auttakaa

*nasu*

olen todellaki netti riippuvainen :( istun päivät netissä juttelemassa "netti ystävilleni" ennemmin kuin tapaisin oikeita kavereita ulkona/lenkillä/kylillä.... :/ tää asia vaivaa mua mut mä en vaan pääse "irti koneesta"
> Neuvokaaa!!

4

943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokunenko?

Tee niin kuin minä laitoin netin lomalle 1.7-30.9
      ajaksi eiköhän se sillä ajassa olo rauhoitu.

• ex-nettiriippu

Poista mahdollisuus kotonasi ympärivuorokautiseen surffaukseen ja chattailuun netissä luopumalla laajakaistasta ja antamalla sen yhteyslaitteen vaikka kaverille säilöön. Tauon aikana lueskele lehtiä, kirjoja ja käy leffoissa, tapaa kavereita ja kerro, että haluat päästä eroon riippuvuudesta. Nettiriippuvuudesta löydät (nyt vielä) netistä tietoakin! Se on riippuvuussairaus, mutta kunnon pakollinen tauko etäännyttää sinut siitä. Kesällä varsinkin on muuta kivaa tekemistä. Jos kuitenkin tarviit tietoa netistä, käy kirjastossa ja huomaat, että tunnissakin ehtii tarpeeksi.

• Peikko

Netti on tullut jäädäkseen. Sen käyttö asioiden hoitoon lisääntyy haluttiin tai ei.

Vielä suurin osa yritysten kotisivuista on surkeita ja niistä ei saa tietoa, mutta parempaan ollaan menossa.
        Vielä julkaistaan sähköpostiosoitteita, joihin kukaan ei ikinä vastaa. Tämäkin tilanne tulee muuttumaan.

En ehdi, en halua, enkä viitsi mennä kirjastoon muuten, kuin lainaamaan kirjoja. Haluan hoitaa kotona pankkiasiat, ajanvaraukset, hintavertailut, tarjouskyselyt, tiedonhaut yms.

Sähköinen tiedonkulku ei tule vähenemään vaan lisääntymään. Kuka tulevaisuudessa määrittää rajan, milloin se on sairautta?

• mikaela

pääsin tuollaisesta eroon, kun tapasin miehen, rakastuin ja kihlauduin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3803
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      38
      2598
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      36
      2102
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      23
      1832
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1739
    6. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      100
      1672
    7. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1608
    8. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1496
    9. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1477
    10. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      25