RäyhäPub suljetaan uhkasakon voimalla.

Anonyymi-ap

9

1475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yrittäjät saavat kiittää vain itseään siitä että ovat saaneet kuraa niskaan näin paljon.
      Heidän takiaan meillä ei ole enään keilahallia joka toimi Aittakorvessa 80 luvun alusta asti.
      Hoitivat lopetuksen todella tyylittömästi ja lapsellisesti. Tiedotusvälineissä on uutisoitu kuinka veivät talon sisustuksen seiniä ja lattioita myöten pois. Tuohon vielä päälle yli 100 000 maksamattomat laskut.
      Sitten avaavat Pubin ilman lain vaatimia lupia. On aivan turha ihmetellä miksi heistä ei täällä pidetä. No nyt onneksi tuo touhu loppuu piakkoin. Ihan asiallisesti täällä on Räyhästä keskusteltu. Kyllä täällä oikeita yrittäjiä kannustetaan ja Aittakorpeen ovat kahvilat, ravintolat, keilahallit tervetulleita kunhan lakeja ja määräyksiä totellaan.
      Kyllä sen arvasi että näillä omistajilla ei keilahalli kauaa pysy pystyssä. Kuusaan, Kouvolan ja Lappeenrannan keilapiireistä kyllä kuultiin minkälaista touhu tuler olemaan.

    • Anonyymi

      Simo Silmua ja Yölintua lainaten: Sitä saa mitä tilaa

    • Anonyymi

      Eiköhän toi pariskunta siirry kohta etsimään uusia huomattavia.onnea matkaan kyllä Suomessa kaupunkeja riittää

    • Anonyymi

      Uhkasakkoa ei ole vielä langetettu. Vielä ei ole hätää, Räyhä Pub porskuttaa!

      • Anonyymi

        Ensi Torstaina tulee se Ympäristölautakunnan päätlös ja 3000 euron sakko. Sitten vihdoin päästään räkälästä eroon


    • Anonyymi

      Hieno uutinen ja piristi sunnuntai aamua. Todi hyvä juttu että päästään vihdoin baarista eroon.. Uskomatonta että saanut näinkin kauan toimia ilman lain vaatimia lupia.
      No pääasias että nyt vihdoin suljetaan. Saa nähdä minne paikkakunnalle nämä yrittäjät seuraavaksi lähtevät? Kotkassa heille tuskin enään mitään lupia myönnetä.

    • Anonyymi

      Hyvä juttu. Olen kyllä tosi tyytyväinen että vihdoin päästään heistä eroon.
      Jos tuo "yrittäjä" pariskunta aikoo vielä täälläpäin jatkaa niin toivottavasti menevät Kymin puolelle "yrittämään" . Sielläpäin ei Kotkalaisena tule käytyä.

    • Anonyymi

      Vihdoinkin alkaa tapahtua viranomaisten taholta.

    • Anonyymi

      Toivottavasti on jo juhannuksena kiinni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe