Mies, voisitko kirjoittaa rehellisen

Anonyymi-ap

Mielipiteen ja/tai tämän hetkisen mielikuvan minusta tähän aloitukseen? Kuitenkin sillä tavalla, ettei voi tunnistaa. Kaikki saa mieltää minut keneksi haluaa tässä ja vastata sen mukaan, mutta vain yhdelle miehelle tämä on osoitettu.

37

1686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sori, susi meni jo nukkumaan.

    • Anonyymi

      Erityisen tärkeä rakas ja ihana on nainen hän.

    • Anonyymi

      Sait parhaat puoleni esiin, ns. "sisäisen lapseni". Se oli harvinaista herkkua. Toivottavasti voit hyvin tätä nykyä. Olen kaivannut sinua ja viime aikoina enemmänkin. Olet aidosti hyvä. Kiitos että sain tavata sinut elämäni varrella ;).

      • Anonyymi

        Kauniisti sanottu

        Sivusta


      • Anonyymi

        You lost a good one. Sivummalta


    • Anonyymi

      Sekaisin..

      • Anonyymi

        Sinä vai nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä vai nainen?

        Molemmat


    • Anonyymi

      Mun mielikuva susta on et: kaunis, hyvin käyttäytyvä, kohtelias, seksikäs ja kiinnostava.

      • Anonyymi

        Ei sisko ole lesbo, vaan ihan tavallinen hetero nai nen. Inhottaa noi tollaset kirjoittelut, nämä on niitä kunnianloukkaus kirjoituksia. Annettu tutkintaan!


    • Anonyymi

      Kiinnostava, luova ja kaunis..tosin ole varma kumpi olet mikäli tilassa muitakin ihmisiä samannäköisiä. T.Mies Espoosta

    • Anonyymi

      Rehellinen mielipiteeni sinusta on että olet rakas. Niin ja nämäEsat sivusta voi suksia mäkeen mun puolesta.

    • Anonyymi

      Olen liian arka ja varovainen joka tapauksessa. Vaikka hän olisi kuinka lempeä ja ihana, emme varmaan löydä toistemme luokse mitään reittiä. Naiselle.

    • Anonyymi

      Olen huomannut. Sanat tilaisuuksien valua hukkaan. Viimeksi äsken 🥺

      • Anonyymi

        Korjaus ANNAT 🙄


    • Anonyymi

      Mielikuva mikä jäi, kun näin hänet pitkästä aikaa vastaanajessa keskiviikkona. Näytit terveeltä, mitä siinä muutaman sekunnin aikana nyt ehti havaita. Tämä tuli ensin mieleen, kun olen mielessäni murehtinut hänen vointiaan. Periaatteessa ei pitäisi piitata, kun emme toistemme elämiin kuulu. Emme kuulu... mutta se ei poissulje välittämisen kiintymystä.

      • Anonyymi

        Miksi ette kuulu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ette kuulu?

        Potilassuhde, kun terveyttä katsonut.


    • Anonyymi

      Sinulla tai hänellä on maailman ihanin katse ja ne harmaat silmät kun katsot minua niin menen ihan sekaisin ja sydän sykkii... Tykkään tosi paljon hänestä mutta hän ei luota minuun vaikka minusta pitääkin tietääkseni. Hän on hyvä ihminen ja oikeudenmukainen... Hän pitää minua vilpillisenä ja kieränä vähän ja suhtautuu minuun varauksella vaikka minusta tykkääkin. Tämän kuvan olen saanut...

      • Anonyymi

        Todista vääräksi?


    • Anonyymi

      Ei mulla ole muuta kuin ♥️.

    • Anonyymi

      Mies ei ollutkaan mies 😁

      • Anonyymi

        Jaa kuka mies ei ollutkaan mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa kuka mies ei ollutkaan mies?

        No se läski joka ei ollut ollutkaan se hetero.


    • Anonyymi

      molemmat on ok.

    • Anonyymi

      Olet ajattelevainen, mutta et ole avoin. Olet intohimoinen, mutta kova. Olet hyvä, kunnollinen, hauska, upea nainen. Minä pidän sinusta, mutta olet myös tuskallinen kaikessa vaikeudessasi.

      • Anonyymi

        Miten tuo kovuus ilmenee?
        Tunnistin jotain piirteitä tuosta kertomastasi myös itsestäni. Tahtoisin olla pehmeä ja selkeämpi.


    • Anonyymi

      Tämän maailman rajat muuttuvat päivästä iltaan, ilosta suruun, rakkaudesta vihaan ja elämästä itse kuolemaan. Miten voisi sanoa millä hetkellä yhtäkkiä ylittää rajan olemassaolon tilasta toiseen. Se on kuin lämpöä, joka kohdistetaan johonkin palavaan aineeseen. Sinulle on annettu omat jatkuvasti muuttuvat marginaalisi joissa vaellat nälkäisen eläimen tavoin. Sivistynyt ja kesyttämätön. Reagoiva säädyllisyyteen ja inhimilliseen huoleen ja rajusti virittynyt synkimpiin haluihin. Olen ehtinyt nähdä tuota kaikkea sinussa ja se on luonut välillemme siteen.

      • Anonyymi

        Oho, olipa luonnehdinta ja niin pelottavan todellinen. Kääk.


    • Anonyymi

      Etulinjaan

      • Anonyymi

        Oo hiljaa pallisti


    • Anonyymi

      Ruma, läski

      • Anonyymi

        Osui ja upposi.

        Toisaalta näin isoon ei voi olla osumatta. Ja mahan löllöihinkin uppoaa vaikka mikä. 😕


    • Anonyymi

      Sinusta en tiedä mutta synnyin vain pilkattavaksi työkoneeksi näin Jumala suunnitteli niin voi itse loistaa ja tehdä mitä lystää.

      • Anonyymi

        Jumala on luonut sinut taivasta varten kun turvaat Jeesuksen kuolemaan synneistäsi. Silloin sinun tehtäväsi täällä ei ole olla onnellinen, vaan kutsua muita mukanasi taivaaseen. Jeesuksen valtakunnassa suurin on se, kuka tekee hänen tahtoaan, ei se joka on nauttinut ja iloinnut elämästään eniten täällä. Ne joiden elämä, toiveet ja ubelmat, on kaikessaan täällä, menevät helvettiin.


    • Anonyymi

      Petit, valehtelit, pahoinpiteli henkisesti ja fyysisesti, sekä käytit hyväksi eri tavoin. Tuin sinua eron jälkeen monella eri tavalla ja aloit saamaan elämästäsi kiinni. Kun lopulta avasin haarniskaa yrityksessäni luottaa taas... Löit pimeän ja kieron puukon sydämeeni.
      Fool me once, shame on you. Fool me twice...
      En osaa rakentaa järkevää mielipidettä sinusta koska en koe koskaan tunteneeni sinua vaikka nukuttiin vierekkäin vuosia.

    • Anonyymi

      O̳l̳e̳t̳ ̳a̳n̳o̳n̳y̳y̳m̳i̳ ̳w̳a̳n̳h̳u̳s̳,̳

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe