Ostin aurinkopaneelit (osa4) - Mikä oli voimalan todellinen tuotto kesällä 2023?
33
https://youtu.be/0t03SlGRobA?si=F6GcKhe0fPuRcpqF
Ostin aurinkopaneelit (osa4) - Mikä oli voimalan todellinen tuotto kesällä 2023? 33
9
239
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä videoita miten tuotaa talvella
https://youtu.be/qRMs9AoFrmQ?si=Kwf5F2lGsk3hjoHh - Anonyymi
Kyllähn nuo tuottaa sähköö mutta jis ne joutuu itse maksamaan ei kannata .
Mutta jis ne saadan yrityatuella ilmaoseksi esim talonpoijaat ja kauppiaa ,niin se kanntaa kun palkansaajt maksaa ne sinulle beroissaan jää sinulle oelkkä voitto - Anonyymi
Koulut yhteiskunnalle
voitot on yksityisiä
Yrittäjyys on hienoa- Anonyymi
" I dont want thinkers, I want workers." - who said that?, and why?
- Anonyymi
Yritystuellahan kaikki kantaa kun ei tatvii itse maksaa mitää
Veronmalsajat ja yhteuskuntamaksaa yrittäjän kulut
Ävoitot on yksityisiä - Anonyymi
Ei kannata aurinkosähkö. Suomessa on työn hinta liian korkea. 5 kwp:n paketti pitäisi saada valmiiksi katolle 4500 eurolla sitten voisi investointi jotenkin kannattaa. Nyt monet huijarifirmat veloittaa siitä tuplasti. Röyhkeimmät jopa 12000 €.
- Anonyymi
Minä asensin ite ja kyllä riittää sähkö omaan tarpeeseen
- Anonyymi
Talvellakin 200000kwj
- Anonyymi
Ei kun 20 kwh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335582
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2434072- 3002429
- 921870
- 91705
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,501592Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi421346Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"2921345Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako1771268- 1041194