Onko kellään kokemusta peurojen karkotuksesta tontilta ?
Hirvet kuulemma kaihtaa käsittelemätöntä lampaanvillaa, niin karkottaisikohan tuo peuratkin jos tuppoja heittelisi kasvien sekaan ja puiden/pensaiden oksille. Tuttavani kertoi myös että räksät jättää marjapensaat rauhaan kun villatuppoja on oksilla.
Kokemuksia peurojen karkotuksesta
10
362
Vastaukset
- Anonyymi
Kahvi ja etikka tepsii joihinkin elukoihin.
- Anonyymi
Aita tontin ympärille.
- Anonyymi
Niinhän se menee. Peuroja kyllä käyskentelee aidan takana pelloilla, mutta onneksi on aita koko tontin ympärillä. Naapurilta ovat syöneet yhtä sun toista. Jää vain nuo pienemmät tuholaiset, vaan liljakukotkin on pysyneet poissa, kun otin käyttöön valkosipuliveden, mutta hansaruusut on syöty. Oravat ja mustarastaat söi mansikat, jos sitä sit ens kesänä muistais suojata, mutta siitä muistui, että herukoille sain sentään laitettua rastasverkot, jos jotain jäis itellekin.
- Anonyymi
Miksi peurat tulisi karkoittaa ??? Pureeko peura jos kohdalle sattuu ???
- Anonyymi
Tykkäisitkö itse jos työllä ja vaivalla laittaisit pihaasi kaunistusta ja sitten peurat tulee syömään ja tuhoamaan kaiken ?
- Anonyymi
????????????????????????????
- Anonyymi
Vinkkejä löytyy täältä:
https://www.puutarhaliikereiman.fi/niksit-peuratuhojen-valttamiseen/- Anonyymi
Myös Plantagen listaa asioita:
https://www.plantagen.fi/nain-karkotat-metsakauriit-puutarhastasi.html
- Anonyymi
Mites saataisiin natsit karkoitettua suomesta ?
- Anonyymi
Aika vähän taitaa olla natseja. Melko marginaalinen ryhmä kyseessä. Jotkut hörhöt sitten kuvittelevat lähes joka toisen natsiksi. Taitavat nähdä natseja joka nurkan takana. Itse hakeutuisin hoitoon, jos olisi moiset harhat päällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741