Lieksa vuokraa nyt rakenteilla olevan terv.aseman rakennuttajalta ja välivuokraa sen edelleen Siun Sotelle.
Nurmes eri vaihtoehtoja puntaroinut kaupunginhallitus on nyt päätynyt siihen, että Nurmeksessa jatketaan nykyisen terveysaseman käyttöä.
Jos hyvinvointialue haluaa, se voi itse rakennuttaa uuden terveysaseman sille erikseen osoitettavalle tontille.
Linjanveto menee vielä kaupunginvaltuuston siunattavaksi.
Pohjois-Karjalan hyvinvointialueen investointisuunnitelmassa on varattu 10 miljoonaa euroa uuden terveysaseman rakentamiseen. Yle uutisoi.
Toimiiko Nurmes viisaammin kuin Lieksa.
Lieksa vs. Nurmes
6
362
Vastaukset
- Anonyymi
Nurmes on aina toiminut viisaamin. Montako Matua Nurmes otti? Ei yhtään.
Lieksa otti kaikki.- Anonyymi
Nurneksella on nyt aihetta kateuteen ☝️
- Anonyymi
Lieksan so-te asema voi tulla vielä kalliiksi Lieksalle.
- Anonyymi
No siitä voidaan syyttää tarvittaessa kaarisillan suojelijoita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siitä voidaan syyttää tarvittaessa kaarisillan suojelijoita
Niinpä, aina syy jossain muualla kuin itsessä.
- Anonyymi
Ei Nurmes toimi viisaammin. Nurmeksen terveysasemalla laboratoriossa käynnin jälkeen jäin ihmettelemään laboratoriotuloksia. Tulokset heittelee miten sattuu. Muutama kuukausi sitten minulla oli hyvin toimivat munuaiset. Nyt muutaman kuukauden kuluttua on munuaisten vajaatoimintaa. Ei kroonista. Luin, että jos jossakin on myrkkyä tai jos syö paljon liharuokia niistä voi tulla munuaisten vajaatoimintaa. Jos on munuaissairaus lukemat voivat olla jopa 500 - 600. Mittayksikköä en muista. En tarvitse ainakaan vielä dialyysihoitoa, mutta kyllä se säikäyttää. Ristiriita on se, että yhdellä munuaisella voi tulla toimeen, mutta jos munuaiset eivät toimi se johtaa kuolemaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346