Tällä on hirveästi sellaisia piilopervvoja

Anonyymi-ap

miehiä ja naisia, jotka haluaa lastensa ikäisiä tai sukulaisia... tai varattuja, jotka haluaa kaikkea. Hyi vetti teitä ihmiset.

22

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä Jeesusta sä leikit? Tantalla on markkina-arvo laskenu niin kyllähän se turhauttaa. Silli lemottaa ja silleen.

      • Anonyymi

        Mä sanoisin tälle nuorelle feminismi seksismi termiin hurahtaneille että kotia kasvaan 10 tai 20 vuodeksi vielä .
        Et kerkiää nähä vähä enenpi elämää ennenku järkyttyy vielä enenpi.


      • Anonyymi

        Minun markkina-arvo on niin kova, että sinunlaiset pikkupojat ei ymmärtäisi. Ollaan täysin eri tasoisia ja sinä olet siellä matalalla. Olette oksettavia osa täällä. Sinä kirjotiustaidoton sillihokija kärjessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun markkina-arvo on niin kova, että sinunlaiset pikkupojat ei ymmärtäisi. Ollaan täysin eri tasoisia ja sinä olet siellä matalalla. Olette oksettavia osa täällä. Sinä kirjotiustaidoton sillihokija kärjessä.

        Osuko hää arkaan paikkaan ku het rupesit ihtiäs puollusteleen se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa


    • Anonyymi

      Sinä vasta pervo olet kun tuollaista edes jauhat täällä. Et edes tiedä minkä ikäisiä esimerkiksi juuri minun lapseni ovat. Kehtaatkin yleistää! Pitäisikö väkisin kaivata jotain mummoja ilman tunteita, jotta sinäkin olisit tyytyväinen? Täällä kaipaa ihan varmasti ihmisiä kaikista ikäluokista, mutta sinäkin katkera luulet, että ukkosi/eukkosi kaipaa 30 vuotta nuorempaa <--lue totuutena.

      • Anonyymi

        Osui pervvolle arkaan paikkaan. Olet oksetus. Sunlaisilta pitäisi lastenteko kieltää. Hyvä ap, asiaa!


      • Anonyymi

        Ei ole minulla puolisoa. Väärässä olet. Olette niin tyhmiä että säälittää.


      • Anonyymi

        Ei voi lukia kun osatotuutena kun ei tie tarinan molempia puolia


    • Anonyymi

      Omat sukulaiset haukkuivat / mustamaalasivat usein joskus aikoinaan, vanhat kaverit myös.

      • Anonyymi

        No eikö se kerro vaan siittä millasia sukulaisia ja kavereita sulla on


    • Anonyymi

      Jollain on likainen mielikuvitus.
      Vai ihanko on uskossa? Täällä on uskoville oma palsta jos maallinen meno ei nappaa..

      • Anonyymi

        *paljastaa*


      • Anonyymi

        Olen ateisti ollut lapsesta asi. Väärin meni. Onko oikeasti mielestäsi pedot ja vastaavat normimaallista menoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ateisti ollut lapsesta asi. Väärin meni. Onko oikeasti mielestäsi pedot ja vastaavat normimaallista menoa?

        Ikävä kyllä taitaa olla kun ei suomenlaki salli sellaisenkaan tappamista johtunee kai siitä tuokin että noitakin löytynee herrojen omistakin lapsista omiaan ne yrittää suojella ei meitä muita meillä muilla kun ei ole heille mitään arvoa


    • Anonyymi

      Johtunee valtamedioista. IS luokitteli sinkkunaiseksi 16v lähtien. Naisiahan miehet haluaa ja sinkkuus plussaa.

    • Anonyymi

      Ja missäs umpiossa sut on kssvstettu johan sen mallin on saanu enemmistö eduskunnasta et se puoliso on omia lapsia nuorempi ja siinä kohti se on jopa ehkä pervoksi hyväksikäytöksi luokiteltavaa jos parin tulotasot on kovinkin epäsuhtasia mu si tiedän joitakin rikkaitakin jotka maksavat ihan vai seurasta kun ei sitä kotona olevaa kehtaa minneen julkiselle paikalle viedä et kuka mitenkin

      • Anonyymi

        Olen juuri se joka ei elä umpiossa. Helppo tänne on kirjoitella kaikenlaista sekavaa kun ei ole koskaan elänyt oikeasti ja kaikki teot on pelkkää rivoa huutelua keskustelupalstoilla. Ette te oikeasti ketään nai aikuiset neitsyet.


    • Anonyymi

      Ja mitä vittua se kenellekään kuuluu kuka on kenenkin kanssa jos keskenään tulevat toimeen vittu ymmärrä teidän kateellisten kaksinais moralismia itellänne ois sama mahdollisuus sitä kuitenkin käyttäsitte ja mikä mahtaa olla ongelma jos ei ole hyväksikäyttöä puolin tai toisin muuta kun ne kateellisten paskapuheet

      • Anonyymi

        Lisään.Kun ihminen ihastuu tietämättään johonkin hänen aivot on jo siinä moodissa ettei hän voi ihan heti sitten lopettaa ihastumisen tunnettaan kun jälkikäteen kuulee ihastuksensa kohteen olevan vaikka murhaaja tai homo tai polyamorinen ja näin kärsiii särkyneestä sydämmestä turhaan.


    • Anonyymi

      Mistä sää sen sitte noin päättelet jos ne on piilossa

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3866
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3460
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      110
      3124
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2444
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1572
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      28
      1468
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1205
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1096
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1043
    Aihe