Ihana poika

Ansku

Nenäni oli siloisenpehmeässä pyllynvaossa. Aleksi oli juuri pyllistänyt neitseellisen pyllynsä minulle ja nuuhkin sitä uteliaan kiinnostuneena. Silkinpehmeät pallit roikkuivat piukkoina palloina jalkojen välissä ja pojan siitin oli kipakasti eteen työntyneenä. Poika oli nelinkontin edessäni ja itse oli peräpuolella samassa asennossa nuuskimassa tämän pyllyä. Takanani ei ollut ketään. - Anne. sä oot ihana. Vein käteni pallien vierestä pojan vatsalle ja tunsin käsivarrellani napakan, mutta pienehkön pojanelimen. Olin täysissä pukeissani ja saatoin tuntea haarukassani jo lievää kosteutta, mikä ei tilanteeseen nähden ollut kyllä mitenkään kummallista. Aleksi oli vielä poikanen. Olin jostakin oikusta ajautunut tähän tilanteeseen, mutta enää ei ollut paluuta, kun olin saanut jo käteeni tököttävän pikkusiittimen. Toivoin että joku olisi jo riisumassa minua ja touhuaisi kastuneen haarukkani parissa, mutta niin ei ikäväkseni ollut. Oli vain minä Anne ja kokematon nuorukainen Aleksi.

Oliko poika neitsyt, siitä ei ollut epäillystäkään. Kokemattomuus paljastui kömpelyydestä, ujoudesta ja uskomattomasta tottelevaisuudesta jota poika noudatti antaessani hänelle käskyjäni. Se kiihotti. Mieheni kyrpä on suuri. Se on niin suuri ettei peukalon ja etusormen muodostama rengas ylety sen ympäri. Irvokasta oli juuri se eroavaisuus joka näiden kahden uroksen välillä oli. Aleksin siitin oli kymmensenttinen ja korkeintaan grillimakkaran paksuinen. Se oli ihmeellisen kiihottavaa. Olen pitänyt kädessäni, suussani ja siellä missä pitääkin, monenlaista kullia, mutta en ikinä näin pientä. Sitä tosin en uskaltanut sanoa ääneen tälle kauniille nuorukaiselle. Halusin katsoa mihin tämän ikäinen poika kykenee. elin ainakin oli luunkova!

Karvaton pyllynvako tuoksui hennosti hielle ja sileät, vain vähän kurttuiset kellit olivat nyt suussani. Sain ne molemmat suuhuni samanaikaisesti ja hypistelin nyt Aleksin esinahkaa rauhalliseen tahtiin kämmenpohja terskan päätä vasten. Esinahka oli tiukahko, mutta sain sen haluamaani liikkeeseen. Voi! Äkkiä takamus työntyi suutani vasten ja kämmenpohjaani litsahti voimakas märkä ammus. Poika jännittyi jouseksi ja ruiskutti yllättäen siemenensä ulos ennen kuin olin päässyt edes alkuun. Tein nopeasti korjaavan liikkeen ja aloin runkata kullia parhaimman kykyni mukaan. Runsas mäihäsatsi litisi sormissani ja elin suihkutti kaipuutaan osaavaan käteeni. Ei kestänyt kauaa kun tappi oli tyhjä ja kännyni täynnä pojan mäihää. Se että käteni litisi Aleksin mäihästä ei suinkaan harmittanut, mutta se kyllä, etten saanut pojasta mitään irti.

Pidin kullia yhä kädessäni ja käänsin poikasen selin makuulle. Annoin siemennesteen toimia liukasteena ja runkkailin poikaa yhä rauhalliseen tahtiini. Yllätys ja ilo oli suuri, kun kyrpä ei veltostunutkaan, vaan jatkoi tiukkaa olomuotoaan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. - Älä lopeta Anne, jooko. tuntuu niin hyvältä, poika kuiskasi ja tiesin että leikki olikin vasta alussa. Rimpuilin farkut ja pikkuhousut jaloistani runkkauksen ohessa ja jätin ylleni vain valkoisen T-paidan, sillä halusin säästää sen riisumisen Aleksille. Vittuni oli litimärkä. Tuttu ja tavanomainen nussiminen mieheni Timpan kanssa vaati aina työtä. Pillu kastui enää vain nuolemisesta, mutta nyt, nyt olin märkä luontaisesta kiihottumisesta. Timppa oli nuollut minulle satoja orgasmeja sekä nussinut minut puolikuoliaaksi, mutta tämä kiihko oli nyt toisenlaista. - Aleksi. tuntuuko Annen käsi hyvältä, tuntuuko. Tykkäätkö sä mun runkkaamisesta? - Joo Anne. tuntuu ihmeelliseltä. Ihailin elintä nyt lähempää. Mansikkamainen terska oli helakanpunainen ja kiilteli komeasti runsaan sperman liisteröimänä. Tiukka esinahka liukui jo helposti sormissani ja elimen kovuus oli aivan uskomaton. Verisuonet pullistelivat tiukkana verkkona kullin varren ympärillä ja tiesin poskeni hehkuvan halusta tuota kaunista pikkukyrpää kohtaan.

