Ristiriita

Anonyymi-ap

Se on ihan hullua kun toisaalta haluaa olla uskovainen mutta tuntuu että se ei ole omaa elämää. Vaikka pientähän se kärsimys on jos pääsee taivaaseen.

113

870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä takeita on, että ylipäätään olisi jokin "taivas" ja uskovainen pääsisi sinne? Monessa lahkossa on uskottava juuri niin kuin tämän uskonsuunnan saarnamiehet sanovat Raamatun osoittavan, mikä taas jonkun toisen lahkon, samasta Raamatusta luettujen oppien mukaan on kamalaa harhaoppia. Miten selvität, mikä näistä lukuisista on oikeassa?

      • Raamattu sanoo sen selvästi, ettei sinne ole kukaan Jeesuksen lisäksi mennyt, Hänen sanomanaan,

        Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika.

        SRK;kin lahko valehtelee siinä, kun lähes kaikessa muussakin, koska eivät tunne Raamattua.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Raamattu sanoo sen selvästi, ettei sinne ole kukaan Jeesuksen lisäksi mennyt, Hänen sanomanaan,

        Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika.

        SRK;kin lahko valehtelee siinä, kun lähes kaikessa muussakin, koska eivät tunne Raamattua.

        Yleinen uskomus on, että uskovainen pääsisi taivaaseen hetikohta kuoltuaan. Näinhän ei ole nyt kukaan väittänyt. Vaikka onhan Raamattu tässäkin aika sekava mm. niistä alttarin alla lymyävistä sieluista puhuessaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yleinen uskomus on, että uskovainen pääsisi taivaaseen hetikohta kuoltuaan. Näinhän ei ole nyt kukaan väittänyt. Vaikka onhan Raamattu tässäkin aika sekava mm. niistä alttarin alla lymyävistä sieluista puhuessaan

        Jokainen lestadiolainen luulee pääsevänsä Taivaaseen kuoltuaan, kun myös luterilaiset pakana paitkin väittävät, se on todella sekavaa;

        Jeesus itse sanoo asiaan yksikantaan; Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika.

        Uskotko Häntä?

        Vahvistus 1 Koe 15; 47 Ensimmäinen ihminen on maallinen, maasta lähtöisin, toinen ihminen on taivaasta.

        Toinen löytyy Efeson kirjeestä.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Raamattu sanoo sen selvästi, ettei sinne ole kukaan Jeesuksen lisäksi mennyt, Hänen sanomanaan,

        Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika.

        SRK;kin lahko valehtelee siinä, kun lähes kaikessa muussakin, koska eivät tunne Raamattua.

        Jeesus sano ristinryövärille että tänö päivänä sinä olet oleva hänen kanssa paratiisissa


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Jokainen lestadiolainen luulee pääsevänsä Taivaaseen kuoltuaan, kun myös luterilaiset pakana paitkin väittävät, se on todella sekavaa;

        Jeesus itse sanoo asiaan yksikantaan; Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika.

        Uskotko Häntä?

        Vahvistus 1 Koe 15; 47 Ensimmäinen ihminen on maallinen, maasta lähtöisin, toinen ihminen on taivaasta.

        Toinen löytyy Efeson kirjeestä.

        taivaitakin on useampi kappale alimpana on pimeyttä missä kadotetut sielut huutavat sitä tulee muita taivaita se mukaan miten on eläny pave sano et se nöki jonkun temmattavan ylös ja ei nähny missä muodossa ja vietiin parariisiin


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Raamattu sanoo sen selvästi, ettei sinne ole kukaan Jeesuksen lisäksi mennyt, Hänen sanomanaan,

        Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika.

        SRK;kin lahko valehtelee siinä, kun lähes kaikessa muussakin, koska eivät tunne Raamattua.

        Ne on harhaopettajia ne puhuu mitä silmä ei enää ja korva ei kuule


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on harhaopettajia ne puhuu mitä silmä ei enää ja korva ei kuule

        vittumaista niille jotka uskoo mutta ei nää ja kuule


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vittumaista niille jotka uskoo mutta ei nää ja kuule

        Puhuvat vain epätodellisista asioista raamatusta etsitään vain kohtia tukemaan niitten ideologeja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sano ristinryövärille että tänö päivänä sinä olet oleva hänen kanssa paratiisissa

        Etkö löydä jaetta siihen; Luuk. 23:43 Jeesus vastasi: "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."

        Saman Hän sanoi, joka oli kirjattu alkutekstiin arameaan; 43 Jeshua sanoi hänelle, ”amen, minä sanon sinulle, että tänään sinä olet oleva minun kanssani SIINÄ paratiisissa”.

        Onko se sama Paratiisi, mikä on Ilm 21; 1-6, vai joku muu paratiisi.

        Katsotaan konteksti;

        - Jeesus kuoli ristillä samana päivänä, mitä ryövärikin, joka tunnusti Jeesukselle uskonsa Hänen jumaluuteen.

        Hänhän teki parannuksen; Jae 42Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."

        Mikä se paratiisi oli, se oli Tuonela, jossa oli Pyhä sekä paha puoli, ja Jeesuksen kanssa Hän meni sille Tuonelan Pyhien puolelle, jossa oli kaikki Israelin, sekä Jesuksessa kuolleiden pyhien asuinsija.

        He menivät sinne samana päivänä, taivaaseenhan ei kukaan ihminen mene, se on sitä pakanallista soopaa, siellä on helvetti kylläkin jo valmiina.

        Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika

        Siinä asia "pähkinänkuoressa".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne on harhaopettajia ne puhuu mitä silmä ei enää ja korva ei kuule

        Juurikin näin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        taivaitakin on useampi kappale alimpana on pimeyttä missä kadotetut sielut huutavat sitä tulee muita taivaita se mukaan miten on eläny pave sano et se nöki jonkun temmattavan ylös ja ei nähny missä muodossa ja vietiin parariisiin

        Onko nyt, mainitse missä ne ovat?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Etkö löydä jaetta siihen; Luuk. 23:43 Jeesus vastasi: "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."

        Saman Hän sanoi, joka oli kirjattu alkutekstiin arameaan; 43 Jeshua sanoi hänelle, ”amen, minä sanon sinulle, että tänään sinä olet oleva minun kanssani SIINÄ paratiisissa”.

        Onko se sama Paratiisi, mikä on Ilm 21; 1-6, vai joku muu paratiisi.

        Katsotaan konteksti;

        - Jeesus kuoli ristillä samana päivänä, mitä ryövärikin, joka tunnusti Jeesukselle uskonsa Hänen jumaluuteen.

        Hänhän teki parannuksen; Jae 42Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."

        Mikä se paratiisi oli, se oli Tuonela, jossa oli Pyhä sekä paha puoli, ja Jeesuksen kanssa Hän meni sille Tuonelan Pyhien puolelle, jossa oli kaikki Israelin, sekä Jesuksessa kuolleiden pyhien asuinsija.

        He menivät sinne samana päivänä, taivaaseenhan ei kukaan ihminen mene, se on sitä pakanallista soopaa, siellä on helvetti kylläkin jo valmiina.

        Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika

        Siinä asia "pähkinänkuoressa".

        Menevä ihminen on taivaaseen matkalla joka on paratiisi tähtien tuolla puolen mutta sinä näytät olevan menossa maan alle veroparatiisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menevä ihminen on taivaaseen matkalla joka on paratiisi tähtien tuolla puolen mutta sinä näytät olevan menossa maan alle veroparatiisiin

        Mikä osoittaa sen että tähdet ovat joittenkin tuhansien kilometrien päässä ja maa on litteä jossa raamattu puhuu totta aurinko kuu ja tähdet ovat plasmaa ja niillä on maan magneettikentän vastainen kenttä ja ne pyörivät taivaalla resonoiden maan magnetti kentän mukaan me jumalan valtakunnassa tiedämme tämän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä osoittaa sen että tähdet ovat joittenkin tuhansien kilometrien päässä ja maa on litteä jossa raamattu puhuu totta aurinko kuu ja tähdet ovat plasmaa ja niillä on maan magneettikentän vastainen kenttä ja ne pyörivät taivaalla resonoiden maan magnetti kentän mukaan me jumalan valtakunnassa tiedämme tämän

        Vl porukkaan on tunkeutunut harhaisia ja kateellisia psykopaatteja jotka aivopesevät ihmisiä jotta ne ei tietäisi totuutta viedäkseen ne mukanaan helvettiin se on hoitolahko jonka parittajana se toimii


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menevä ihminen on taivaaseen matkalla joka on paratiisi tähtien tuolla puolen mutta sinä näytät olevan menossa maan alle veroparatiisiin

        Laita nyt jotain kohtia Raamatusta, ettei jää soopasi, kuten muutkin SRK;N opit.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Laita nyt jotain kohtia Raamatusta, ettei jää soopasi, kuten muutkin SRK;N opit.

