Hyttyset

jonzku

Siis ajattelin vain mihin hyttysiä tarvitaan ja miksi ne on olemassa.

7

1796

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juro V

Jumala olisi aivan turhaan luonut ihmisen hyttysen ruuaksi jos ei olisi hyttysiä meitä kuppaamassa.
      Jos hyttyset katoaisivat kävisi ihminen tarpeettomaksi...Vai keksitkö ihmiselle mitään muuta tarvetta ja käyttöä luomakunnassa kuin ravita eläessään hyttysiä ja kuoltuaan maan matosia?.

Niinpä hyttynen tarvitaan antamaan ihmisen olemassaololle tarkoitus.

Se, että miksi jumala loi hyttyset, onkin sitten ihmisjärjelle käsittämätön kysymys. Hän vain halusi näin. Mutta kun näin on, voimme perustellusti ajatella, että hyttynen on Jumalan valittu ja kukapa haluaisi mielitiettynsä nääntyä. Toteuttakaamme siis jumalan tahto ja ruokitaan hyttysiä tänäkin kesänä nurisematta ja iloiten. Sillä ilman hyttystä ei olisi sinuakaan.

• tärkeitä

Ne on monen pikkulinnun, hämähäkin ja monien muiden eläinten ravintoa, joten ne ovat erittäin tärkeitä inisijöitä.

• jeps

Sitäpä minäkin olen monet kerrat nurissut, kun ulkona olen niiden hyökkäysten kohteeksi joutunut.. *murinaa* Mutta kais se sitten niin vain on, että niilläkin on oma tehtävänsä täällä, no, ainakin toisten murkinana..

• Dr. Hazard

Toi Juro V:n vastaus hyttys-kysymykseen on täysin järjetön. Epäilen että hän on jokin sortin Jehovantodistaja. Tietääkseni ei saa tuoda omia poliittisia ja uskonnollisia kantoja esiin, kuten ei myöskään luokkaavia, rasistisia, ihmisoikeuksia loukkaavaa tai rikokseen yllyttävää. Juro V:lle voisi antaa siis Perm. Ban:in. Mutta mitä hyttysten torjumiseen tulee niin Malissa on jo geenimuunneltu hyttysiä torjumaan Malaria, eli on siis mahdollista valmistaa esimerkiksi biogeneettinen ase joka saisi hyttyskannat kuolemaan, eikä kyllä minua haittaisi että kuolisi sukupuuttoon kyseiset ötökät. Hyttysellä ei ole mitään varsinaista tehtävää luonnossa ja ovat siten luonnon oikkuja.

• korpikuus

Ei kait niillä mitään sen kummempaa tehtävää ole kuin muillakaan, vain lisääntyä ja täyttää maa...

Kun tasalämpöisten verta imemällä voi elää, niin jokin lajiryhmä siihenkin on siirtynyt aikojen saatossa.

• Anonyymi

Tiedoksi vaan että täällä hangossa ei ole hyttysiä... siis juurikaan. Syy on että täällä ei kasva kuusia, hyttyset suosivat kuusia... plus että täällä on harvoin tyyntä... tämä on ihana hyttysvapaa paikka...

• Anonyymi

Hyttyset ovat pölyttäjiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4217
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3465
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      36
      3051
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2568
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2207
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1959
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1949
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1318
    Aihe