Kuka tietää mitä perussuomalaiset ovat saaneet aikaan, kun ne johtavat Orimattilaa monessa valiokunnassa ja kaupunginhallituksessa? Onko Orimattila nyt oikeilla raiteilla?
Mitä persut ovat saaneet aikaan?
149
2587
Vastaukset
- Anonyymi
Orimattila nousee ja kommunismi laskee. Suora yhteys.
- Anonyymi
Persut on pilanneet päätöksenteon Orimattilassa.
- Anonyymi
Älyneet olla jouten. Hyvä niin. Tuppisuina olleet kokouksissa, yhden määkäisy tosin kuuluu joskus.
Moni persu näyttää tyhmältä on suu auki taikka kiinni. Vähän niinkuin kultakala maljakossa. - Anonyymi
Kapunginhallituksen pj on ollut tarmokkaana tekemässä remonttia Laarssonnin kämpillä.
- Anonyymi
Tuleeko tuon johdosta eturistiriita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko tuon johdosta eturistiriita?
Kyllä sitä voisi pohtia, sillä aika räikeetä on.
- Anonyymi
Idarit.
- Anonyymi
Persut lähinnä Pelle Vitteri on tehny kaksi aloitetta. Kaupungin työntekijöitten jouluruokailusta ja työntekijöille polkupyörien hankkimisesta.
- Anonyymi
Olisi nyt vielä pääsiäiseksi lammasta pyytänyt. Mää mää !
- Anonyymi
Mitään eivät ole saaneet aikaan eivätkä tule koskaan saamaankaan.
- Anonyymi
Ovat saaneet kaupungin talouden sekaisin ja monet ihmiset pois tolaltaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat saaneet kaupungin talouden sekaisin ja monet ihmiset pois tolaltaan.
Joo, monet kuntalaiset ovat suutuksissa kun persut ajavat kyläkoulut kuolemaan. Kuivantolaiset aikovat tehdä valituksen koulun ja päiväkodin lakkauttamispäätöksestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, monet kuntalaiset ovat suutuksissa kun persut ajavat kyläkoulut kuolemaan. Kuivantolaiset aikovat tehdä valituksen koulun ja päiväkodin lakkauttamispäätöksestä.
Kalkkikärryn tökkijä kehui ennen vaaleja ettei kyläkouluihin kosketa. Ei mikään ihme jos äänestäjiä vituttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalkkikärryn tökkijä kehui ennen vaaleja ettei kyläkouluihin kosketa. Ei mikään ihme jos äänestäjiä vituttaa.
Äänesti herraa viime vaaleissa ja kyllä nyt kaduttaa. Ja vituttaa.
- Anonyymi
Ei ole persut saaneet mitään aikaan. Hiljaa ovat olleet. Laarssonni vie niitä kuin sitä kuori ämpäriä. Harmi kun äänestin heitä.
- Anonyymi
Muistui mieleen nämä sankarit ulosmarsseista kokouksista kun asiat ei menneet mieleen.Taisipa olla myös toisen puolueen edustaja. Nyt on valtaa tehdä niitä oikeita päätöksiä mutta samaa rataa kulkee olan talous, kuin lehmän häntä alas päin.
Kouluja suljetaan lomautuksia irtisanomisia verojen nostoja uusia tulossa (hulevesimaksu) Missä ne taloustaidot nyt on .Eikö nyt voisi näyttää mitä osataan. Rääkymisellä ja toisia arvostelemalla ei oo katetta jos ei osaa tehdä asioita itse paremmin. Persuilu on sellaista höttöä,kuvitellaan että kaikki voidaan tehdä paremmin ja ne olisi jotenkin yli-ihmisiä. Miettikää esim Hakkaraista sekä Niikkoa .- Anonyymi
Rääkyminen kuvastaa hyvin persuja. Ainut mitä ne osaa. Räkättirastaita muistuttavat.
- Anonyymi
Ei sielä oo mikää muukaan puolue saanu mitään aikaa. Enemmistö niillä on kuitenkin persuja vastaan, ettei senpuoleen mikään persuvalta ole.
Täällä huutelee idiootit jotka ei ymmärrä demokratiaa....- Anonyymi
Täällä peräänkuulutetaan persujen vaalilupauksia. Lupasivat puolustaa mm kyliä ja kouluja. Pettivät näissäkin pahasti. Sama koskee kaupungin taloutta jota persut eivät edes ymmärrä. Persut eivät ennää koskaan pääse Orimattilassa valtaan. Vuoden päästä on Kokoomus taas valtapuolue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä peräänkuulutetaan persujen vaalilupauksia. Lupasivat puolustaa mm kyliä ja kouluja. Pettivät näissäkin pahasti. Sama koskee kaupungin taloutta jota persut eivät edes ymmärrä. Persut eivät ennää koskaan pääse Orimattilassa valtaan. Vuoden päästä on Kokoomus taas valtapuolue.
Hyvä kirjotus. Miekään en ennää luota persuihin. Lisäksi vielä Purran yli mielinen naama ällöttää.
- Anonyymi
Perussuomalaiset ovat taistelleet hienosti ja ovat kaataneet hullun Hennan hankkeen. Myös Palojoen kunnostaminen on heille ihan sydämen asija.
- Anonyymi
Perusjuomalaiset ovat Orimattilalaisten eliittiä. Hyvin fiksua ja vaurasta väkeä koulutustaustasta huolimatta.
- Anonyymi
Kyllä. Siniverisiä aatelisia. Sinimustia jopa.
- Anonyymi
Muistaakseni joku persupäättäjä oli huolissaan Palojoesta mutta se taisi olla vaan hetken aikaa kun ei ennää ole kuulunut mitään.
- Anonyymi
Taitaa olla huolissaan omasta mielenterveydestään.
- Anonyymi
Väärillä raiteilla on Orimattila. Pieskin ja Ryynäsen jälkeen on menty metsään. Persujen ja Laarssonnin johtaminen ei toimi. Nyt se on nähty.
- Anonyymi
Vakaata ja varmaa oli toiminta Osmon ja Aimon aikaan. Nyt pelottavan heikkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakaata ja varmaa oli toiminta Osmon ja Aimon aikaan. Nyt pelottavan heikkoa.
Tämä on totta. Osmo oli aina tarmokas ja tarttui innokkaasti uusiin ideoihin. Johti Orimattilaa Aimon kanssa hienosti eteenpäin. Aimo näkyy katukuvassa ryhdikkäänä ja on varmaan hyvä taustavoima Kokoomukselle.
Nyt vallassa olevat ovat nolo juttu Orimattilalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totta. Osmo oli aina tarmokas ja tarttui innokkaasti uusiin ideoihin. Johti Orimattilaa Aimon kanssa hienosti eteenpäin. Aimo näkyy katukuvassa ryhdikkäänä ja on varmaan hyvä taustavoima Kokoomukselle.
Nyt vallassa olevat ovat nolo juttu Orimattilalle.Talous oli Oskun aikana aina tasapainossa. Nyt jostain syystä Orimattila on pahoissa taloudellisissa vaikeuksissa. Ilmeisesti nyt on osaamatonta johtamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talous oli Oskun aikana aina tasapainossa. Nyt jostain syystä Orimattila on pahoissa taloudellisissa vaikeuksissa. Ilmeisesti nyt on osaamatonta johtamista.
Osmo johti ansiokkaasti Orimattilaa yli 10 vuotta. Persujen vaalivoiton myötä kaikki muuttui. Ydinlanka katkesi, kun Ryynänen jäi pois kaupunginhallituksen vetämisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osmo johti ansiokkaasti Orimattilaa yli 10 vuotta. Persujen vaalivoiton myötä kaikki muuttui. Ydinlanka katkesi, kun Ryynänen jäi pois kaupunginhallituksen vetämisestä.
Kuntaveroa todennäköisesti joudutaan korottamaan ensi vuonna kuntavaalien jälkeen. Sitä enenn kaikki puolueet taas vannovat ettei verot ja maksut nouse. Varsinkin persut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vallassa olevat ovat nolo juttu Orimattilalle.Osmo vaivautui vastaamaan myös tavallisen duunarin asioihin ja otti asiat tosissaan ja hoitaakseen. . Eikä tarvinnut jatkuvaa esillä oloa somessa.
Toisin kun tuo Larppa ... oma naama paras naama ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osmo vaivautui vastaamaan myös tavallisen duunarin asioihin ja otti asiat tosissaan ja hoitaakseen. . Eikä tarvinnut jatkuvaa esillä oloa somessa.
Toisin kun tuo Larppa ... oma naama paras naama ...Osmo oli ja on kansanmies. Todella vastasi soittoihin ja sähköpostiinkin. Ei ole mikään narsisti.
- Anonyymi
Odotan jo innolla 2025 kuntavaaleja jolloin saamme Orimattilan takaisin. Persut häviää kuvioista ja Kokoomus ottaa taas vastuun ja Orimattila kasvaa kohisten.
- Anonyymi
No mikäs siinä kokoomuksessa niin hienoa on että saisivat asiat kuntoon?
Innokkaita ovat Kehräämöön verorahoja laittamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Innokkaita ovat Kehräämöön verorahoja laittamaan.Olen vetäytynyt Kehräämö-geissistä. En harrasta ko. mopoilua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Innokkaita ovat Kehräämöön verorahoja laittamaan.Persut ovat mukana Kehräämön ja kaupungin välisessä sopimuksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat mukana Kehräämön ja kaupungin välisessä sopimuksessa.
Tämä on paha jos persut lähtee tukemaan kerjäämöä. Siitä ei kansa tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on paha jos persut lähtee tukemaan kerjäämöä. Siitä ei kansa tykkää.
Joo, ei sitä kukaan terve järkinen hyväksy että Kaupunki hassaa rahoja Kehräämöön. Nähtiin jo yksi Henna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei sitä kukaan terve järkinen hyväksy että Kaupunki hassaa rahoja Kehräämöön. Nähtiin jo yksi Henna.
Nyt persuilla on viiminen tilaisuus pestä kätensä Kehräämöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt persuilla on viiminen tilaisuus pestä kätensä Kehräämöstä.
Ei taida onnistua kun on niin vahva suhde Laarssonnin kanssa.
- Anonyymi
Persut joutui ottamaan vetovastuun pahimpaan korona aikaan ja vielä Venäjän hyökkäys Ukrainaan ovat asijoita jotka vaikuttavat Orimattilan talouden hoitamiseen. Uskon että persut saavat kaiken vielä plussalle ja saahaan Orimattilalaisille töitä.
- Anonyymi
Korona ja sota ....huhhhh ... parempia selityksiä kiitos .
- Anonyymi
5% Mattilalaisista on vain työttömänä, eli ei ongelma.
- Anonyymi
Persu ja vetovastuu. Vedetty on joo kuntalaisia höplästä..
- Anonyymi
Pelle Vitteri on ollut kovilla kun joutuu paikkaamaan kokoomuksen jäljiltä taloutta. Toivottavasti yhteistyö jatkuu kaupungin johtajan kanssa tiiviinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelle Vitteri on ollut kovilla kun joutuu paikkaamaan kokoomuksen jäljiltä taloutta. Toivottavasti yhteistyö jatkuu kaupungin johtajan kanssa tiiviinä.
Kuulemma Purrakin kyselee Orimattilan persuilta neuvoa talous asioissa.
- Anonyymi
Oulussa äärioikeistopersu puukotti maahanmuuttajataustaista lasta. Milloinkohan tällainen ilmiö Orimattilassa otsikoissa.
- Anonyymi
Pikkasen kun Pelle Vitteri saisi terästettyä englannin kielen taitoaan niin olisi persujen ministeri ainesta.
- Anonyymi
Long drink riittää persuille. Ja fixit.
- Anonyymi
Persut voisi nyt tehdä alotteen uudesta torista kun nykynen jää Erkontien kaarteen alle. Viljamaantien varrella olisi hyviä paikkoja. Tietty Henna olisi ykkönen.
- Anonyymi
Henna on takapajula. Ei ainakaan sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henna on takapajula. Ei ainakaan sinne.
Hennaan kannattaisi järjestää tapahtumia. Nyt Luhtikylän martat pitää siellä puutarha päivän. En panisi hanttiin jos kaupunkin ja yrittäjien Olan päivä olisi jatkossa Hennassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hennaan kannattaisi järjestää tapahtumia. Nyt Luhtikylän martat pitää siellä puutarha päivän. En panisi hanttiin jos kaupunkin ja yrittäjien Olan päivä olisi jatkossa Hennassa.
Missä Martta niin siellä saa pesää.
- Anonyymi
Persut joutu vaikeaan tilanteeseen kun kokoomus hassasi kaupungin rahat Hennaan. Kepu säesti. Orimattilan talous meni kuralle.
- Anonyymi
Tämä totta. Kaupunkin talous oli jo kuralla kun Pelle Vitteri tarttui ohjaksiin. Onneksi hän on joukkoineen saanut perälaudan kiinni ja rahaa ei ennää syydetä minne sattuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä totta. Kaupunkin talous oli jo kuralla kun Pelle Vitteri tarttui ohjaksiin. Onneksi hän on joukkoineen saanut perälaudan kiinni ja rahaa ei ennää syydetä minne sattuu.
