Toimittajan Hamina

Anonyymi-ap

Nyt on toimittaja löytänyt Haminasta tärkeää kerrottavaa. Hän on syönyt kaupungissa yhdentoista lounaan hintaisen pöperökeon sekä kaksi heinää. Yleensä nämä uutisiksi puetut mainokset ilmaantuvat esille hieman ennen kuin lappu ovessa kiittää menneistä vuo... kuukausista. Nykyinen yrityskulttuuri on ketterä kuvioissaan, joten kipi kipi, on hyvä pitää kiirettä sen seitsemän sortin haaveen kanssa.

10

1214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laskukaan ei säikäyttänyt toimittajaa. Turha inistä täällä senkin köyhä sosialisti!

• Anonyymi

Toimittaja on markkinan pikku apuri, eikä hän maksa itse herkkujaan, vaan ne maksaa hänen tuotoksiaan lukeva kulutkuttaja.
      Vähävaraisia ihmisiä arvostelevilla ihmisillä on ilmeinen lapsuustrauma ja ehkä siitä on koitunut myös asema, jonka avulla työnnetään kokkigurun palaa suuhun toisten piikkiin.

• ”Toisten piikkiin”. Jos olet vähävarainen, kannattaisiko mennä töihin ja tehdä asialle jotain, sen sijaan että valittaisit internetissä? En usko että rikkaat ovat rikastuneet sillä, että maksat heidän luonaansa. Epäilen että maksat kenenkään muun lounasta, hädin tuskin omaasi.

• Anonyymi

Tattooväki rientää tietenkin syömään, kun kuulee, että paikkakunnalla saa oman varpaan kokoisen nokareen suuhun alle kahdensadan euron hintaan. Mitä tulee gourmetruokaan yleensä, Michelinin maskotin jenkkakahvat ihmetyttävät, hän vetää kyllä selvästi vitosen pizzaa.

• Anonyymi

Einesruokien suurkuluttajia pännii kun kaikilla ei suu ole tuohesta.

• Anonyymi

Tupakoitsijoilla ei ole makuaistia, mutta rahaa riittää röökiin hyvän ruoan sijasta.

• Anonyymi

Mihin menetkin niin aina on näitä röökääjiä joka oven pielissä ja terasseilla vetämässä sitä sätkäänsä kaksin käsin ketjussa. Mistä he saivat sen oikeuden saastuttaa ympäristönsä hengitysilman? Tupakoitsijat ovat nykypäivän jokapaikan laillisia terroristeja.

• Anonyymi

kaupanalan lakko alkaa helmikuussa 2025
      älä asioi rikkuri k kaupoissa

• Anonyymi

Kyllä käyn nimenomaan K-kaupassa.

• Anonyymi

Hifistely on tullut myös sapuskaan. Ihmisillä on liikaa rahaa ja tylsä elämä, etsivät elämyksiä joka paikasta ja tärkeintä tietenkin on, että kokee olevansa tärkeä itsensä ja muiden silmissä. Hyvä ruoka itse valmistettuna ei maksa paljoa, mutta siihen kun täytyy vähän keskittyä, eikä sen kotona syömisellä voi kai kehuskella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      201
      7048
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2086
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1718
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1410
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1278
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      57
      1165
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1094
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1036
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      257
      985
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      979
    Aihe