Löytyisikö sellaista, kivan estotonta extempore tapaamisiin? [email protected]
02 alueella spontaania naisihmistä?
5
238
Vastaukset
- Anonyymi
Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön
- Anonyymi
Kummallinen ajatusmaailma, että 02-a olisi vain Turku vaikka kyseessä on huomattavasti suurempi alue :D. toki nuo sinun kommentit on sellaisia joiden tarkoitus on vain kiusata ja häiriköidä. Antaisit nyt muiden olla ja hakea sellaista seuraa, kun haluavat. Ei kai se sinulta ole pois, jos joku täälät hakee seuraa tai sitä jopa vahingossa löytäisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummallinen ajatusmaailma, että 02-a olisi vain Turku vaikka kyseessä on huomattavasti suurempi alue :D. toki nuo sinun kommentit on sellaisia joiden tarkoitus on vain kiusata ja häiriköidä. Antaisit nyt muiden olla ja hakea sellaista seuraa, kun haluavat. Ei kai se sinulta ole pois, jos joku täälät hakee seuraa tai sitä jopa vahingossa löytäisi?
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
Ja taas tätä älyvapaata älämölöä. Sinun elämäsi on niin tyhjää, että ainut sisältö tulee noista Niuvanniemi-jutuista
Tää on juur tällästä kun asiallisesti koittaa josko osuisi ja sit nää perus pellet ketä ei saa omaan elämään mitään sisältöä kuin tollasta paskaa pilaa hyvän foorumin, ja tiedoksi kyllä olen täältä parikin kertaa saanut seuraa ja voi että kun sai kunnolla polkea. Toista se on Jos ei yritä vaan spämmää muita ihmisiä mut se on oma valinta vaikkakin kyseenalainen sellainen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1712606Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin222254kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001065Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!152962- 67878
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä391877- 60803
- 101742
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure48694Euroviisuhuitelua
En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka34672