Tämä sama on valtakunnan politiikassa. Viisikko tuhlasi ja jakoi rahaa kaiken maailman juttuihin. Paras oli Sannan 7 miljardia. Paljonko olis suomen velka pienenpi jos ei ois Sanna ja muut tytöt jäänyt pois vallasta. Vituttaa suuresti noitten tekoset. Nyt sit valitetaan kun jonkun on alettava korjaamaan asioita.
- Anonyymi
Persut on parasta mitä Orimattilassa voi olla.
- Anonyymi
Persusuomalaiset johtaa Orimattilaa isännän ottein. Uskon että seuraavissa vaaleissa he entisestään vahvistavat asemiaan. Nyt on 10 valtuutettua ja seuraavaksi 13.
- Anonyymi
Näin on. Minä olen tykästynyt leveä pyllyisiin persuemäntäpäättäjiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Minä olen tykästynyt leveä pyllyisiin persuemäntäpäättäjiin.
Sinulla taitaa olla pullat hyvin uunissa. Persuemäntien kanssa.
- Anonyymi
Saas nähdä koska Orimattilassa puukot heiluu.Kaikki nämä puukotukset johtuu persujen lietsomasta muukalaisvihasta.
- Anonyymi
Samaa pelkään. Persut ovat heikolla itsetunnolla varustettuja ihmisiä, siksi hyökkäävät vähemmistöjen kimppuun. Ei jatkoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa pelkään. Persut ovat heikolla itsetunnolla varustettuja ihmisiä, siksi hyökkäävät vähemmistöjen kimppuun. Ei jatkoon!
Sinä olet se maailman rakastaja joka ottaisi kaikki tänne asumaan sosiaalituilla. Mitä valiä omista kansalaisista, kunhan vaan saadaan paljon maahanmuttajia. Minä en ainakaan halua maksaa veroja sentakia että ulkomaalaiset voi paremmin. Verot maksetaan siksi että suomalaiset voi hyvin.
- Anonyymi
Muista ottaa päivän pillerit. Aika idioottimaisia juttuja keksit. Psykoosi hoituu muumilaaksossa.
- Anonyymi
Vaimo sanoi äänestäneensä persuja viime kuntavaaleissa. Nyt hän katuu ja ei enää sorru samaan. Kävikö sullekkin samoin vai oletko tytyväinen persujen kunnallisiin tekoihin? Minä äänestän aina varmaa Keskustaa.
- Anonyymi
Kepu pettää aina
- Anonyymi
Kepuhan vasta kova on? Löytyy yks huumetaksi, yks pihalla oleva parturi, yks kavaltaja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepuhan vasta kova on? Löytyy yks huumetaksi, yks pihalla oleva parturi, yks kavaltaja...
Ai kavaltajakin. Oliko pahakin Juudas Iskariot?
- Anonyymi
Eipä tule mitään mieleen mitä persut olisi saanu aikaan. Joku mainitsi että olisivat Kehräämön jutussa mukana. Kirjastoa sinne tahtovat viedä.
- Anonyymi
Muistaakseni uutta latukonetta ovat esittäneet hankittavaksi kaupungille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseni uutta latukonetta ovat esittäneet hankittavaksi kaupungille.
Salusjärven saunaa on joku niistä Arvidissa puolustanut.
- Anonyymi
Oliko ne kuntoportaat persujen aloite?
- Anonyymi
Miten olivat puolueet jotka saivat aikaan
liittymisen natseihin ja sitten vuosien kuluttua
yya-kommunisteihin?
Silloin ei ollut Perussuomalaisia.
Oliko Kokoomus? On kai aika vanha puolue?
Onko aina pelannut verkon kummaltakin puolelta?
Ihan niinkuin jotkut presidentinkin kun on ollut otollista olla jollain puolella ilman periaatteita.
Tosin, kai ne Perussuomalaisetkin ovat samanlaisia
ilman periaatteita?!- Anonyymi
Kansallinen Kokoomuspuolue perustettiin 1918.
- Anonyymi
Lähinnä on ollu sekavaa politiikkaa ja heikkoa talouven hoitoa. Siinä persujen osaamista Orimattilassa.
- Anonyymi
on saatu aikaan paljon ilman meidän tukea kaupunki olisi alijämäinen -10MILJOONAA euroa. kokoomusta vastaan taisteltu ja valta vaihtunut ei enää suhmurointia. latukone työkalu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on saatu aikaan paljon ilman meidän tukea kaupunki olisi alijämäinen -10MILJOONAA euroa. kokoomusta vastaan taisteltu ja valta vaihtunut ei enää suhmurointia. latukone työkalu.
Kokouspalkkioitten nosto saatiin aikaseksi. Paras meistä tienaa vuodessa kokouspalkkioilla 17.000 euroa vuodessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Tulkaa minun luo kahvittelee, kerron lisää politiikan kiemuroita. Tv Jari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Tulkaa minun luo kahvittelee, kerron lisää politiikan kiemuroita. Tv Jari
Persujen kiemuroita tarkoitat.
- Anonyymi
Kuntavaalit on ensi vuonna. Persut heräilee suojelemaan keskustan lähi metsiä.
- Anonyymi
Kyllä. Keskustan väki ne metsät omistaa. Persujen helppo sammua lähimännikköön.
- Anonyymi
Saattaa olla loppujen lopuksi perussuomalaiset samanlaista paskaa kuin muutkin Suomalaiset puolueet?
Koska ovat Suomalaisina heikkoja amatöörejä eu'n ammattilaisten murjominä!- Anonyymi
Paljon pahempaa paskaa kuin muut suomalaiset puolueet.
- Anonyymi
Ärrän edustan kyselyssä persujen kannatus on nousussa. Nykysen 10 valtuutetun uskotaan kasvavan ja ensivuonna määrä on 12.
- Anonyymi
Uskon että näin käy. Orimattilan persut on iso luuta joka lakasee kunnolla. Talous alkaa kokoomuslaiseten jäljiltä hiljaa elpyyn. Mitä tuhlausta on tehty. T:Kimmo
- Anonyymi
Pidettiin viime kuussa pikku sukulais kokoontumiset ja porukalla kiiteltiin persuja kun ovat niin rivakkaasti hoitanu Orimattilan asijoita. Kevään vaaleissa Jari tulee saamaan ison ääni määrän. On sen verran hyvin hoitanut valtuutetun työtään.
- Anonyymi
Meidän perhe kans aikoo äänestää demareita kun ne ovat kuitenkin paras porukka. Sanna Marini on ykkönen,.
- Anonyymi
On mahdotonta sanoa kenestäkään mutta
tuntuu siltä että moni kokoomuslainen
olisi jos ajat olisivat menneet vuodet, niin
olisivat halukkaita liittymään natseihin tai kommunisteihin yya sopimuksulla?
Niin moni mutta ei kaikki teki aikoinaankin,
niin miksei muka nyt kun ja jos ajat olisivatkin niinkuin
olivat silloin!
Selityksiä ja tekosyitä on aina mutta totuus on ninkuin on!- Anonyymi
Tosi hyvä kirjotus. En ymmärtänyt mitään.
- Anonyymi
Vallanhimo... ja sitä on vain niillä, joilla ei sitä valtaa ole :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vallanhimo... ja sitä on vain niillä, joilla ei sitä valtaa ole :D
...Ps. musta ois ollut tosi mielenkiintoista saada käydä kaupassa ja hakea postipakettini itse. Miten mä olen niin äärimmäisen mielenkiintoinen että pitää vuodesta toiseen muo seurata? Mikä "valta" mulla on teihin??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ps. musta ois ollut tosi mielenkiintoista saada käydä kaupassa ja hakea postipakettini itse. Miten mä olen niin äärimmäisen mielenkiintoinen että pitää vuodesta toiseen muo seurata? Mikä "valta" mulla on teihin??
...Voisin kuvitella olevani vain jännä. Miksi joku rikkoo lakia vain seuratakseen MINUA? Miksi joku ahdistelee MINUA? Mikä magnetismi vetää häiriintyneitä minuun, vaikka se on laitonta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Voisin kuvitella olevani vain jännä. Miksi joku rikkoo lakia vain seuratakseen MINUA? Miksi joku ahdistelee MINUA? Mikä magnetismi vetää häiriintyneitä minuun, vaikka se on laitonta?
...Mä "ymmärrän" pedofiilit. Mä vielä "ymmärrän" senkin, kun teininä ja nuorena (kai suht hyvännäköisenä) naisena, niitä ahdistelijoita sai häätää päältänsä. Mutta mikä p*rkele siinä on kun vielä näin vanhempanakin saa jotain k*llittomia järkkäreitä häätää päältänsä? Mikä siinä on että pitää tulla päälle ja ihan iholle? Mikä? Oli siellä niitä naikkosiakin eli hyllyjentäyttäjiä ja muita tarpeettomia p*rseenkaivajia. Aika tasan 2 vuotta sitten yksi horo pikku K-kaupassa kävi päälleni. Ihan umpihullua sakkia. H*lvetti soikoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Mä "ymmärrän" pedofiilit. Mä vielä "ymmärrän" senkin, kun teininä ja nuorena (kai suht hyvännäköisenä) naisena, niitä ahdistelijoita sai häätää päältänsä. Mutta mikä p*rkele siinä on kun vielä näin vanhempanakin saa jotain k*llittomia järkkäreitä häätää päältänsä? Mikä siinä on että pitää tulla päälle ja ihan iholle? Mikä? Oli siellä niitä naikkosiakin eli hyllyjentäyttäjiä ja muita tarpeettomia p*rseenkaivajia. Aika tasan 2 vuotta sitten yksi horo pikku K-kaupassa kävi päälleni. Ihan umpihullua sakkia. H*lvetti soikoon!
...Mikä intohimo ihmisillä on mun ruumiiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksuaalisuus on voima.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
....Niin ja siis valta.
Jotain seksuaalista oletan sen olleen, kun olin nuorempi, mutta eihän nyt ENÄÄ voi olla se sama syy! Sitä siis tässä ihmettelen ettei niistä päällekävijöistä vain pääse eroon. Tuntuu että aina on kuin joku kyylä vessanraossa (puuveesee).
Jotain vallanhalua sen täytyy olla jollain oudolla tavalla. Tämä oon ollut niin laaja-alainen joukko, joka minua on ahdistellut. Ei kuitenkaan ole nyrkistä tullut tai tuollaista eli nää vain haluaa nimenomaan ahdistella, häiritä minun henkilökohtaista tilaa. Ei siinäkään silti ole mitään järkeä... tässä "henkilökohtaisessa tilassa". Miksi ne haluaisi olla minun tilassani? Ei, en tajua. Kai niillä on vaikeaa tässä maailmassa, kun on muitakin ihmisiä häiriten HEIDÄN omaa tilaansa. Kristus joo! Muita ihmisiä samassa tilassa, iiik! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
....Niin ja siis valta.
Jotain seksuaalista oletan sen olleen, kun olin nuorempi, mutta eihän nyt ENÄÄ voi olla se sama syy! Sitä siis tässä ihmettelen ettei niistä päällekävijöistä vain pääse eroon. Tuntuu että aina on kuin joku kyylä vessanraossa (puuveesee).
Jotain vallanhalua sen täytyy olla jollain oudolla tavalla. Tämä oon ollut niin laaja-alainen joukko, joka minua on ahdistellut. Ei kuitenkaan ole nyrkistä tullut tai tuollaista eli nää vain haluaa nimenomaan ahdistella, häiritä minun henkilökohtaista tilaa. Ei siinäkään silti ole mitään järkeä... tässä "henkilökohtaisessa tilassa". Miksi ne haluaisi olla minun tilassani? Ei, en tajua. Kai niillä on vaikeaa tässä maailmassa, kun on muitakin ihmisiä häiriten HEIDÄN omaa tilaansa. Kristus joo! Muita ihmisiä samassa tilassa, iiik!...Kuin linnut taivaalla, niin luulisi että siellä on tilaa liikkua! Mutta jotkut linnut hyökkäilee toisia lintuja päin. Joku vika heillä päässä. Tilaa olisi kyllä kaikille.
- Anonyymi
Kuulin tännään että persujen valtakausi ja tehtiin Erkontien mutka. Se on kuulemma persukurvi.
- Anonyymi
Ja erittäin hyvä sellainen, kiitos Orimattila, keskusta alkaa näyttää nyt upealta!
- Anonyymi
Hei.......nyt tajusin vihdoin!
sdp, kokoomus, rkp, keskusta ja muut luopiot
ovat saaneet aikaan Perussuomalaiset! Heh! - Anonyymi
Otsikkoon lyhyt vastaus- persut eivät ole saaneet mitään järkevää aikaan Orimattilassa. Kylät saivat niiltä kuolin iskun. Ikinä en äänestä persuja.
- Anonyymi
Kylät pitää ollakin kyliä, eikä metropoleja!
- Anonyymi
Orimattila on hevosmiesten pitäjä
Lahti on laho
Stadi on buli - Anonyymi
Odotin persuilta paljon enemmän mitä nyt ovat saaneet aikaan. 10 persujen valtuutettua ja täyttä hiljais eloa. Kyläkoulut lopetetaan vaikka persut niin mainosti olevansa kylien puolesta.
- Anonyymi
tämä oli viimeinen pisara omalle kohdalle. vaaleja ennen mainosti lasten puolella oloa ja kyläkouluja ja päiväkoteja. teot puhuu ja takinkääntäjät vaihtoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämä oli viimeinen pisara omalle kohdalle. vaaleja ennen mainosti lasten puolella oloa ja kyläkouluja ja päiväkoteja. teot puhuu ja takinkääntäjät vaihtoon.
Sama meillä ja koko suku ei ennää äänestä persuja. Palaamme takaisin Keskustaan joka on nyt kovassa nousussa.
- Anonyymi
Montako oppilasta pitää olla, jotta koulu pitää ovet auki?
- Anonyymi
Ensi kevään vaaleissa valitaan vain neljä persua valtuustoon. Kyllä kansa tietää ja muistaa petturit. T. Kimmo
- Anonyymi
Viikonloppuna sukujuhlissa oli koolla jotain 60 henkeä. Aikuisia reilut puolet jotka kaikki sanoi pettyneensä Orimattilan persuihin. Seuraavissa vaaleissa äänestämme demareita ja osa kokoomusta.
- Anonyymi
Jaettiinko sukujuhlissa myös viivat aikuisille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaettiinko sukujuhlissa myös viivat aikuisille?
Juu, aina ekana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, aina ekana
Kuulostaa ihan kepulaisilta juhlilta, ette te muutenkaan persuja ole tai olis äänestäneet, eli turha kommentti. Pysykää virkeinä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa ihan kepulaisilta juhlilta, ette te muutenkaan persuja ole tai olis äänestäneet, eli turha kommentti. Pysykää virkeinä!
Sinähän ne kepulaiset tiedät. Vähän kokkelia nenään ennen bileitä. Hyvin te vedätte
- Anonyymi
Toivottavasti persut saavat sen verran rivejään kuntoon että estävät Salusjärven leirimajan myynnin. Ranta sauna on myös säilytettävä.
- Anonyymi
Miksi? Käyttö todella vähäistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Käyttö todella vähäistä!
Miksi käyttö on todella vähäistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi käyttö on todella vähäistä?
Ei euroja laitettu leirikeskukseen saatikka saunoihin.
Vuokrahinnat ihan älyttömät.
- Anonyymi
Muut puolueet ovat saaneet aikaan perussuomalaiset
- Anonyymi
Juu näin kävi. Kepu petti aina ja syntyi persut. Onneksi kepu on nykysi jo kunnon porukka. Sinne siirryin miekin takasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu näin kävi. Kepu petti aina ja syntyi persut. Onneksi kepu on nykysi jo kunnon porukka. Sinne siirryin miekin takasin.
onneksi...
- Anonyymi
Persut on saabu aikaan kyläkoulujen ja päiväkotien lopettajaiset ja nyt päälle Salusjärvi leiripaikka ja Jymylinna myydään.
- Anonyymi
Persut. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Oikeilla urilla? Oikein kuralla pikemminkin.
- Anonyymi
ärsyttääkö vihervasuria?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ärsyttääkö vihervasuria?
En tiedä kenen syytä kaikki on, mutta kyllä muo ainakin vähän ärsyttää tämä meininki. Pakko sanoa että näyttää koko valtio olevan sekaisin ja tuolla muuallakin Euroopassa eli ei vissiin ole vain orimattilalaisten osaamattomuutta.
- Anonyymi
Ilman Perussuomalaisia Orimattila olisi kusessa.
- Anonyymi
Ei kai persut yksinään ole saanut paljoakaan aikaan? Siellähän on 33 valtuutettua ja 6 valiokuntaa, jotka keskenään kehittää Orimattilaa. Hyvin paljon on tullut uudistuksia ja Orimattila kehittyy hyvään suuntaan!
- Anonyymi
Toden totta. Kehitysvammasi kehittyy kokoajan.
- Anonyymi
Pelkällä peruskoulun todistuksella ei pitkälle pötkitä. Talouspuolen asijat on persuille täyttä hebreaa. T.Kimmo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkällä peruskoulun todistuksella ei pitkälle pötkitä. Talouspuolen asijat on persuille täyttä hebreaa. T.Kimmo
Kimmohan ei osaa edes kirjoittaa. Tainnut jäädä peruskoulukin välistä.
- Anonyymi
Kimmo, nyt lopetat ton persujen solvaamisen. Olet niin hakoteillä juttujesi kanssa.
