Missä iässä olette kokeneet seksuaalisen heräämisen . Niin tytöt kuin pojatkin.
Ja millä lailla tapahtui ekat kosketukset. Itse olin tosinuori pojan kloppi kun aloin kikkeli leikit.
tahtoisin tietoa
12
1307
Vastaukset
- Anonyymi
Aina on oltu hereillä. Sun herääminen näyttää tapahtuneen klo 5:39.
Ihme jutut sullakin tohon aikaan kyntää päässä 😁- Anonyymi
Spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi
69-vuotis synttäreillä se tapahtu 6.9. Vuonna 1969 . Sillon kokeiltiin 69-asentoa mun äijjävainaan kans. 69 teki gutaa. Oi niitä aikoja kun tehtiin taikoja. Tee säkin!
T. Irmeli 123 v Utajärven wanhustentalosta- Anonyymi
Tuokin vain unelmissas eunukki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuokin vain unelmissas eunukki
Älä jaksa jauhaa samaa asiaa itsestäsi.
- Anonyymi
Mä olin 15v kun aloin tosissani kiinnostua tytöistä. Naapurin rouva oli opettajani.
Liikunnallinen tiukka vartaloinen nainen. Paras oppi häneltä , puhtauden , ja seksin
salojen suhteen. Valoisana vieläkin mielessä. mielestäni naiset voisivat opastaa pojan kosseja hellyyden ja seksin haasteissa. A------ Ö alusta loppuun asti.- Anonyymi
Sillälailla spede pedari se taas sekoilee buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö tekee miten se on muuten mahdollista ollut kuolleena yli 20v. Se oletkin sinä pedari joka sekoilee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinähän sekoilet buahaa. 🤣
- Anonyymi
Olin noin 12,5v ikäinen kun heräsin kesken purkauksen, unessa olin ropeloimassa koulun kauneinta tyttöä.
- Anonyymi
Speden mainostaja tuus tänne vedän sulta nahan pois. Muustakin kun huulestasi
- Anonyymi
10-12-vuotiaana hämmensivät ja kiinnostivat jo muilta kuullut jutut ja biologian koulukirjan kuvat. (Oletteko muuten huomioineet, että oppikirjoissa on useimmiten valo- tai piirroskuvia melko isokokoisesta leposiittimestä. Mikä voi hämmentää nuorta poikaa ja miksei tyttöäkin, että noinko iso sen pitääkin olla. Niin oli myös minun koulukirjassani.) Ylempiluokkalainen poika kertoi kerran koulussa poikaringissä ylpeillen nähneensä märän unen ja saaneensa runsaan siemensyöksyn lakanoihin. Kaksi luokkani pojista kehittyi ennen muita fyysisesti 11-12-vuotiaana ja heidän pippelinsä olivatkin suihkutiloissa yhtäkkiä muita isommat ja selvästi kasvaneet, oikein heilahtelivat puolelta toiselle. He alkoivat myös puhua rivouksia ja kertoivat soitelleensa seksilinjoille jne. Oma pippelini kasvoi 13-vuotiaana ja nousi seisomaan sinä kesänä. Aloin kosketella sitä vessassa ja keksin itseyytydytyksen salat. Pelästyin ekaa orgasmia ja pippelini muuttui pitkäksi aikaa kosketusaraksi. Muutama kuukausi myöhemmin alkoi tulla spermaakin. Koulussa alettiin syksyllä 7-luokalla puhua enemmän näistä asioista sitten.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932222Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1042144Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom411957etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651483- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531135