Frisbeegolfaajille tiedoksi

Anonyymi-ap

Nyt, kun yksi väylä on urheilukentällä, niin te väistätte juoksijoita ja palloilijoita. Eli, jos joku kiertää rataa, niin te heitätte vasta, kun on tilaa ja jos jotkut pelaa jalkapalloa, niin te jätätte sen väylän välistä.

10

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sehän nähdään

      • Anonyymi

        Otappa nyt ihan rauhassa. Jos sinä menet heittämään ja alueella on jalkapalloilijoita. Sitten sinun kiekkosi osuu pelaajaan, niin sinä olet syyllinen. Heittäjä on aina syyllinen. Otat aikamoisen riskin, jos lähdet heittämään, kun lähellä on ihmisiä. Suomessa on muitakin väyliä, joita pitää joskus jättää välistä, kun on niin paljon muita liikkujia.


      • Anonyymi

        Ja mistä moinen uhmakkuus? Minä olen pitänyt frisbaajia fiksuina tyyppeinä, jotka ottaa hyvin lajietiketin huomioon.


    • Anonyymi

      Minä ainakin heitän kiekkoa silloin kun haluan. Ihan sama, vaikka olisi kymmenen juoksijaa tai jalkapalloturnaus. Ei kiinnosta vittuakaan teidän ulinat.

      • Anonyymi

        Kumpikohan siinä lopulta uliseekaan, jos ei säännöt mene kaaliin.


      • Anonyymi

        "Suurin osa radoistamme sijaitsee julkisissa puistoissa, joissa on paljon muitakin ulkoilijoita. He eivät välttämättä tiedä, missä väylät sijaitsevat tai edes että puistossa pelataan frisbeegolfia. He eivät myöskään välttämättä tiedä, miltä tuntuu jos frisbee osuu heihin.

        Siksi vastuu julkisten puiston käyttäjien hyvinvoinnista on meillä frisbeen heittäjillä. Varmistu siis aina, ettei edessäsi ole muita ihmisiä kun heität."

        Lainaus on frisbeegolf-liiton sivuilta.


    • Anonyymi

      Se jonka päähän kiekko osuu?

      Laittakoot kypärän päähän niin kaikki on tyytyväisiä.

    • Anonyymi

      Vain ristijärveläiset rakentaa radan miten sattuu ja pitää suomi24 tiedotuskanavana.

    • Anonyymi

      Uhmakas heittäjä tarkoittaa, että kentälle on ihan turha mennä järjestään esimerkiksi cooperin testiä, koska se voitaisiin joutua keskeyttämään, jos tämä uhmakas tulee ja haluaa heittää kyseisen väylän.

    • Anonyymi

      Ristijärven urheilukenttä on niin vähäisessä käytössä, että 99,5% viikosta siellä on tilaa heittää eli heittäjät saavat sietää sen, että silloin tällöin kentällä joku harrastaa muutakin urheilua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe