Ett katselenko vielä perääsi 😍🤭
Taisit testata
24
598
Vastaukset
- Anonyymi
En testaile mitään eikä perää katselemaan pysty enää kohta kukaan
- Anonyymi
Missä näin.
- Anonyymi
Kaupassa, prismassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupassa, prismassa
Mikä päivä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä päivä?
Tänään...
- Anonyymi
En koskaan testaile
- Anonyymi
Oletko oikeesti se naapurin mies
- Anonyymi
Olen se naapurin mies!
- Anonyymi
en oo mies
- Anonyymi
no en ole t.ap
- Anonyymi
ap on nainen ja viesti meni myös naiselle. T.ap
- Anonyymi
Aloitus ei ollut naiselta naiselle! Vihaan lepsoja! 🤮
-Ap nainen- Anonyymi
Mene hemmettiin sekoilemasta siitä. Ap kirjoitti naiselle ja on itse myös nainen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene hemmettiin sekoilemasta siitä. Ap kirjoitti naiselle ja on itse myös nainen!
Hiton lepsot @
- Anonyymi
No voi voi, älä jaksa piipittää ja sit paitsi lepsot on ihania ja söpöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi voi, älä jaksa piipittää ja sit paitsi lepsot on ihania ja söpöjä.
Rastafarit ei,tautisia
- Anonyymi
Taisit katsella
- Anonyymi
Juu, en voisi olla katselemattakaan 😘😃
- Anonyymi
Siis miten testata kuvaile?
- Anonyymi
Pysyttelemällä tahallaan kauempana jotta näkee katselenko häntä silloin kuin luulen ettei hän muka huomaisi 😘😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysyttelemällä tahallaan kauempana jotta näkee katselenko häntä silloin kuin luulen ettei hän muka huomaisi 😘😁
No eeen kyllä noin ole tehnyt, jos olenkin, niin vahingossa. 😊
- Anonyymi
Miksi mä nyt testailisin parempi kun ei olla yhteydessä et oo muuta elämässä tehnytkään kuin pelleilly elämälläsi ja kavereillasi no eipä se mun ongelma ole
- Anonyymi
eipä kuulosta minulta onneksi
- Anonyymi
Saat anteeksi ota yhteyttä ja katotaan nyt viimeisen kerran osaatko käyttäytyä jos et osaa niin se on morjes eli nyt saat tilaisuuden laitahan vaan viestiä nähdään pelleiletkö vai ootko tosissasi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,502294Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.932028Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e912000Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241767MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131731Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4941567Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S21540Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491370Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas371275Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.761268