Miten ne nuin ajjaa. Kesäkelillä. Onko rassannu kännykkääsä?
Kuorma-auto nurin Savonvirralla
13
1001
Vastaukset
- Anonyymi
Entäs jos oli kuono tussussa?
- Anonyymi
Täällä räävii ne jotka ei ole ajanut metriäkään rekkaa.
- Anonyymi
Nyt oon neljä metriä ajanut. Onko parempi mieli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oon neljä metriä ajanut. Onko parempi mieli?
Kyllä nyt on hyvämieli että ies 4 metriä olet ajanu.
Siitä se lähtöö.
- Anonyymi
Elokuvaa kahtonu puukengissä
- Anonyymi
Kyllä on tullunna tukkirekkoo ajettua eekä millonkaa ojjaan kuatunna.
- Anonyymi
Söin makkarapottuja,piirtelin lehtiöön, puhuin puhelimessa,sometin,fasetin,instasin,rapsutin ja tein onlivanssia. Ajoin jalat kojelaudalla samaan aikaan. Oho, sitten mäni ojaan.
- Anonyymi
Pitäs laettoo enemmän nuita naesija ajamaan rekkoo, ne pyssyy aatoeneen tiellä aenakii kuivalla kesäkelillä.
Tilastoen mukkaan miehet ajjaakii rosentiaalisesti eniten kolarija.
- Anonyymi
Miks täälläpäin kaikki rekkakuskit rassoo puhelinta ajossa? Yhtäkkii seuraan netissä….
- Anonyymi
Aeka monella on kännykkä korvalla kun ajjaa. Mitenkä ne talavikelissä pyssyy tiellä kun eevät pysy ies kuivalla kesäkelillä.
- Anonyymi
Ehtivät sovellusta netistä joka ajas sitä aatoo että sais raplata sitä kännykköö sitte iha kaksin käsin. Ee tarviis ohjailla yhistelmöö polovilla eekä kyynärpäellä ku piästelöö rajotinta vaste
- Anonyymi
Täällä on taas maalla viisaita kun merellä vahinko sattuu.
- Anonyymi
Kannattaa pysyä sootumiehenä eekä kiivetä ison ratin taa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089