        Olen srk lle vain hyväksikäytettä ne kopsaa niitä ja opettaa seuroissa kun niillä ei ole jeesusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vl porukkaan on tunkeutunut harhaisia ja kateellisia psykopaatteja jotka aivopesevät ihmisiä jotta ne ei tietäisi totuutta viedäkseen ne mukanaan helvettiin se on hoitolahko jonka parittajana se toimii

        Yhteisön sisällä toimii hoitajien eriseura.


    • Anonyymi

      Elämän pituus pitäisi selvittää aika tarkasti 🤭

      • Anonyymi

        Jeesus pääsi taivaaseen 33 vuotiaana eli 19. päivä perjantai plus jeesus 12 opetuslasta ja yksi kuollu juudas yhteensä 33


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus pääsi taivaaseen 33 vuotiaana eli 19. päivä perjantai plus jeesus 12 opetuslasta ja yksi kuollu juudas yhteensä 33

        Itse uudestisynnyn jeesuksen taivaaseen astumispäivä 22 plus syntymäpäivä 16 plus 9 eli 47 vuotiaana nyt olen 45 nuorimmat vanhimmat uudestisyntyy 31+ 12 eli jeesuksen ikä plus 22 eli 55 vuotiaana ja nuorimmat 1 + 1 + 22 eli 24 vuotiaana eli ihminen pitää kastaa kaksivuotiaana kaksi vuotta lunastuksen jälkeen koska ihminen herää silloin kuolleesta tilasta vuoden ensimmäiseen päivään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse uudestisynnyn jeesuksen taivaaseen astumispäivä 22 plus syntymäpäivä 16 plus 9 eli 47 vuotiaana nyt olen 45 nuorimmat vanhimmat uudestisyntyy 31 12 eli jeesuksen ikä plus 22 eli 55 vuotiaana ja nuorimmat 1 1 22 eli 24 vuotiaana eli ihminen pitää kastaa kaksivuotiaana kaksi vuotta lunastuksen jälkeen koska ihminen herää silloin kuolleesta tilasta vuoden ensimmäiseen päivään

        3X=1
        Siinä sitä laskettavaa ja vuosiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3X=1
        Siinä sitä laskettavaa ja vuosiksi

        Ai teillä on noin huonot saarnamiehet? Ihmekös kun varastaminen on verissä juutalais homolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai teillä on noin huonot saarnamiehet? Ihmekös kun varastaminen on verissä juutalais homolla

        Mutta jospa alkaisit laskemaan ?
        Tulisi sitten joskus valmistakin, ainakin ennen Jeesuksen tulemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse uudestisynnyn jeesuksen taivaaseen astumispäivä 22 plus syntymäpäivä 16 plus 9 eli 47 vuotiaana nyt olen 45 nuorimmat vanhimmat uudestisyntyy 31 12 eli jeesuksen ikä plus 22 eli 55 vuotiaana ja nuorimmat 1 1 22 eli 24 vuotiaana eli ihminen pitää kastaa kaksivuotiaana kaksi vuotta lunastuksen jälkeen koska ihminen herää silloin kuolleesta tilasta vuoden ensimmäiseen päivään

        Ollaan likimain huuhaan aallonharjalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jospa alkaisit laskemaan ?
        Tulisi sitten joskus valmistakin, ainakin ennen Jeesuksen tulemista.

        Ai teillä ei oo jeesusta eipä sitä tarvi ihmetellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan likimain huuhaan aallonharjalla.

        Lähempänä kuin arvaatkaan


      • Totta, sen voi laskea minuuteissa, syntymisestä kuolemaan.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Totta, sen voi laskea minuuteissa, syntymisestä kuolemaan.

        Sulla on matikka päätä voisit olla professori


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus pääsi taivaaseen 33 vuotiaana eli 19. päivä perjantai plus jeesus 12 opetuslasta ja yksi kuollu juudas yhteensä 33

        Totta, mutta Hänen eläessään kyllä mainitsi, ettei muita tule Taivaaseen koskaan.

        Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika

        Olenko mielestäsi oikeassa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse uudestisynnyn jeesuksen taivaaseen astumispäivä 22 plus syntymäpäivä 16 plus 9 eli 47 vuotiaana nyt olen 45 nuorimmat vanhimmat uudestisyntyy 31 12 eli jeesuksen ikä plus 22 eli 55 vuotiaana ja nuorimmat 1 1 22 eli 24 vuotiaana eli ihminen pitää kastaa kaksivuotiaana kaksi vuotta lunastuksen jälkeen koska ihminen herää silloin kuolleesta tilasta vuoden ensimmäiseen päivään

        Missä kohti Jeesus Uudestisyntyi, laita se kohta näkyviin, kysymys oli ihmisistä, ei Jeesuksesta.

