"Voi kun joskus sanoisit oikeesti mitä oikeasti mitä haluat"
Muistatko, kun kirjoitin
9
293
Vastaukset
- Anonyymi
No nyt mä sanon aikuisten oikeasti ihan suoraa sulle et mä haluun silleen vähän niinkö tiedäx chillisti tällee. Kyllä sä ymmärrät mua jo puolesta sanasta.
- Anonyymi
Joo sama
- Anonyymi
En kyllä tiedäx...🙄
- Anonyymi
Tutustua joo. Sillee just slowly 😉
- Anonyymi
Missä sinä sanoit sen? Täälläkö samalla tavalla anonyymisti kuin nytkin.... siinä tapuksessa kukaan ei muista höpinääsi.
- Anonyymi
Joo
Suhteen haluun
Sun kans
Se aatos rauhoittaa mielen, sielun - Anonyymi
En sanonut, kirjoitin. Palstan ulkopuolella, privaatisti. - olkoon tunnisteena tuo. - ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sanonut, kirjoitin. Palstan ulkopuolella, privaatisti. - olkoon tunnisteena tuo. - ap
Merivuokolla on muistaakseni jotain toistakymmentä aivosolua. Se pystyy aistimaan valon, pystyy sukeltamaan ylös ja alas ym pientä. Kyllä sulla ap saattaa olla kaikki 47 solua vielä tallella :) mitäs jos kysyt uudestaan privaatisti kun ehkä mahdollista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merivuokolla on muistaakseni jotain toistakymmentä aivosolua. Se pystyy aistimaan valon, pystyy sukeltamaan ylös ja alas ym pientä. Kyllä sulla ap saattaa olla kaikki 47 solua vielä tallella :) mitäs jos kysyt uudestaan privaatisti kun ehkä mahdollista?
Ehkä en kysy. En tahdo olla häiriöksi - ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428347
- 1275290
- 1433656
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552539
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796