Kulta älä unohda minua

Anonyymi-ap

Kulta en halua että katoat minulta.

33

1028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En unohda koskaan. :)

      • Anonyymi

        Voi rakas mieheni, luotinkin siihen. Rakastan! kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi rakas mieheni, luotinkin siihen. Rakastan! kiitos

        Hienoa naisena esiintyvä mies fake it until you make it


    • Anonyymi

      En oikein itsekkään tiedä vai katoaisiko kun ihan joka kerta alat raivota olen niin monesti antanut sulle mahdollisuuden ja aina sama raivoominen alkaa olisi mukavaa kun jättäisit ne vanhat jutut taakse ja oltaisiin normaaalosti olen kyllä tullut siihen tulokseen ettet muutu

      • Anonyymi

        Et sinäkään valehtelet ja teet kuten tahdot
        Ei minulle oke sijaa kun silloin jos et saa muualta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinäkään valehtelet ja teet kuten tahdot
        Ei minulle oke sijaa kun silloin jos et saa muualta

        Ei niin eikä edes silloin
        Tajusin kun tutustuin 2020 vuonna etten ole
        se nainen jota sinä etsit, En voi olla osa elämääsi Todella ,
        etkä sinä ole yli 50 veenä mies jonka oikesti halusin..
        Olin vain lähinnän säälistä kiltisti kun tiedän miltä tuntuu
        Olla toivottoman yksipuolisesti ihastunut johonkuhun.
        Minulle kävi itselle niin 2009-2010. Muistan sen.

        Olen myöhemmin tajunnut että eräs todellakin pitkö vaalea ... upea .se mies ois ollu minulle se...
        Häneen olisin voinu rakastuakkin.
        Ja melkein niin kävikin että rakastuin 2022....
        Hän olis voinu olla kaikkea mistä oon aina unelmoinut.
        Ilman elämänmittaista suojelu tehtävääni joka pilasi kaiken...
        Siinä missä terveysongelmatkin.
        Nykyään en edes haeskele seuraa kun pitää elää
        Hermoston,sydämmen ja maksan sanelemin ehdoin.
        Kyllä tässä pitää kadota . Ainakin sinulta T mies.

        Et sopeutunut elämäni osaksi ikinä .
        Ole se mikä olet mutta ilman mua.
        En riitäny enkä sun
        kaltaselle kilpailu henkiselle vaativalle persoonalle kyllä haluakkaan riittää
        Minun mieheni ei saa olla nii kranttu ettei
        Homeinen pierukaan kelpaa...
        Siis tyyppi joka siis tekee kaikesta vaikeaa ja hankalaa ..
        Koska voi tehdä niin.
        Eikä oo aidosti koskaan tyytyväinen mihinkään.
        Kun elämän nii pilalle hemmottelema
        Saanu vain aina parasta ja eniten ..

        Antamaan ja muita ymmärtämään et ikinä oppinut.
        Sun maailmassa ei oo muuta kun raha vain ...
        Et osaa rakastaa eli antaa yhtään mitää kellekkään todella.
        Hallita rahakassasi vain ... js Siinä sivussa yrität hallita kaikkea muutakin elämässä myös ihmisiä.

        Mies Jota oikeasti mietin paljon ja usein näytti mitä rakkaus on ja teki mut ainakin vapaaksi taas..Vaikka sairastan ..
        Ja elämäni ei oo nyt niin helppoa ja mukavaa...
        Ja vaikemmaksi menee niin...
        Niin hän on sydämessäni tuomassa iloa ja valoa edes
        Ihanana muistona... Ja pieninä hetkinä jos häntä
        Häntä mietin... alan aina hymyillä.....
        Tavallaan aina vierellä sillä Sielumme on yhtä vapaa ja oikeudenmukainen
        Tuskin kohtaan enää koskaan ketää joka pääsee niin
        Lähelle ja sitä tunnetta ei voi muuta kuin rakastaa ja tykätä.. ois ollu kyllä paljon synkkähköä tehtävääkin sile oikeudenmukasuudelle ja asioita joihin ois pitäny puuttua ...
        meissä on ja oli jotain nii yhteistä.
        Siinä missä sinä ilkeä ,vanha ja vaativa mies et päässy edes pinnan alle ikinä.
        Et koskaan saanut tietää minusta juuri mitää.
        Ulkomuotoni himotti sinua kyllä . Mut se oli vain sinun tarpeesi.
        Olisit halunnut minuu yhteyden mutta minä rakensin yhteyden todellakin paljon parempaan mieheen
        Juuri siihen Johon pitikin luoda. Hänet pitikin sillon kohdata... Ehkä tapaan hänet vielä joskus.
        Naiselta 🥰


      • Anonyymi

        Ai normaalisti? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai normaalisti? 🤔

        Niin, jos sun mielestä tämä yksin jorisevan miehen puhe on relevanttia ja normoa?


    • Anonyymi

      Minä haluaisin olla yhdelle naiselle loputtoman rakas. Mutta en ole ikinä uskaltanut enkä osannut ilmaista millainen olen. Siksi minua tuskin kaivataan. Eikä tämä ole muiden ihmisten ongelma, että minulla on vaikeuksia. Ei tarvitse kadota kun kukaan ei ole koskaan löytänytkään. Mieheltä yksinäiseltä ja kärsivältä.

      • Anonyymi

        Voi hyvänen aika! Kannattas kuitenkin uskaltaa ja heittäytyä löydettäväks voi mennä elämä ihan hukkaan muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvänen aika! Kannattas kuitenkin uskaltaa ja heittäytyä löydettäväks voi mennä elämä ihan hukkaan muuten.

        Ei se auta vaikka uskaltaisi kun ei sellaista sopivaa naista ole joka kulman takana, joka ymmärtää ja kenelle voi olla unelmien mies, kuka itkee ja säteilee miehen vuoksi. Mitä se sitten jos elämä ei mene hukkaan? Elämän voi hukata väärän ihmisenkin kanssa, sen voi hukata väärässä ammatissa ja väärien ystävien kanssa. Elämän merkitys ja tärkeys on liian suuri kysymys ihmiselle, siis että sen voisi itse päättää. Monet tiedemiehet ja merkityksellisimmät henkilöt olivat täysin hylkiöitä. Nikola Tesla esimerkiksi, kenen keksintöihin pohjautuu vaihtosähkö ja siten myös elektroniilla pitkälti sen seurauksena, oli erittäin yksinäinen. Tiettävästi kukaan nainen ei häntä tavoittanut, vaikka hän oli naisten mielestä kiinnotava. En tietenkään vertaa itseäni häneen, mutta hän on vaikuttanut maailmaan enemmän kuin kukaan täällä palstoilla vaikkapa. Menikö hänen elämänsä hukkaan? Jostain näkökulmasta ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se auta vaikka uskaltaisi kun ei sellaista sopivaa naista ole joka kulman takana, joka ymmärtää ja kenelle voi olla unelmien mies, kuka itkee ja säteilee miehen vuoksi. Mitä se sitten jos elämä ei mene hukkaan? Elämän voi hukata väärän ihmisenkin kanssa, sen voi hukata väärässä ammatissa ja väärien ystävien kanssa. Elämän merkitys ja tärkeys on liian suuri kysymys ihmiselle, siis että sen voisi itse päättää. Monet tiedemiehet ja merkityksellisimmät henkilöt olivat täysin hylkiöitä. Nikola Tesla esimerkiksi, kenen keksintöihin pohjautuu vaihtosähkö ja siten myös elektroniilla pitkälti sen seurauksena, oli erittäin yksinäinen. Tiettävästi kukaan nainen ei häntä tavoittanut, vaikka hän oli naisten mielestä kiinnotava. En tietenkään vertaa itseäni häneen, mutta hän on vaikuttanut maailmaan enemmän kuin kukaan täällä palstoilla vaikkapa. Menikö hänen elämänsä hukkaan? Jostain näkökulmasta ehkä.

        Ei tietenkään mennyt en sitä tarkoittanut. En osaa valita sanojani. En usko että kukaan on täällä elänyt turhaan. Et voi tietää jos joku nainen itkee nauraa säteilee sinun vuoksi, jos et ota selvää. Joku nimenomainen mielitietty siis. Sitä ajattelin. Hyvinkin suuri onni voi ohittua.


    • Anonyymi

      Milloin sitten voisimme nähdä? En tiedä kellonajoistasi

      • Anonyymi

        Ne valitettavasti vaihtelee kipujen mukana.Se on sitä realiteettia mistä olen puhunut ihmisille kun he ihmettelee miksen ns.elä.


    • Anonyymi

      Ei me nähdä enää. Johan tuo on nähty...

    • Anonyymi

      😊😊❤️

    • Anonyymi

      Haluaisin nähdä, mutta vain ja ainoastaan sä voit tehdä sen mahdolliseksi.

    • Anonyymi

      Jos on mulle, niin mulla niitä naisia riittää ihan jonoksi asti joten älä ole huolissasi siitä.

    • Anonyymi

      Jos tulisit niin katoaisin kuin pieru saharaan.

      • Anonyymi

        ekkös sä juuri niin ole tehnyt,no se on sun valinta.


    • Anonyymi

      Sikku oon unohtanu ni huomaat sen kyllä .. en käy täällä enää kaipailemassa ikävissäni.

    • Anonyymi

      En unohda😪❤️

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En.

    • Anonyymi

      Tuskin unohtaa, mutta kannattaisi silti puhua, jos molemmat vapaita.

      • Anonyymi

        Voitte puhua joka tapauksessa. Еt koskaan tiedä mitä kiireiselle ihmiselle tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitte puhua joka tapauksessa. Еt koskaan tiedä mitä kiireiselle ihmiselle tapahtuu.

        Tuo on totta. Aina voi puhua, jos kohtaa. Silloinhan kaikki selviää. Voi olla aika tuskallista, jos on kunnolla rakastunut ja huomaa, että toinen on varattu. No, elämäähän sekin on.


    • Anonyymi

      Oletko kuin pahasti levinnyt paha tauti, josta ei pääse edemmäs muuten kuin jättämällä palsta tämä lopullisesti huomiotta?
      Sekään ei auttanut, huomata tämän sain ymmärtäen siitä jotain:
      Odottamalla parempaa aikaa joka kyllä on tulossa aika kun oikea on..
      Ihminen mikä hän oikeastaan on täällä pahassa maailmassa?
      Peto toista ihmistä kontrolloiva, kiusaten toista ihmistä loputtomasti, ei vähäistäkään kunnioitusta, ei pienintäkään aikomusta antaa olla vain yksi muiden ihmisten joukossa, ei mitään hyvää ihminen sinussa ole!
      Tulee päivä jolloin huomaat, ymmärrät:
      Kadonnut lopullisesti, ei mahdollisuutta enää koskaan nähdä!
      Sittenkin löysin heidät ja kyllä ihmisiksi kutsun heitä, en koskaan voi heitä unohtaa ketkä auttavan käden ojensi täysin rikki menneelle.

      • Anonyymi

        Se on sitä peruutussuomalaista kaksinaismoralismia


    • Anonyymi

      Jossain minä aina olen ja muistan.

    • Anonyymi

      Mikset halua etten katoaisi sinulta kerro tosi iso ja hyvä syy minulle ! puol kymmenen on info saa jätskiä namskis kun ei meidän juttelusta tule yhtään mitään olen niin monesti antanut anteeksi

    • Anonyymi

      Ota yhteyttä niin korjataan tilanne. Sinut minä haluan vain rakas P. Terkuin Marika

    • Anonyymi

      Jos olisin kulta jonka et haluis katoavan, varmaan olisin saanut kuulla sen suoraan sulta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe