Sippolan kolari

Anonyymi-ap

Hei, tietääkö kukaan mitään 8.6.24 sippolassa tapahtuneesta auto-onnetomuudesta jossa ilmeisesti auto ajoi taas sitä alaportin kalliota päin? Näin siinä itse ohi ajaessani vain kauheasti poliiseja ja palokuntaa, sen yhden käpristyneen auton ympärillä. Olisko jollain enemmän tietoa tapahtuneesta?

18

4157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei ole sellaista ollutkaan

• Anonyymi

VMP jos joku on menettänyt läheisensä niin ei siitä tarvi täällä kysellä.

• Anonyymi

Jokainen menettää läheisensä jossain vaiheessa. Mene itkemään vaikka kirkon seinää vasten jos ottaa noin koville.

• Anonyymi

Olipa sattumaa että osuit paikalle.

• Anonyymi

Ei ole kukaan ajanut kalliota päin.

• Anonyymi

Näin tapauksen eikä ole muuta kommentoitavaa.

• Anonyymi

Sama

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama

Kannattaa hakea apua jos ette selviä yksin.

• Anonyymi

ei ole mitään törmäystä

• Anonyymi

Kouvolan sanomissa on juttu . On jo 4-kolari kyseiseen kallioon, paikalla on kilometrin suoratie ja t-risteys, ja massiivinen kallio risteyksen takana josta ei ohi aja, varsinkaan jos tekee sen tarkoituksella

• Anonyymi

On niitä enemmän kuin 4.

• Anonyymi

Katso Muumit tai Salkkarit, niissä on sinulle sopivaa sisältöä elämääsi. Kolarihommissa ei ole mitään mikä kuuluisi sinulle.

• Anonyymi

Kysele asiasta paikallisilta juorulähteiltä. Ei Suomi 24 kahjojen palstalta.

• Anonyymi

Minä en tiedä tuosta mitään.

• Anonyymi

Joka vuosi olen ajanut tuon jyrkän kalliseinämän ohi. Kuullut myös aikaisemmista törmäyksistä tähän kallioon.
      Nythän oli kesäolosuhteet. Tulee mieleen, että Sippolan keskustasta tulevat osaavat kunnioittaa tuota jykevää seinämää.
      Hiljentävät vauhdin hallittavaksi...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      82
      3646
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1802
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1085
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      855
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      745
    Aihe