Vastaamatta tarkoituksella viestiin, henkilöllä voi olla taipumusta narsistisiin piirteisiin. Ihastuessa kaikkia red flageja ei huomioi tarpeeksi.
Luin että jos jättää
66
654
Vastaukset
- Anonyymi
Voi että onpa hurja juttu.
- Anonyymi
En ymmärrä ihmisillä leikkimistä... en vastaa... vastaan... jne..
- Anonyymi
Aloittaja voi sitten kasvaa aikuiseksi ja lopettaa typerät leikkinsä.
- Anonyymi
Pitää paikkansa. Tai kyse voi olla vaikeudesta käsitellä ja kohdata omia tunteita. Se taas voi johtua tunnekylmästä lapsuusajan ilmapiiristä.
- Anonyymi
Syyt voi olla monen moiset.Itse voin odottaa vaikka seniori ikäseksi asti vastausta.
- Anonyymi
Juu toi on ihan höpö höpöä en vastaile siks jos toinen ei todellakaan osaa jutella ja käyttäytyä vaan haukkuu ja ivaa toista ei silloin ole pakko vastata
- Anonyymi
Lähestymiskieltokin on kuule keksitty. Katoppa kun on ihmisillä on olemassa ihan oikeita syitä, miksei lähettämiisi viesteihin aina vastata, stalkkeri.
- Anonyymi
Oletko itse sellainen?
- Anonyymi
Mä olen fiksu enkä aöa riitelemään sulla on oikeasti joku ongelma voitko mennä hoitoob ja saada rauhoittavia sulla on nyt valinta joko hoito ja mä tai ei hoitoa ja eikä minua kumman valitset päätä
- Anonyymi
Ehdottomasti valitsen kaikki muut paitsi sua. En tarvitse enkä halua vierelleni noin fiksuja kuin sä.
Minä jätän vastaamatta rumapainoisille, ikänaisille, ja wanhusnaisille. Se ei ole narsissismia vaan ihan vaan esteettiseltä pohjalta tehty ratkaisu.
- Anonyymi
Kuitenkin olet heille numerosi antanut 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin olet heille numerosi antanut 😘
En ole antanut puhelinnumeroani enkä mitään nykyaikaistakaan yhteystietoani. En vastaa IRL kun tulevat häiritsemään/ahdistelemaan. Yleensä miesihnomulkaisu riittää karkottamaan sellaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole antanut puhelinnumeroani enkä mitään nykyaikaistakaan yhteystietoani. En vastaa IRL kun tulevat häiritsemään/ahdistelemaan. Yleensä miesihnomulkaisu riittää karkottamaan sellaiset.
Juuri kerroit, että jätät vastaamatta heille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri kerroit, että jätät vastaamatta heille
Jopa olet yksinkerainen. En vastaa kun IRL sanovat tai kysyvät jotain. Vaan suoritan miesihnomulkaisun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa olet yksinkerainen. En vastaa kun IRL sanovat tai kysyvät jotain. Vaan suoritan miesihnomulkaisun.
Samoin!
- Anonyymi
Totta. Jos tapailee tyyppiä x esim. kuukausia tai puoli vuotta ja yhtäkkiä hän kylmenee, ei vastaa viesteihin jne., niin jotain on pielessä. Ns. terveet aikuiset ihmiset keskustelevat, mitä tapahtui ym.
Se on totta, että näitä merkkejä ja red flageja suhteen alkukuukausina on, mutta niitä ei välttämättä huomaa tai ei halua nähdä, kun on ihastunut. Syyt johtuvat lapsuuden tunnekylmästä ilmapiiristä.- Anonyymi
En usko että olisi olemassa niin typeriä miehiä jotka antaisivat rumapainoisen tai ikäänaisen tai wanhusnaisen rumbauttaa kuukausia, kustantajana.
Jos hetekahetki ei koita viimeistään kolmannen tapaamisen päätteeksi, niin se ei koita koskaan. - Anonyymi
Ei se ole pakko kellekkään vastata!
- Anonyymi
Aivan samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole pakko kellekkään vastata!
Ei ole pakko soittaa eikä ottaa kenenkään soittoja vastaan. Ei ole pakko ottaa tai luovuttaa numeroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että olisi olemassa niin typeriä miehiä jotka antaisivat rumapainoisen tai ikäänaisen tai wanhusnaisen rumbauttaa kuukausia, kustantajana.
Jos hetekahetki ei koita viimeistään kolmannen tapaamisen päätteeksi, niin se ei koita koskaan.En ainakaan luovuta numeroani tuntemattomalle miehelle.
- Anonyymi
En usko että olet lukenut niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt kyllä tieteellinen julkaisu kyseessä 😂 Ei sentään demi lehti tai kysy Ekiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt kyllä tieteellinen julkaisu kyseessä 😂 Ei sentään demi lehti tai kysy Ekiltä.
Kysyttiinkö tuota, ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyttiinkö tuota, ei.
Eihän tässä kysytty mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"En usko että olet lukenut niin."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"En usko että olet lukenut niin."
Ei se ole kysymys. En vaan usko. Tuonkin linkin saatoit hakea vasta jälkikäteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole kysymys. En vaan usko. Tuonkin linkin saatoit hakea vasta jälkikäteen.
Oliko muuta? En enää vastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko muuta? En enää vastaa.
Mä muuten luin jostain että on narsisti jos ei vastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi itse sitten vastasit? -sivu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi itse sitten vastasit? -sivu
Keskustelupalstan idea on keskustella. Niin olen käsittänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustelupalstan idea on keskustella. Niin olen käsittänyt.
Ihanaa 😍
- Anonyymi
Minusta kuulostaa enempi ylimielisyydeltä ja arvostuksen puutteelta toista kohtaan. Toki narsistikin voi hyvinkin käyttäytyä näin?
- Anonyymi
Rumapainoista ei voi arvostaa.
- Anonyymi
Varmaan noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumapainoista ei voi arvostaa.
Siis sä et voi.
- Anonyymi
Juu ja terveysalan ammattislaisten mukaan jos käyttää aurinkolaseja käyttää myös huumeita ja se on fakta se.
- Anonyymi
Potkut persiille tuommoselle teekkarille.Täysun ammattitaidoton.
- Anonyymi
Tai on juuri tullut silmälääkäriltä, tai on herkät silmät
Ymmärrättehän sen, että jos joku ihminen todella käy hermoille ja hän on sinulle kuin punainen vaate välillä… niin ei ole mikään velvoite vastata sellaiselle väkisin mitään.
- Anonyymi
Jos olet tehnyt asian hänelle selväksi ennen sitä, mutta hän jatkaa silti. Silloin voi jättää vastaamatta. Kyse taitaa olla siitä että ilman selityksiä aivan ykskaks kadotaan eikä anneta mitää selitystä.
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet tehnyt asian hänelle selväksi ennen sitä, mutta hän jatkaa silti. Silloin voi jättää vastaamatta. Kyse taitaa olla siitä että ilman selityksiä aivan ykskaks kadotaan eikä anneta mitää selitystä.
Hän on sellainen ihminen, jolle ei selitellä. Hänelle on ihan turha selittää mitään.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hän on sellainen ihminen, jolle ei selitellä. Hänelle on ihan turha selittää mitään.
Haluat selvästi että hän roikkuu kiinni sinussa
Anonyymi kirjoitti:
Haluat selvästi että hän roikkuu kiinni sinussa
Enkä halua. Päinvastoin. Onneksi hän on ymmärtänyt jättää mut rauhaan.
- Anonyymi
Jaahas ja vai sellasta. Luulenpa, että kaikkein suurin merkitys on sillä millaisesta viestistä ylipäänsä puhutaan. En tiedä montako kertaa esimerkkiksi olisi pakko vastata vaikkapa "moi, onpa ilmoja pidelly" tyyppisiin viesteihin, joista ei koskaan seuraa yhtään sen kummempaa keskustelua, pitäisi vastata.
- Anonyymi
Onko selkärankaa sanoa suoraan ei kiitos??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko selkärankaa sanoa suoraan ei kiitos??
Sehän nyt ei yleensä vaikuta tilanteeseen yhtään mitenkään, korkeintaan loukkaa toista täysin turhaan. Se kun ei ole mikään ongelma jutella toisinaan, mutta jatkuvana on hyvin rasittavaa. Molempien kannalta parempi esittää olevansa vähän todellista hajamielisempi tapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän nyt ei yleensä vaikuta tilanteeseen yhtään mitenkään, korkeintaan loukkaa toista täysin turhaan. Se kun ei ole mikään ongelma jutella toisinaan, mutta jatkuvana on hyvin rasittavaa. Molempien kannalta parempi esittää olevansa vähän todellista hajamielisempi tapaus.
Ja vastaamattomuus loukkaa vähemmän ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvästikin kyllä. Tämä on nähty niin moneen kertaan, että usein vastaamatta jättäminen tai vastaamatta jättäminen on se kevein vaihtoehto, myös sille toiselle osapuolelle. Paljon kamampaa draamaa saa osakseen jos "on selkärankaa sanoa suoraan ei kiitos".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin muutoinkin se, että ihan vain tekee itsestään toisen silmissä vähemmän kiinnostavan, vähemmän mukavan, vähemmän ihanan, toimii usein hiton paljon paremmin kuin se, että erittää hoitaa torjumisenkin niin valtavan ihanasti ja mukavasti ja kiltisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin muutoinkin se, että ihan vain tekee itsestään toisen silmissä vähemmän kiinnostavan, vähemmän mukavan, vähemmän ihanan, toimii usein hiton paljon paremmin kuin se, että erittää hoitaa torjumisenkin niin valtavan ihanasti ja mukavasti ja kiltisti.
En ole samaa mieltä lainkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se sattui vielä enemmän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole samaa mieltä lainkaan.
Mitäpä tuohon toteaisi, muuta kuin onneksi olkoon. Sä olet selvästikin säästynyt vittumaisilta ihmisiltä. Esimerkiksi sellaisilta, joiden mielestä se, että ylipäänsä vastaat heille, on mielenkiinnon osoitus. Sellaisista ei ole mitään toivoa päästä eroon muuten kuin olemalla vastaamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se sattui vielä enemmän
No minun kokemukseni on täysin päinvastainen. Kohtelias torjunta tuntuu satuttavan valtaosaa enemmän kuin ihan vain varstaamatta jättäminen. Mulla ei ole mitään velvollisuutta ole kenenkään sylkykuppi, vain kosa olen yrittänyt olla kohtelias ja torjua kohteliaasti.
Tai ei vaan ole mitään mielenkiintoa vastailla.
- Anonyymi
Millä perusteella joku toinen muka on oikeutettu velvoittamaan minut vastaamaan itselleen, jos en halua? Kuulostaa melko narsistiselta ajattelutavalta.
- Anonyymi
Lue ghostauksesta ja hyvistä käytöstavoista päättää pidempi tapailusuhde niin tiedät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue ghostauksesta ja hyvistä käytöstavoista päättää pidempi tapailusuhde niin tiedät
sinulla näköjään ei ole mitään käsitystä hyvistä käytöstavoista. Katsot oikeudeksesi häiriköidä muita ja vaatia vastaamista, vaikka heillä ei ole mitään kiinnostusta olla kontaktissa kanssasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinulla näköjään ei ole mitään käsitystä hyvistä käytöstavoista. Katsot oikeudeksesi häiriköidä muita ja vaatia vastaamista, vaikka heillä ei ole mitään kiinnostusta olla kontaktissa kanssasi.
Kirjoitit juuri miten luulet asioiden olevan.
- Anonyymi
Vastaamattomuus satuttaa eniten.
- Anonyymi
Jaa no sitä voi miettii joskus itsekin miksi ei haluta omaan viestiin vastata, ja kas vastaus löytyneeki omasta peilikuvasta. :)
- Anonyymi
Tiedän, että vihaat mua.
- Anonyymi
Mistäs tiedät jättääkö jättikö toinen tarkoituksella vastaamatta viestiin
- Anonyymi
Entä jos vaikeneva osapuoli onkin narsistin uhri, joka lopulta väsyy tai onnistuu keräämään voimansa ja poistuu? Entäs jos se vastausta edellyttävä onkin narsisti, joka ei ole muuta viestiä tajunnut tai kyennyt ottamaan vastaan?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907326- 373877
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402602- 2292566
- 402393
- 1292329
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202015- 451912