Mistä meille oma grill room

Anonyymi-ap

Olisi hienoa jos meillekin saataisiin yhtä hyvä grilli niin kuin Hankasalmen Niemisjärvelle. Se toisi asiakkaita kylälle ja vilkastuttaisi kylän ilmettä. Saataisiin nauttia myös hyvistä ruuista. Kunnan tunnettavuuskin lisääntyisi.

19

1233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meille on saatu Hankasalmelta sellainen Lucifer, josta on harmia tarpeeksi.On taas l-k lehdessä pollevana,kun on herrakööri saanut "ideoita

      • Anonyymi

        Joo, täytyy kyllä ihmetellä tuota huomio hakuisuutta...joka kohdassa ollaan esillä.....miten joku sirkkelin käyttäjä muka tuo uusia ideoita kun projekteissa kesken kaiken tuleekin uusi suunnittelija kun ei vaan osata??🤣🤣


      • Anonyymi

        Tärkeilevyys on miehessä huipussaan… Taitaa olla syynsä miksi perhe lopetti työnsä poliisissa…


      • Anonyymi

        Siellä on papat ja muut joutilaat palkan edestä tai kutsuttuna tärisseet seminaarissa joutavia…


    • Anonyymi

      Hautumaan huudeille vois tehdä myös grillin...aurinkosähköllä grillattais pihvejä. Kokilla on jo sen verran pyöreyttä että taatusti on syönyt kuormasta...ja viisautta myös löytyy tältä kokilta kun on asiantuntija alalla kun alalla 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Meillä ei osata kuin rillata makkaraa!

    • Anonyymi

      Meillä ei kohta ole sitä makkaraakaa.on taas "konsultit" keksineet ideoita.Mutta,kun johtajana on pelle,niin kyllä veronmakasien kukkarossa veto käy.

      • Anonyymi

        Kyllä työssäkäyvällä aina makkaraan on varaa. Monesti niistä veroeuroista on eniten huolissaan ne joiden elanto ja asuminen perustuu pelkästään veronmaksajien rahoihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä työssäkäyvällä aina makkaraan on varaa. Monesti niistä veroeuroista on eniten huolissaan ne joiden elanto ja asuminen perustuu pelkästään veronmaksajien rahoihin?

        Olemme toki kiitollisia kaikille onnellisille veronmaksajille saamastamme huolenpidos-
        ta ja aineellisesta turvasta. Suuri kiitos teille, olette ihan mahtavia! <3 <3 <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä työssäkäyvällä aina makkaraan on varaa. Monesti niistä veroeuroista on eniten huolissaan ne joiden elanto ja asuminen perustuu pelkästään veronmaksajien rahoihin?

        Kuten kunnanjohtaja!


    • Anonyymi

      Enpä ole vielä käynyt tuossa mainitussa ravintolassa syömässä, mutta varmasti vielä käyn. Kivisalmessa sensijaan olen käynyt ja olen pitänyt sen paikan hamppareista oikein paljon.

    • Anonyymi

      Meillähän on jo! Kivisalmen Kievari oli vuosi tai kaksi sitten jommankumman iltapäivälehden listauksessa Suomen parhaimpina burgermestoina. Ei muuta kuin syömään!

      • Anonyymi

        Juuri näin ja on muuten hienommalla paikalla!


    • Anonyymi

      Kivisalmesta ei todellakaan saa premium burgereita.
      Aivan ylivhintaisia höttöjä.

    • Anonyymi

      Valtaosahan toivoi puistoon grilliä / vaunua mutta ei semmoista saatu.

      • Anonyymi

        Saako pappilan hätävarasta hampurilaista?


    • Anonyymi

      Kävin viime lauantaina Hankasalmen liikuntapuiston avajaisia katsomassa. Onpahan hieno paikka. Siellä oli Grill Roomin vaunu paikalla joten päätin ostaa syömistä itselleni. Olipahan paras hampurilainen pitkään aikaan mitä olen syönyt. Illemmalla kun ajelin takaisin kotiin oli mukana matkassa toinen hampurilainen jonka söin sunnuntaina kotona.

      • Anonyymi

        Minä kävin myös lauantaina siellä avajaisissa ja ostin erinomaisen hampurilaisen. Olivat myyneet lauantaina yli 700 annosta siellä avajaisissa.... Hirveän iso määrä!!!!!


    • Anonyymi

      Kyllä nyt on Kivisalmessa, Mierolla, Häyrylänrannassa tai missävaan hyvät mahdollisuudet kehittää omaa hampparilistaa… Kyllä muitakin mahtuu mukaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      40
      3323
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1632
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1523
    5. 80
      1125
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      906
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      899
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      820
    Aihe