Sua nainen vedätetään

Anonyymi-ap

Täällä ja pahasti.
En halua mitään sinusta ja olet sen huomannut jo tosielämässä. Oliko tarpeeksi suoraan ilmaistu. Muuten voit jatkaa täällä miten haluat mutta älä yhdistä minua enää kirjoituksiin.

83

2079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laitahan tunnisteita. Tosimiehet käyttää kirjaimia tosisuorasti.

      • Anonyymi

        Löydät niitä kirjaimia aapisesta.


      • Anonyymi

        Olen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen.

        No tämäpä uutta. Totta vie miehistä on moneksi.


      • Anonyymi

        Yhdentekevää kuka olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen.

        Et todellakaan ole nainen, vaan vaarallinen ätmi! Siis mies jpstain idästä, ehkä virosta, venäjältä...


    • Anonyymi

      Kerrohan vielå, minne päin Suomea tätä huutelet?

    • Anonyymi

      Olet niin väärässä. En ole edes käynyt täällä kuukausiin.

      • Anonyymi

        Yhdentekevää koko palsta oikeasti on. Kunhan leikitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdentekevää koko palsta oikeasti on. Kunhan leikitään.

        Niin tietenkin on. Kuka tätä nyt tosissaan ottaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tietenkin on. Kuka tätä nyt tosissaan ottaakaan.

        Hyvä. Luulin olevani ainoa joka ei ole tosissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Luulin olevani ainoa joka ei ole tosissaan.

        En edes halua nähdä sinua enää ikinä. Jos näen, käännän pään poispäin. En tunne sinua enää, enkä halua tuntea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes halua nähdä sinua enää ikinä. Jos näen, käännän pään poispäin. En tunne sinua enää, enkä halua tuntea.

        No niin ja nyt kannattaa jättää tämä palsta taakse ja kääntää katse uusiin asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin ja nyt kannattaa jättää tämä palsta taakse ja kääntää katse uusiin asioihin.

        Miksi pitäisi. Saan olla täällä jos huvittaa, mutta sun takiasi en täällä ole, jos olet ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin ja nyt kannattaa jättää tämä palsta taakse ja kääntää katse uusiin asioihin.

        En jätä palstaa ja sehän sua nyppii,kaipaan täällä yhtä pitkää naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes halua nähdä sinua enää ikinä. Jos näen, käännän pään poispäin. En tunne sinua enää, enkä halua tuntea.

        Nähdään jos ei sokeaksi tulla jos tullaan tsekataan tseballa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jätä palstaa ja sehän sua nyppii,kaipaan täällä yhtä pitkää naista.

        Lukija näyttää olevan toooooooosii iiiiiiiiiiiiiiiiipiiiiiiiiiiiiitttttttttttkkkkkkkkkkkkkkkääääääääääääääääää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdään jos ei sokeaksi tulla jos tullaan tsekataan tseballa.

        Älä satuta enää noin pahasti! Turvapaikan tarviin, tai sinä lähdet kotomsshaz!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin ja nyt kannattaa jättää tämä palsta taakse ja kääntää katse uusiin asioihin.

        Asutko toisen omistamassa talos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tietenkin on. Kuka tätä nyt tosissaan ottaakaan.

        Minä otan ihan tosissani ja niin otti kaivattunikin. Ei vaan kumpikaan jaksa enää. Älä sinä vtun sosiåpaatti ohjaile muita täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä otan ihan tosissani ja niin otti kaivattunikin. Ei vaan kumpikaan jaksa enää. Älä sinä vtun sosiåpaatti ohjaile muita täällä.

        Taiat itte olla toi sosiopaattipsykopaa.. Pihutko toisen puolisosta kaivattuna? Ketä syyttelet taas! Annahahan tulla vastsuksia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jätä palstaa ja sehän sua nyppii,kaipaan täällä yhtä pitkää naista.

        Voisitko kaivata sitä pitkää naista suoraan hänen
        puhelimeensa vaikka tuo kun ei edistä asiaa
        Pitkä nainen sivusta


    • Anonyymi

      Ja silti kuvittelet,että kaipaan sinua. Miksi?

      • Anonyymi

        Leikkii sun kanssa
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikkii sun kanssa
        -sivusta

        Huomiota kaipaa kyllä. Hyvää yötä mielensäpahoittajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomiota kaipaa kyllä. Hyvää yötä mielensäpahoittajalle.

        Palsta huomiota. Älä viitti naurattaa kukaan täältä tosissaan halua mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palsta huomiota. Älä viitti naurattaa kukaan täältä tosissaan halua mitään.

        Haluaapas. Minä halusin sen miehen ja käytin tunnisteita. Älä sinä vtun apina kirjoita muiden puolesta mitään. sivusta


    • Anonyymi

      Nainen varmasti väisti luodin :D

      • Anonyymi

        Sen yhden tarvitse mitään väistellä. Tuskin törmää Suomen leveyksillä enää siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen yhden tarvitse mitään väistellä. Tuskin törmää Suomen leveyksillä enää siihen.

        toivotaan niin


    • Anonyymi

      Mites, jos omaa tytärtäsi stalkataan ja piinataan

      • Anonyymi

        Hän piinaa ihan itse itseään täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän piinaa ihan itse itseään täällä.

        ei se nyt ihan näinkään ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei se nyt ihan näinkään ole.

        En tiedä stalkkauksesta ja piinaamisesta. On vain tämä typerä palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei se nyt ihan näinkään ole.

        miten se sitten on.


      • Anonyymi

        oikein


    • Anonyymi

      Tämä näkyy olevan katkeralta naiselta jollekin naiselle.

      • Anonyymi

        On kuule hyvinkin katkera sulle kiussajalle ja vainoajalle, mene helev täältä, sua ei tarvita!


    • Anonyymi

      Kaikkiahan täällä vedätetään

      • Anonyymi

        Mutta ei kaikki vedätä..


      • Anonyymi

        Jeesus on Herramme nousi kuolleista nyt hän hallitsee YOUTUBE OLD RUGGEST GROSS


    • Anonyymi

      Meitä kaikkia vedätetään elämässä tavalla tai toisella. Kukaan ei selviä elämästä ilman vedätystä.

      Todennäköisesti henkilösi ei edes käy täällä vaan kuvittelet itsekin. Tai voi hyvin ollakin, että hän käy täällä, mutta kaipaa eri henkilöä kuin sinä.

    • Anonyymi

      täällä on paljon vedätystä, siksi muiden yhteyksien kautta.

      • Anonyymi

        Ihan sama

        Oo sit ilman kaveria

        Forever

        Löydän kavereita

        I have competense


    • Anonyymi

      Voihan olla että hän ei välitä minusta lainkaan. Voi myös olla että hän ei kirjoita minulle vaan toiselle/toisille. Mitään ei voi tietää varmaksi niin pitkään kuin tämä on vain täällä. Se on surullisuutta.Mutta tiedätkö. Olen surullinen muutenkin ilman häntä. Olen uupunut ja yksin vailla ymmärrystä. Pienikin ajatuksieni purkaminen tänne auttaa, sillä kaipaan rakasta ihmistä niin. Tuntuisiko valmiiksi pohjalle pudonneen pudotus enää paljoakaan. Luulen että ei. Siispä ihan sama.

      • Anonyymi

        Sinä ihana ihminen 😘


    • Anonyymi

      Luulet nyt itsestäsi liikoja. Jos sinua ei ole kukaan lähestynyt IRL, ei näitä kannata itselleen ottaa. En itse ainakaan ota. Tämä on virtuaalitodellisuus. Ei sinua täällä yhdistetä mihinkään. Täällä ei kaivata koko nimellä tai muutenkaan et pysty ottamaan kirjoituksia itsellesi. Pistä kone kiinni jos alkaa tuntua siltä, että jokainen kirjoitus kertoo sinusta.

    • Anonyymi

      Luuletko itsestäsi vähän liikaa? Kaikki ei liity sinuun, usko jo.

    • Anonyymi

      Voe, voe, entä jos nainen vedättääkin muita??

    • Anonyymi

      Kuka täällä näppäränä tietää kenestä kukakin puhuu. Saati yhdistää! Korkki kiinni tai ota iltalääkkees! Ihan vaan sulle! Onhan niitä todella jotka tietää jos pystyy mahdollisuus nähdä siis ja siltikin voi mennä pieleen.

    • Anonyymi

      Oi, olipa tyly. Harva noin sanoisi. Kyllä täällä moni myös kaipaa, vaikka ei ole voinutkaan sitä suoraan ilmaista.

    • Anonyymi

      Onkohan AP ottanut vähän liikaa olutta.

    • Anonyymi

      Luulet itsestäs liikoja poju ja napsinut täältä mitä sattuu tekstejä. Turhaan muriset siellä.

    • Anonyymi

      Tää on mun lempi aloitus täällä koska omassa "asiassani" tuo on täysin totta, jos voisin laittaisin tuon näkyville seinälle niin en edes vahingossakaan erehtyisi luulemaan tai haaveilemaan mitään.

    • Anonyymi

      En ole koskaan kirjoittanut tänne , mene armeijaan kertaus harjoituksiin .

    • Anonyymi

      Laita oma puhelin numero

      • Anonyymi

        tehdään semmonen leikki, laitan vihjeen jonka vain tunnistat ja eri viesteihin. saat kerätä numerot ja katsotaan osuuko oikeaan?


    • Anonyymi

      Tämä ei ole minulle. Hän tykkää minusta!

    • Anonyymi

      Outoa että tässä ei ole ensimmäistäkään tunnistetta ja minua on kaivattu täällä joskus ihan tunnistettavasti. Et siis kirjoita ainakaan tälle naiselle. 😉

    • Anonyymi

      Hih, aloittaja on se sama, joka kiusaa täällä hehkuja ja nalleja ja muita. On ollut ilmeisesti hiljaista viikonloppuna, kun joutuu tällaista yrittämään. Olet tosi hassu ap.

    • Anonyymi

      Älä höpsöttele siellä. Näin älykästä ei täällä vedätä kukaan.

      • Anonyymi

        Älykäs olis irl yhteyksissä
        kaivatuunsa eikä suomi24
        Joten ota yhteyttä häneen ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykäs olis irl yhteyksissä
        kaivatuunsa eikä suomi24
        Joten ota yhteyttä häneen ....

        Ote lipsuu.. ja kohta kadotan sinut.. tv:Aasi


    • Anonyymi

      En tarvitse kaivatultani lupaa hänen kaipaamiseen. Enkä muiltakaan. Eli ei ollut tarpeeksi selvästi sanottu. Jos sinä kuvittelet pystyväsi manipuloimaan ja ohjailemaan minua niin ihmistuntemuksesi on täysi nolla. Minä kirjoitan tunteistani aivan kuten haluan. Mitään sellaista en kirjoita, että muut kuin hän voisi siitä itsensä tunnistaa.

      Joten suu suppuun aloittaja naikkonen nyt.

    • Anonyymi

      En ole mitään sellaista huomannut sinusta.
      Väärä olet.

    • Anonyymi

      ei se täällä tapahtunut vaan lurksjiukko dli ja hakkasi elämää miehineen, ja laitan vähän vihaa ja pieksentäö takaisin, joka saatanaan. älkää antako kuulua ikinä ja alkakaa maksaa ja kärsikää joka saatanan teosta. hyi voitti sitä ihrskasaa kun ei antanut mitä halusin ja lutkajoukko kun eu suostunut niin tehtiin mitä tehtiin. nyt vityu msjsate ja kärsitte joka saatavan teosta ja viennistä. mut on potkittu oikein saatanasru vihaa teidän päähän ja ei armoa toivottavasti mätänette pian helvetissä. pysykää saatavan kaukana ja kärsikää ja minä pidän huolen että jokainen meitä vahingoittanut asia joutuu eteenne ja maksatte ja olette hakattavana.

    • Anonyymi

      aina kun "hakkaa" teitä, on hetki huono olo ja sitten rupeaa tuntemaan itsensä omana itsenä. eikä hetkeen häviä mitään. teidän ällöttävä käytös, en käytä elämääni teihin, joten joka kerrasta hakataan ja toivottavasti mitä kaikkea pahaa olette saaneet elämääni täysin syyttömälle, toivottavasti tulee teille huonona ja pahana elämään. hyi saatana mitä sakkia.

    • Anonyymi

      kirjoitetaan jotta loppuisi ja kun eivät millään ymmärrä niin lisätään tässä tietoa miten pitää toimia.

    • Anonyymi

      tämä sinne entisille "työkavereille "myös.

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      236
      16771
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      28
      2155
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1950
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      121
      1457
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      972
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      741
    Aihe