Ongelmaa olisi,muuten on toiminut kuin unelma,mutta nyt on iskenyt iso probleema,aikaisemmin on ollut tuo violettiväri ja kahoin että on=4G nyt on jotenkin muuttunut väriksi keltainen ja ois 2G,en tiiä miten on tuohon väriin siirtynyt,ja oliskohan kuulolla tämän mallin asiantuntijaa?Kahtelin että pitäisi päivittää..heh..ja en ymmärrä höykäsen pöläystä kuinka sinne päivittämään pääsee,ihan latinaa mulle,kieliä en osaa,teliankin kautta yritin,niin huihai..ei mitään sellasta tietoa että kuin pääsee päivittämään,oisko teillä tietoa kuin tuo hoidetaan?ite jo sen ikänen patu,että nämä alueet on ihan hepreaa,ja vieläkö sais sen rautalanka mallina,niin olisin tyytyväinen,pääsis kahtoo isossa telkun kuvassa Formulaa tänään,ei ole tietokonetta,vaan kännynkän kautta pääsen sisään,samsung galaxyS8+ ois tän kännykän malli,löytyiskö apua,kiitos.
Huawei B315s-22 päivitys..
Anonyymi-ap
0
84
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399