Muut alakynnessä tietää ketä äänestää sunnuntaina heittämällä!
Riikka vaalitentin Kuningatar
30
314
Vastaukset
- Anonyymi
He Purran naama muuttuu katkeran näköiseksi kun keljuttaa.
- Anonyymi
Älä ainakaan Riikkaa. Hän ei ole ehdokkaana.
- Anonyymi
Ei ehkä sinun vaalipiirissä älykääpiö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ehkä sinun vaalipiirissä älykääpiö
Meillä Eu- vaaleissa on yksi vaalipiiri: Suomi.
Mikä on Riikan numero? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä Eu- vaaleissa on yksi vaalipiiri: Suomi.
Mikä on Riikan numero?Riikka on nro 65 ja myös minun valinta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riikka on nro 65 ja myös minun valinta
Ei ole Purra ehdokkaana, joten älkää häpiskö potaskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riikka on nro 65 ja myös minun valinta
Elikkä Riikka esiintyy miehenä jossakin toisessa puolueessa. Ei olisi ikinä uskonut, että politiikka on noin salakavalaa. Jos tuota numeroa käytätte, seuratkaa tulosta tarkasti.
- Anonyymi
Todella upea nainen, panisin.
- Anonyymi
En katsonut tenttiä
https://www.suomenuutiset.fi/riikka-purra-ylen-suuren-vaalikeskustelun-kakofonian-keskelta-meidan-vastustajamme-haluavat-puhua-vain-ruanda-mallista-tata-tekee-myos-media-itse/ Katsojaa jäi jurppimaan myös se, että Ylen megalomaaninen uutiskoneisto ei ollut tentin kysymyksiä laatiessaan huomioinut kysymystä siitä, mitä turvapaikkajärjestelmä saisi ja ylipäänsä voisi eurooppalaisille maksaa. Ja kuka sen maksaisi.
t. Kako Foni - Anonyymi
Äänestyksiin iskivät uskovat tykkäävät alistavasta EU jota kasari juutal mafia pyörittänyt koko ajan. Haluatte maksaa yhä heille ja ja heidän alueille veroja ja pidätte säännöistä joita haittaavat muiden elämää.
Aivopestyt eivät näe missään vikaa vaan noudattavat ajan kaiken mitä TV h poliittiset loiset kertoo. Esitätte muita muutoksen tiellä sillä EU on haluamassa rikoksiin ja on laiton rakennelma. Teidän vouhotukset ovat turhia. - Anonyymi
Ei äärioikeistolaisia EU-parlamenttiin. PS on sitä pahimmasta päästä.
- Anonyymi
Valehtelulla ei saa kansan luottamusta.
Kerran Orpon valhe paljastui, kun mikki jäi päälle
"En muuta keksinyt", hän totesi Purralle
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/df54ebcb-e501-4ff7-bc65-01f56761f4e9
Älykkään ja rehellisen ei tarvitse valehdella.
Sellaisia ei tunnu olevan yhtään hallituksessa.- Anonyymi
"En muuta keksinyt"
Miten se on muka valehtelua?
Onko minunkin vaimoni sitten valehtelija:
Kysyin, mitä tänään on ruokana ja hän vastasi, että kalakeittoa.En muuta keksinyt tälle päivälle!
- Anonyymi
RIIKKA PURRA
ON SUOMEN SELKÄRANKA
samoin ON RANTANEN
ja ORPOKI melkein yhtä jämäkkä
koko porukka suomen turva ja tulevaisuus !- Anonyymi
Petteri on kokoaan pienempi. Pelkkä talousnakki. Ei talousmies.
- Anonyymi
Mitä luulet tuolla öyhöttämiselläsi voittavasi?
- Anonyymi
nm. "riikka" on velanoton ja valehtelemisen kuningatar, joka on lähijunassa
unelmoinut pyssystä, kun on nähnyt siellä maahanmuuttajien lapsia.- Anonyymi
Olisi tehdyt vornaset jos olisi ollut pyssy
- Anonyymi
23:11:43
HUOMAATKO
ITSE OLET VALEHTELIJA
PANETTELIJA
VÄÄRÄN TIEDON PUHUJA
olet syyllistyny rikokseen
puhumalla perättömyyksiä ja panettelemalla
demokraattisesti vaitusta politikosta,
HÄPEÄ jos osaat, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
23:11:43
HUOMAATKO
ITSE OLET VALEHTELIJA
PANETTELIJA
VÄÄRÄN TIEDON PUHUJA
olet syyllistyny rikokseen
puhumalla perättömyyksiä ja panettelemalla
demokraattisesti vaitusta politikosta,
HÄPEÄ jos osaat,Suomessa liikaa uusnatseja, he Purran nosti valtaan onneksi uusnatsi mielisyys hiipuu se näkyy kannatus luvuissa.
- Anonyymi
Persut ei totuutta kestä. Persut syyllistyvät törkeästi valehteluun, nimittelyyn, maalittamiseen, uhkailuun jne. Syyttävät sitten muita kun puolustavat itseään ja oikovat persujen valheita. Persujen tarkoitus on käytöksellään hiljentää muut, mutta se ei tule onnistumaan.
- Anonyymi
ITSE syyllistyt kaikeen tuohon mitä edelläki ihan ITSE UHOAT ja valehtelet ja panettelet,
annat väärän todistuksen lähimmäisestäsi, joka ON
raamatun sanan vastaista toimintaa !
Opettele puhumaan totta. lopeta muitten panettelu ja ukaukset, se on nimittäin RIKOS jos et tienny sitäkää.
valehteleminen on AINA RIKOS ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ITSE syyllistyt kaikeen tuohon mitä edelläki ihan ITSE UHOAT ja valehtelet ja panettelet,
annat väärän todistuksen lähimmäisestäsi, joka ON
raamatun sanan vastaista toimintaa !
Opettele puhumaan totta. lopeta muitten panettelu ja ukaukset, se on nimittäin RIKOS jos et tienny sitäkää.
valehteleminen on AINA RIKOS !Puolustat lujasti persuja. Oletko unohtanut Väykän?
- Anonyymi
Kellä otsaa kehua leikkajapurraa?
- Anonyymi
Kumahtaen putosi kansakunnan kansan päältä. Poski kolhiintui ja punottaa.
Nyt kannattajien pitää selittää. - Anonyymi
HAHHAHHOHHOH. Noloin häviö ikinä. Purra sai mitä tilasi.
- Anonyymi
Purra ja PS on nyt alakynnessä.
- Anonyymi
Kehtaako se vielä kimittää ja raivota eduskunnassa ?
- Anonyymi
Persujen suosio on asioihin perehtymättömien äänestäjien käsissä.
Persujen äänestäjille on matut silmätikkuna, työttömyyden aiheuttama katkeruus ja epäluulo "rikkaita" kohtaan.
Ne eivät ole kovinkaan vakuuttavia periaatteita politiikan perustaksi. Mielipiteen muuttaminen on helppoa.
Kun " omat" poliitikot haluavat tarttua annettuihin etuihin, etsitään nopeasti suopeampi puolue. Periaatteet ja valtiontalous menevät yli hilseen. - Anonyymi
Pakko leikata eläkkeet??? Leikata kannatus!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1226352Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604052Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503345Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4852871Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2781868Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341546- 871426
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1721369Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141323