Europarlamenttivaaleissa tapahtui Kokkolassa suuria alueellisia muutoksia puoluekannatuksessa sekä viime eduskuntavaaleihin että vuoden 2019 eurovaaleihin verrattuna.
Näissä vaaleissa RKP oli Öjan lisäksi suosituin puolue myös Isokylässä ja Ventuksessa. Näistä kahdessa viimeisessä perussuomalaiset olivat ykköspuolue vielä viime eduskuntavaaleissa
Kokoomus puolestaan nousi demareiden ohitse suurimmaksi Hollihaan, Hakalahden ja kaupungintalon äänestyspaikoilla verrattuna viime eduskuntavaaleihin.
Halkokarilla kokoomus ja keskusta jakoivat kärkisijat.
Vasemmistoliiton Li Andersson oli suosituin ehdokas kahdella kokoomuksen hallitsemalla äänestyspaikalla.
Kokkolassa äänet RKP:lle perussuomalaisilta
7
317
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin voin viedä kynttilöitä, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Maurin ja realistin portille.
- Anonyymi
Ressu ollut lähes viikon hiljaa ja Meta (facebook) sensuroi ukon kirjoituksia.
Reijo Kivelä
26. toukokuu klo 13.59 ·
Merkillistä Miksi viestini ei mene facebookiin. Täytyy tehdä tutkintapyyntö. Tätä on tapahtunut jo noin 3 viikkoa. Eduskunnan Oikeusasiamies saa tutkia, ja syyllinen saa tuomionsa.
On itsestään selvää, että minulle - Kokkolan viisaimmalle miehelle EI VITTUILLA kuin kerran, hah hah haaa!!!...😖 - Anonyymi
Ressu otti vaali tappion raskaasti. Toivottavasti olisi nimi pian lehdessä.
- Anonyymi
Honottaja-Henriksson toki saa äänet omiltaan. Olen niin iloinen, kun siitäkin ämmästä päästiin. Korvat lepää, kun honottaja ja rääkyjä häipyi.
- Anonyymi
Tarvitaan päteviä tyyppejä ajamaan Suomen etua EU:ssa. Henriksson on yksi sellaisista. Hyvä ettei Persut tajua äänestää omia loisijoitaan sinne vain haitaksi olemaan.
- Anonyymi
Äänet väärin laskettu Ressu tekee valitusta Brysseliin eikä ehdi tänne nyt kirjoitella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi952177En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222171- 481963
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131452Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361363- 301346
- 951141
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201046- 26966