Taas demarien vaalitulos herätti persuvihan

Anonyymi-ap

Hehehee...
Kymmenen prosentin tappio Kokoomukselle ja kolmas sija osoittaa SDP:n rapistumisen.
Kannattajien ainoa lohdutus näyttää olevan Perussuomalaisten laiska äänestysinnokkuus ja piittaamattomuus koko EU:n touhuista.

25

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      KUTEN ON JO MONESTI TODETTU,

      Kommari pistetään Suomessa kylmäksi.

      Aina on laitettu.

    • Anonyymi

      Yli 80 % kansasta on aina tuntenut vastenmielisyyttä persuja kohtaan.

      • Anonyymi

        Ottaa se näkäjään koville...


      • Anonyymi

        Mistähän tuo luku on otettu?


    • Anonyymi

      Moraalinen rappiopuolueet ovat persut ja kristilliset , kyllä kansa tietää , ja on puhunut jälleen kerran .

      • Anonyymi

        UGH !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        UGH !

        Kansa lähetti Lin Brysseliin, pois häiriköimästä?


    • Anonyymi

      Kommaripimu sai enemmän ääniä kuin persuehdokkaat yhteensä :))))

      • Anonyymi

        Jos meinaat Litä, nii ei se mikään kommari oo.


    • Anonyymi

      Oikeudenmukaisen oikeusvaltion kannattajatko ovat kommareita ?

      • Anonyymi

        Ihmetellään.


    • Anonyymi

      Persut haikailevat kommunismin perään Putinia kannattaessaan,
      eivät ole vielä tajunneet, että Putin on fasisti vai juuri siksikö he aateveljeään
      kannattavat ?

      • Anonyymi

        Mussolini oli kommunisti joka muuttui sosdemiksi leninistien tekemien murhien
        takia. Mussolinin fasistit johtivat sosdem-lehdistöä Italiassa samaan aikaan
        kun Otto Ville Kuusinen oli sdp:n johtaja Suomessa

        Kuina monta skp-johtajaa on johtanut myös sdp:tä?


      • Anonyymi

        Mistä kummasta saat päähäsi sen, et persut kannattaisi Putinia, mielipuolista Suomen uhkaajaa? Oletko ihan pöyröö?


    • Anonyymi

      SDP vaikuttaa olevan setämiesten taantuva liike, jossa pari naista mukana.

    • Anonyymi

      Kokoomuksen Vartiainen taannoin piti perussuomalaisia äärimmäisen vasemmistolaisena, sen jälkeen pitivät itseään työläisten puolia pitävänä puolueena.
      Nyt pyyhkäisseet kokoomuksen ohi äärimmäisen oikealle unohtaen tavallisen kansan.

      Tällä politiikalla persujen kannattajat hylkäävät puolueen, persujen kannatus jatkaa laskuaan kun kokoomus säilyttää kannatuksensa. Kokoomuksen kannatus on vaarassa kun lupaukset pettävät taloudessa, kansa on vielä odottavalla kannalla mutta ei kovin pitkään. Silloin viimeistään EU alueella on nousukausi eikä suomessa juuri mitään.

      Pertikki

      • Pertikki

        Mitä sitten, en haukkumut vaan totesin.


      • Vääristelet kuvittelet että miten minä ajattelen, et pääse minun ajatus maailmaani.


      • Anonyymi

        ja minun ajatus maailma on aatu mielinen
        asian tuntian factoja

        pe


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Vääristelet kuvittelet että miten minä ajattelen, et pääse minun ajatus maailmaani.

        Mutta sinä luulet tietäväsi, mitä mitä persut ja heitä kannattavat ajattelevat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinä luulet tietäväsi, mitä mitä persut ja heitä kannattavat ajattelevat?

        Ei tarvii tietää muuta sen mitä kirjoittavat.


    • Ihan sinun ikioma aate maailma onnittelen, aatulla tarkoitat Hitleriä kuin aatetoverisi SS-Immosta, väitätkö lisäksi ettei tapahtunut holokaustista, että sen tarkoitus oli rodullinen puhdistus.

      • Anonyymi

        lisän vielä minun ajatus maailma on aatu mielinen enään factoja esitän paljon

        pe


      • Anonyymi kirjoitti:

        lisän vielä minun ajatus maailma on aatu mielinen enään factoja esitän paljon

        pe

        Ylempänä vastasin sinulle, käy lukemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lisän vielä minun ajatus maailma on aatu mielinen enään factoja esitän paljon

        pe

        Kunpi teistä vastasi vai vääristeletkö kuvittelet että miten minä ajattelen, et pääse minun ajatus mailmaani minä kerron vain factoja


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe