”Nopean urheiluauton ja pienen peniksen välinen yhteys on laajalle levinnyt kulttuurinen troppi, josta tutkijat freudilaisista analyytikoista evoluutioteoreetikkoihin keskustelevat. Nyt ensimmäistä kertaa todistettiin, että asia perustuu psykologiseen totuuteen”..
Pienipeniksiset ostavat todennäköisemmin näyttävän urheiluTeslan
25
770
Vastaukset
- Anonyymi
..päättelivät tutkijat; https://nypost.com/2023/02/09/men-with-small-penises-are-more-likely-to-buy-sports-cars-study
- Anonyymi
Toisaalta on todettu myös että voimakkaalla autolla ajaminen rohkaisee potenssia mutta Toyotalla ajaminen tai edes sellaisen näkeminen vähentää sitä. En olisi ikinä uskonut. https://bobsutton.typepad.com/my_weblog/2009/11/more-on-testosterone-levels-driving-a-porsche-vs-toyota-camry.html
- Anonyymi
Ihania nämä kateellisen tyhjäpään avaukset.
- Anonyymi
Ei ne ole omilla rahoilla hankittuja, liisattuja ne on. Maksaja firma tai työnantaja.
- Anonyymi
Entä sitten, kateus on kuitenkin ansaittua.
- Anonyymi
Niin, joillekin työnantaja maksaa auton, toisille ei. Hyvä ja firmalle arvokas työntekijä saa, huonompi ei, mutta niinhän se on muunkin palkan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, joillekin työnantaja maksaa auton, toisille ei. Hyvä ja firmalle arvokas työntekijä saa, huonompi ei, mutta niinhän se on muunkin palkan kanssa.
Taitaa olla niin, että työnantaja antaa työsuhdeauton niille joilla on sama työtehtävä, ei sen mukaan kenestä se tykkää?
- Anonyymi
Ajelen itse tonnin polttispaskalla ja perustelen itselleni että olen menestynyt ja fiksu ihminen. Enkä ole kateellinen lainkaan.
- Anonyymi
Aiemmin ne on ostaneet just niitä saksan premiumeja millä sitten kompensovat sitä pelin kokoa.
- Anonyymi
Mulla 12 cm bmw X5 ja kovaa palkkaa nautin ja kiusaan työntekijöitä kaikin tavoin jonka naamion tehokkuuden, turvallisuuden ja työllisyyden verhoon ja jumalauta ne menee ruotsalaisen firman johdolle läpi ,,,
- Anonyymi
Ei taida Teslalla olla urheiluautoa. Roadsterkin oli ja uusi on vasta tuloillaan.
- Anonyymi
Olen ajanut nuorena köyhänä opiskelijana vanhalla paskalla katiskalla kun ei ollut muuhun varaa.
Nyt ajan kalliilla urheiluautolla kun on siihen varaa.
Kalu on ollut samankokoinen autonvaihdosta huolimatta. Kaikki on kiitänyt jotka eivät ole pyörtyneet.
Mites sen selitätte? - Anonyymi
Minulla on pieni penis. Tarvitsen sen kompensoimiseksi kalliin urheiluauton mutta minulla ei ole varaa kuin vanhaan Toyotaan.
Mitä teen? On aika viddumainen tilanne kun jalkojen välissä on vai prinnsinakki ja pihassa Toyota eikä rahaa oikeaan autoon. Miten korjaan tämän?- Anonyymi
Osta skooda, niin ne muutkin tekee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta skooda, niin ne muutkin tekee
Sitten saa pesää jos ei ole täysin vastemielinen ja Toyota vienyt itsetuntoa.
- Anonyymi
"Sitten saa pesää"
Rahakas mies saa aina pesää. Rotukissaa eikä mitään siiderivalaita tai pubiruusuja. Ei siinä autolla ole mitään roolia.
Tämä on vanha totuus joka tiedettiin jo aikoja sitten. "Paksu lompakko. Helppo on lempeä pyytää"
Tojotalla ajavat ovat näitä penninvenyttäjiä joille jää nämä vähemmän hohdokkaat naispuoliset. - Anonyymi
Näyttävä urheilu-Tesla... Varsinkin valkoisena nuo näyttävät lähinnä lasten kuumeläke-supoilta. https://fi.wikipedia.org/wiki/Suppo...eikös tuossa ole kuvassa ylhäältä X, Y ja 3?
- Anonyymi
Vanha kuva, keskellä on S
- Anonyymi
Myös BMW, Audi ja Mersu: kuskilla prinssinnakki, eikä sekään jäykisty.
- Anonyymi
Sulla on varmasti ihan omaa kokemusta asiasta. Kumpi on mielestäsi homolla parempi asia, pieni vai iso meisseli. Äänestitkö Tynkkystä vai Vigeliusta?
- Anonyymi
tits
titz
big tits
huge tits
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412605Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3962107Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201862Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1201593Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151521Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01112Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211103- 741009
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915