Polttakaa ihmeessä KANNABISTA, hah hah!

Anonyymi-ap

Kalifornia laillisti KANNABIKSEN.
Colorado laillisti KANNABIKSEN.
Washington laillisti KANNABIKSEN.
Alaska laillisti KANNABIKSEN.
Oregon laillisti KANNABIKSEN.
Washington D.C. laillisti KANNABIKSEN.
Maine laillisti KANNABIKSEN.
Massachusetts laillisti KANNABIKSEN.
Nevada laillisti KANNABIKSEN.
Michigan laillisti KANNABIKSEN.
Vermont laillisti KANNABIKSEN.
Guam laillisti KANNABIKSEN.
Illinois laillisti KANNABIKSEN.
Arizona laillisti KANNABIKSEN.
Montana laillisti KANNABIKSEN.
New Jersey laillisti KANNABIKSEN.
New York laillisti KANNABIKSEN.
Virginia laillisti KANNABIKSEN.
New Mexico laillisti KANNABIKSEN.
Connecticut laillisti KANNABIKSEN.
Ohio laillisti KANNABIKSEN.
Kanada laillisti KANNABIKSEN.
Malta laillisti KANNABIKSEN.
Luxemburg laillisti KANNABIKSEN.
Uruguay laillisti KANNABIKSEN.
Italia laillisti KANNABIKSEN.
Saksa laillisti KANNABIKSEN.
Suomi ei laillistanut.

Polttakaa rohkeasti PILVEÄ. Ei kannata uskoa viranomaisten valheisiin ja pelotteluun. Psykoosi? Joo ihan varmaan!

Älkää välittäkö Suomen laista, juu... Hah hah haa! :-)

https://www.youtube.com/watch?v=fayL1WTR1Go

35

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä, poltan tänä iltana pilveä kävellessäni metsässä lähellä merenrantaa.

    • Anonyymi

      Sinulle kannabis on tehnyt tehtävänsä.
      Lamaannuttanut sen vähäisenkin aivotoiminnan.

    • Anonyymi

      Suomi viinan suurkuluttaja maa j päättäjät taputtavat sille. Viina tuhoaa aivot ja sisäelimet 😳 mutta kannabis pysyy kiellettynä.

      M

      • Anonyymi

        Lienee täällä kirjoitteleva käyttävän huumeita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lienee täällä kirjoitteleva käyttävän huumeita?

        PS. Ilmankos se kirjoittelee jopa yöaikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lienee täällä kirjoitteleva käyttävän huumeita?

        Luuletko sinä, että alkoholi on vitamiinijuomaa ? 😳

        Joka päivä näkee näitä aivonsa pehmeiksi juoneita örisijöitä, niin julkisissa kulkuneuvoissa kuin puistoissakin !


    • Anonyymi

      Muuta sinne Amerikkaan pössytteleen. Mitä sitä viinaa ja kannabista vertailemaan. Parempi kun ei käytä kumpaakaan. Psykoosi, kyllä kannabiksesta voi saada psykoosin. Minä olen itse käyttänyt kannabista melkoisen säännöllisesti noin 15-20 vuotta sitten ja kaksi kertaa olen saanut siitä psykoosin.

      • Anonyymi

        Minkälaisen psykoosin voi saada alkoholista 🤣

        Mieluiten juon kannabisteetä , ikää on ja kolotuksia riittää.
        Kannabis auttaa, jopa terveellisemmin kuin Buranat ja Panadolit !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisen psykoosin voi saada alkoholista 🤣

        Mieluiten juon kannabisteetä , ikää on ja kolotuksia riittää.
        Kannabis auttaa, jopa terveellisemmin kuin Buranat ja Panadolit !!

        Kun katsoo näitä Suomen murhatilastoja, huumeet ovat melkein jokaisessa murhassa yksi syy. Kannabiksella saa hyvin aloitettua tiensä kovienkin huumeiden käyttäjäksi.
        Aloittaja voi vetää mun puolesta vaikka yötäpäivää, kun et vaan hanki siihen rahoja rikollisilla keinoilla , et tule hoidattamaan kaman käytön aiheuttamia ongelmia veronmaksajien piikkiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun katsoo näitä Suomen murhatilastoja, huumeet ovat melkein jokaisessa murhassa yksi syy. Kannabiksella saa hyvin aloitettua tiensä kovienkin huumeiden käyttäjäksi.
        Aloittaja voi vetää mun puolesta vaikka yötäpäivää, kun et vaan hanki siihen rahoja rikollisilla keinoilla , et tule hoidattamaan kaman käytön aiheuttamia ongelmia veronmaksajien piikkiin

        Sama pätee myös alkoholin suurkuluttajien terveysongelmien kanssa. Ettei vaan hoideta haima / maksatulehduksia julkisella puolella, miten mahtaa olla ??

        On tästä jotain tilastoakin olemassa, vilkaise sitä, niin ehkä viisastut hieman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun katsoo näitä Suomen murhatilastoja, huumeet ovat melkein jokaisessa murhassa yksi syy. Kannabiksella saa hyvin aloitettua tiensä kovienkin huumeiden käyttäjäksi.
        Aloittaja voi vetää mun puolesta vaikka yötäpäivää, kun et vaan hanki siihen rahoja rikollisilla keinoilla , et tule hoidattamaan kaman käytön aiheuttamia ongelmia veronmaksajien piikkiin

        Kuvitelma kannabiksen porttiteoriasta piikitettäviin huumeisiin on tietämättömän ihmisen kuvitelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitelma kannabiksen porttiteoriasta piikitettäviin huumeisiin on tietämättömän ihmisen kuvitelma.

        20:40 satun tietämään nämä asiat paremmin kuin sinä.


    • Anonyymi

      Ja Kanada on myöntänyt virheen, laillistaessaan sen. Vain fiksut myöntää, että olipa typerä päätös. Suomen ei pidä koskaan sitä laillistaa 😩

      • Anonyymi

        Lisää vaan kirkasta viinaa ja vahvoja oluita ihmisille, siitä se terveys kumpuaa !


      • Anonyymi

        15:29, väitteesi ei pidä paikkaansa


    • Anonyymi

      Jep, lähes kaikissa parisuhdeväkivaltatapauksista on alkoholi kuvassa. Kuten täällä joku väärin väittää, huumekuolemat ei johdu kannabiksesta. Eikö kannabis tee ihmisestä aggressiivista kuten viina. Viina on tuhonnut monen ihmisen ja ko ihmisen läheisten elämän. Kannabiksen en tiedä näin tehneen. Vastustaja, lue enemmän, luule vähemmän. Olet propagandan uhri

      • Anonyymi

        20:38 Sinulla on rikostilastot tutkimatta ja lukematta. Tänä päivänä suurin syy väkivaltaan, murhiin ja tappoihin ovat huumeet.


    • Anonyymi

      Alkoholihuume on läsnä Suomessa 80% väkivaltarikoksissa.

      Polttakaa pilveä, hyvät ystävät. Se tekee hyvää mielelle.

      Minä viis veisaan Suomen laista, hah hah! :-)

      Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

      T: Hatsimies

      • Anonyymi

        23:26 hatsimiehellä on täysin väärää tietoa. Hatsimies elää 1990-lukua, missä alkoholi oli usein syynä murhissa ja tapoissa. Päivitä itsesi 2000-luvulle.
        Huumeet, lääkkeet, päihdeyhdistemät (viina, lääkkeet, huumeet) ovat nykyään suurimassa osassa syynä murhiin ja tappoihin.

        Kioskeja ja kauppoja ryöstetään, huume-lääkepsykooseissa saattaa saada tuntematon vastaantulijakin puukon selkään jne.

        Hatsimies on niitä työtä kaihtavia luusereita, istuu pölyisessä kerrostalokopperossaan pelaamassa tietokonepelejä päivät pitkät huumepöllyissään.

        Suomen lakeja ei noudata, mutta mielellään on ottamassa lakisääteisiä, veronmaksajien ylläpitämiä palveluita, kuten terveydenhuoltoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        23:26 hatsimiehellä on täysin väärää tietoa. Hatsimies elää 1990-lukua, missä alkoholi oli usein syynä murhissa ja tapoissa. Päivitä itsesi 2000-luvulle.
        Huumeet, lääkkeet, päihdeyhdistemät (viina, lääkkeet, huumeet) ovat nykyään suurimassa osassa syynä murhiin ja tappoihin.

        Kioskeja ja kauppoja ryöstetään, huume-lääkepsykooseissa saattaa saada tuntematon vastaantulijakin puukon selkään jne.

        Hatsimies on niitä työtä kaihtavia luusereita, istuu pölyisessä kerrostalokopperossaan pelaamassa tietokonepelejä päivät pitkät huumepöllyissään.

        Suomen lakeja ei noudata, mutta mielellään on ottamassa lakisääteisiä, veronmaksajien ylläpitämiä palveluita, kuten terveydenhuoltoa.

        Älä nyt viitsi yleistää .

        Tiedän monia korkekoulun suorittaneita hyvissä ammatissa olevia, jotka käyttävät kokaiinia viihteellä ja ehkä työpaineita helpottamaan. Myös kannabis on suosittua korkeasti koulutettujen piireissä.

        Näitä alkoholin kanssa örveltäviä löytyy ihan ex jääkiekkoilijoita ( Karalahti ) myöten !


    • Tehdäänpäs näin

    • Anonyymi

      "Se että enemmistö on jotain mieltä, ei tarkoita sitä, että he olisivat oikeassa."

      Vaikka eipä tässä tainnut nyt kyllä olla enemmistökään kyseessä...

    • Anonyymi

      Polttakaa Pyhää Yrttiä eli kannabista, pilveä...hahah!

      • Anonyymi

        Minä poltan sitä tänä iltana kun kävelen metsään lähelle merenrantaa. Jes!


    • Anonyymi

      Hehehehehehehee....!!!!

      • Anonyymi

        Eilen polttanut ja tänään ihan sekaisin.🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen polttanut ja tänään ihan sekaisin.🙄

        Haista oikein pitkä vittttu...heh! :-)


    • Anonyymi

      voi jumalauta ihmisiä , mitä helvettiä te teette , te lyhennätte elinikäänne , on mulla sentään paljon aivosoluja kunen jhuo alkoholia tai polta mitään vihreää jutskaa tai kanapitsaa

      • Anonyymi

        Sekavuus sen kun jatkuu, ei osaa näköjään enää kirjoittaakaan.


    • Anonyymi

      Kirjoitteleeko täällä todellakin huumeidenkäyttäjä?

      • Anonyymi

        Kannabis on äärimmäisen vaarallinen HUUUUUME... Jo ensimmäinen piikki voi tappaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannabis on äärimmäisen vaarallinen HUUUUUME... Jo ensimmäinen piikki voi tappaa!

        Minä poltin yrttiä juhannuksena sekä perjantaina että lauantaina. Olen edelleen hengissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä poltin yrttiä juhannuksena sekä perjantaina että lauantaina. Olen edelleen hengissä.

        Teit rikoksen. Kannabiksen käyttäminen on LAITONTA Suomessa!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Teit rikoksen. Kannabiksen käyttäminen on LAITONTA Suomessa!

        Rikoksen? Entäs sitten? Pössyttelen aina kun haluan enkä välitä pätkääkään siitä mitä muut sanoo. Hahahahah!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikoksen? Entäs sitten? Pössyttelen aina kun haluan enkä välitä pätkääkään siitä mitä muut sanoo. Hahahahah!

        Teet ihan oikein. Se ei kuulu valtiolle vitunkaan vertaa mitä ihminen itselleen tekee. Minäkin poltan viikonloppuisin yrttiä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3806
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      237
      3412
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2653
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      111
      2171
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      22
      2166
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      2027
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1815
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      45
      1812
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      315
      1546
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1402
    Aihe