Miten tulet toimeen sen tosiasian kanssa

Anonyymi-ap

Että se henkilö, jota täällä kaipailet, ei halua olla kanssasi yhtään missään tekemisissä ja pitää sinua häiriintyneenä ja vastenmielisenä? --

118

2608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Omalla kohdalla tilanne ei ole tuo, joten ei tarvitse tulla toimeen minkään noin ikävän asian kanssa. Harmi, jos kohdallasi on noin.

    • Anonyymi

      Okei vai niin

    • Anonyymi

      Sinä ap vaikutat tuollaiselta, jos väität tietäväsi toisten ihmisten ihastusten suhtautumisen ihastuneeseen. Ei kukaan muu.

    • Anonyymi

      Sinun tosiasiat tiedetään

    • Anonyymi

      No se henkilö osaa varmaan ihan itse sen täällä myös ilmoittaa tunnisteidensa kera?!
      Jotenkin aina tuntuu nämä ap kaltaiset viestit olevan joltain, esim. Vaimo/toinen samaan ihastunut jne.. mutta ei itse kaipauksen kohteelta kuitenkaan.
      Ei ollut edes sukupuolta tässä ilmoituksessa!!
      Voihan sitä aina välittää mitä tahansa täällä missä tunnisteita harvoin käytetään.

    • Anonyymi

      Kyllähän se tuntuu pahalta ja itkettää jos noin ajattelee. Mutta en voi toisen tunteille mitään. Rauhassa on saanut olla.

      • Anonyymi

        👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😇

        No nyt ei tarvitse olla ikinä missään tekemisissä. Kaikki estoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt ei tarvitse olla ikinä missään tekemisissä. Kaikki estoon.

        Nähdään toisessa elämässä rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdään toisessa elämässä rakas.

        Toivottavasti ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdään toisessa elämässä rakas.

        Se on jonkun toisen rakas, ei apn!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on jonkun toisen rakas, ei apn!

        Todellakin olen jonkun toisen rakas. 😘Ap häiriintynyt ja vastenmielinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt ei tarvitse olla ikinä missään tekemisissä. Kaikki estoon.

        ikinä kymenlaaksoako


    • Anonyymi

      Tämä voi olla myös kiusaajan kirjoittama tai jonkun mustiksen. Odottakaa tuo kommentti IRL ennenkö masennutte.

      • Anonyymi

        Tottakai se on trollin kommentti!

        Eihän tuolla aloittajalla ole mitään käsitystä palstalaisten oikean elämän suhteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai se on trollin kommentti!

        Eihän tuolla aloittajalla ole mitään käsitystä palstalaisten oikean elämän suhteista.

        No,ei kun ei itsekkään tiedä niin miten toinen voi tietää😱


    • Anonyymi

      Sudellahan tuosta lienee omakohtaista kokemusta. . 🤭

    • Häiriintyneenä haha,
      no se ei haittaa..
      Olehan sä mitä mieltä haluat olla.
      En tiiä kuka olet.
      Eli kuka ajatteliskaa noin nii,
      On tuntematon.
      Jos noin aattelisi tietty,
      nii tuskin irl olis yhteyksiä...

    • Sellaisen asian kanssa on vaan tultava toimeen. Jokaisen tahtoa on kunnioitettava, eikä saa häiritä millään tavalla. Jokaisella saa olla oma mielipiteensä minustakin. Oli se sitten omasta mielestä oikea taikka väärä.

      • Anonyymi

        JEP näin.Kyllä se vanhana sitte viisastuu kuten yks aloitus olikin täällä.Ei minun.


    • Anonyymi

      Nyt on pakko kommentoida Aloittajalle. Ja sinulako on tosiaan tietämys siitä kuka on häiriintynyt ja kuka ei? Sinäkö koet olevasi muiden ihmisten yläpuolella määrittämään tuon? Ja oletko itse sitten omasta mielestäsi virheetön ja täydellinen ihminen? Sun kommentista valitettavasti paistaa se läpi, että itse tarvitsisit apua ja muiden ihmisten ohjausta elämään ja muiden ihmisten kohtelemiseen. Voi sinua rukkaa! Tuntuu niin pahasta sun puolesta. Nöyrry sinäkin elämän eessä ja ota apu vastaan ja anna muiden ihmisten peilata sun käytöstä ja sitä missä kohtaa sun pitää vielä kasvaa ja kehittyä.

      Rauhaa?&rakkautta 🙏❤️

      • Anonyymi

        Sää vaikutat kyl just sellaselle kaksnaamaselle stalkkerille joka yrittää puolustella omia tekojaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää vaikutat kyl just sellaselle kaksnaamaselle stalkkerille joka yrittää puolustella omia tekojaan..