- Anonyymi
Olen Kimmon kannalla. Hän on entinen persu ja on kartalla.
- Anonyymi
Persusuomalaiset ovat pysäyttäneen orimattilan kaupunkin talouden syöksy kierteen. Aiemmat järjettömät investoinnit olivat kaataa talouden. Onneksi Ville ja kumppanit ovat saaneet jaloilleen ja Pennalaan on tulossa uusia yrityksiä mm data keskuksia ainakin kaksi.
- Anonyymi
näin kuulin minäkin. persujem verkoston avullam löytyi data center ja nyt ola porskuttaa huipulle takaisin ?! miten aiemmat vassari valtuustott pärjäsi???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin kuulin minäkin. persujem verkoston avullam löytyi data center ja nyt ola porskuttaa huipulle takaisin ?! miten aiemmat vassari valtuustott pärjäsi???
Aijemmin Orimattilassa oli johdossa kokkelit ja sekotti asijat pahasti. Onneksi persut on nyt saanu kaupungin kassaan uutta tulojen virtaa. Pennala on persujen hanke ykkönen ja kovasti neuvotellaan joka viikko Forttumin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin kanssa että persuilla on laajat yritys yhteydet. Fortum ja muutama ulkomaalainen iso firma on saatu haaviin. Kiva nähdä miten taitavasti Ville ja Jari ja muut persut neuvottelevat uusia yrityksiä kaupunkiin.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa hikiset datakeskukset, kun eivät työllistä muuta kuin puolalaisia rakennus ukkoja ja sen jälkeen ku keskukset ovat valmiita, niin pyörivät täysin automatisoidusti. Jippii!
- Anonyymi
Oliko tämä Kimmo myös homoseksuaalinen?
- Anonyymi
Pelle Vitteri on ainakin tehny aloitteen polkupyörä edusta kaupungin henkilöille ja niille myös jouluruokailu pitäisi järjestää. Muistaakseni persut eivät ole muuta saaneet aikaan. Paitsi kyläkoulujen ja päiväkotien lakkautukset.
- Anonyymi
13.4. 2025 Orimattilan Perussuomalaisilla on riemu katossa, kun julkistetaan vaalitulokset. Nykyiset 10 valtuutettua nousee kolmella. Se on hurja visio mutta niin mahdollinen kun seuraa perussuomalaisten huikeaa osaamista ja nimenomaan täällä Orimattilassa.
- Anonyymi
Taitaa nää perusuomalaiset pettää ihan samalla tavalla
kuin muutkin puolueet- Anonyymi
Ei petä. Persut pitänyt lupaukset ja vahvistaa asemia. Vain älykäs ihminen äänestää persua ja älykkäitähän Olassa riittää. Ei olla mitään vesipäitä vaikka vanhemmat serkuksia ovatkin!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei petä. Persut pitänyt lupaukset ja vahvistaa asemia. Vain älykäs ihminen äänestää persua ja älykkäitähän Olassa riittää. Ei olla mitään vesipäitä vaikka vanhemmat serkuksia ovatkin!!!
Persut on aina köyhien ja kyläkoulujen puolesta. Äänestän jatkossakin jos saavat vielä järkättyä jouluruokailun meille kaupungin työntekijöille.
- Anonyymi
Myönnän, että olen kaksissa viime vaaleissa äänestänyt persuja. Se on näin jälkikäteen ollut hirveä teko. Kyllä nyt kaduttaa saatanasti, kun katson mitä persut tekevät Suomen hallituksessa ja mitä persut eivät tee Orimattilassa. Lupaukset pettivät täysin koulujenkin suhteen.
- Anonyymi
paikalliset persut on vellihousuja isolla veellä. kaikki kunnia kuopattu ja puheet nielty varsinkin koulujen tapaus.
- Anonyymi
Voi noita onnettomia persujen onnettomia aloteita .Joulupukki Koponen ehdotaa burka kieltoa Itse oli vuosia joulupukin naamarin takana ja kähmi avustusrahoja omaan taskuunsa.Tosi mies.
- Anonyymi
Monelta persulta löytyy hämärää taustaa ja kähmintää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monelta persulta löytyy hämärää taustaa ja kähmintää.
Ne on jopa itse joutuneet erottamaan omia jäseniään kun rosmoilu jai kiihottaminen kansanryhmää kohtaan on mennyt överiksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293617- 851865
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151651Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541372Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1151206VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911202- 681089
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi28982- 65964
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k99953