Pienipeniksiset ostavat todennäköisemmin näyttävän urheiluTeslan

Anonyymi-ap

”Nopean urheiluauton ja pienen peniksen välinen yhteys on laajalle levinnyt kulttuurinen troppi, josta tutkijat freudilaisista analyytikoista evoluutioteoreetikkoihin keskustelevat. Nyt ensimmäistä kertaa todistettiin, että asia perustuu psykologiseen totuuteen”..

25

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Ihania nämä kateellisen tyhjäpään avaukset.

• Anonyymi

Ei ne ole omilla rahoilla hankittuja, liisattuja ne on. Maksaja firma tai työnantaja.

• Anonyymi

Entä sitten, kateus on kuitenkin ansaittua.

• Anonyymi

Niin, joillekin työnantaja maksaa auton, toisille ei. Hyvä ja firmalle arvokas työntekijä saa, huonompi ei, mutta niinhän se on muunkin palkan kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, joillekin työnantaja maksaa auton, toisille ei. Hyvä ja firmalle arvokas työntekijä saa, huonompi ei, mutta niinhän se on muunkin palkan kanssa.

Taitaa olla niin, että työnantaja antaa työsuhdeauton niille joilla on sama työtehtävä, ei sen mukaan kenestä se tykkää?

• Anonyymi

Ajelen itse tonnin polttispaskalla ja perustelen itselleni että olen menestynyt ja fiksu ihminen. Enkä ole kateellinen lainkaan.

• Anonyymi

Aiemmin ne on ostaneet just niitä saksan premiumeja millä sitten kompensovat sitä pelin kokoa.

• Anonyymi

Mulla 12 cm bmw X5 ja kovaa palkkaa nautin ja kiusaan työntekijöitä kaikin tavoin jonka naamion tehokkuuden, turvallisuuden ja työllisyyden verhoon ja jumalauta ne menee ruotsalaisen firman johdolle läpi ,,,

• Anonyymi

Ei taida Teslalla olla urheiluautoa. Roadsterkin oli ja uusi on vasta tuloillaan.

• Anonyymi

Olen ajanut nuorena köyhänä opiskelijana vanhalla paskalla katiskalla kun ei ollut muuhun varaa.
      Nyt ajan kalliilla urheiluautolla kun on siihen varaa.
      Kalu on ollut samankokoinen autonvaihdosta huolimatta. Kaikki on kiitänyt jotka eivät ole pyörtyneet.
      Mites sen selitätte?

• Anonyymi

Minulla on pieni penis. Tarvitsen sen kompensoimiseksi kalliin urheiluauton mutta minulla ei ole varaa kuin vanhaan Toyotaan.

Mitä teen? On aika viddumainen tilanne kun jalkojen välissä on vai prinnsinakki ja pihassa Toyota eikä rahaa oikeaan autoon. Miten korjaan tämän?

• Anonyymi

Osta skooda, niin ne muutkin tekee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osta skooda, niin ne muutkin tekee

Sitten saa pesää jos ei ole täysin vastemielinen ja Toyota vienyt itsetuntoa.

• Anonyymi

"Sitten saa pesää"

Rahakas mies saa aina pesää. Rotukissaa eikä mitään siiderivalaita tai pubiruusuja. Ei siinä autolla ole mitään roolia.
      Tämä on vanha totuus joka tiedettiin jo aikoja sitten. "Paksu lompakko. Helppo on lempeä pyytää"

Tojotalla ajavat ovat näitä penninvenyttäjiä joille jää nämä vähemmän hohdokkaat naispuoliset.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Vanha kuva, keskellä on S

• Anonyymi

Myös BMW, Audi ja Mersu: kuskilla prinssinnakki, eikä sekään jäykisty.

• Anonyymi

Sulla on varmasti ihan omaa kokemusta asiasta. Kumpi on mielestäsi homolla parempi asia, pieni vai iso meisseli. Äänestitkö Tynkkystä vai Vigeliusta?

• Anonyymi

tits
      titz
      big tits
      huge tits

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      409
      3477
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1581
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      112
      1390
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      85
      1379
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1348
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1306
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      49
      1212
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1115
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      30
      1018
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      34
      913
    Aihe