Ajatuksia matkalla.

Anonyymi-ap

Sitä moni tekee tuleville matkoilleen suunnitelmia mitä tekee, missä käy, mitä nähtävyyksiä, myös mitä syö ja missä, niin että matka sujuu ja matkailija nauttii.

Muistikirja on hyvä olla, johon kirjaa ajatuksiaan, tosin tietokonekin käy.

Ajatuksia toki on ihmisillä muitakin ja toiset omia päivittäisiä ajatuksiaan myös julkaisee.

Ohessa seuraavan ajattelijan tyylinnäyte omista ajatuksistaan jotka hänen mielessään joka päivä, aivan joka päivä aamusta iltaan ja myös unissaan, eli 24/7.

"Sitten siirtyy aiheeseen minulla on ollut ja minulla on mutta ei sinulla, sinä et tiedä aiheesta mitään"

Johtunee siitä että sinulla lerppis on pakkomielle olla yksinkertaisenkin totuuden vastainen esittämällä aivan idioottimaisia väitteitä jokaisesta asiasta joita järjissään olevat ihmiset koettaa sinulle oikaista.

-Songkran on satokauden juhla ja sen ajoitus ei perustu tähtitieteeseen vaan satokauden alkamiseen ja se ei ole uudenvuodenjuhla-

-Massaman curry on intialainen ruokalaji.

-Pankkikortteja ei ole enää olemassa, vaan ne on visakortteja.

-Thaimaasta on maito loppu koska lähikaupassa ei ole maitoa.

-Moottoripyörän eturengasta kutsutaan nokkapyöräksi.

-Prosenttiliivijengiläiset eivät ole rikollisjengi.

-Isien tehtävä on pelotella lapsia ja viedä nämä metsään kidutettaviksi.

-Pattayalle matkustetaan vain yhdestä syystä. Se on maailman suurin ulkoilmabordelli jonne matkustan kuusi kertaa vuodessa bussilla.

-Hua Hinissa ei ole yhtään betonirunkoista taloa.

-Chiang Maissa on salainen moottorirata jossa poika ajaa hurjia aikoja ystävämme Valentino Rossin opastuksessa.

-Norklailen paljon ja olen kovassa kunnossa, koska kiipeän neljä kertaa vuodessa sairaalan rappuset ylös. Minulla on tuuhea tukka ja siksi paljon testosteronia.

-Minulla on laaja ravintolakokemus ja kokemus kokkaamisesta, koska olen syönyt samassa ravintolassa 10.000 kertaa ja exäni oli keittiömestari 90-luvulla ja antoi minun syödä.

-Olen hurjapäinen motoristi joka ajaa polvi maassa keula pystyssä, mutta minulla ei ole ensimmäistäkään omaa tarinaa eikä valokuvaa omista reissuistani tai moottoripyöristä.

-Pitää käydä ajokursseilla ajamassa polvi maassa, ennenkuin on kelvollinen liikenteeseen ajamaan. Itse en suostu kertomaan missä kävin kurssit, mutta Pasanen ajoi ne tavaratalon parkkipaikalla 2015 Honda Wavella.

-Halvin on aina paras. Oli kyse oluesta taikka viinasta, taikka autoista. Autojen kehitys loppui vuoden 1974 Ladaan jossa on ydinsodan kestävä kampi.

-Pihvi tulee sitä mureammaksi mitä enemmän sitä paistaa ja pihvi syödään suoraan grillistä sihisevän kuumana.

-Kellohametanssiaiset ovat hyvin suosittuja Thaimaassa tavallisten thaimaalaisten moottoripyöräjengiläisten keskuudessa.

-Tonnikalaa ei purkiteta ja boniittia myydään tonnikalana.

-Vain hullu juo baarissa olutta koska kotona se on puolet halvempaa. Vai maksat sinä täyshullu kaljapullosta neljä euroa...

-Älkää ikinä ottako selvää mihin olette menossa, - Menkää vaan! Silloin olette omalla matkalla!

-On naurettavan säälittävää lasten viettää kesälomaa mummon kanssa mökillä rannikolla ja veneillen.

-On väärä asenne lähteä veneilemään merelle ilman laivurin papereita.

-Aito Thaimaa ei ole turistikohteissa. Turistin tulee tutustua aitoon Thaimaahan majoittumalla köyhän perheen ilmastoimattomaan majaan ja tarkkailla miten köyhiä he ovatkaan.

-Ruiskubetonointi ei ole ruiskubetonointia ja jokainen rakennusmies osaa sukittaa viemärit.

-Jokainen ravintolatietoinen osaa tehdä pirtua ja kiljua kotona.

-Puhuvat syöneensä tuhannen bahtin aamiaisen mutta eivät ole nähneet 12 tunnin aamupuuroa.

-Pattayan rakkaat ovat lahko juntteja maasto shortseissa kaljuna jotka sgruudaa skeidaa.

-Isyyden menettää jos ei vie lapsia harrastuksiin.

-Minulla on kylmää taltioivat seinät ja automaattinen ilmastointi, mutta pitäisi asentaa ilmastointi ellen olisi lähdössä Suomeen.

-Minulla ja vaimolla on mahtavat eläkkeet, mutta palastelen vaimolle vain kaalia kulhoon josta hän sitten itkee somessa kun on nälkä eikä halua syödä.

-Thaimaassa on vain huonoja lääkäreitä jotka eivät tiedä mistä on kyse. Olen joutunut heille itse googlaamaan.

-Me usean danin senseit olemme saavuttaneet sisäisen rauhan ja väkivallattomuuden, mutta napautan peukalolla valot sammuksiin heti kun tavataan.

-On älytöntä kantaa rahaa baareihin. Vaimoni innostui tarjoilemaan songkranin aikaan 5000 dollarilla drinkkejä.

-Poika tulee laittaa 7 vuotiaana mäkkäriin töihin oppimaan rahan arvon.

-Tikkakoskella lensin 8000 tuntia kaikella mikä pysyi ilmassa. Myös säähavaintopallolla.

-Thaimaa aukenee 2025 tai 2026 jos silloinkaan, ja sitä ennen ei tule ketään ja se on aivan varmaa.

-Kyllä kuvasin Kuksan kerran käydessäni hesassa, tosin autorampin kaiteen päällä, jota sinä et tiedä, koska et liene käyneen kuvauspaikalla.

-Kaikki yrittäjät elää köyhyysrajan alla ja kellään suomalaisella ei ole varaa asua Thaimaassa, koska he ovat keskieläkkeellä. Vain Tapsa on riittävän viisas muuttamaan Gampodiaan.

Jatkuu...

7

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

-RAAKAMAITO ON JALOJUOMA, LAATUJUOMA.

-Olen ollut täällä jo kymmenen vuotta ja ymmärtänyt matkailun syvimmän oivalluksen. En voi kertoa siitä tässä sen enempää mutta voin vakuuttaa että oivallus on hallussa. Pohjoisen mies on myös saavuttanut suljetuksesta laitoksesta karatessa kaiken, mitä ihminen voi karatessa saavuttaa.

-Kannattaa huomioida että terveyden kustannukset ovat hirveät. yksi täällä asuva rikkoi insuliini pumppunsa, se oli erittäin kallis ostaa uusi tuhansia euroja, jotenkin jäi mieleen 3800 euroa..

• Vain uus avuttomat kädettömät ottaa selville minne on menossa. Maailman parhaat matkailijat eivät tiedä edes mistä ovat tulossa. Aimo ei välillä tiedä edes sitä missä on tai kuka on. Maailman parhaat ravintolat löytyy syömällä ja ovelta katsomalla.
      Syöt viisi kertaa siellä ensin ja jos on tosi hyvää niin voit syödä siellä 10.000 kertaa uudelleen lisää ja silloin todella tiedät missä olet.
      Jos se on pahaa, kurkkaa seuraavasta ovesta.

Tilatessa ruokia ei tarvi tietää mitä niissä on ja kukaan ei muutenkaan saa mitään selvää väärällä kielellä kirjoitetuista ruokala listoista. Usein otan tarjoilijaa paidan helmasta kiinni, osoitan sormella ja sanon että "otan samaa ku toi flösö akka, paa tupla ranskiksilla ja ketsubilla"

Näkyvyydet on helppo löytää, koska ne näkyy siinä kävellessä. Jos on sisään pääsy maksu niin kuka hullu sinne menee? Kannattaa katsoa vaan sieltä aidan takaa, sillä se on ilmaista. Kerran ei löydetty Pisan vinoa tornia aimon kanssa niin laitettiin päät kallelleen ja katsottiin hesassa makkara taloa. Vinossahan se oli ja ilmaiseksi! Samalla kuvattiin kuksa! Siitä riitti juttua kun palattiin seura kunnan bussilla takaisin Paraisten palvelukoti HuIlun MuIkkuun.

Kun täytin viisi vuonna 1955, isä osti minulle safari kortit. Opiskelin niistä kaikki eläimet moneen kertaan. Karahvilla on euroopan pisin kaula ja opossumi voi juosta aikuisen miehen kiinni ja sillä on raatoilu hampaat. Kannattaa olla varovainen kun liikkuu luonnossa. Kaikkein rankimpiin luonto poluille on ikä rajat sitä varten ettei sinne sitten jää diabeteksen tai sepel valtimo taudin vuoksi matkan varrelle.

Lomalla kannattaa seurata tarkkaan liikenne onnettomuuksia. Mopo parkkiin osittain ajo radalle ja sitten höntyilemään huitoen käsillä sinne tänne. Pelastus tehtävissä oleville tulee esittää kysymyksiä kuten että "montako kuollutta ja onko sulla heittää röökiä?" Ota rohkeasti palo mies yhteis kuvaan, vaikka kesken kun hän on leikkaamassa uhria ulos autosta. Hänkin saa pienen tauon siinä samalla ja voitte vetää siinä yhdet spaddut ja jutella niitä näitä. Elämä on liian lyhyt mököttämiseen ja itsensä uuvuttamiseen töissä. Aina on hyvä hetki tauolle ja valokuvaukselle!

• Anonyymi

Sanovat että en matkustele... Olin katsomassa gape carnevalissa raketin laukeamista floridässä viisi viikkoa maanantaina, sieltä ajoimme cädilläkillä kolmessa tunnissa las vegasiin 4500 kilometriä ja se oli haipakkata se! Keskiyöllä menin hotellin aamiaiselle kun unohdin guuglata paljonko kello on las vegaanissa. Pelasin gasinolla yksikätistä rosvoa kymmenen sentin dimpleilleä ja sitten mentiin katsomaan ufoja rosvelliin. Torstaina olin kotona Hua Hinissa.

By NumBaII 53v HHN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanovat että en matkustele... Olin katsomassa gape carnevalissa raketin laukeamista floridässä viisi viikkoa maanantaina, sieltä ajoimme cädilläkillä kolmessa tunnissa las vegasiin 4500 kilometriä ja se oli haipakkata se! Keskiyöllä menin hotellin aamiaiselle kun unohdin guuglata paljonko kello on las vegaanissa. Pelasin gasinolla yksikätistä rosvoa kymmenen sentin dimpleilleä ja sitten mentiin katsomaan ufoja rosvelliin. Torstaina olin kotona Hua Hinissa.

By NumBaII 53v HHN

Miksi sinua ei kiinnosta se "naisten muutan sentin kusinen putki"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelailetko Pupen kanssa pasasella *PING*pelillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelailetko Pupen kanssa pasasella *PING*pelillä?

No sanonpa nyt kuitenkin... jippopelillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaista tekstiä tulee vain naisvihaajalta, jolla ei seiso ja häntä ärsyttää suunnattomasti se jos kyvykkäät miehet juttelee panemisesta.
        Junnu sen sentään sanoi rehellisesti että "mies kun tulee tiettyyn ikään, niin ei sillä pelaa mikään, sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta"
        Junnu ei silti kuitenkaan lakannut ihailemasta naiskauneutta ja hän hyväksyi sen ihan normaalina luonnollisena asiana että nuorena ja terveenä nusutellaan menemään se minkä ehditään. Turha siitä on kenellekään kiukutella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2490
    2. 148
      2224
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2152
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1684
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1593
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1516
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      279
      1394
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1379
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1356
    Aihe