Olin kontillani pojan jalkopäässä ja mieleni teki ottaa tuo neitseellinen mansikka suuhuni. Irrotin otteeni kullista ja se ponnahti nopeasti Aleksin vatsaa vasten. Timppa oli opettanut minulle suihin oton ilman käsiä ja halusin antaa sen tälle naapurin ihanalle pojalle. Kohottauduin nyt kontilleni käsieni varaan ja noukin tuon suloisen siittimen suuhuni. Kitkerä sperman ja pissan sekainen maku tunkeutui aisteihini ja olin huumaantunut. Kuljetin huuliani alas, kunnes nenäni kosketti pojan sileää häpyluuta. Kulli oli nyt juurtaan myöten suussani eikä kurkunpäätä tarvinnut edes avata! Nyökytin tasaiseen tahtiin Aleksin elimessä ja sain kireän esinahan kohta liikkeeseen. Liian äkkiä kullin valtasuoni pullisteli suussani ja kohta Aleksin mäihä purskahteli suuhuni. Olin tuskastunut. Miksi niin nopeasti. Työnsin huuleni tötterölle ja lypsin kaiken taitoni käyttäen pojan siittimen liisteisen sisällön kuumaan suuhuni. Kuulin Aleksin voihkinnan sekoittuvan oman suuni lutsuttavaan ja litisevään ääneen. Runsas määrä mäihää pulppusi sisääni suun kautta. Nielin kaiken suihini, kaiken mitä Aleksi ruiskutti. Niin minulle oli opetettu mieheni taholta.

Tästä ei tullut kyllä mitään. Timppa oli opettanut pidennetyn nautinnon ja sen me kyllä osasimme. Hän imetti kulliaan helposti kaksikin tuntia ja nuoli pilluani tarpeen mukaan useita tunteja. Olin kiemurrellut ja imettänyt vittuani Timolla lukemattomia toveja ja osannut nauttia pelkästä suusta pillullani. Mutta Aleksi, Aleksi laski mäihänsä alta minuutin. Jos ottaisin tuon pikkukullin pilluuni ampuisi se ensityönnöllä siemenensä minuun. Päästin kullin suustani ja pyyhin liisteen (jota oli edelleen huomattavan paljon) kämmensyrjääni. - Tekikö hyvää. sait antaa Annelle suihin?, kysyin varovasti. - Tosi makeeta. voisiks mä panna sua Anne, poika vastasi hiukan turhankin suurella uholla. - No voisit, mutta. katsotaan nyt. Haluaisit sä nähdä mun pillun ensin? En ollut ihan varma voisinko antaa pojan naida ja olisiko tuon kokoisesta elimestä minulle ylipäätänsä mitään iloa. Mieheni kehui pilluani kireäksi, mutta siittimen koko oli toista luokkaa. Kakskytä kaks senttiä ruiskutusvaiheessa ja paksuutta kuin petkeleellä. Vedin mitan mittanauhalla kerran ottaessani Timolta suihin. Kiusasin kullin ruiskutuspisteeseen suullani ja mittasin mittanauhalla, kielenkärki virtsaputken suulla juuri ennen kuin limppi singahti ulos. Mutta Aleksin luurusto? Olisiko siitä minulle iloa?

Kohotin T-paitani ylös ja asetuin makuulle rinnat paljastettuina. - Mä oon sun, Aleksi. saat tehdä mulle mitä haluut, kuiskasin hennosti ja toivoin että poika nuolisi pilluani. Vilkaisin kullia joka nyt oli sentään jo puolikovana eikä tapittanut enää ihan pystyssä. En olisi jaksanut enää irrottaa limaa siitä, sillä katsoin että nyt oli minun vuoro nauttia. Sitten keksin. -Aleksi, saat mitä vain haluut, mutta ensin mä haluun nähdä kun sä runkkaat. Poika lehahti punaiseksi. Suljin silmäni hetkeksi, päästääkseni pojan tukalasta tilanteesta ja kohotin reiteni ylös, niin että karvainen pilluni ja pyöreä pyllyni koko komeudessaan avautui Aleksin silmien edessä. - Runkkaa Aleksi, jooko. Poika tarttui ujosti puolikovaan mulkkuunsa ja tuijotti jalkojeni väliin, katse kivettyneenä. Käsi kiertyi pienen elimen ympärille ja alkoi tehdä tottuneesti edestakaisinliikettä. Pilluni kastui kastumistaan, katsellessani nuoren pojan nuorta siitintä joka jäykistyi taas täyteen muotoonsa osaavassa nyrkissä. Olin monesti ihaillut Timon hevosenkyrpää kun tämä nylkytti sitä pyynnöstäni. Olen ottanut runkkauksen suihini ja rinnoilleni. Tämä nuorukainen kuitenkin kiihotti yhä enemmin neitseellisyydellään. Tiesin ettei poika ollut nainut koskaan. Se oli varma.

Pelasin vaarallista peliä. Oli syntymäpäiväni jota olimme juhlineet yhdessä mieheni ja yläkerran naapurien kanssa. Jotenkin alkoholinkäyttö oli riistäytynyt käsistä ja naapurit olivat jo menneet kotiinsa nukkumaan. Timppa puolestaan oli sammunut jo aiemmin, mutta tiesin että se mies ei takuulla heräisi kuin vasta aamulla. Itse olin melko selvä kun jäimme Aleksin kanssa kahden istuskelemaan olohuoneeseen. Kävi kuten olin odottanutkin. Kohta poika kipusi hätäisesti haaroihini ja ohjasin tämän ihanan pikkusiittimen sisääni. Elin sinänsä ei tuntunut kovin kummoiselta mutta tilanne kyllä. Poika nylkytti kyrpäänsä vitussani vain muutaman työnnön ja purkautui jälleen tottumattoman nopeasti. Melkein itkin kaipuusta. Olisin halunnut mieheni panemaan minua kunnolla ja samanaikaisesti olisin voinut imeskellä tuota siloista kullia, mutta nyt en saanut mitään. En edes nuolemista. Olin irrottanut Aleksilta kolme mälliä, yksi käteen, yksi suuhun ja yksi pilluun, siinä koko saldo? Vähän pettyneenä puin jotain päälleni ja menin pissalle. Olinko saanut tarpeeksi. Ei. Vilkaisin palatessani Timoa joka nukkui autuasta untaan tietämättömänä mistään tapahtuneesta. Minulla oli vielä tyydyttämätön himoni jäljellä. Aleksi seisoi jo ovella lähtövalmiina, kun vedin pojantakaisin olohuoneeseen.

- Jatketaanko vielä. - Joo, vastasi Aleksi , yhtä innostuneena kuin alussakin. Komensin Aleksin selälleen lattialle ja istahdin itse sohvatuolille. Painoin pehmoiset jalkapohjani pojan kasvoille sillä halusin nuolettaa tällä varpaani. Aleksi hämmästeli aikansa, mutta alkoi imeskellä märällä suullaan niitä ihan kuin olisi tehnyt sitä ennenkin. Varvassessio on aina tuottanut minulle mielihyvää, niin nytkin. Tunsin pillussani tutut väristykset ja halusin nyt pojan pyllylleni. Asetuin sohvatuolille, pyllistäen itseni jyrkkään kulmaan, tarjotakseni pojalle takapuoleni koko komeudessaan. - Haistele mun pyllyä, haistele. nuuski Annen pyllyä jooko, pyysin. Tunsin Aleksin nenän pyllylläni ja saatoin kuulla tämän nuuskivan ja tuhisevan uskollisena pyllyni kimpussa. Kiskoin pikkuhousuni kinttuihin, saadakseni paljaan kosketuksen pyllyäni haistelevaan nenään. Aleksi touhusi innokkaasti takamukseni kimpussa mutta ei ymmärtänyt nuolla pillua, enkä viitsinyt komentaa poikaa siihen, vaan komensin tämän takaisin lattialle makuulle. Aioin esitellä tälle vittuni kunnolla ja ehkä saisin salaa sipaistua keskisormellani itselleni pikaorgasminkin. Niin toivoin.

Asetuin haara-asentoon pojan kasvojen ylle, pylly naamaa kohti ja aloin laskeutua hitaasti. Seurasin syrjäsilmällä Aleksin farkkujen etumusta ja saatoin havaita kullin olevan jälleen pystyssä. Uskomaton poika. Hieroin vittuani vasten pojan naamaa ja laskeuduin alemmas, sillä minun oli pakko vapauttaa tuo seisova kyrpä puristuksestaan. Otin tutun kullin käteeni ja runkkailin sitä, unohtamatta pyllyni pyöritystä Aleksin naamalla. En päässyt sormeilemaan pilluani pyllistellessäni kuusysissä pojan päällä. Harmi. Ei orgasmia. Halusin tehdä selvää tästä pelistä ja istahdin Aleksin jalkojen väliin niin, että sain luukullin varpaisiini. Teen varvasrunkkauksen ja pistän pojan matkoihinsa, ajattelin.

