Yksi kaahaaja ja renkaanvinguttaja vähemmän ja bemarin raato rutussa raviojassa kuhasalontiellä.
Että minä nautin!
Nämä ovat niitä hyviä uutisia.
Hyvä uutinen!
33
410
Vastaukset
- Anonyymi
Rallinajo ollutkin joka öistä ja tie mustaa viivaa täynnä. Saisivat poliisit käydä useammin yöaikaan katselemassa.
- Anonyymi
Mistä päättelit ettei bemarin raatoa kuljettanut kaahaaja ole nyt liikenteessä muulla pelillä?
- Anonyymi
Jospa on kortti lähtenyt polliisin völjyyn, kilvet on ainakin bemarista lähtenyt... 😂🤣👍
- Anonyymi
Mistä päättelit.... ? No onpa bemaripoika nyt nohevana, ikään kuin niillä hyllyssä olisi bemareita josta ottaa uusi aina tilalle. Jokainen bemari metsässä on askel kohti turvallisempaa liikennettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa on kortti lähtenyt polliisin völjyyn, kilvet on ainakin bemarista lähtenyt... 😂🤣👍
Täällä joku viisas (kaikkihan ne täällä) tiesi ettei sitä kortilla autoa ajeta. Olisiko ollut ihan paikkakuntalaista viisautta isältä pojalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä joku viisas (kaikkihan ne täällä) tiesi ettei sitä kortilla autoa ajeta. Olisiko ollut ihan paikkakuntalaista viisautta isältä pojalle?
"Ostaako vain mulkut bemareita, vai tekeekö bemarin omistaminen ihmisestä mulkun?"
Miksi muuten suuri osa metsään ajetuista autoista on bemareita?
Jokuhan siihen täytyy olla syynä. Onko vika autossa vai ihmisaineksessa joka moisia autoja ostaa?
- Anonyymi
Hyviä osia tarjolla ja halvalla.
- Anonyymi
Hyvä. Oikein bemmi kuljettajalle
- Anonyymi
Ostin bemarin, koska se vi'''taa ja aiheuttaa kateutta tyhmien/köyhien keskuudessa ;)
- Anonyymi
Kateutta? Nuoko muutaman satasen bemarinrottelot...?!😂💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateutta? Nuoko muutaman satasen bemarinrottelot...?!😂💩
65000 eur. Revi köyhä siitä:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ojassa ollut raato korkeintaan 650€.
Kylläpä olenkin kateellinen... 😂🤣💩
Sellainen bemarihan se sinullakin on, ei 65k maksavien autojen omistajat ole yöllä kumia polttamassa kuhasalontiellä.
Köyhä.... 🤣😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ojassa ollut raato korkeintaan 650€.
Kylläpä olenkin kateellinen... 😂🤣💩
Sellainen bemarihan se sinullakin on, ei 65k maksavien autojen omistajat ole yöllä kumia polttamassa kuhasalontiellä.
Köyhä.... 🤣😂Köyhyydestä ketään ei kannata pilkata, karma?
- Anonyymi
bemari aiheuttaa usein sääliä, ainakin paljon useammin kuin kateutta edes tyhmien keskuudessa.
Viisaiden mielipiteen voit vain arvata ;)! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko rahoituksella 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhyydestä ketään ei kannata pilkata, karma?
Mitä teki tuo joka yritti pilkata köyhiä valehtelemalla 65 000 euron olemattomalla bemarillaan?
" 65000 eur. Revi köyhä siitä:D " - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksoitko 15 vuotta vanhasta Bemunpaskasta 65 tonnia? Tuohan todentaa vain sen, että olet tyhjäpää.
- Anonyymi
Niitä syttyy tuleen sorakuopissa itsekseen.
- Anonyymi
Joskus vanhemmalle työkaverille tokaisin, siitä on ainakin 30 vuotta, että ei kaikki BMW -kuljettajat ole kouhoja kaahareita.
Hän vastasi niin, että voi olla, mutta hän ei ole vielä sellaista nähnyt.
No tiedän, että bemareilla ajelevat myös naiset ja vanhat ukot, jotka eivät pysty, siis osaa tai uskalla, bemareilla kaahailla kouhon lailla, ja on niitä niin alitehoisia dieseleitä jo veeteilläkin perseen alla, no se on paras, että näyttävä, mutta ei nopea, heille ajokortin juuri saaneille.- Anonyymi
Meidänkin työmaalla oli aikoinaan kolme bemaristia. Yleinen vitsi oli että poikien pitäisi muuttaa yhteen asumaan että pääsisivät töihin kun kolmesta bemarista on aina kaksi pukilla ja yksi ajossa...
- Anonyymi
Siirsin aikoinaan työni puolesta eri merkkisiä henkilöautoja autoliikkeistä toisiin ja törkeimmät kanssa-autoilijat kohtasin kalliita Bmw-henkilöautoja ajaessani joten kysyisin nyt pari vuosisataa uudemman version kysymyksestä: ostavatko mulkut bemareita vai ovatko kalliin bemarin nähneet ei-bemaristit mulkkuja?
- Anonyymi
Itse olin samassa hommassa reilu 25v.
Ja aina kun alle sai bmw, Audi tai Mersu piti näyttää muille kulkuja ja takavaloja.
Sitten kun oli joku itämaan toosa tai rapea ranskis niin saikin paskaa silmille Audi, bmw ja Mersu kuskeilta. Silloin tajusin mitä auto tekee ihmiselle.
Ei ikinä mitään merkkiä jolla saa muilta paskaa silmille.
Ajakoon ne ketkä pystyy niillä, itse ajan millä haluan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olin samassa hommassa reilu 25v.
Ja aina kun alle sai bmw, Audi tai Mersu piti näyttää muille kulkuja ja takavaloja.
Sitten kun oli joku itämaan toosa tai rapea ranskis niin saikin paskaa silmille Audi, bmw ja Mersu kuskeilta. Silloin tajusin mitä auto tekee ihmiselle.
Ei ikinä mitään merkkiä jolla saa muilta paskaa silmille.
Ajakoon ne ketkä pystyy niillä, itse ajan millä haluan.Oletkin huonolla itsetunnolla varustettu heikko peikko.
- Anonyymi
Kaikenlaisia. Itse ihmettelin kun parin sadan km matkalla näin muita merkkejä tien poskessa.
Sen kunniaksi piti hiukan yön tunteina laulattaa takarengasta ja piirtää viivoja katuun 🤗
Bemarilla tietenkin. Ensimmäinen takaveto missä kestää yli 300hp polttaa katuun tekniikan pettämättä.- Anonyymi
Pahasti oli tekniikka pettänyt kun oli ojassa rutussa... 😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahasti oli tekniikka pettänyt kun oli ojassa rutussa... 😂🤣
Kuskilta tainnu pettää, ei autosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuskilta tainnu pettää, ei autosta
Kumma kun aina bemareihin sattuu sellaiset kuskit... 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma kun aina bemareihin sattuu sellaiset kuskit... 🤔
Tuttava- / ystäväpiiristäni löytyy useitakin Bmw:n omistajia, mutta ei ainuttakaan räyhäkuskia, joten tuo "aina" ei aina päde.
- Anonyymi
Eteläkadullakin talojen parvekkeiden alla joku hullu polttaa yöllä rengasta. Ei paljon järki päätä pakota. Eikö se poliisi saa kerättyä näitä kahjoja pois, vaikka renkaan ulina kuuluu läpi yön kaupungilta?! Vaikka eihän se tietysti maijan koppiin kuulu...
- Anonyymi
Ei se maijan koppiin kuulu eikä abc:lle jossa on hyvä mussuttaa donitsia ja juoda kahvit PKO:n laskuun ilmaiseksi
- Anonyymi
Ennen mullakin oli rahankäytön kanssa ongelmia mutta ratkaisu löytyi, ostin bemarin. Nyt tietää mihin rahat menee.
- Anonyymi
Tuntuuhan sinulla olevan vieläkin rahaongelma: sitä ei ole tarpeeksi.
- Anonyymi
Bemari ei ole koskaan jättänyt minua tienvarteen mutta minä olen bemarin ja monesti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379