Näin lihaa syövänä ja maitoa juovana miehenä on pakko todeta, että mieluumin Katrin kulmunit kuin Petrin kiharat Brysseliin.
Hyvä valinta kepulaisilta
21
620
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä naiset jyrää!!@Mitä sanoo kampanjaa mainostanut koskenkyläläinen?
Oliko Petrillä tukka liian hyvin, eikä maalaiset äänestäneet häntä.- Anonyymi
Menehän nyt pilipali poju muualle satuilemaan
- Anonyymi
Nyt Honkonen pauhaa tekoälystä ymmärtämättä siitä mitään. Taustalla taitaa olla jo pahasti eläköitynyt ikuinen kannattajansa, joka yrittää vielä hyötyä.
- Anonyymi
Katri on oiva valinta. Hyvä ja asiallinen. Yksi harvoja kepulaisia josta tykkään. Ja en äänestä kepua koskaan, en nytkään.
- Anonyymi
Ja onni oli myös, ettei Lintilä päässyt eu hun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja onni oli myös, ettei Lintilä päässyt eu hun.
Sasse ja just.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sasse ja just.
Jännää kääkk
- Anonyymi
Kepuleilta ei hyviä vaihtoehtoja löydy.
- Anonyymi
Onneksi persut romahti!
- Anonyymi
Mene itse kun oot niin hyvä.
- Anonyymi
Ei ollut Petri Brysselissä. Istui tuppisuuna hyvaks valtuuston kokouksessa, hajurakona himokannattajaansa paksu mies. Melkoinen pudotus.
- Anonyymi
Tänään Petri katseli haikeena Jyväskylässä puoluekokouksessa, kun ovi toisensa jälkeen sulkeutuu. Räkyttävä Annikakin siirtyy sivuun.
- Anonyymi
Onko kaikki saarijärveläiset aina epäonnistujia?
- Anonyymi
Ei. Ja sitä paitsi kompurointi opettaa parhaiten. Se on elämän todennäköisyyksiä. Tylsää olisi harpata kätilön sylistä suoraan hautakuoppaan.
- Anonyymi
Siltä näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Ja sitä paitsi kompurointi opettaa parhaiten. Se on elämän todennäköisyyksiä. Tylsää olisi harpata kätilön sylistä suoraan hautakuoppaan.
No mihinkään toinen Petri joutuu, ku Pekkarinen lopetti eu hommat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee Maaritille vanttitietokoneita rakentaa. Kaksi yhtä osaamatonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärretäänkö tästä, että jotkut saarijärveläisrt o at korruptoituneita? Tä.ä kyllä pitää paikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakee kunnanjohtajaksi jonnekin etelän pikkukuntaan. Ei tarvi osata mitään.
- Anonyymi
Kertoo paljon kepulikommunistien moraalista eli sen puutteesta, kun valitsivat tuomitun rikollisen puheenjohtajaksi👨⚖️
- Anonyymi
Niinpä eikä osaa tanssiakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569