Miksi heittää roskia luontoon - joita toiset kerää "haasteena". Nykyisin juhlapäivien/ tapahtumien jälkeen käsittämätön kaatopaikka tapahtuman ympäristö.
Ullanlinnan vapun juhlinnan jälkien siivous maksaa n.160000e (v.-23), miksei pakkauksia ja pulloja saada vietyä pois omatoimisesti.
Ennen mainostettiin ettei roskata luontoa - nyt "mainostetaan" siivoa toisten jälkiä.
Muovia pidetään ongelmana luonnossa ? ei muovi kasva luonnossa vaan ihmiset heittää muovin luontoon, SE on ongelma
Miljoona ROSKAPUSSIA, älytön hanke
3
74
Vastaukset
- Anonyymi
Katseltiin kertakäyttö astioita mökille ja minkälaisia ruokailuvälineitä on tarjolla kun muoviset on poistunut,
Ällistyimme kun tilalle on puisten lisäksi tullut "kesto muoviset" ruokailuvälineet !
MIKSI kestomuovinen ja pestävä "kertakäyttöinen" - onko se "ympäristö ystävällinen" kun on paksumpaa ja kestävämpää muovia.
Kiinteä korkki pulloissa ei auta luontoa kun se irrotetaan ensimmäisenä kun aloitetaan juomaan ja koko pullo jää hölmöläiseltä juonti paikalle - Anonyymi
Satasen sakko kaikille jotka heittää roskia luontoon tai jättää sinne . Sama katu ja puisto roskaajille ,,.
- Anonyymi
Jokaisen pitäiis itse huolehtia omista roskistaan. Aivan älyvapaa lähtökohta - minä roskaan ja joku toinen siivoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747274Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583143- 342370
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto261932- 201908
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131602- 181569
- 521568
- 101559