Onko kukaan soittanut kyseiselle näkijälle kuin taikatarot? Katsoi korteista, miellyttävä ihminen. Antoi selkeitä vastauksia, varman oloinen. Sivustolla luki, että 20 vuoden kokemus. Eli onko puheet toteutuneet?
Taikatarot
7
503
Vastaukset
- Anonyymi
Miellyttävyydellähän ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko niitä näkijänlahjoja myös.
Jos haluaa miellyttävää keskustelua kannattaa mennä vaikka mummia moikkaamaan. - Anonyymi
Täällähän nyt on nasevia kommentteja liikkeellä. Semmostahan se on.
- Anonyymi
Olen kysynyt pari x. Sanoi näkevänsä puolen vuoden ajanjaksolle. Ei kyllä toteutunut näkemänsä miltään osin, kysymisestä taitaa olla jo 2-3 v.
- Anonyymi
Eikä tainnut paljoa auttaa oliko ystävällinen taii ei. Semmostahan se on.
- Anonyymi
Täällä on taas tälläisiä vastauksia että kaikille pitää olla ilkeä. Mun mielestä taikatarot on hyvä ja asiat tapahtui kyllä. Pienellä ajan heitolla,mutta aikaahan ei niin tarkkaan voi nähdä.
- Anonyymi
Miksi sitten sanoo näkevänsä tietylle ajanjaksolle. Kertoo tuosta sivuillaankin. Ylipäätään näkijät taitaa sanoa tämän, että ihmiset soittaisivat uudelleen.
- Anonyymi
Näkijät näkee vaikka profiilifeikin tai pahvin,jolle voi tietää...perheissä muitakin kuin kenenkään näkyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522714646Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään923483Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka252706Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv582315Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?982202TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain921499Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281319- 411306
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli741266- 62883