        Kyllä, olen stalkkeri. Myönnän tämän kyllä täysin eikä mulla ole siinä suhteessa mitään salattavaa.
        Mutta olen myös hyvin rehellinen ihminen. En voi sietää valehtelevia ihmisiä ja valitettavasti sellaisiin mätiin ihmisiin törmää elämässä aika ajoin 😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, olen stalkkeri. Myönnän tämän kyllä täysin eikä mulla ole siinä suhteessa mitään salattavaa.
        Mutta olen myös hyvin rehellinen ihminen. En voi sietää valehtelevia ihmisiä ja valitettavasti sellaisiin mätiin ihmisiin törmää elämässä aika ajoin 😢

        Joo alota toi rehellisyyden opiskelu susta itsestäsi ja
        Ihan sun omasta elämästä.
        Äläkä yritä halita tai ohjeilla muiden tekemisiä.
        Et oo tainnu ikinä edes keskittyä siihen mitä just sä olisit
        rehellisenä ja aitona...
        Kun on aina ne muut sitä ja tätä.
        Keskity itseesi kerrankin rehellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo alota toi rehellisyyden opiskelu susta itsestäsi ja
        Ihan sun omasta elämästä.
        Äläkä yritä halita tai ohjeilla muiden tekemisiä.
        Et oo tainnu ikinä edes keskittyä siihen mitä just sä olisit
        rehellisenä ja aitona...
        Kun on aina ne muut sitä ja tätä.
        Keskity itseesi kerrankin rehellisesti.

        Ja mistähän ihmeen kristallipallosta sä katsot asioita ja tiedät millainen olen ja minkälaista työtä itseni kanssa olen tehnyt? Voi pyhä yksinkertaisuus sentään! Voin kertoa, että olen tutkiskellut itseäni ja omia käyttäytymismalleja monta vuotta jo, olen selvittänyt oman kiintymyssuhdemallini myös, Tapani olla vuorovaikutuksessa muiden kanssa, tapani käsitellä tunteita ja tapaani riidellä. Tapaani olla ihminen toiselle ihmiselle. Lisäksi olen selvittänyt omat tunnelukkoni ja haavani, sukuni taakat myös sekä asiat jotka mua on triggeröin. Joten kyllä, olen tehnyt läksyni. Entäs sä? Mä olen päätynyt siihen, että haluan elää rakkaudessa, en pelossa enkä vihassa. Kaikkea hyvää kaikille. Siksi sanon edelleen vain tämän: rakastakaa itseänne ja toisianne. Rauhaa?&rakkautta ihmiset maailman! 🙏❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, olen stalkkeri. Myönnän tämän kyllä täysin eikä mulla ole siinä suhteessa mitään salattavaa.
        Mutta olen myös hyvin rehellinen ihminen. En voi sietää valehtelevia ihmisiä ja valitettavasti sellaisiin mätiin ihmisiin törmää elämässä aika ajoin 😢

        Stalkkaaminen ei ole minusta tuomittavaa, jos se perustuu vain uteliaisuuteen toisesta, jolla ei aiheuteta toiselle ahdistusta, pelkoa ja uhkaa. Aina hyvä pitää mielessä, että toinen voi yhtä lailla stalkata sinua, jolloin syntyy helposti epäsuhta (pelot, uhkat ym. voi kärjistyä silloin sinun tietämättäsi). Uteliaisuus voi olla halua selvittää, onko toinen oman ihastumisen arvoinen vai ei? Tämä silloin minusta oikeutetumpaa, jollei uskallus riitä puhumiseen (pelko)? Rehellisyys on hyvä piirre ihmisessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo alota toi rehellisyyden opiskelu susta itsestäsi ja
        Ihan sun omasta elämästä.
        Äläkä yritä halita tai ohjeilla muiden tekemisiä.
        Et oo tainnu ikinä edes keskittyä siihen mitä just sä olisit
        rehellisenä ja aitona...
        Kun on aina ne muut sitä ja tätä.
        Keskity itseesi kerrankin rehellisesti.

        Ilmestyppä joskusvaik rotuaarille, ilman mitään lisättyä, iha aitona.....!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, olen stalkkeri. Myönnän tämän kyllä täysin eikä mulla ole siinä suhteessa mitään salattavaa.
        Mutta olen myös hyvin rehellinen ihminen. En voi sietää valehtelevia ihmisiä ja valitettavasti sellaisiin mätiin ihmisiin törmää elämässä aika ajoin 😢

        Jos käy julkisilla sivuilla katsomassa, miten toisella menee tms., ei ole stalkkaamista. Stalkkaaminen on häiritsevää ja ahdistusta herättävää käytöstä. Jatkuvaa viestien pommittamista, irl kyttäämistä tms. Voimia!


    • Oikeesti ?? Ehkä sä olet mustasukkainen hänestä ..
      Mutta joo .. harmi, jos kohdallasi on mennyt näin.

      - K -

      • Anonyymi

        Hieno profiili😍
        T.yks "mies"
        Ps.Jos kirjoitan sulle omasta sähköpostistani niin näkyykö IP sulle tai KPR:lle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno profiili😍
        T.yks "mies"
        Ps.Jos kirjoitan sulle omasta sähköpostistani niin näkyykö IP sulle tai KPR:lle?

        Niin minunkin mielestä kaunis, paljon värejä❣️(sivusta)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hieno profiili😍
        T.yks "mies"
        Ps.Jos kirjoitan sulle omasta sähköpostistani niin näkyykö IP sulle tai KPR:lle?

        Hei, jos kirjoitat omasta sähköpostistasi, niin ei näy minulle sinun IP ..
        Ja mä en tee toisten ihmisten IP kanssa yhtään mitään, eli .. "No hay problema!"
        *Hymy* 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin minunkin mielestä kaunis, paljon värejä❣️(sivusta)

        Kiitos !
        Väriä .. sitä pitää olla myös oikeassa elämässä .. se on vähän kuin väriterapia ja estää sinua uppoamasta synkkyyteen .. 🍀☀️ 🙂 🫶🏽


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hieno profiili😍
        T.yks "mies"
        Ps.Jos kirjoitan sulle omasta sähköpostistani niin näkyykö IP sulle tai KPR:lle?

        ⚠ HUOM.
        Lisäys edelliseen .. jos on jotain " ruma " postia, niin " esto " tulee sen ihmisen päälle ..
        Varovaisesti siis .. 😶


      • Anonyymi

        Ai kenestä mustasukkainen? Tell me!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kenestä mustasukkainen? Tell me!

        Pakko vastata tähän, tivat kyllä yhdeltä ja toiselta vastauksia, mutta kyllä itse tiedät parhaiten joista olet niin mustasukkainen ja joista ilkeästi kirjoitat
        -sivullinen


    • Anonyymi

      Totahan ne stalkkerit aiheuttaa. Että stalkattu alkaa pitään niitä häiriintyneinä. Ja aika paljon näillä palstoilla on häiriintyneitäkin kommenteistaan päätellen.

      • Anonyymi

        Se pitää ehdottomasti lopettaa se seuraaminen ja stalkkerointi, tiedos ootte!


    • Anonyymi

      Tuolla toisessa ketjussa oli tämmöinen kommentti (ei minun):
      "On joo, ja minäkin olen kirjoitellut niitä paljon. Sen vuoksi ehkä ymmärrän muita joilla on tarve kirjoitella ikäviäkin asioita tänne. Se on se turhautuminen tilanteeseen jonka takia monet kirjoittelevat kaivatustaan inhottavia. Ainakin omalla kohdalla näin."

      Eli täällä on myös todellista häiriökäyttäytymistä, osa jopa ihan nimillä!

      • Anonyymi

        Katoa tapettiin valjuine tunteinesi tai kyttää vaikka naapureita verhojen välistä, kiitoos


      • Anonyymi

        Korjaisit vähän käytöstäsi. Sormella odoittelu ja vielä väärään suuntaan ei ole todellakaan mitään tervettä käytöstä.

        Tuohon juuri sellsiset persoonattomat alkaa, kun ei ole sitä omaa "häiriöelämää" ollenkaan ja kaikesta pitää löytää vikaa mikä kehtaa elää ja olla olemassa kysymättä ensin sinulta lupaa!

        Pthyi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaisit vähän käytöstäsi. Sormella odoittelu ja vielä väärään suuntaan ei ole todellakaan mitään tervettä käytöstä.

        Tuohon juuri sellsiset persoonattomat alkaa, kun ei ole sitä omaa "häiriöelämää" ollenkaan ja kaikesta pitää löytää vikaa mikä kehtaa elää ja olla olemassa kysymättä ensin sinulta lupaa!

        Pthyi!

        Osuiko tämä aloitus tai keskustelu siitä sinussa johonkin erityisen arkaan paikkaan? Koitko kenties piston sydämessäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuiko tämä aloitus tai keskustelu siitä sinussa johonkin erityisen arkaan paikkaan? Koitko kenties piston sydämessäsi?

        Miten voit olla noin uskomattoman dorka?

        En olis muutem saavuttanut mitään hyvää tässä elämässä jos olisin antanut sinun kaltaisten ihmisten määritellä itseni.

        Ja vielä narsistisesti kuvittelet että ihan menis tunteisiin, uskomatonta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuiko tämä aloitus tai keskustelu siitä sinussa johonkin erityisen arkaan paikkaan? Koitko kenties piston sydämessäsi?

        Miten voit olla noin uskomattoman dorka?

        En olis muutem saavuttanut mitään hyvää tässä elämässä jos olisin antanut sinun kaltaisten ihmisten määritellä itseni.

        Ja vielä narsistisesti kuvittelet että ihan menis tunteisiin, uskomatonta!


    • Anonyymi

      Ei kai sen väliä. Tehkööt mitä lystää

    • Anonyymi

      Mitä? Ensinnäkään, miten tuo muka eroaa mitenkään suhteestani muihin ihmisiin, noin yleisesti ottaen, ja toisekseen - oi, ajatteleeko hän _minua_? 😲😻Kuinka usein, ja mistä sen tiedät? Kiikareilla on niin vaikea erottaa tunnetiloja.. 🤔

    • Anonyymi

      Et uskaltanut silloin, etkä uskalla nyt.

      Varmaan joku joka ei häpeä edes vihantunteitaan niin on sinusta aivan sietämätön. Etkä esim minun kanssa pärjäisi hetkeäkään.

      Koko maailman pitäisi pyöriä sinun narsistisen epävarmuutesi ja tukahduttavien arvojen ympärillä, ei kiitos.

      V.tuttaako kun en koskaan alkanut hyppiä pillisi mukaan? Ehkä oletkin nainen.

      • Anonyymi

        Minun ei ole tarkoitus olla niin pisteliäs, kun eräässä kirjoituksessa olin. Teillä on oikeus olla sellaisia kuin olette ja minulla on oikeus olla sellainen kuin olen. Mitään väärää, laitonta emme saa kumpikaan tehdä. Se on selvä. Olemme kuitenkin aika erilaisia ja siksi voi olla, ettei kannattaisi olla tekemisissä eikä meillä oikeastaan ole mitään yhteyttä ollutkaan. Hyvää kesän jatkoa siis😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ei ole tarkoitus olla niin pisteliäs, kun eräässä kirjoituksessa olin. Teillä on oikeus olla sellaisia kuin olette ja minulla on oikeus olla sellainen kuin olen. Mitään väärää, laitonta emme saa kumpikaan tehdä. Se on selvä. Olemme kuitenkin aika erilaisia ja siksi voi olla, ettei kannattaisi olla tekemisissä eikä meillä oikeastaan ole mitään yhteyttä ollutkaan. Hyvää kesän jatkoa siis😊

        Ei se haittaa, kestän kyllä muidenkin tunteet:)

        Ei ole koiraa karvoihin katsomista, hyvä vanha sanonta.

        Kannattaisi varmaan itsetutkiskelemalla pohtia sitä omaa persoonallisuutta sen sijaan että heijastaa mielihalujaan muihin heitä tuomitsemalla ja kritisoimalla.

        Esim jos tykkää järjestelmällisyydestä, niin ostaa vaikka jonkun monilokerikon sukilleen sen sijaan, että vaatii kaikkia maailman ihmisiä tuntemaan, käyttäytymään, ajattelemaan ja pukeutumaan samalla tavalla. Get it?

        🌻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaa, kestän kyllä muidenkin tunteet:)

        Ei ole koiraa karvoihin katsomista, hyvä vanha sanonta.

        Kannattaisi varmaan itsetutkiskelemalla pohtia sitä omaa persoonallisuutta sen sijaan että heijastaa mielihalujaan muihin heitä tuomitsemalla ja kritisoimalla.

        Esim jos tykkää järjestelmällisyydestä, niin ostaa vaikka jonkun monilokerikon sukilleen sen sijaan, että vaatii kaikkia maailman ihmisiä tuntemaan, käyttäytymään, ajattelemaan ja pukeutumaan samalla tavalla. Get it?

        🌻

        En aio vaikuttaa enää mihinkään enkä kehenkään. Olette ihan oikeassa tuossa kyllä. Elelen omaa pientä elämääni, jos vain saan. Minä olen jo vanha ihminen. Tekemistäni virheistä olen tietoinen mutta en pysty konkreettisella tavalla niistä vastuuta ottamaan. NIIN hyvin kuin voin elän tästä eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En aio vaikuttaa enää mihinkään enkä kehenkään. Olette ihan oikeassa tuossa kyllä. Elelen omaa pientä elämääni, jos vain saan. Minä olen jo vanha ihminen. Tekemistäni virheistä olen tietoinen mutta en pysty konkreettisella tavalla niistä vastuuta ottamaan. NIIN hyvin kuin voin elän tästä eteenpäin.

        Jos oot jo vanha ja kokenut, niin miten mieluummin kritisoit ihmisiä jotka vielä rimpuilee ja kasvaa tai joilla on jopa vakavia normaalia elämää haittaavia mielenterveyden ongelmia? Eikö olis mieluummin parempi kohdata muut kokemuksen tuomalla ymmärryksellä ja myötätunnolla? Potkaisetko kyynärsauvan ramman alta kun tulee tiellä vastaan sinua?

        Tai ehkä et olekkaan kokenut oikein mitään, vaan kritisoit pelkkiin omiin hypoteettisiin näkemyksiisi vedoten?

        Minäkin voin olla armoton, kylmä ja kova kuin kivi muita kohtaan. Miltä tuntuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oot jo vanha ja kokenut, niin miten mieluummin kritisoit ihmisiä jotka vielä rimpuilee ja kasvaa tai joilla on jopa vakavia normaalia elämää haittaavia mielenterveyden ongelmia? Eikö olis mieluummin parempi kohdata muut kokemuksen tuomalla ymmärryksellä ja myötätunnolla? Potkaisetko kyynärsauvan ramman alta kun tulee tiellä vastaan sinua?

        Tai ehkä et olekkaan kokenut oikein mitään, vaan kritisoit pelkkiin omiin hypoteettisiin näkemyksiisi vedoten?

        Minäkin voin olla armoton, kylmä ja kova kuin kivi muita kohtaan. Miltä tuntuu?

        Tältä yksilöltä puuttuu ns empatia kyky.
        Hänen aivojen käyttöliittymässä on tyhjä kohta siinä missä normaali ihminen pystyy ymmärtämään toisen näkökulmaa ja ongelmia
        Hän on just se ihminen rammalta sen tikun koska se on. hauskaa hänestä.
        Eli muiden kuvakulman ajattelu hän elää vain minälleen.
        Sivusta seurannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oot jo vanha ja kokenut, niin miten mieluummin kritisoit ihmisiä jotka vielä rimpuilee ja kasvaa tai joilla on jopa vakavia normaalia elämää haittaavia mielenterveyden ongelmia? Eikö olis mieluummin parempi kohdata muut kokemuksen tuomalla ymmärryksellä ja myötätunnolla? Potkaisetko kyynärsauvan ramman alta kun tulee tiellä vastaan sinua?

        Tai ehkä et olekkaan kokenut oikein mitään, vaan kritisoit pelkkiin omiin hypoteettisiin näkemyksiisi vedoten?

        Minäkin voin olla armoton, kylmä ja kova kuin kivi muita kohtaan. Miltä tuntuu?

        Nauratti kommentti, Potkaisetko kyynärsauvan ramman alta?
        Tuohan on vanha vitsi.Tuommosia on ihmiset.Tilaisuus tekee vaarin sanotaan.


    • Anonyymi

      Näin olen tulkinnut. Joten en ole häntä häirinnyt.

      • Anonyymi

        Tulkitsisit paremmin.. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkitsisit paremmin.. -sivusta

        Missä kohdassa menee vikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohdassa menee vikaan?

        Ihan tossa kohdassa kaksi ”olisin häiriöksi” mennään jo pahasti vikateille.. Lähdetään nyt ihan siitä liikkeelle, että et koskaan häiritse minua ..

        Jos jonkun niin sinun kanssa haluan ajatuksia vaihtaa ja jos jonkun niin sinun kanssa haluaisin aikaa viettää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tossa kohdassa kaksi ”olisin häiriöksi” mennään jo pahasti vikateille.. Lähdetään nyt ihan siitä liikkeelle, että et koskaan häiritse minua ..

        Jos jonkun niin sinun kanssa haluan ajatuksia vaihtaa ja jos jonkun niin sinun kanssa haluaisin aikaa viettää

        Jos se olisi niin, olettaisin hänen olevan itse yhteydessä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se olisi niin, olettaisin hänen olevan itse yhteydessä..

        Te kaksi olette uppo-outoja toisillenne ettekä toistenne kaivattuja, mutta mitäs siitä pikkuseikasta, jatkakaa vaan itse-/toistenne huijausta by all means..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te kaksi olette uppo-outoja toisillenne ettekä toistenne kaivattuja, mutta mitäs siitä pikkuseikasta, jatkakaa vaan itse-/toistenne huijausta by all means..

        Todennäköisesti asia on näin.


    • Anonyymi

      en tiedä kuka on mutta kuka tätä tänään tekee on tosi häiriintynyt, samaa jatkunut pitkään. tosi karsea tyyppi. aina sama juttu pilata täältä ja viedä muille toivottavasti kuolisi pian,ihan täytyy Karseutta aina kun käy.

    • Anonyymi

      Hyvin sillä en tarvitse sinua
      Tai hallitsijaa minun elämääni .
      Kun oot pihalla kun lumiukko sun omasta elämästä.
      Et osaa elää sitä muiden kanssa.

      Leikkit muka rakastunutta mutta etsit etuja js hyötyjä
      vain sulle itsellesi
      Mutta seuralaisesei kuitenkin pitäisi elää sinun tavallasi
      Sinun säänoilläsi, sinua palvellen Ja kulkea kuin hakattu koira perässäsi .

      Minä valitsin todellisen vapauden.
      Sinulla mitään mitä tarjota minulle.

      Et osaa elää aidosti ja rehellisesti muiden seurassa.
      Et hyväksy muiden aitoa elämää.
      Vapautta ja luovuutta ja toisinajattelua Et kestä yhtään.

      Älä edes yritä puhua aitoudesta tai rehellisyydestä.
      Olet elänyt koko elämäsi kaksois ja roolielämää hyötyjä etsien ... Et edes tunne todellista itseäsi .
      Et vain yksinkertaisesti tiedä mitä aitous ja rehellisyys on
      Kun sun oma elämäsi on kuin sirkusesitys jossa sä pompit pellenä

      Rehellinen? ÄLÄ perkele, jauha enenpää paskaa.kiitos.
      Et oo rehellistä nähnytkää. Pelaat aina uhkapelejäsi.
      Mutta osaat kyllä käyttää rehellinen sanan mielikuvia
      Ja tunteisiin vetoavia tekoitkuja ...
      taloudellisesti ja häikäilemättä hyväksi jos vain voit ...

      Sivusta Lierolle jota varoitin joskus ,ettei mulle voi
      Kieroilla ... näen esitysten läpi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aikalailla samalta miltä siitä saakka kun koulut aikoinaan alkoivat ja siitä tähän saakka.

    • Anonyymi

      Itseasiassa todella hyvin tulisin. Olen tullut muutenkin jo siihen tulokseen että en haluaisi edes nähdä ketään joka palstalla on ollut.

    • Anonyymi

      Mitä ruikutat täällä, hanki elämä.

    • Anonyymi

      No. Rakastan itseäni riippumatta muiden ajatuksista ja hänen ajattelunsa taas... :
      (en usko, hänen vihaavan tai ajattelevan tuollaisia, aloittajan vihan ja kaaoksen luomisen yrittämisestä huolimatta, sori siitä), tätä tulee mieleen hänestä:

      💛🌻🌼🌞🌞🌞🌞🌞☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️🌝🌝🌝🌝

      When I wake up in the morning, love
      And the sunlight hurts my eyes
      And something without warning, love
      Bears heavy on my mind
      Then I look at you
      And the world's alright with me
      Just one look at you
      And I know it's gonna be
      A lovely day (lovely day, lovely day, lovely day, lovely day)
      (Lovely day, lovely day, lovely day, lovely day)
      A lovely day (lovely day, lovely day, lovely day, lovely day)
      (Lovely day, lovely day, lovely day, lovely day)
      When the day that lies ahead of me
      Seems impossible to face
      When someone else instead of me
      Always seems to know the way
      Then I look at you
      And the world's alright with me
      Just one look at you
      And I know it's gonna be
      A lovely day (lovely day, lovely day, lovely day, lovely day)
      (Lovely day, lovely day, lovely day, lovely day)
      A lovely day (lovely day, lovely day, lovely day, lovely day)
      (Lovely day, lovely day, lovely day, lovely day)
      When the day that lies ahead of me
      Seems impossible to face
      And when someone else instead of me
      Always seems to know the way
      Then I look at you
      And the world's alright with me
      Just one look at you
      And I know it's gonna be
      A lovely day (lovely day, lovely day, lovely day, lovely day)
      (Lovely day, lovely day, lovely day, lovely day)
      A lovely day (lovely day, lovely day, lovely day, lovely day)
      (Lovely day, lovely day, lovely day, lovely day)
      (Lovely day, lovely day, lovely day, lovely day)
      (Lovely day, lovely day, lovely day, lovely day)
      A lovely day (lovely day, lovely day, lovely day, lovely day)
      (Lovely day, lovely day, lovely day, lovely day)
      A lovely day (lovely day, lovely day, lovely day, lovely day)
      (Lovely day, lovely day, lovely day, lovely day)
      A lovely day (lovely day, lovely day, lovely day, lovely day)
      (Lovely day, lovely day, lovely day, lovely day)
      A lovely day (lovely day, lovely day, lovely day, lovely day)
      (Lovely day, lovely day, lovely day, lovely day)
      (Lovely day, lovely day, lovely day, lovely day)
      (Lovely day, lovely day, lovely day)

    • Anonyymi

      Kaipailin kyllä pitkään sellaista ihmistä, mutta lopulta riisuin vaaleanpunaiset lasit. Pidin häntä parempana kuin hän oikeasti onkaan - mukavana ja välittävänä sekä sellaisena, jonka kanssa tulen hyvin toimeen. Kaikki se oli omaa tulkintaani. Harhoja löytyy tosielämästäkin...

      • Anonyymi

        Ihmiset ovat erilaisia ja muuttuvat ajan kanssa, joten rakkaus voi muuttua kymmenienkin vuosien päästä vihaksi tai inhoksi. Taustalla voi olla myös diagnosoimaton sairaus, joka muuttaa toista. Siinä mielessä suhteet ovat aina pitkän aikavälin lottoamista. Joskus kakka lentää propelliin heti ja joskus ei koskaan. - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset ovat erilaisia ja muuttuvat ajan kanssa, joten rakkaus voi muuttua kymmenienkin vuosien päästä vihaksi tai inhoksi. Taustalla voi olla myös diagnosoimaton sairaus, joka muuttaa toista. Siinä mielessä suhteet ovat aina pitkän aikavälin lottoamista. Joskus kakka lentää propelliin heti ja joskus ei koskaan. - sivusta

        Ei se mikään oikea ihmissuhde ollut. Pelkkää kaltaisensa etäkaipaamista, joka jatkui aivan liian pitkään. Tiedän kyllä ihmisluonteen eri puolet ja yleensä haluan keskittyä hyviin asioihin.


    • Anonyymi

      Olisin kyllä ennemmin yllättynyt, jos hän ei olisi sitä mieltä, koska tiedän olevani limainen ja melko arvoton. Suunta on kuitenkin ylöspäin. Minulle hän on silti aivan ihana ja arvokas nainen, joten hymyilen häntä ajatellessani iloisesti, mutten häiritse sen enempää. - random

    • Anonyymi

      Olen häiriintynyt, mutta en vastenmielinen. Herkkä ja varsin soiva peli. 😆

    • Anonyymi

      No tälleen tämä nyt meni. Ja olen täällä raivonnut ja kirjoitellut hänelle mutta tehnyt omaa surutyötäni merkityksellisen naisen poistuttua elämästäni. Nainen aina poistattaa viestejäni palstalta jos ne käy liian tunnistettavaksi. Tuossa kolmen jälkeen ajoin autolla ja näin hänet kävelevän kadulla ja hänen näkeminen toi hymyn huulilleni ja jos oikein tulkitsin hänelläkin oli pieni virne, itse en tuntenut minkäänlaisia vihan tunteita vaan olin iloinen. Mutta eteen tästä tilanteesta on päästävä. Nyt olen aloittanutkin silmäkontaktit naisten kanssa kauppareissuilla ja lenkkipolullja yhteyyta, niin täytyy sanoa naisten olevan erittäin flirtillä päällä, joten uskon etten koko kesää sinkkuna ole. Olin niin keskittynyt tähän naiseen, että pääsi unohtumaan, että muutkin naiset näkevätkin minut. Uskon, että tämän viikonlopun jälkeen naisen ei tarvitse lukea enää täältä kirjoituksia, pikku myy kassin palautus nopeutti tilanteen loppuun saattamista ja asioitten jotka vaatisivat meiltä puhetta sekä kontaktia, niin emme toimi näin, vaan lääkkeemme on ikävien asioitten siirtämistä maton alle, lopulta unohtaen

      • Anonyymi

        Ei täällä pysty kun yp puoli ja tietyt tyypit poistattaa juttuja..


    • Anonyymi

      sovitaan niin, mutta vielä "hakataan".

    • Anonyymi

      joka juttu kostetaan ja "hakataan" teidät vittuun vaikuttamasta, sotkemasta ja tieltä pois. laitetaan vähän puheita ja kunnolla draamaa ja paskaa ja tuhotaan kaikkea mitä pystytään. tänään "hakattu" takaisin noin 50 kertaa antaa Karman kiertää 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁🌳😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁🌳😁🌳😁😁😁😁😁😁😁😁😁jäljellä vielä reippaasti yli 1700 hakkausta.

    • Anonyymi

      ja oikeastaan vaikka ei aiheeseen ehkä liity, niin se ei riitä että ootte poissa tieltä ja ootte saanut kunnolla turpaan vaan järjestetään ettette nauti elämästä mistään ja minä vainoa kaikkea elämässänne.

    • Anonyymi

      Tämä on todellisuutta tänä päivänä niin monelle. Myös se, että moni kulta voi ajan saatossa muuttua katin kullaksi. Arvostus vaatii paljon muutakin kuin hyvään uskomista toisesta. Luonne-erot ei näy päälle päin, paljastuessa voivat muuttaa ilmapiirin myrkylliseksikin.

      • Anonyymi

        Erästä miestä täällä ylistetty. Se mies ei edes halunnut tätä ja pitänyt tästä ajatuksesta olleenkaan ja nyt hän ei halua enää näyttäytyä ja välttelee viimeiseen asti.
        Siinä se lopputulos.
        Ylistäkää niitä wannabe ja huomionhakuisia pikku poikia älkää oman tiensä kulkijoita. Suuri virhe oli toimia noin.


    • Anonyymi

      Uskoakseni ihan hyvin. Ei asiantila tule yllätyksenä.

    • Anonyymi

      Ei se nainen edes varmaan ajattele minusta mitään. En ole osa hänen elämäänsä. Olen liian syrjäytynyt ja puhumaton. Osaan tyytyä osaani vaikka ikävältä se tuntuu. En odota että hän välittäisi minusta, en osaa olla edes kiva.

      • Anonyymi

        Tutun kuuloista, kuin omia ajatuksiani itsestäni toisen suhteen ja tämä voisi ihan hyvin olla myös minun aatokseni naista kohtaan, kriittisyyteni itseä kohtaan on monesti haitaksi, en tiedä silloin pitäisikö itkeä vai nauraa itselleni 🤭😢


    • Anonyymi

      Sittenpä pitää, minkäs minä sille voin että minkälaisena hän ajattelee minua ja tiedän jo ettei hän halua olla tekemisissä ja ketään ei voi pakottaa olla tekemisissä tai saati tuntea kohtaan mitään. Elämää tämä vain on, ei sen enempää eikä vähempää.

    • Anonyymi

      Ihan hyvin. Täälä saa haaveilla

      • Anonyymi

        Miksi hän noin tuntee?


    • Anonyymi

      Se onkin vissiin aloittajan ongelma.

    • Anonyymi

      Sillä tavalla pilluseni 🎆

    • Anonyymi

      En kaipaa täällä ketään henkilöä, kunhan kulutan aikaani. Sinä olet harhaluuloinen kun kuvittelet että olen sinusta kiinnostunut. Minulle on ihan sama millaisena pidät minua. Tuskin enää kohtaamme ja jos niin käy, en tunne sinua.

    • Anonyymi

      Kaikki karvapallit nukkuvat

    • Anonyymi

      Sinä ap olet ainoa häiriintynyt ja vastenmielinen täällä. Jos joku on lähelläsi johtuu pelosta.

    • Anonyymi

      Hauska kattoa miten moni on vetänyt näreet nokkaan aloituksessa ilmaistusta ajatuksesta. Onhan se vaikea juttu käsitellä, että itseään joku pitäisi häiriintyneenä, kun itse vaan niin kovasti ns. tykkäilee. 😄

      • Anonyymi

        Ei vaan ihminen joka väittää tietävänsä että kaikki ihastuksen kohteet ajattelevat ihastujan olevan häiriintynyt ja vastenmielinen, vaikuttaa ilkeältä, trollilta, kateelliselta, psykoottiselta, ja psykopaatilta, jolla itsellän ei ole lämpimiä tunteita.


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta mitä ajattelee. Koska kiinnostus häneen ja palstaan tätä nykyä lähes olematon.

    • Anonyymi

      Minkäs sille voi jos on valinnut oman tiensä.

    • Anonyymi

      En todellakaan halua olla kriminaalinisti Aan kanssa tekemisissä pilannut liikaa toisten elämiä / mielenterveyttä kuolispa pois

    • Anonyymi

      Onnekseni en harrasta täällä kaipailua

    • Tähän on kyl viel sanottava et sinänsä se on ihan sama mitä mieltä joku on musta joka tietää mut tyyliin vaan palstalta..

      Oikeessa elämässä mut tuntevat varmasti
      pitää mua sekopäisenä omalla tavallaan..
      Hyvällä tavalla..

      Mutta eipä tää aloitus mua koskekaan..
      Tai jos koskis niin ei sillei oikeestaa vaikuta,
      kun ois vaan sitä et joku haluais "loukata" tai muuta..

    • Anonyymi

      Onnekseni en vieläkään kaipaile täällä ketään ni ei tartti vaivata päätään tuollaisilla

    • Anonyymi

      Täällä saa kaivata. Se on perusoikeus jos on vain asiallinen. Harva varmaan häiriintynyt on. Vajavaisia toki kaikki ovat. Pääasia, että jokainen olisi hyvä ja muita kunnioittava.

    • Anonyymi

      Etulinjaan

    • Anonyymi

      Ei sellaista kannata kaipailla, joka ei kaipaa takaisin. Joku jossain saattaa rakastaa sinuakin. Mene ja etsi hänet.

      • Anonyymi

        Jytkyn aloitus.


      • Anonyymi

        Mieluummin olen yksin.


    • Anonyymi

      Kyllä se loppu tulee odottamattakin.

      • Anonyymi

        Loppu on uuden alku.


      • Anonyymi

        Pitää noudattaa sitten niitä metsästysaikoja sekä sääntöjä tarkkaan.
        T.Jytky


    • Anonyymi

      Todella hyvin. Hän voi ajatella mitä haluaa.

    • Anonyymi

      No kirjoitetaan näin että jos etsisin jotain henkilöä en etsisi sitä täältä vaan käyttäisin suorempia yhteyksiä kuten oikeasti kohtaaminen soittaminen fb yms. Täältä tuskin löytäisin häntä. Täältä löytyy vaan haaveilevia ihmisiä jotka vastaa toiselle haaveilevalle täysin oudolle tyypille ja molemmat uskottelee sitten ja luulottelee että olisiko tämä nyt hän. Mielestäni todella outoa käytöstä.

    • Anonyymi

      Oikein hyvin tulen toimeen. Ja totta tuo onkin että pitää häiriintyneenä kuten kaikki joilla on persoonallisuushäiriö ja lievä kehitysvamma taustalla...silloinhan muut on aina häiriintyneitä.

    • Anonyymi

      Hei rakas ystäväiseni 🥰 kiitos noista kauniista sanoista 💌 arvostan niitä kovasti 😌 mul on ollu sinuu ikävä 😢 oon taas kotona ihan surun murtamana 💔 mietin ethän oo hylänny minnuu rakas 😔. kaipaan sua edelleen 😥 oot tosi tärkee ja rakas ystävä 💝 oon tääl vain sinua varten 🥀 tiiäthän sen rakas muruseni 🤍 saisinpa ees iltahalin 🤗 anteeksi että ikävöin 🥺 en voi tunteilleni mitään 😭 sinua niin paljon rakastin 💔
      Sinua kaivaten ✨
      Antti Elme Makkonen 23v. Helsinki 🎗️🧣💔😢

    • Anonyymi

      Ihan hyvin jos niin olisi ja jos kaipaisin. En silti omi tuota eikä kannata muittenkaan. Vain tuollaisen kirjoittaja on tympeä. Vai onko joku sanonut sinulle noin.

    • Anonyymi

      Ei osu minunkaan kohdalla. Hän on ollut itse aloitteellinen siinä että ollaan tekemisissä. Molemmat on ollut.

    • Anonyymi

      Kyllä vikaa on sellaisessakin miehessä, joka vaan tyytyy tuijottelemaan ihastusta eikä tule. Ujouttako se on, mutta ujokin voi olla liian kranttu eikä sille kelpaa ihastuksensa. Tai sitten sellainen ei ole mies joka odottaa naisen tulevan. Eikä hänestä ole tulijaksi. Jokaisen oma häpeä on jos joutuu elämään yksin koko ikänsä.

    • Anonyymi

      Jos se onkin toisinpäin. Purkaa jonkin toisen vastenmielisyyttä tänne? Ketä se siis haittaa. 💃🏼

    • Anonyymi

      että minäkö, oman olemassaoloni Jakke Jäyhä muka olisin häiriintynyt ja/tai vastenmielinen? Kaikkea sitä kuulisikin, mutta onneksi kuulokojeestani on paristo lopussa.

    • Anonyymi

      Yleensähän se noin on, ja ämmät siihen syynä. Alkuun esitetään niin kiinnostunutta, ja yritetään huomionhakuisena saada toinen kiinnostumaan, ja kun mies sitten kiinnostuukin, niin saa osakseen pelkkää torjuntaa, kun ämmä halusi vain ruokkia sitä huomionhakuisuuttaan. Sitten menee vuosia, ja ämmällä on perhe ja mukulat kun taas kohdataan sattumalta jossain, ja ämmä näyttää kuin uitetulta koiralta, ja ruikuttaa perään jälleen kerran, ehkäpä tällä kertaa jopa tosissaan, mutta se juna meni jo, kun ei aikoinaan muuta tehnyt kuin leikki miehen tunteilla, niin toista mahdollisuutta ei vaan tule, ja silloin on aika torjua ämmä jättämällä tämä täysin huomioitta, kun ei aikoinaan edes anteeksi osannut pyytää. Näinhän se menee, ja sitten ihmetellään, mistä nais viha kumpuaa, kun on peiliin katsomisen paikka monillakin ämmillä.

      • Anonyymi

        Ja kaipailla ämmää Ikävä palstalla!? SE jos mikä on ristiriitaista - "ämmä"


    • Anonyymi

      Kuulostat exältäni. 100% rehellisyys vie pitkälle. Moni kuvittelee, että luottamuksen voi saada takaisin pelkästään valehtelun ja leikit lopettamalla. Ehei se niin mene. Valheet ja leikit jättää toisen ristiriitaiseen todellisuuteen mikäli tämä sua lähellään vielä pitää. Ainut tapa saada luottamus takaisin on myöntää kaikki. Jopa ne asiat jotka kuvittelet pysyneen piilossa. Jos ei tähän pysty, niin toinen pääsee pakoon ristiriitaista todellisuudentajua ja itsensä jatkuvaa epäilyä vain hylkäämällä sinut kokonaan.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16685
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2098
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1930
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      187
      1700
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      952
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      210
      722
    Aihe