Garedew on naimisissa etiopialaistaustaisen Zelalem
Garedewin kanssa. Heillä on viisi lasta.
Sebastian Tynkkynen elää synnissä mosambikilaisen Alanin kanssa
TÄSTÄ EI SITTEN PUHUTA
Persuilla oli Huippu EU ehdokki Kaisa Garedew
10
1662
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkkiä puhuvia päitä persut, missä teot ?
Eikåä muut vanhat puolueet ole sen parempia - Anonyymi
Huutista😂😂😂 eipä pärjännyt. Ei auttanut usko
- Anonyymi
Mainosti olevansa duunari perheestä…näitä duunariperheitä PS potkii päähän minkä ehtii
- Anonyymi
Wikipediassa väärä nimi. on varmaan vetänyt hatusta
- Anonyymi
Onkos täällä Haminassa enää yhtään persua , kun on niin hiljaista keskustelupalstalla . Vai onko ne kaikki menneet Demareihin ja siksi on hiljaista?
- Anonyymi
Eipä taida paljon olla täällä perussuomalaisia . Ainakin hiljaista on .periksi on ehkä jo annettu.
- Anonyymi
Kaisalla tosiaan tummaihoinen mies, samoin Tynkkysellä joka on homo, samoin kuin Joakim Vigelius on homo - tästäkään ei puhuta. On jokseenkin käsittämätöntä että nämä ihmiset kuuluvat puolueeseen jossa intohimoisesti vihataan mamuja ja vähemmistöjä. Olisi kiinnostavaa kuulla joku kallonkutistajan psykoanalyysi kyseisistä henkilöistä.
- Anonyymi
Ei niissä vähemmistöjä vihata. Vain niitä jotka loisivat eivätkä osallistu yhteiskunnan rakentamiseen.
- Anonyymi
Tynkkynen ja Vigelius asiallisia homoja. Eivät tuota joka käänteessa homoilua. Toisin kuin eräs tähänkin lankaan kirjoittanut.
- Anonyymi
Tutkimusten mukaan kaappihomot ovat usein kiivaita homouden vastustajia. Niin koville ottaa, että rakastamisen sijaan täytyy käydä omaa sotaa itseä vastaan ja vahvistaa asiaa kirjoittamalla kommentteja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991