Miten ne nuin ajjaa. Kesäkelillä. Onko rassannu kännykkääsä?
Vastaukset 13
- Anonyymi
Entäs jos oli kuono tussussa?
- Anonyymi
Täällä räävii ne jotka ei ole ajanut metriäkään rekkaa.
- Anonyymi
Nyt oon neljä metriä ajanut. Onko parempi mieli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oon neljä metriä ajanut. Onko parempi mieli?
Kyllä nyt on hyvämieli että ies 4 metriä olet ajanu.
Siitä se lähtöö.
- Anonyymi
Elokuvaa kahtonu puukengissä
- Anonyymi
Kyllä on tullunna tukkirekkoo ajettua eekä millonkaa ojjaan kuatunna.
- Anonyymi
Söin makkarapottuja,piirtelin lehtiöön, puhuin puhelimessa,sometin,fasetin,instasin,rapsutin ja tein onlivanssia. Ajoin jalat kojelaudalla samaan aikaan. Oho, sitten mäni ojaan.
- Anonyymi
Pitäs laettoo enemmän nuita naesija ajamaan rekkoo, ne pyssyy aatoeneen tiellä aenakii kuivalla kesäkelillä.
Tilastoen mukkaan miehet ajjaakii rosentiaalisesti eniten kolarija.
- Anonyymi
Miks täälläpäin kaikki rekkakuskit rassoo puhelinta ajossa? Yhtäkkii seuraan netissä….
- Anonyymi
Aeka monella on kännykkä korvalla kun ajjaa. Mitenkä ne talavikelissä pyssyy tiellä kun eevät pysy ies kuivalla kesäkelillä.
- Anonyymi
Ehtivät sovellusta netistä joka ajas sitä aatoo että sais raplata sitä kännykköö sitte iha kaksin käsin. Ee tarviis ohjailla yhistelmöö polovilla eekä kyynärpäellä ku piästelöö rajotinta vaste
- Anonyymi
Täällä on taas maalla viisaita kun merellä vahinko sattuu.
- Anonyymi
Kannattaa pysyä sootumiehenä eekä kiivetä ison ratin taa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51871
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92838Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15726Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3680Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56551
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184539- 61533
- 70533
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24506