Vein varpaani Aleksin vatsalle ja liu'utin niitä kohti haarukkaa. Otin tottunein ottein elimen jalkojeni hellään hyväilyyn, Timon kanssa tämä oli harjoiteltu useaan otteeseen. Aleksin siitin oli helppo. Näpräsin muitta mutkitta terskan alta kalun isovarpaan väliin. Kun ote oli pitävä, aloitin valitsemani tehtävän. Aleksin esinahka oli tiukka ja lähti vain vaivoin liikkeeseen. Tunnustelin toisella jalallani palleja jotka eivät enää kolmen purkautumisen jälkeen tuntuneet mitenkään täysiltä. Mutta kulli seisoi. Vein salaa sormeni klitorikselleni ja aloin hieroa sitä. Esinahka liikkui jo mukavasti ja niin myös oma sormeni. Tunsin punan leviävän kasvoilleni ja tiesin pikkuorgasmin tulevan hetkenä minä hyvänsä. Silmät sameina tuijotin runkkausta jota tein pojalle nyt molempien jalkojen varpailla. Sipaisin pilluani vielä kahdesti ja humahtava orgasmi lävisti koko kehoni. Tunsin varpaitteni kastuvan ja elimen niitten ympärillä turvonneen äärimmilleen. Sipaisin pilluani uudelleen ja toinen nopea tuli heti perään. Saatoin tuntea sperman ruiskahtelevan reisilleni ja kädelleni joka lipsutti turpeaa pilluani. Poika huohotti ja lisäsin tempoa, mäihän suihkutessa valtoimenaan ulos pienestä siittimestä, tuhrien nätit punakyntiset varpaani harmaaseen siemennesteeseen. Liikautin sormeani kolme kertaa vitullani ja lyhyt orgasmin jäänne väristi vielä viimeisen kerran pilluni ja pakaroitteni seutuvilla. Aleksin kulli oli tuolloin jo kuin sulanut kynttilä. Häkeltyneenä ja uupuneena kiskoin itseni ylös ja puin pikkuhousut jalkaani nopeasti. Hengitykseni ei ollut vielä tasaantunut, kun laitoin pojan matkoihinsa. Siivoilin paikat ylimalkaisesti ja menin sänkyyn. Timo nukkui somaa untaan sikeästi, enkä tahtonut häiritä, vaikka vasta nyt olisin ollut valmis mieheni suuren kyrvän rusennettavaksi. Ajattelin säästää sen aamuun.

12

8878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tahtoo

      Hyvä kirjoitus. Tuohon käsittelyyn kun pääsis joskus.

    • sheriff

      tämä teksti on suora kopio quntelen tarinoista

      • Ansku

        Tekstin omistaja saa lähetellä juttujaan minne vaan!!!!


      • =)
        Ansku kirjoitti:

        Tekstin omistaja saa lähetellä juttujaan minne vaan!!!!

        mä haluun kans mä haluun.....ööh tai no en mä tiedä mitä mut kuiteskin eh ihan hyvä tarina mutta joo en jaksa ruveta arvostelee....=)


      • Ansku
        =) kirjoitti:

        mä haluun kans mä haluun.....ööh tai no en mä tiedä mitä mut kuiteskin eh ihan hyvä tarina mutta joo en jaksa ruveta arvostelee....=)

        Kiitos kuitenkin jos pidit...


      • =)
        Ansku kirjoitti:

        Kiitos kuitenkin jos pidit...

        joo hyvä se oli ei siitä pääse mihinkään lisää vaan samanlaista niin hyvää tulee.....=)oot näemmä kirjottanu enemmänkin noita tarinota kuin ton yhen....onko tuo tarin amuuten totta vai onko se vaan keksitty juttu???


      • Ansku
        =) kirjoitti:

        joo hyvä se oli ei siitä pääse mihinkään lisää vaan samanlaista niin hyvää tulee.....=)oot näemmä kirjottanu enemmänkin noita tarinota kuin ton yhen....onko tuo tarin amuuten totta vai onko se vaan keksitty juttu???

        Kirjoiteltu on pöytälaatikkoon... toiseen kysymykseen en vastaa... ujostuttaa...


      • Anonyymi

        Kutkuttava ujostus.


      • Anonyymi
        =) kirjoitti:

        mä haluun kans mä haluun.....ööh tai no en mä tiedä mitä mut kuiteskin eh ihan hyvä tarina mutta joo en jaksa ruveta arvostelee....=)

        tuu mun luo Palokkaan. oteaan ihan rauhallisesti


    • Anonyymi

      Aika hieno juttu.

      • Anonyymi

        No tuu sitten


    • Anonyymi

      Upea teksti. Likainen mutta samalla suhteellisen viaton täynnä mielikuvitusta!
      Itensiivinen nasty tarina vei minut mukanaan (y)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      380
      3820
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1881
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1424
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      961
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      920
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe