Perussuomalaiset peruivat puheensa Ruanda-mallista...

Anonyymi-ap

... heti kun ennakkoäänestys loppui! Ruanda-mallin sijasta he sanoivat tarjoavanda jonkinlaista Mikki-Hiiri mallia, jolla ei vähennetä yhtään tulijaa.

23

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persujen näkemykset vaihtuvat aina päivän tuulitilanteen mukaisesti.

      • Anonyymi

        Mikkihiiri-puolueelta ei voi muuta odottaa kuin mikkihiiri-mallia. Sellaisia ne persut on. Sebukin kävi Putinin leirillä.


      • Anonyymi

        Se on hyvä, että vaihtuu puheenaiheet. Politiikka onkin ollut tylsää, ei pidä ottaa liian vakavasti, tänään tätä huomenna jotain muuta.

        Olettehan huomanneet, että politiikka on johtanut sotaan ja köyhyyteen, kun siitä seurasi energiakriisi. Kaikki johtui siitä, että luotettiin politiikkaan ja yks kaks kaikki muuttui, entiseen ei ollut paluuta.

        Pohditaanpa, ehkä tekoäly rakentaa uuden poliittisen ilmapiirin. Laitettaisiin joitain asioita muuttumattomiksi. Sitä ei pystyisi muuttamaan, kuin kehittyneempi versio ihmisestä.


    • Kyllähän Purrakin väläytteli puheita EU erosta ennen kuin ennakkoja pääsi antamaan... sitä ennen sanoi ettei ero ole aihelistalla. Vaalien jälkeen Purra pääsee allekirjoittamaan yhteisvelan.

      • Anonyymi

        Persut pettää aina. Arkena ja sunnuntaina.
        Totta puhuva persu on yhtä harvinainen näky kuin lentävä lehmä. Kummastakaan ei ole vielä todistettuja havaintoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut pettää aina. Arkena ja sunnuntaina.
        Totta puhuva persu on yhtä harvinainen näky kuin lentävä lehmä. Kummastakaan ei ole vielä todistettuja havaintoja.

        Persut ovat olleet viittä vaille vuoden hallituksessa ja ensimmäistäkään mamua eivät ole tähän päivään mennessä vielä pysäyttäneet rajalle. Jokaikisen Jemenin ukonkin ovat imuroineet sisään, joka rajalle on tullut. Jokaikisen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ovat olleet viittä vaille vuoden hallituksessa ja ensimmäistäkään mamua eivät ole tähän päivään mennessä vielä pysäyttäneet rajalle. Jokaikisen Jemenin ukonkin ovat imuroineet sisään, joka rajalle on tullut. Jokaikisen!

        Purra persujen eduskuntavaalipuheista huolimatta kannattaa pakko- ja virkamiesruotsia ja kohta huomataan, että malli Ruanda perustetaan Suomeen ja hoidetaan kokonaan suomalaisten veroeuroilla.


    • Anonyymi

      Kyllä se vähentäisi tulijoita, jos tehtäisiin sopimus kolmannen maan, että pitävät tulijat omalla maaperällään, niin kuin PS ehdottaa

      • Anonyymi

        Paljonko sille kolmannelle maalle pitää maksaa ja kuka joutuu vastuuseen, jos ihmisoikeudet eivät toteudu?


      • Anonyymi

        Se on ainakin varma, että suomalainen rajavartija joutuu henkilökohtaisesti vastuuseen, kun toteuttaa hallituksen käännytyslakia.
        Eihän natsijohtajatkaan itse likaista työtä tehneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko sille kolmannelle maalle pitää maksaa ja kuka joutuu vastuuseen, jos ihmisoikeudet eivät toteudu?

        Tässä ei tarvitse maksaa yhtään mitään, eikä ottaa Ruandan malleja käyttöön, kun ei äänestä punaisen viivan vasemmalla puolen olevia puolueita.
        Hätä on kääpiöityvillä vasemmanlaidan puolueilla kaikkialla Euroopassa, kun pitää rahdata tuontiääniä ympäri maailmaa kannatuksen ylläpitämiseksi.
        Tämän rupusakin pyörittäminen on äärimmäisen kallista ja se on johtamassa yhteiseen velkasosialismiin ja Euroopan tuhoutumiseen.
        Muista käydä äänestämässä Ei Väestönvaihdolle nyt on tosi kysymyksessä, muuten sinä teet työt ja "vieraat" tanssii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei tarvitse maksaa yhtään mitään, eikä ottaa Ruandan malleja käyttöön, kun ei äänestä punaisen viivan vasemmalla puolen olevia puolueita.
        Hätä on kääpiöityvillä vasemmanlaidan puolueilla kaikkialla Euroopassa, kun pitää rahdata tuontiääniä ympäri maailmaa kannatuksen ylläpitämiseksi.
        Tämän rupusakin pyörittäminen on äärimmäisen kallista ja se on johtamassa yhteiseen velkasosialismiin ja Euroopan tuhoutumiseen.
        Muista käydä äänestämässä Ei Väestönvaihdolle nyt on tosi kysymyksessä, muuten sinä teet työt ja "vieraat" tanssii.

        Ainoa Ruanda malli on kun lähettää teidät teidät saamattomat persut matkaan. Otatte omat hiilinaamat kaikkuun ja painutte vittuun täältä Sebu T ja Kaisa G johtaa lentoa. Valliini voi toimia lentoemänä. Teillä on varaa valita Mosambikin,Etiopia ,Kap Verden tai ehkä jopa Italian välillä kun sieltä on Vigen hani Andrea. Tai menkää Hondurasiin. Kukaa ei teitä ota kyllä vastaan joten lentsikka tippuu. Ja Suomi juhlii. Moikka.


    • Anonyymi

      Onko kukaan kysynyt, että haluaako Ruanda miljoonia maahanmuuttajia Euroopasta? Ei tietenkään, koska koko Ruandahöpötys on täysin järjenvastainen bluffi. Sitten jotkut persut vielä puhuvt siitä tosissaan...

      • Anonyymi

        Ruandan korruptiohallitukselle kelpaa raha, jonka toinen samanlainen lähettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruandan korruptiohallitukselle kelpaa raha, jonka toinen samanlainen lähettää.

        Sitä varten pitää ottaa yhteisvelkaa.


    • Anonyymi

      Saatte nähdä. Kyllä se yhteisvelka Purralle ja Orpolle kelpaa kun vaalit on ohi.

      • Anonyymi

        EK ja kokoomus on yhtä. EK esittää tukevansa EU:n noin 500 miljardin tukipakettia
        EU:n yritysmaailmalle. Eli massiivista velkapakettia vai mistä sellainen valtava
        rahamäärä otettaisiin ?


    • Anonyymi

      Milloin persujen puheisiin on voinut luottaa ? Painuisivat itse Ruandaan.

      • Anonyymi

        Kannatan sellaista Ruanda-mallia, jossa laitaoikeiston kansanedustajien työhuoneet sijoitetaan Ruandaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatan sellaista Ruanda-mallia, jossa laitaoikeiston kansanedustajien työhuoneet sijoitetaan Ruandaan.

        Juuri näin! Olihan Hakkarainenkin vuosia Hondurasissa eikä kukaan kaivannut vaikka palkan maksoi EU:n veronmaksajat.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ruanda on perpanSSien loppusijoituspaikka?


    • Anonyymi

      Joko persut käyvät Ruandankielen tunneilla?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe