Uusien autojen merkkiedustukset poistuu täältä!

Anonyymi-ap

Wetteri lopettaa nyt uusien autojen myynnin täällä! Skodakin loppuu ja Nissan ja Mersu lopetti kanssa. Ei täällä kohta myy kuin jobbari tonnin pommeja.

17

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Savonlinnassa ei käy kaupaksi kuin Bugatti ja Maybach. Laatutietoista väkeä.

    • Anonyymi

      Toyota uskovaiset tanssivat jenkkaa...

      • Anonyymi

        Harmi kun paskin merkki vain jää! Kukaan tervepäinen ei suostu edes Toyotan kyytiin saati ajaisi sellaisella itse. Minä pidän ainoina autoina halvemmissa luokissa VW, Skoda, Seat, ja kalliimmissa Mersu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun paskin merkki vain jää! Kukaan tervepäinen ei suostu edes Toyotan kyytiin saati ajaisi sellaisella itse. Minä pidän ainoina autoina halvemmissa luokissa VW, Skoda, Seat, ja kalliimmissa Mersu.

        Eihän se Toyota olekaan mikään auto.
        Se on uskonto!

        Minä olen kohta 30 vuotta ajellut Chevyillä. Ei moittimista, kunhan on ollut tarpeeksi suuri malli. Mutkan takana ovat nykyään uudet/uudemmat amerikkalaiset, mutta kyllä niitäkin saa.


    • Anonyymi

      Onhan se ollut jo kauan tiedossa, uudet autot myydään vain ja ainoastaan netissä. Jäljelle jää vain käytettyjen autojen kauppiaat.
      Mitä pienempi kylä, sitä nopeampi on muutos.

    • Anonyymi

      Parhaat autot löytyy nätkiltä, Falkin valinnasta.

    • Anonyymi

      Jos totta, niin nopeasti kävi S-ryhmälle väärä päätös rakentaa uusi hulppea autotalo Mertalaan, ilmeisesi wetterillekin huono päätös tulla kuolevaan käpykylään.
      Tähän tämä meni ja vaan pahenee...

    • Anonyymi

      Mistä moinen tieto, että Wetteri olisi lopettamassa?

      • Anonyymi

        Wetteri on lopettamassa Savonlinnassa UUSIEN autojen myynnin, keskittyy käytettyihin.


    • Anonyymi

      Olen hakenut itse autoni Keski-Euroopasta viimeiset parikymmentä vuotta, ja muutaman auton sukulaisille ja tutuillekin. Uusien autojen myynnin loppuminen ei voisi siis vähempää koskettaa.

    • Anonyymi

      Auto-kilta ainakin laajentaa toimintaansa ja rakentaavat lisää hallitilaa uusien merkkiedustusten myötä, joten ei kaikki liikkeet ole supistamassa toimintaansa.
      Sinne hakeevat näköjään lisää henkilökuntaakin, joten kannattanee hakea töihin, jos haluaa työskennellä autoalalla tulevaisuudessa.

      • Anonyymi

        Ihmeelliseltä kuulostaa (jos totta) Auto-Killan laajennukset.
        Lähitulevaisuudessa uusien autojen myyjät ovat autotehtaita ja uusia autoja myyvät liikkeet katoavat yksi kerrallaan. Jo nykyään Uutta Teslaa ei löydy kaupoista, sillä Tesla myy autonsa suoraan kuluttajille.
        Tavallaan ihan ok systeemi, jonka täytyy vaikuttaa myös uusien autojen myyntihintoihin. Jäähän siinä hitonmoiset kustannukset ja välistävedot pois. Huonoa tosin se, että työpaikat katoavat.
        Milloinhan viimeksi käynyt "potkimassa renkaita" autoliikkeessä, en edes muista. Kyllä se on netti, josta lähden autoa etsimään ja olen etsinyt jo 20 vuotta. Siis kun mietin, niin ihan kaikki kalusto on löytynyt nettisivujen kautta. Henkilöautot, matkailuauto, moottoripyörä, sähköfillari...
        Uutta autoa en ole ihan äsken ostanut, enkä osta. Huippuhyvää, 3-4 v vanhaa vähän ajettua kalustoa löytyy uusiin verrattuna yli 50% halvemmalla. Usein kaupan päälle tulee Webastoa, vetokoukkua ja muutakin lisävarustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeelliseltä kuulostaa (jos totta) Auto-Killan laajennukset.
        Lähitulevaisuudessa uusien autojen myyjät ovat autotehtaita ja uusia autoja myyvät liikkeet katoavat yksi kerrallaan. Jo nykyään Uutta Teslaa ei löydy kaupoista, sillä Tesla myy autonsa suoraan kuluttajille.
        Tavallaan ihan ok systeemi, jonka täytyy vaikuttaa myös uusien autojen myyntihintoihin. Jäähän siinä hitonmoiset kustannukset ja välistävedot pois. Huonoa tosin se, että työpaikat katoavat.
        Milloinhan viimeksi käynyt "potkimassa renkaita" autoliikkeessä, en edes muista. Kyllä se on netti, josta lähden autoa etsimään ja olen etsinyt jo 20 vuotta. Siis kun mietin, niin ihan kaikki kalusto on löytynyt nettisivujen kautta. Henkilöautot, matkailuauto, moottoripyörä, sähköfillari...
        Uutta autoa en ole ihan äsken ostanut, enkä osta. Huippuhyvää, 3-4 v vanhaa vähän ajettua kalustoa löytyy uusiin verrattuna yli 50% halvemmalla. Usein kaupan päälle tulee Webastoa, vetokoukkua ja muutakin lisävarustelua.

        Teslan ongelma on se, että ne ei oikein mielellään ota vaihtoautoja tai hyvittävät sitten mitä sattuvat. Kyllä valtaosa suosii kuitenkin vielä ns. normaalia kaupankäyntiä, että autoliike ottaa entisen auton vaihdossa. Ainakaan minä en ala autokauppiasta vapaa-ajallani leikkimään vaan auto vaihtuu sellaiseen merkkiin, missä saa vielä palvelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teslan ongelma on se, että ne ei oikein mielellään ota vaihtoautoja tai hyvittävät sitten mitä sattuvat. Kyllä valtaosa suosii kuitenkin vielä ns. normaalia kaupankäyntiä, että autoliike ottaa entisen auton vaihdossa. Ainakaan minä en ala autokauppiasta vapaa-ajallani leikkimään vaan auto vaihtuu sellaiseen merkkiin, missä saa vielä palvelua.

        Näin minäkin olen asian ymmärtänyt Teslan vaihtoautopolitiikan. Tosin niin huonoja tarjouksia olen saanut autoliikkeistäkin, että olen myynyt muutaman auton itse. Autokauppiasta leikkiminen ei minuakaan muuten kiinnostaisi, mutta muutaman tonnin tuntipalkka kiinnostaa. Käytetyissä on aina tinkimisvaraa ja ilman vaihdokkia on helppo tinkiä. Oman käytetyn omatoiminen myyminenkään ei ihmeitä vaadi. Muutama valokuva ja ilmoitus nettiautoon, torille, huutokauppaan tms.
        Kolme viimeisintä kulkinetta olen ostanut yksityisiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeelliseltä kuulostaa (jos totta) Auto-Killan laajennukset.
        Lähitulevaisuudessa uusien autojen myyjät ovat autotehtaita ja uusia autoja myyvät liikkeet katoavat yksi kerrallaan. Jo nykyään Uutta Teslaa ei löydy kaupoista, sillä Tesla myy autonsa suoraan kuluttajille.
        Tavallaan ihan ok systeemi, jonka täytyy vaikuttaa myös uusien autojen myyntihintoihin. Jäähän siinä hitonmoiset kustannukset ja välistävedot pois. Huonoa tosin se, että työpaikat katoavat.
        Milloinhan viimeksi käynyt "potkimassa renkaita" autoliikkeessä, en edes muista. Kyllä se on netti, josta lähden autoa etsimään ja olen etsinyt jo 20 vuotta. Siis kun mietin, niin ihan kaikki kalusto on löytynyt nettisivujen kautta. Henkilöautot, matkailuauto, moottoripyörä, sähköfillari...
        Uutta autoa en ole ihan äsken ostanut, enkä osta. Huippuhyvää, 3-4 v vanhaa vähän ajettua kalustoa löytyy uusiin verrattuna yli 50% halvemmalla. Usein kaupan päälle tulee Webastoa, vetokoukkua ja muutakin lisävarustelua.

        Joutuu tulevaisuudessa ihmiset myymään entisen autonsa käytettyjä myyviin liikkeisiin ja hyvitykset ovat huonoja. Uusien hinnat nousevat. Ja itse ei kannata alkaa kalliimpaa autoaan myymään netissä yksityisesti, on vain turhia kyselijöitä ja renkaanpotkijoita.

        Paska systeemi tämä nykykehitys, kyllä ennen oli paremmin asiat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joutuu tulevaisuudessa ihmiset myymään entisen autonsa käytettyjä myyviin liikkeisiin ja hyvitykset ovat huonoja. Uusien hinnat nousevat. Ja itse ei kannata alkaa kalliimpaa autoaan myymään netissä yksityisesti, on vain turhia kyselijöitä ja renkaanpotkijoita.

        Paska systeemi tämä nykykehitys, kyllä ennen oli paremmin asiat!

        Rahoitus onnistuu helposti, vaikka myisit autosi itse. Onhan nettiauton yksityisten(kin) ilmoituksissa lähes aina kohta, jossa lukee "näytä rahoitustarjous".
        Ilmoituksen tekstiin ja kuviin hieman panostamalla välttyy turhilta renkaanpotkijoilta.
        Ainakin omat kokemukset ovat ihan ok, tosin kalliiksi myymiäni ajoneuvoja ei voine sanoa, hintaluokka + - 10 te.

        Tosiaan mitä itse autoja netistä etsinyt, niin olen löytänyt sen mieleisimmän ilman turhia renkaanpotkimisia. Päättää millaista autoa on etsimässä ja kun pikkusen tunnustelee mikä se lopullinen hinta voisi olla, niin välttyy turhalta etsimiseltä.

        Viimeisin auto löytyi nettiauton kautta Riihimäeltä. Jututin yksityistä myyjää puhelimitse ja kun kaikki (lue auto ja myyjä) tuntui olevan ok, niin kaupat sovittiin jo siinä vaiheessa. Meni siis niin, että kerroin ostavani (varasin) auton, jos kaikki on kuten myyjä kertoi ja ilmoitin tulevani kaupoille huomenna.
        Myyjälle tämä sopi ja kaikki meni hienosti. Pihaan tuli 58 tkm ajettu auto reilusti alle puoleen hintaan siitä, mitä se oli maksanut 4 vuotta aiemmin. Oli vielä aika kivasti varusteltu, nahkaverhoilu, tehdasasennettu webasto sekä kaikenmoista muuta pientä, mutta kallista lisävarustetta.

        Paskaksi en nykysysteemiä sanoisi, mutta wanhanajan autojobbarit ovat taatusti eri mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joutuu tulevaisuudessa ihmiset myymään entisen autonsa käytettyjä myyviin liikkeisiin ja hyvitykset ovat huonoja. Uusien hinnat nousevat. Ja itse ei kannata alkaa kalliimpaa autoaan myymään netissä yksityisesti, on vain turhia kyselijöitä ja renkaanpotkijoita.

        Paska systeemi tämä nykykehitys, kyllä ennen oli paremmin asiat!

        Oikeasti hyvää käytettyä autoa ei tarvitse myydä vaan se viedään käsistä pelkän myyntihuhun perusteella. Niin ainakin minulle on käynyt muutaman viimeisen autoni kohdalla. Uudempia ja edullisempia käytettyjä saa Euroopasta. Ruotsista en ole koskaan hakenut mitään koska sehän on sama kuin ostaisi sohjon ja suolan syömän auton Helsingistä. Käytetty on parasta hakea sieltä missä oikeaa talvea ei edes ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1593
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      938
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe