistiseen seksikokemukseeni. Katsoin silmiin ja totesin jäntevän Mikaelin vartalon maanneen päälläni. Oli suihkussa ja rakastin itseäni ja Mikaelia. Vesi valui pääni päälle, itkin neitsyyttäni... Mitä mä sanoisin: "Mikael tuli ja meni, mulle jäi vain ikävä". Mikael ei ollut katsos niitä kaikkein normaaleimpia ihmisiä kunnassamme. Ei, me ei voitaisi ehkä mennä pitsalle tai hampparille.

        Mun alapäätä kirveli ja mieltäni painoi tietämättömyys: "Mihin menisin?" Laitoin yövaatteet päälle ja musta tuntui, että mua katseltiin jokaisesta paikasta, mistä kuvitella saattoi. Sekosinko?

        Välillä musta tuntu, että mussa oli kaksi ihmistä, tai joskus kolmekin. Yksi oli sellainen villi, menevä tyttönen, joka iloisesti jutteli jätkille ja piti hauskaa. Toinen oli sellanen filosofinen, ahdistunut tyttönen, joka ei tuntenut itseään eikä maailmaa ja mietti kaikkea mahdollista, tietäen ettei koskaan saisi selville oikeaa totuutta mistään. Kun olin tuolla suihkussa, vaivuin taas filosofisiin ajatuksiini, Mikael oli kaukaisuudessa, vaikka häntä ajattelinkin, mutta ajattelin häntä vain siksi, että ihmettelin, kuinka yhtenä hetkenä hän oli niin tärkeä ja toisena taas jotain ulkopuolista. Olin itsekin elämässäni ulkopuolinen, en ymmärtänyt enää mitään.

        Jossain vaiheessa tajusin olleeni suihkussa aika kauan. Lämmin vesi tekee minulle aina tuon tempun. Käärin itseni pyyhkeisiin ja menin sängylle makaamaan. Mua masensi.

        Siitä kolmannesta persoonasta puheen ollen. Puettuani päälleni menin koneelle ja aloin selailla sellaisia sivuja, joilla kukaan ei uskoisi kaltaiseni mimmin käyvän.


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe