oli se ajatus, että tapaaminen olisi sovittu vain sen takia, että olisi voinut kertoa, etten halua olla tekemisissä, enkä edes kaveri, yhdenkään itseäni paljon nuoremman kanssa.
Jo pidempään
6
251
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sä ajattelet niin? Minä olen rakastunut itseäni nuorempaan ihmiseen ja minun ensimmäinen ajatus on että haluaisin niin kovin pitää huolta hänestä (enkä tarkoita etteikö itse osaisi), tukea häntä ja olla hänelle turvana. Rakastaa häntä niin paljon ettei hänen tarvitsisi ikinä murehtia ettei ole ketään kenen puoleen kääntyä, jutella tai muuten vaan olla vaikka hiljaa....
- Anonyymi
Olisitpa hän nainen. 🥰
- Anonyymi
Mulla ei tosiaan ole ketään kenen puoleen kääntyä. Saisi edes halauksen joskus. Onneksi on lapset halaamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei tosiaan ole ketään kenen puoleen kääntyä. Saisi edes halauksen joskus. Onneksi on lapset halaamassa.
Haluaisin olla sun tukena ja turvana. Voidaan halia milloin vain haluat, niin usein kuin tarvitsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisitpa hän nainen. 🥰
Mä olen mies, mutta älä anna sen häiritä....🙂
- Anonyymi
No mähän olen edelleenkin sinua vuoden vanhempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743710Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472906Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1732898Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572391Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612162- 1601860
- 781545
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281360
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391342