Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

Anonyymi-ap

Ikäväsi kohteessa?

90

2164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun aamu pilattiin jo toisaalla, mut vastaan lämpösäteilyä, kohta pääsen taas raiteilleni kun mietin sitä😊. Mukavaa päivää💖(9jos muistan oikein)

    • Anonyymi

      Hänen kanssa oli tosi kiva ja hyvä olla silloin, kun oli muutenkin hyvää aikaa. Naurettiin, juteltiin, oltiin lähekkäin. Erottiin vuosia sitten mutta hän jäi sitten asumaan mun päähän.Välillä aika raskasta huomata, että rakastaa vieläkin ja ajattteele + näkee unia usein. Mutta voisikohan se johtua siitä, että hän oli se "elämäni" tähän asti se oikea? Mutta eipä siinä mitään, sinkkuelämä jatkuu ja suht valmis uusiin kohtaamisiin. Tosin tätä ei varmaan ikinä unohda ja jos joskus hänen kaltaiseen ihanaan ihmiseen törmään niin varmasti yritän pitää kaksin käsin kiinni ja kertoa joka ikinen päivä mitä hänestä ajattelen.

    • Anonyymi

      Sitä tunnetta kun melkein aloitan kertomaan hänelle ihan mitä vaan elämästäni, millainen fiilis mulla on tms. kunnes ymmärrän että ei hän välttämättä koe asiaa niin kuin minä. Sellainen tunne että olisi tunnettu aina vaikkei ollakaan. Siinä ympäristössä hänen kanssa saan olla minä. Vaikea selittää. Mutta hänen lämpö ja ystävällisyys saa varmaan kaikki tuntemaan näin ja kaikki on vaan omassa päässäni. Näen myös hänen ihanat luonnon kauniit kasvot edessäni kun suljen silmäni. Sellasta vaan....

      • Anonyymi

        Samaa ajattelin susta, kun istuit siellä ympäristössä, missä näemme. Ihan kuin olisin tuntenut sut aina. Ei kaikki ole vaan sun päässä. Tämä, miten koen saa mut hulluksi, kun en ole voinut sitä näyttää. Enkä tiedä, miten päästän irti.


    • Anonyymi

      Erästä ihmistä jolle ei paljoa itseään selitellä tarvitse. Samankaltaiset ajatukset ja keskinäinen ymmärrys löytyy väliltämme. Rakkaus ja lämpö mikä hänestä huokuu, sitä kyllä kaipaisin tänäänkin …

      • Anonyymi

        Valetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valetta

        Vai niin. Asia selvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valetta

        Kuule yksäri vedä vaikka päiväunet, sinulla on vielä univelkaa yön päivystyksestä. Sivusta


    • Anonyymi

      Huumorintajua, kiehtovuutta, fyysistä vetovoimaa, samakaltaisuutta ajatuksissa mutta kuitenkin sopivasti erilaisia.

    • Kun vain yksi pitää valita, niin koipi-reisiä.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti broileri?


    • Anonyymi

      Kiva kysymys!! Usein ihmiset pelkäävät turhaan omaa käytöstään tai tunteiden osoituksia jos kokevat ne itselleen epämiellyttäviksi, tai pelkäävät kumppanin kummeksuvan niitä. Silloin voi päällimäisseksi tunteeksi jäädä kylmä ja kova ulkokuori, vaikka niillä onkin peitelty jotain arvokasta. Jos pitää ihmisestä, arvostaa tämän hyvinkin inhimillisiä piirteitä ja tapoja suhtautua asioihin jotka hämmentävät. Ihmisessä samanhenkisyys, tai tunne että voi olla oma ihminen, omine heikkouksineen on tärkeää, silloin on mahdollista lähestyä toista ja siirtää epävarmuuden tunteet taka-alalle. Silloin kun tapaa ihmisen joka herättää lämpimiä tunteita rinnassa ja jota ihailee monin tavoin, hymy vapauttaa tunteet jotka ovat odottaneet jotain tuttavallisuuden odotusta. Kommunikointi auttaa tuntemaan toisen, se kertoo paljon kuinka läheiseksi toisen voi tuoda tai kokea. Jos kommunikointi on ollut vähäistä, on vaikea luoda luottamus tai tykätä toisesta pelkän ulkokuoren johdosta, kun toisen syvempien tuntemusten tietäminen on salaisuus. Joskus rohkea askel siirtyä toisen henkilökohtaiselle alueelle, pelastaa tai selkeyttää paljon, siellä on vaikea peittää tunteitaan. Jos pitää kovasti toisesta, tykkää hänen hymystään, kauniista ja itselle mieleisestä ulkokuoresta, lämpöisestä tunnelmasta jonka toisen läsnäolo saa aikaiseksi sekä sensuellista katseesta, joka on kaunis ja viehättävä jotenkin viattomalla ja herkällä tavalla.

      https://youtu.be/9QBbLKqavjo

    • Anonyymi

      Eiköhän tämä ollut tässä sitten moro horo

    • Anonyymi

      Loittoneva selkä!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hänen kasvojaan. Haluaisin niin katsoa häntä silmiin taas... Miten ihmeessä se onnistuisi ilman, että menen ja kaappaan hänet lupaa kysymättä halaukseen, sitä en tosin tiedä.

      • Anonyymi

        MENET hänen luokseen ja katsot silmiin simple as that man! 🤷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MENET hänen luokseen ja katsot silmiin simple as that man! 🤷

        Ei ole yksinkertaista. En tiedä missä hän on. En edes tiedä asuuko enää samassa kaupungissa kuin minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yksinkertaista. En tiedä missä hän on. En edes tiedä asuuko enää samassa kaupungissa kuin minä.

        Et osaa etsiä tietoa netistä? Vai onko sut blokattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa etsiä tietoa netistä? Vai onko sut blokattu?

        Ei ole tietääkseni blokattu, emme ole teini-ikäisiä enää. Enkä stalkkaa ihmisiä netissä.


    • Anonyymi

      Paskaa huumoria
      Mieshän se ikäväni kohde

    • Anonyymi

      Sitä miten hänkin saa näppylöitä elämästä... :D Sama allergia.

      • Anonyymi

        Joo ilmeisen sama allergia saattaa olla.


    • Anonyymi

      Letkeää keskivartaloa

    • Anonyymi

      Maailman vittumaisin ihminen.

      • Anonyymi

        Revenge is mine says the lord and human should not operate as vessels if not asked to stand your god damn ground


    • Anonyymi

      Nauru ja hymy

    • Anonyymi

      Montakin asiaa tutussa itseäni vanhemmassa naisessa. Hyvänmallista peppua, solakkaa vartaloa, suudeltavia huulia, fyysistä vetovoimaa ja luonnekin mukava.

    • Anonyymi

      Kokonaisuus, jotenkin vaan match.
      Joku puuttuva palanen. Ajatusmaailma yhteneväinen

    • Anonyymi

      Erään miehen kutsuvaa syliä ja muunkinlaista kosketusta kaipaan… Hän on todellista Namia silmilleni. Tikkarissa kaikinpuolin.

      • Anonyymi

        Tää sama tänäänkin.


    • Anonyymi

      Kunnon munkit ja muutkin muodot.

    • Anonyymi

      Katsetta, ja kasvoja

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sama täällä, kaikkea.


    • Anonyymi

      Valloittavaa suloisuuttaan. m - n.

    • Anonyymi

      Keisarin velmua hymyä

    • Anonyymi

      Huumorintajua ja tilannekomiikkaa:)

    • Anonyymi

      Vain ja ainoastaan : Rehellisyyttä

      🙏🏻🌾

    • Anonyymi

      Että tulis tänne ja sanoisi että haluu mut.

      • Anonyymi

        Tää olisikin kaiken pelastus kun noin sanois.


      • Anonyymi

        Jos olisit hän. Tulisin kyllä 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit hän. Tulisin kyllä 😌

        Mistä tietää vaikka olisinkin hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tietää vaikka olisinkin hän.

        Ei voikaan tietää....


    • Anonyymi

      Tuollaista psykoa ei halua kukaan.

    • Anonyymi

      Hän on vaan vastaustamaton, kaikella tavalla.
      Meidän yhteys ja pokerinaama

      • Anonyymi

        Hmmmmmmmm 🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmmmmmmm 🤩

        Kyllä olemme molemmat pokeriammattilaisia


    • Anonyymi

      En mitään ,täys mätäpaise koko hirvitys.

      • Anonyymi

        Ikävä kuitenkin häntä?


    • Anonyymi

      Se herkkyys mikä näkyy hänen silmissään ja huulissaan, Pieni ujous josta tunnistaa aidon ja ihanan ihmisen. Halattava, hellään kiehnäämiseen sopiva nainen.

      • Anonyymi

        Ihanasti sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanasti sanottu.

        Ota lääkkees hullu ns mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota lääkkees hullu ns mies!

        Sulla harhaisella ei hyvin mene.🙄 Otas omat lääkkeet ajallaan.


      • Anonyymi

        Niin kauniisti puhut.


      • Anonyymi

        Voi kun tuo olisikin minulle.😢


      • Anonyymi

        Tää osuu myös, kaunista, juuri noin, jos osaisin ilmaista itseäni, n>m


    • Anonyymi

      Sitä lämpöä mikä hänestä huokuu kun istuimme vastakkain pöydän ääressä. Jos hän ymmärtäisi miksi menen niin hiljaiseksi sisältä

      • Anonyymi

        Taidan tietää tunteet kun istun vastakkain hänen siis miehen kanssa, voisin hukkua hänen silmiin ja olla siinä vaan vaikka kuinka kauan.


    • Anonyymi

      Hänen seuraansa..

    • Anonyymi

      Haurautta ja surusilmäisyyttä.

    • Anonyymi

      Kaipaan hänen lämpöä ja sitä viipyilevää katsetta

      • Anonyymi

        Ihana


    • Anonyymi

      Hänen lämmintä katsettaan. Hyväntahtoisuuttaan, kärsivällisyyttään, ymmärtämystään, huumorintajuaan. Sitä, miten hän sai minusta ihmeellisen hellyyden esiin. Olisin voinut hukuttaa hänet halauksiin ja suudelmiin. Ihana mies...

      • Anonyymi

        Tuosta hellyydestä muistui mieleen hetki kun kerroin hänelle mitä kaikkea näen hänessä. En voinut sanoa että olet hellä.

        naiselle


    • Anonyymi

      Tähän voisi luetella taas kaikki ne ihanat asiat kasvoista lähtien, mutta. Kaipaan sitä miten ja mitä hän saa minut tuntemaan, näinkin pienellä yhteisellä tuttavuudella. Rakkauden tunteita, sellaisia mitä olen luullut että joskus tunsin. En ole tiennyt mitään. Hän on hän.

      • Anonyymi

        Tässä on kauniisti sanottu, lainaan, en ole tiennyt mitään n>m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on kauniisti sanottu, lainaan, en ole tiennyt mitään n>m

        Ihan vapaasti.... 🙂


    • Anonyymi

      Puheliaisuutta.

      Ja tietenkin.ulkonäkökään ei ole,hyvä.siis ,ei ole pahitteeksi hyvä.olis siis katsella hyvännäköistä miestä noin.niinku Lapsenki sitte nyt.

      Niinku tiiät.

      Ei ulkonäkö mitenkään vähäpätöinen.asia ole.

    • Anonyymi

      Kaipaan loputtomasti erästä häntä ihaninta hymyhuulineen …
      Vastaparini ja rakkauteni on Hän
      En ole eläessäni syttynyt kenestäkään, niinkuin hänestä.
      En ymmärrä miten näin kävi, mutta kävi todella ja jotenkin aivan ihastunut ja häneen koukussa nyt.. On parempi kun hyvä juttu sii, mutta kuumotelee..
      Mies t untuisi olevan puolellani, antaa tilaa, muttei liikaa.. Erittäin älykäs, tilannetajuinen, mystinen, leikkisä, mutta siis tolkun mies kummiskin…(okei palsta on vähän hiinä ja hiinä mitä tuohon tolkkuun tulee,mut täähän onkin vaan välivaihe..) Runoilee niin kauniisti.. En aina edes usko voiko olla mahdollista että hän on olemassa ajatuksineen..Todella on herätellyt eloon jostakin kauan kestäneestä tyhjyyden tilasta, on tuntunut että kukaan ei pysty ymmärtämään ikinä koskaan, kun lopulta ollut aina yksinäinen olo.. Vielä .. asiaan… Tykkää olla myös pikkuisen alfa ja suojeleva boss ja laittelisikin varmasti suht varmasti mm pitäisin siitäkin puolesta paljon.. Toivonmukaan eräs siellä kuulit minut. Olenhan naisesi ja ikävissäni.. Milloin näemme en vieläkään sitä tiedä, mutta niin kauan odotan ja kannan sydämessäni. Rakas. Öitä.

    • Anonyymi

      Kaipaan naisen loputonta rakkautta minuun ja hänen uskollisuutta ja lempeyttä. Mutta ei ne ole minua varten. Ei hän ole niitä minulle luvannut eikä koskaan tarjonnut tai edes meinannut tarjota. Mieheltä.

      • Anonyymi

        Tietää tästä ?!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietää tästä ?!?

        Ei tiedä. En vain ole koskaan osannut kertoa tunteita. Enkä jaksa uskoa että hän olisi vapaana minua varten. Olen vaan väsynyt toivomaan mitään hyvää osakseni täällä.


    • Anonyymi

      Rentoutta, höpsöyttä, yhteenkuuluvuuden tunnetta, katsetta ja hymyä, sekä paljon muuta 🤩🤗😘t. mie vain 😁

      • Anonyymi

        Ihanasti kirjoitettu ❤️ kaikkea tuota toivoinkin olevan 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanasti kirjoitettu ❤️ kaikkea tuota toivoinkin olevan 😌

        Niin ja kosketusta ehdottomasti myös ja ääntä, hänellä on seksikäs ääni ja sitä ei kuule täällä 🙁😘 varsinkin kun laulaa 🎵🎶🎤🎹🎷


    • Anonyymi

      Söpöyttä, oli söpön näköinen monesti aamuisin. Huvituin siitä, miten kategorioi minut omaan pieneen lokeroon ja sieltä käsin käsitteli. Kaipaan monia asioita hänessä. Sai minut ihmettelemään omaa käytöstäni myös. Miten typerästi voi ihminen toimia 😘

    • Anonyymi

      Mystistä arvoituksellisuutta. Kun hän tiesi, että minä tiesin, että hän tiesi ja minä. Mutta koskaan ei asiasta keskusteltu.
      Kaikesta muusta juteltiin kyllä. varmaan satoja tunteja vuosien aikana.
      Kaipaan häntä niin.

      • Anonyymi

        Tulen kaipaamaan elämäni loppuun


      • Anonyymi

        jos yksi tietty mies näin olisi kirjoittanut, sanoisin että vielä voidaan keskustella siitä, vaikka aikaa on vähän. että yritin kyllä kertoa mutta en voinut kertoa suoraan.


    • Anonyymi

      Ihan vaan sitä tunnetta minkä vain hän minussa herättää. Muuten hän olisi kuin kuka vaan mies. Ei siinä osaa yhtä asiaa nimetä kun rakastuu.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu. Itselläni ihan sama.


    • Anonyymi

      Sitä vangitsevaa katsetta sekä loputonta lämpöä, niin ja älykästä pientä leikkiämme.. Hänen ihanan läheisyys kyllä todellakin lämmittäisi.

      • Anonyymi

        Millainen leikki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen leikki?

        Mikä on älykäs leikki?


      • Anonyymi

        Jos kommentoin sivusta:
        Meidän arjen "leikki" niin mahtavaa, muistan vielä kuolinvuoteellanikin. ❤️❤️❤️😂😂😂😉😉😉


    • Anonyymi

      Eniten kaipaan häntä kokonaisuudessaan. Hänen monipuolisia juttujaan, naurua, olemusta, katsetta. Kaipaan kovasti myös hänen kosketustaan, vaikkei me olla koskaan koskettu kuin vahingossa toisiamme. Tosin minun kosketukseni häneen eivät ole olleet vahinkoja, vaan tietoista halua päästä iholle. Saada sisäisiä sähköiskuja hänestä. Joskus lataudun onnentunteella vain seisomalla riittävän lähellä häntä.
      Kaipaan häntä kaikkinensa, myös hänen epätäydellisyyksiään.

      • Anonyymi

        Tosi kaunis 🥰


      • Anonyymi

        Aivan itkettävän ihana kirjoitus 😍


    • Anonyymi

      Ihan koko miestä minulla on ikävä… 💔

      Toivottavasti hänellä on mukavampi juhannus kuin minulla on. 😔

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      348
      4584
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      27
      2856
    3. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      93
      1945
    4. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      134
      1885
    5. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1815
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      39
      1703
    7. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      31
      1613
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      110
      1424
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1319
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      177
      1292
    Aihe