Pienipeniksiset ostavat todennäköisemmin näyttävän urheiluTeslan

Anonyymi-ap

”Nopean urheiluauton ja pienen peniksen välinen yhteys on laajalle levinnyt kulttuurinen troppi, josta tutkijat freudilaisista analyytikoista evoluutioteoreetikkoihin keskustelevat. Nyt ensimmäistä kertaa todistettiin, että asia perustuu psykologiseen totuuteen”..

25

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Ihania nämä kateellisen tyhjäpään avaukset.

• Anonyymi

Ei ne ole omilla rahoilla hankittuja, liisattuja ne on. Maksaja firma tai työnantaja.

• Anonyymi

Entä sitten, kateus on kuitenkin ansaittua.

• Anonyymi

Niin, joillekin työnantaja maksaa auton, toisille ei. Hyvä ja firmalle arvokas työntekijä saa, huonompi ei, mutta niinhän se on muunkin palkan kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, joillekin työnantaja maksaa auton, toisille ei. Hyvä ja firmalle arvokas työntekijä saa, huonompi ei, mutta niinhän se on muunkin palkan kanssa.

Taitaa olla niin, että työnantaja antaa työsuhdeauton niille joilla on sama työtehtävä, ei sen mukaan kenestä se tykkää?

• Anonyymi

Ajelen itse tonnin polttispaskalla ja perustelen itselleni että olen menestynyt ja fiksu ihminen. Enkä ole kateellinen lainkaan.

• Anonyymi

Aiemmin ne on ostaneet just niitä saksan premiumeja millä sitten kompensovat sitä pelin kokoa.

• Anonyymi

Mulla 12 cm bmw X5 ja kovaa palkkaa nautin ja kiusaan työntekijöitä kaikin tavoin jonka naamion tehokkuuden, turvallisuuden ja työllisyyden verhoon ja jumalauta ne menee ruotsalaisen firman johdolle läpi ,,,

• Anonyymi

Ei taida Teslalla olla urheiluautoa. Roadsterkin oli ja uusi on vasta tuloillaan.

• Anonyymi

Olen ajanut nuorena köyhänä opiskelijana vanhalla paskalla katiskalla kun ei ollut muuhun varaa.
      Nyt ajan kalliilla urheiluautolla kun on siihen varaa.
      Kalu on ollut samankokoinen autonvaihdosta huolimatta. Kaikki on kiitänyt jotka eivät ole pyörtyneet.
      Mites sen selitätte?

• Anonyymi

Minulla on pieni penis. Tarvitsen sen kompensoimiseksi kalliin urheiluauton mutta minulla ei ole varaa kuin vanhaan Toyotaan.

Mitä teen? On aika viddumainen tilanne kun jalkojen välissä on vai prinnsinakki ja pihassa Toyota eikä rahaa oikeaan autoon. Miten korjaan tämän?

• Anonyymi

Osta skooda, niin ne muutkin tekee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osta skooda, niin ne muutkin tekee

Sitten saa pesää jos ei ole täysin vastemielinen ja Toyota vienyt itsetuntoa.

• Anonyymi

"Sitten saa pesää"

Rahakas mies saa aina pesää. Rotukissaa eikä mitään siiderivalaita tai pubiruusuja. Ei siinä autolla ole mitään roolia.
      Tämä on vanha totuus joka tiedettiin jo aikoja sitten. "Paksu lompakko. Helppo on lempeä pyytää"

Tojotalla ajavat ovat näitä penninvenyttäjiä joille jää nämä vähemmän hohdokkaat naispuoliset.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Vanha kuva, keskellä on S

• Anonyymi

Myös BMW, Audi ja Mersu: kuskilla prinssinnakki, eikä sekään jäykisty.

• Anonyymi

Sulla on varmasti ihan omaa kokemusta asiasta. Kumpi on mielestäsi homolla parempi asia, pieni vai iso meisseli. Äänestitkö Tynkkystä vai Vigeliusta?

• Anonyymi

tits
      titz
      big tits
      huge tits

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      7400
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      49
      5541
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      60
      3070
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2573
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1588
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      200
      1427
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1119
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      325
      1067
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      244
      1037
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      926
    Aihe