Hyvä uutinen!

Anonyymi-ap

Yksi kaahaaja ja renkaanvinguttaja vähemmän ja bemarin raato rutussa raviojassa kuhasalontiellä.
Että minä nautin!
Nämä ovat niitä hyviä uutisia.

33

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rallinajo ollutkin joka öistä ja tie mustaa viivaa täynnä. Saisivat poliisit käydä useammin yöaikaan katselemassa.

• Anonyymi

Mistä päättelit ettei bemarin raatoa kuljettanut kaahaaja ole nyt liikenteessä muulla pelillä?

• Anonyymi

Jospa on kortti lähtenyt polliisin völjyyn, kilvet on ainakin bemarista lähtenyt... 😂🤣👍

• Anonyymi

Mistä päättelit.... ? No onpa bemaripoika nyt nohevana, ikään kuin niillä hyllyssä olisi bemareita josta ottaa uusi aina tilalle. Jokainen bemari metsässä on askel kohti turvallisempaa liikennettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa on kortti lähtenyt polliisin völjyyn, kilvet on ainakin bemarista lähtenyt... 😂🤣👍

Täällä joku viisas (kaikkihan ne täällä) tiesi ettei sitä kortilla autoa ajeta. Olisiko ollut ihan paikkakuntalaista viisautta isältä pojalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä joku viisas (kaikkihan ne täällä) tiesi ettei sitä kortilla autoa ajeta. Olisiko ollut ihan paikkakuntalaista viisautta isältä pojalle?

"Ostaako vain mulkut bemareita, vai tekeekö bemarin omistaminen ihmisestä mulkun?"

Miksi muuten suuri osa metsään ajetuista autoista on bemareita?

Jokuhan siihen täytyy olla syynä. Onko vika autossa vai ihmisaineksessa joka moisia autoja ostaa?

• Anonyymi

Hyviä osia tarjolla ja halvalla.

• Anonyymi

Hyvä. Oikein bemmi kuljettajalle

• Anonyymi

Ostin bemarin, koska se vi'''taa ja aiheuttaa kateutta tyhmien/köyhien keskuudessa ;)

• Anonyymi

Kateutta? Nuoko muutaman satasen bemarinrottelot...?!😂💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateutta? Nuoko muutaman satasen bemarinrottelot...?!😂💩

65000 eur. Revi köyhä siitä:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ojassa ollut raato korkeintaan 650€.
        Kylläpä olenkin kateellinen... 😂🤣💩
        Sellainen bemarihan se sinullakin on, ei 65k maksavien autojen omistajat ole yöllä kumia polttamassa kuhasalontiellä.
        Köyhä.... 🤣😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ojassa ollut raato korkeintaan 650€.
        Kylläpä olenkin kateellinen... 😂🤣💩
        Sellainen bemarihan se sinullakin on, ei 65k maksavien autojen omistajat ole yöllä kumia polttamassa kuhasalontiellä.
        Köyhä.... 🤣😂

Köyhyydestä ketään ei kannata pilkata, karma?

• Anonyymi

bemari aiheuttaa usein sääliä, ainakin paljon useammin kuin kateutta edes tyhmien keskuudessa.

Viisaiden mielipiteen voit vain arvata ;)!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko rahoituksella 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhyydestä ketään ei kannata pilkata, karma?

Mitä teki tuo joka yritti pilkata köyhiä valehtelemalla 65 000 euron olemattomalla bemarillaan?

" 65000 eur. Revi köyhä siitä:D "

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksoitko 15 vuotta vanhasta Bemunpaskasta 65 tonnia? Tuohan todentaa vain sen, että olet tyhjäpää.

• Anonyymi

Niitä syttyy tuleen sorakuopissa itsekseen.

• Anonyymi

Joskus vanhemmalle työkaverille tokaisin, siitä on ainakin 30 vuotta, että ei kaikki BMW -kuljettajat ole kouhoja kaahareita.

Hän vastasi niin, että voi olla, mutta hän ei ole vielä sellaista nähnyt.

No tiedän, että bemareilla ajelevat myös naiset ja vanhat ukot, jotka eivät pysty, siis osaa tai uskalla, bemareilla kaahailla kouhon lailla, ja on niitä niin alitehoisia dieseleitä jo veeteilläkin perseen alla, no se on paras, että näyttävä, mutta ei nopea, heille ajokortin juuri saaneille.

• Anonyymi

Meidänkin työmaalla oli aikoinaan kolme bemaristia. Yleinen vitsi oli että poikien pitäisi muuttaa yhteen asumaan että pääsisivät töihin kun kolmesta bemarista on aina kaksi pukilla ja yksi ajossa...

• Anonyymi

Siirsin aikoinaan työni puolesta eri merkkisiä henkilöautoja autoliikkeistä toisiin ja törkeimmät kanssa-autoilijat kohtasin kalliita Bmw-henkilöautoja ajaessani joten kysyisin nyt pari vuosisataa uudemman version kysymyksestä: ostavatko mulkut bemareita vai ovatko kalliin bemarin nähneet ei-bemaristit mulkkuja?

• Anonyymi

Itse olin samassa hommassa reilu 25v.
        Ja aina kun alle sai bmw, Audi tai Mersu piti näyttää muille kulkuja ja takavaloja.
        Sitten kun oli joku itämaan toosa tai rapea ranskis niin saikin paskaa silmille Audi, bmw ja Mersu kuskeilta. Silloin tajusin mitä auto tekee ihmiselle.
        Ei ikinä mitään merkkiä jolla saa muilta paskaa silmille.
        Ajakoon ne ketkä pystyy niillä, itse ajan millä haluan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olin samassa hommassa reilu 25v.
        Ja aina kun alle sai bmw, Audi tai Mersu piti näyttää muille kulkuja ja takavaloja.
        Sitten kun oli joku itämaan toosa tai rapea ranskis niin saikin paskaa silmille Audi, bmw ja Mersu kuskeilta. Silloin tajusin mitä auto tekee ihmiselle.
        Ei ikinä mitään merkkiä jolla saa muilta paskaa silmille.
        Ajakoon ne ketkä pystyy niillä, itse ajan millä haluan.

Oletkin huonolla itsetunnolla varustettu heikko peikko.

• Anonyymi

Kaikenlaisia. Itse ihmettelin kun parin sadan km matkalla näin muita merkkejä tien poskessa.
      Sen kunniaksi piti hiukan yön tunteina laulattaa takarengasta ja piirtää viivoja katuun 🤗
      Bemarilla tietenkin. Ensimmäinen takaveto missä kestää yli 300hp polttaa katuun tekniikan pettämättä.

• Anonyymi

Pahasti oli tekniikka pettänyt kun oli ojassa rutussa... 😂🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahasti oli tekniikka pettänyt kun oli ojassa rutussa... 😂🤣

Kuskilta tainnu pettää, ei autosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuskilta tainnu pettää, ei autosta

Kumma kun aina bemareihin sattuu sellaiset kuskit... 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumma kun aina bemareihin sattuu sellaiset kuskit... 🤔

Tuttava- / ystäväpiiristäni löytyy useitakin Bmw:n omistajia, mutta ei ainuttakaan räyhäkuskia, joten tuo "aina" ei aina päde.

• Anonyymi

Eteläkadullakin talojen parvekkeiden alla joku hullu polttaa yöllä rengasta. Ei paljon järki päätä pakota. Eikö se poliisi saa kerättyä näitä kahjoja pois, vaikka renkaan ulina kuuluu läpi yön kaupungilta?! Vaikka eihän se tietysti maijan koppiin kuulu...

• Anonyymi

Ei se maijan koppiin kuulu eikä abc:lle jossa on hyvä mussuttaa donitsia ja juoda kahvit PKO:n laskuun ilmaiseksi

• Anonyymi

Ennen mullakin oli rahankäytön kanssa ongelmia mutta ratkaisu löytyi, ostin bemarin. Nyt tietää mihin rahat menee.

• Anonyymi

Tuntuuhan sinulla olevan vieläkin rahaongelma: sitä ei ole tarpeeksi.

• Anonyymi

Bemari ei ole koskaan jättänyt minua tienvarteen mutta minä olen bemarin ja monesti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe