Hyttyset

jonzku

Siis ajattelin vain mihin hyttysiä tarvitaan ja miksi ne on olemassa.

7

1661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juro V

Jumala olisi aivan turhaan luonut ihmisen hyttysen ruuaksi jos ei olisi hyttysiä meitä kuppaamassa.
      Jos hyttyset katoaisivat kävisi ihminen tarpeettomaksi...Vai keksitkö ihmiselle mitään muuta tarvetta ja käyttöä luomakunnassa kuin ravita eläessään hyttysiä ja kuoltuaan maan matosia?.

Niinpä hyttynen tarvitaan antamaan ihmisen olemassaololle tarkoitus.

Se, että miksi jumala loi hyttyset, onkin sitten ihmisjärjelle käsittämätön kysymys. Hän vain halusi näin. Mutta kun näin on, voimme perustellusti ajatella, että hyttynen on Jumalan valittu ja kukapa haluaisi mielitiettynsä nääntyä. Toteuttakaamme siis jumalan tahto ja ruokitaan hyttysiä tänäkin kesänä nurisematta ja iloiten. Sillä ilman hyttystä ei olisi sinuakaan.

• tärkeitä

Ne on monen pikkulinnun, hämähäkin ja monien muiden eläinten ravintoa, joten ne ovat erittäin tärkeitä inisijöitä.

• jeps

Sitäpä minäkin olen monet kerrat nurissut, kun ulkona olen niiden hyökkäysten kohteeksi joutunut.. *murinaa* Mutta kais se sitten niin vain on, että niilläkin on oma tehtävänsä täällä, no, ainakin toisten murkinana..

• Dr. Hazard

Toi Juro V:n vastaus hyttys-kysymykseen on täysin järjetön. Epäilen että hän on jokin sortin Jehovantodistaja. Tietääkseni ei saa tuoda omia poliittisia ja uskonnollisia kantoja esiin, kuten ei myöskään luokkaavia, rasistisia, ihmisoikeuksia loukkaavaa tai rikokseen yllyttävää. Juro V:lle voisi antaa siis Perm. Ban:in. Mutta mitä hyttysten torjumiseen tulee niin Malissa on jo geenimuunneltu hyttysiä torjumaan Malaria, eli on siis mahdollista valmistaa esimerkiksi biogeneettinen ase joka saisi hyttyskannat kuolemaan, eikä kyllä minua haittaisi että kuolisi sukupuuttoon kyseiset ötökät. Hyttysellä ei ole mitään varsinaista tehtävää luonnossa ja ovat siten luonnon oikkuja.

• korpikuus

Ei kait niillä mitään sen kummempaa tehtävää ole kuin muillakaan, vain lisääntyä ja täyttää maa...

Kun tasalämpöisten verta imemällä voi elää, niin jokin lajiryhmä siihenkin on siirtynyt aikojen saatossa.

• Anonyymi

Tiedoksi vaan että täällä hangossa ei ole hyttysiä... siis juurikaan. Syy on että täällä ei kasva kuusia, hyttyset suosivat kuusia... plus että täällä on harvoin tyyntä... tämä on ihana hyttysvapaa paikka...

• Anonyymi

Hyttyset ovat pölyttäjiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4858
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3582
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3159
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      202
      2043
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1871
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      28
      1808
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1803
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18
      1631
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19