        Hän on kaikkivaltias ja itse päättää matkansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on matikka päätä voisit olla professori

        En matikassa, mutta Teologiassa kyllä.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        En matikassa, mutta Teologiassa kyllä.

        teologia tarkoittaa perkelettä joten voisit opetella jotain muuta kuin perkeleen oppeja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        teologia tarkoittaa perkelettä joten voisit opetella jotain muuta kuin perkeleen oppeja

        oot aika pihalla


      • Anonyymi kirjoitti:

        teologia tarkoittaa perkelettä joten voisit opetella jotain muuta kuin perkeleen oppeja

        Kerro, kun tiedät, mikä on perkeleen oppi?


    • Anonyymi

      Kuulutko johonkin vapaamuurarilahkoon osta kitara ja ala säveltämään niin saat iloa elämään se on profeettojen soitin

      • Anonyymi

        Kun jumalan profeettaa soittaa kitaraa konsertissa ihmiset yletyin käsin iloitsee jumalan ilosävelistä pysyy paholainen kaukana niistä tilaisuuksista sieltä voi löytää puolison jonka kanssa voi yhtyä herran nimeen illan päätteeksi uskovaisten kodin lapsi on siunaus valituille vain herran ilossa saamme käsittää jumalan rakkauden ihmistä kohtaan ja saamme vapaasti nauttia elämästä joka on jumalan armolahja uskon käsittäneille uskosta osattomat kadehtii monesti kun uskovaiset menestyvät ja jumala siunaa heidän elämää eurojackpotistakin voi tulla muhkea voitto kun kuuntelee oman tunnon ääntä


      • Vaparit eivät usko Jeesukseen, eikä juuri kitaraa soittele.


      • pinnasänky kirjoitti:

        Vaparit eivät usko Jeesukseen, eikä juuri kitaraa soittele.

        Piti kirjoittaa Jehovan Todistajat.


    • Anonyymi

      Tai sitten vain menetät tämän ainutkertaisen elämäsi elämällä toisten elämää. En oikein saa kiinni miksi pitäisi olla uskossa muiden tavalla. Jos haluat uskoa Raamattuun ja Jeesukseen, niin se oma usko luulisi olevan se, miten on tarkoitettukin juuri sinulle.

      • Tärkeintä on tietää keneen uskoo? Pelkkä usko ei pelasta ketään.

        Joh. 7:38 Joka uskoo minuun, 'hänen sisimmästään kumpuavat elävän veden virrat', niin kuin kirjoituksissa sanotaan."

        Joh. 11:25 Jeesus sanoi: "Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, saa elää, vaikka kuoleekin,


    • Anonyymi

      Ei muitten uskolla pääse taivaaseen niinku SRK opettaa omalla uskolla tullaan autuaaksi vain tässä elävässä uskossa pelastuu sekä on lähtenyt henkilökohtaisesta uskosta seurakuntaharhaan mikä ei pelasta

      • Anonyymi

        Siitä tulee jumalan ankara rangaistus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siitä tulee jumalan ankara rangaistus

        Joh. 5:22 Isä itse ei tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle,

        Katso Raamatusta, älä kuuntele noita puhveleita?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siitä tulee jumalan ankara rangaistus

        Jumala ei tuomitse ketään, vaan on antanut kaiken vallan Pojalleen.


    • Anonyymi

      Ei uskossa oleminen ja Jeesuksen seuraaminen ole sisäinen vankila tai riistä elämää. Kannattaa miettiä suhdetta Jumalaan ja seurakuntaan`? Onko kaikki yhteisössäni sittenkään sitä mitä Jumala sanassaan tarkoittaa. Useissa yhteisöissä on tullut mukaan vuosikymmenien saatossa ihmisten perinnäissääntöjä. Juuso Lehtola on uskossa mutta on oivaltanut monia asia Jumalan sanasta. Uskoa ja Jeesusta ei missään nimessä tule hylätä. Siunausta! https://youtu.be/pkqg_IEehB0

      • Anonyymi

        Ei usko tule kuulosta vaan mikä menee korvasta sisään pitää aina kyseenalaistaa omasta järjestä me uskomme jos osaa käyttää sit avautuu jumalan valtakunta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei usko tule kuulosta vaan mikä menee korvasta sisään pitää aina kyseenalaistaa omasta järjestä me uskomme jos osaa käyttää sit avautuu jumalan valtakunta

        usko on vain usko vaikka menninkäisiä jos siinä ei ole todenperäisyyttä jos ei uskon silmät oo avautunut kuten siinä ettei maa ole pallo ne on hakoteillä kun ei oo uskoo ei joo järkeä on vain typerys ja hakoteillä kun ei ole jeesuksen savea pysyy sokeana loppuelämän savikylpy pelastaa


      • Miksi kirjoitat; Kannattaa miettiä suhdetta Jumalaan ja seurakuntaan`?

        Eihän Jumalalla ole seurakuntaa, ainoastaan Valtakuntansa, jonne pääsee vain Uudestisyntymän kautta uskolla Jeesus luvatuksi Messiaaksi.

        Jumala ei kuule milloinkaan ihmistä, jolla ei ole Jeesusta. Joh. 3:3 Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."

        Jeesus on ihmisille kaikki valtias Herra. Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Miksi kirjoitat; Kannattaa miettiä suhdetta Jumalaan ja seurakuntaan`?

        Eihän Jumalalla ole seurakuntaa, ainoastaan Valtakuntansa, jonne pääsee vain Uudestisyntymän kautta uskolla Jeesus luvatuksi Messiaaksi.

        Jumala ei kuule milloinkaan ihmistä, jolla ei ole Jeesusta. Joh. 3:3 Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."

        Jeesus on ihmisille kaikki valtias Herra. Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        Huom KÄSKYVALTA se on toimii ylimpänä pomona mutta kaikkivalta on jumalalla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huom KÄSKYVALTA se on toimii ylimpänä pomona mutta kaikkivalta on jumalalla

        Näytä paikka mistä se ilmenee Ajassamme?


      • Nyt ymmärrän, eli et tiedä.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Nyt ymmärrän, eli et tiedä.

        Siellä missä kaksi tai kolme kokoontuu jeesuksen nimeen hän on läsnä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siellä missä kaksi tai kolme kokoontuu jeesuksen nimeen hän on läsnä

        Höpsis, kirjoitat Jeesuksen, joka on kaikkivaltias pienellä alkukirjaimella, ja Kristityt, kenenkä kanssa Jeesus kokoontuu Hän kirjoitetaan Jeesus.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Höpsis, kirjoitat Jeesuksen, joka on kaikkivaltias pienellä alkukirjaimella, ja Kristityt, kenenkä kanssa Jeesus kokoontuu Hän kirjoitetaan Jeesus.

        Ei ilmesty muille juutalaishomo ei edes tiedä kuka on jeesus


      • Anonyymi

        Ja sikiää järettömästi kuin rotat vailla suuntaa


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Näytä paikka mistä se ilmenee Ajassamme?

        Varmaan kuoleman hetkelläsi kun jeesus polttaa raudalla silmäsi umpeen ja kaivaa ulos päästä ja saavat juutalaiset nauttia juhla-aterian heidän uikuttavasta juutalais koirasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ilmesty muille juutalaishomo ei edes tiedä kuka on jeesus

        Tietääkö sitten israelilaiset, jota heimoa Pinna on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö sitten israelilaiset, jota heimoa Pinna on?

        sraelin kadotuksen kansasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sraelin kadotuksen kansasta

        Ite on israelilaisia raamatun mukaan meidät tapetaan niin ettei jää ku muutama hassu teltta pystyyn ja loput orjuuden ikeeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite on israelilaisia raamatun mukaan meidät tapetaan niin ettei jää ku muutama hassu teltta pystyyn ja loput orjuuden ikeeseen

        siis ismaelilaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis ismaelilaisia

        Kohtua ei voi valita mutta voi päättää omasta kohtalosta itsarin tekeminen on yksi ratkaisu maailma ei yhtä kaipaa jos paha tappaa ite ittensä se muuttuu hyväksi miksi ei? Et jos itsemurha on jalo teko pelastuu koska jeesus käski tehdä hyviä tekoja aina jos elämä alkaa näyttää huonolta kannattaa tehdä itsari jeesushan kärsi ristillä meidän puolesta joten turhaan ei tarvi kärsiä vaan se vapahtaa meidät kuolemasta ja itsari on tie taivaaseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huom KÄSKYVALTA se on toimii ylimpänä pomona mutta kaikkivalta on jumalalla

        Mutta ei toimi syyttäjänä, eikä ole kaikkivaltias.

        Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        Kaiken vahvisti jo Dan. 7:14, ennen Jeesuksen syntymää ihmiskesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö sitten israelilaiset, jota heimoa Pinna on?

        Tietävät, Moneen kertaan ovat tulleet juttelemaan, Israelissa sekä Suomessa.

        Tiedätkö sinä mitä heimoa olet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        sraelin kadotuksen kansasta

        Olet saastaa.

        Miten kommentoit; Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kohtua ei voi valita mutta voi päättää omasta kohtalosta itsarin tekeminen on yksi ratkaisu maailma ei yhtä kaipaa jos paha tappaa ite ittensä se muuttuu hyväksi miksi ei? Et jos itsemurha on jalo teko pelastuu koska jeesus käski tehdä hyviä tekoja aina jos elämä alkaa näyttää huonolta kannattaa tehdä itsari jeesushan kärsi ristillä meidän puolesta joten turhaan ei tarvi kärsiä vaan se vapahtaa meidät kuolemasta ja itsari on tie taivaaseen

        Itsarin tekijöille on varattu aika kuuma paikka; Matt. 25:41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Olet saastaa.

        Miten kommentoit; Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.

        Jeesushan ilmesty israelilaisille 2000 vuotta sitten


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesushan ilmesty israelilaisille 2000 vuotta sitten

        Hänhän syntyi Ihmisenä Galileaan, ja myös pakanat saivat Hänen kanssaan vedenjakajan jälkeen jutella, kun meni viimeiselle 3 kk keikalle Pääkaupunkiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite on israelilaisia raamatun mukaan meidät tapetaan niin ettei jää ku muutama hassu teltta pystyyn ja loput orjuuden ikeeseen

        Minkä mukaan? laita paikka Raamatusta?

        Heitähän oli 10 heimoa, mm minä ja olen Hengissä?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Minkä mukaan? laita paikka Raamatusta?

        Heitähän oli 10 heimoa, mm minä ja olen Hengissä?

        Puhuinkin ismaelilaisista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhuinkin ismaelilaisista

        Mitä sinä meistä Hebrealaista tiedät, varmaan vähiten ismaelilaisista, joka oli vanhin Abrahamin sekä Haagarin poika.

        Kerro oma näkemyksesi?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Mitä sinä meistä Hebrealaista tiedät, varmaan vähiten ismaelilaisista, joka oli vanhin Abrahamin sekä Haagarin poika.

        Kerro oma näkemyksesi?

        Sen verran että dsara ei saannu lasta ja se toteutti juutalaisia riittejä ja sen piti uhrata iisak mutta kun ei raskinu sitä tappaa pisti ismaelin ristille jonka jälkeen iisak väänsi veitsen abrahamin kädestä ja pelasti sen ja saara vissi kuoli sitten järkytyksestä iisakhan tarkoittaa nauarvaa villiaasia ja sai siitä nimen kun nauroi pilkallisesti kun sinne kerrottiin et se saa lapsen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran että dsara ei saannu lasta ja se toteutti juutalaisia riittejä ja sen piti uhrata iisak mutta kun ei raskinu sitä tappaa pisti ismaelin ristille jonka jälkeen iisak väänsi veitsen abrahamin kädestä ja pelasti sen ja saara vissi kuoli sitten järkytyksestä iisakhan tarkoittaa nauarvaa villiaasia ja sai siitä nimen kun nauroi pilkallisesti kun sinne kerrottiin et se saa lapsen

        Saara nussi jotakin poppamiehiä ja teki aviorikoksen isakin jälkeläiset ovat kuolleesta kansasta ja ne ovat ismaelilaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saara nussi jotakin poppamiehiä ja teki aviorikoksen isakin jälkeläiset ovat kuolleesta kansasta ja ne ovat ismaelilaisia

        Tai miten vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai miten vaan

        Onko iisak sitä jostain muusta kansasta ja ismaelilaiset isrsalilaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko iisak sitä jostain muusta kansasta ja ismaelilaiset isrsalilaisia

        Iisakin jälkeläiset ovat muslimeita


      • pinnasänky kirjoitti:

        Mitä sinä meistä Hebrealaista tiedät, varmaan vähiten ismaelilaisista, joka oli vanhin Abrahamin sekä Haagarin poika.

        Kerro oma näkemyksesi?

        Jäi kysymättä, se, kun Mooses järjesti omille heimoilleen maa- alueet Kaanaan, mihin Hän asetti peräämäsi ismaelilaiset?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Jäi kysymättä, se, kun Mooses järjesti omille heimoilleen maa- alueet Kaanaan, mihin Hän asetti peräämäsi ismaelilaiset?

        Jeesushan sanoo juutalaisille jotka tuomitsi sen että ette tunteneet jumalaanne söitte vain mannaa korvessa mutta hän on elämän leipä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesushan sanoo juutalaisille jotka tuomitsi sen että ette tunteneet jumalaanne söitte vain mannaa korvessa mutta hän on elämän leipä

        Moniko juutalainen käänty? Pave varmaan oli juutalaisten pelastaja kun lupas antaa henkensä niitten puolesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moniko juutalainen käänty? Pave varmaan oli juutalaisten pelastaja kun lupas antaa henkensä niitten puolesta

        Oli varmaan maailmanmielinen ja taisteli väärän kansan puolesta sillehän tuli riitaa opetuslasten kanssa et jeesuksen opetukset ei kuulu uskovaisille ja akka huiteli missä ja kinus lastensa perään ihan niinkuin suomessakin akka ja ukko menee naimisiin tulee ero lapset jää akalle ja ukko valittaa niitten perään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli varmaan maailmanmielinen ja taisteli väärän kansan puolesta sillehän tuli riitaa opetuslasten kanssa et jeesuksen opetukset ei kuulu uskovaisille ja akka huiteli missä ja kinus lastensa perään ihan niinkuin suomessakin akka ja ukko menee naimisiin tulee ero lapset jää akalle ja ukko valittaa niitten perään

        Luterilainen kirkko lutter on katollinen kirkko lutterhan menee paavin opeilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli varmaan maailmanmielinen ja taisteli väärän kansan puolesta sillehän tuli riitaa opetuslasten kanssa et jeesuksen opetukset ei kuulu uskovaisille ja akka huiteli missä ja kinus lastensa perään ihan niinkuin suomessakin akka ja ukko menee naimisiin tulee ero lapset jää akalle ja ukko valittaa niitten perään

        En näe israelin pelastajaa missään varmaan pave tulee vatikaanista ja ostaa niille pullon olutta ja upottaa suohon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näe israelin pelastajaa missään varmaan pave tulee vatikaanista ja ostaa niille pullon olutta ja upottaa suohon

        Alkaa ole ukolla vitunmoinen kiire tai venäjä ehtii ensin antamaan niille sakinhivutusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa ole ukolla vitunmoinen kiire tai venäjä ehtii ensin antamaan niille sakinhivutusta

        Lutterin mopo kaste vai venäläisten pyssynpiippu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lutterin mopo kaste vai venäläisten pyssynpiippu

        En usko pelastajaan ennekuin nään omin silmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko pelastajaan ennekuin nään omin silmin

        Taitaa tarina yksi muiden joukossa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesushan sanoo juutalaisille jotka tuomitsi sen että ette tunteneet jumalaanne söitte vain mannaa korvessa mutta hän on elämän leipä

        Sanoko näin. Missä?

        Olet ajanut itsesi pellen kaapuun, ei koskaan Raamatun perusteita, puhut/ kirjoitat kuten puhvelit, omia Isiensä satuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moniko juutalainen käänty? Pave varmaan oli juutalaisten pelastaja kun lupas antaa henkensä niitten puolesta

        Mihin kääntyi? Milloin?

        Pave ei juuri Israelissa tehnyt lähetystyötä, vaan mm Roomassa, jotenkin tuntuu, että olet katkera, ja hieman tietämätön.

        Jos tarkoitat UT;n aikaa joka on merkityksellinen, niin silloin on hyvä kysyä, kuka Vellu tunnustaa Jeesuksen kaikkivaltiaaksi?

        Minulle on heitä tunnustanut vain yksi ja sekin muutaman kuukauden "hoitojen" jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En näe israelin pelastajaa missään varmaan pave tulee vatikaanista ja ostaa niille pullon olutta ja upottaa suohon

        Sopiiko, että autan?

        Taidat kuleksi tupakoimassa pakanoiden seassa.

        Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.

        Vahvistus; Jes 59;20 Mutta Siioniin Herra tulee vapauttajana, Jaakobin jälkeläisten luo lunastajana, kun he luopuvat rikkomuksistaan, sanoo Herra

        Sanotaanko Vain me jengissä sitä kuka teidät pelastaa. Jos näin, pane tekstit näkyviin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En usko pelastajaan ennekuin nään omin silmin

        Mitä sitten näet lahkossasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        usko on vain usko vaikka menninkäisiä jos siinä ei ole todenperäisyyttä jos ei uskon silmät oo avautunut kuten siinä ettei maa ole pallo ne on hakoteillä kun ei oo uskoo ei joo järkeä on vain typerys ja hakoteillä kun ei ole jeesuksen savea pysyy sokeana loppuelämän savikylpy pelastaa

        Kun kuolemme, kaikki meidät siunataan ja haudataan! Tuomion saamme viimeisenä päivänä kuka pääsee taivaaseen ja kuka minnekkin, onko jumalalla tiedossa ihmisen olleen hyvä vai paha...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesushan sanoo juutalaisille jotka tuomitsi sen että ette tunteneet jumalaanne söitte vain mannaa korvessa mutta hän on elämän leipä

        Missä Korvessa? Siellähän ei ole havupuita, hiekkaa vain, ja siellä ei ollut juutalaisia, vain Israelin kansa?

        Vähän järkeä näihin pakanallisen lahkosi oppeihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moniko juutalainen käänty? Pave varmaan oli juutalaisten pelastaja kun lupas antaa henkensä niitten puolesta

        Mieti asiaa tämän läpi; juutalaisuus on teillä haukkuma- nimi, Israel on kansamme nimi, paina se mieleen.

        Siitä pelastuksesta; Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.

        Lestadiolaista ei ole koko Raamatussa muuta mainintaa, kun pakana- kansoissa.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Missä Korvessa? Siellähän ei ole havupuita, hiekkaa vain, ja siellä ei ollut juutalaisia, vain Israelin kansa?

        Vähän järkeä näihin pakanallisen lahkosi oppeihin.

        mooseksen lapset oli ismaelilaisia ja ismaelin lapset israelilaisia egyptiläiset on israelilaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mooseksen lapset oli ismaelilaisia ja ismaelin lapset israelilaisia egyptiläiset on israelilaisia

        Ismaelin lapset teki tihutöitä egyptissä ja egypti ajo ne korpeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ismaelin lapset teki tihutöitä egyptissä ja egypti ajo ne korpeen

        Saara bussi ismaelia josta synty kuollut kansa juutalaiset


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Sanoko näin. Missä?

        Olet ajanut itsesi pellen kaapuun, ei koskaan Raamatun perusteita, puhut/ kirjoitat kuten puhvelit, omia Isiensä satuja.

        En tunnusta raamattua mutta sinun oppisi ei paljon eroa vl käsityksestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        mooseksen lapset oli ismaelilaisia ja ismaelin lapset israelilaisia egyptiläiset on israelilaisia

        Älä kirjoita paskaa?

        Laita tueksesi jotain faktaa, ja kerro missä heillä on oma maa- alue Israelissa?

        Egyptiläiset ovat pakanoita, kuten sinäkin.

        Lopeta tuo pakanallinen lässytys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunnusta raamattua mutta sinun oppisi ei paljon eroa vl käsityksestä

        satukirjoja on monenlaisia kuten talmud ja koraani


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Älä kirjoita paskaa?

        Laita tueksesi jotain faktaa, ja kerro missä heillä on oma maa- alue Israelissa?

        Egyptiläiset ovat pakanoita, kuten sinäkin.

        Lopeta tuo pakanallinen lässytys.

        Olet vain muslimi pistä huntu päähän ja mekkaan rukoilemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vain muslimi pistä huntu päähän ja mekkaan rukoilemaan

        Ei teillä ole jeesusta koskaan ollutkaan kuten teidän juutalaisretkuilla


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tunnusta raamattua mutta sinun oppisi ei paljon eroa vl käsityksestä

        Ei paljon, ehkä on 90%.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Ei paljon, ehkä on 90%.

        Vl usko on sääntö uskoa kukaan terve ei viihdy liikkeessä milloin huomasit et tyypit noudattaa sääntöjä sen sijaan et uskoo?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vl usko on sääntö uskoa kukaan terve ei viihdy liikkeessä milloin huomasit et tyypit noudattaa sääntöjä sen sijaan et uskoo?

        Totta, vain mauksi Raamatun tuntemaa Kristinuskoa.


    • Anonyymi

      Kiinnitä uskosi Vapahtajaan Jeesukseen Kristukseen, älä tukeudu järjestöön!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ihmiset on töisää ei ne kerkeä lukemaan


    • Anonyymi

      Pastorit vaihtaa uudempaa autoa alle. Taloakin pitäisi rempata, huvilaakin ja kiertää vähän Rhodosta.
      Ja hyödyllisiä hölmöjä koijata ne maksamaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En halua muitakaan tauteja tai riippuvuuksia - miksi siis uskontoakaan.

    • Anonyymi

      Taivasta tai jumalaa ei ole.
      Elämä on elettävä tässä ja nyt.

      • Anonyymi

        Maail.ankaikkeus hoitaa

        Lahkoja ei tarvita


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe